Voor een Himba ...quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:16 schreef janinefan het volgende:
Doe niet zo flauw, moet je eens zien hoevaak haar borstjes al gecapt zijn. Iedereen is gewoon gek op het mooie slanke lichaam van deze donkere schone.
volgens mij ben jij niet echt maar een kloon ofzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 08:26 schreef janinefan het volgende:
Janine verzorgd haar gezichtje goed.
Ik zou hier eens een kijkje gaan nemen als ik jou was...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:27 schreef janinefan het volgende:
Liefe, liefe Janine, er is niemand die mooier dan jou kan zijn.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:27 schreef DikkeDiarree het volgende:
Beetje vreemd filmpje van Janine: http://video.google.nl/videoplay?docid=-8116801389245603813
![]()
het vervelendste is nog,dat het geen kloon isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:17 schreef laffer het volgende:
[..]
je begint nu wel een beetje vervelend te worden![]()
klonen is leuk maar jij irriteert nogal![]()
Welkom op FOK! hier wordt iedereen door de leeuwen verscheurd, mocht je er niet tegen kunnen kan je beter in een andere dierentuin gaan spelen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef janinefan het volgende:
Verdorie, dit is ronduit gemeen.
Ja, maar om haar dan ok te vinden.. voor mij mag ze er alleen inblijven voor wat spektakel idd!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Welkom op FOK! hier wordt iedereen door de leeuwen verscheurd, mocht je er niet tegen kunnen kan je beter in een andere dierentuin gaan spelen.![]()
Ontopic: vind Janine nog steeds ok, totaal niet aantrekkelijk, persoonlijkheid kut, maar goed voor de sfeer en spektakel.![]()
Denk dat het een heel jong iemand is aan zijn/haar spelling te zien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:27 schreef janinefan het volgende:
Liefe, liefe Janine, er is niemand die mooier dan jou kan zijn.
Misschien is Janine's geheim dat ze een kind heeft en dat die uit verveling nu op FOK! post onder de naam 'janinefan'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het een heel jong iemand is aan zijn/haar spelling te zien.![]()
En ik ben der neefquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is Janine's geheim dat ze een kind heeft en dat die uit verveling nu op FOK! post onder de naam 'janinefan'.
en 'dat kind' gaat over Janine's "mooie borstjes"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is Janine's geheim dat ze een kind heeft en dat die uit verveling nu op FOK! post onder de naam 'janinefan'.
Dat met de armen overelkaar zitten is een psychologisch fabeltje, het is gewoon een lekkere ontspannen houding en in die houding kunnen mensen perfect luisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef Gigageil het volgende:
Milica zit in de verdedigende houding, met haar armen over elkaar![]()
![]()
Die zijn er zeker wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef Sanne het volgende:
Zijn er nog geen foto's van haar werk als model?
Daar ben ik wel benieuwd naar.
dat bureau zal wel niet voor niets anti-models hetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn er zeker wel.
[afbeelding]
Meer foto's
dan zul je wel een van de weinige zijn.quote:
De enigequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef natronic het volgende:
[..]
dan zul je wel een van de weinige zijn.![]()
Moeder kwam symphatiek over, in tegenstelling tot Janine. De vader berustte in het lot van deze 2 vrouwen, zo te zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef avonne het volgende:
Janine heeft een leuke moeder
"dat (felle) heeft ze van mij, maar ik ben wel wat wijzer geworden. Dat leert ze ook nog wel in 22 jaar"
Vader van Janine zat er bij en dacht vast bij zichzelf "feeksen, zijn het, allebei!"
Jammer dat moeder niet in het huis is gekomen.
Ik zit nog te rukkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik vond de moeder ook erg leuk. Mooie vrouw ook.
???????? wist niet dat blinden ook tv konden kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef janinefan het volgende:
Janine is mooier dan iedereen die tot nu toe aan Big Brother heeft meegedaan. Dat haar moeder ook mooi en aardig is lijkt mij logisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |