en 'dat kind' gaat over Janine's "mooie borstjes"quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien is Janine's geheim dat ze een kind heeft en dat die uit verveling nu op FOK! post onder de naam 'janinefan'.
Dat met de armen overelkaar zitten is een psychologisch fabeltje, het is gewoon een lekkere ontspannen houding en in die houding kunnen mensen perfect luisteren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:56 schreef Gigageil het volgende:
Milica zit in de verdedigende houding, met haar armen over elkaar![]()
![]()
Die zijn er zeker wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:44 schreef Sanne het volgende:
Zijn er nog geen foto's van haar werk als model?
Daar ben ik wel benieuwd naar.
dat bureau zal wel niet voor niets anti-models hetenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn er zeker wel.
[afbeelding]
Meer foto's
dan zul je wel een van de weinige zijn.quote:
De enigequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:26 schreef natronic het volgende:
[..]
dan zul je wel een van de weinige zijn.![]()
Moeder kwam symphatiek over, in tegenstelling tot Janine. De vader berustte in het lot van deze 2 vrouwen, zo te zien.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:13 schreef avonne het volgende:
Janine heeft een leuke moeder
"dat (felle) heeft ze van mij, maar ik ben wel wat wijzer geworden. Dat leert ze ook nog wel in 22 jaar"
Vader van Janine zat er bij en dacht vast bij zichzelf "feeksen, zijn het, allebei!"
Jammer dat moeder niet in het huis is gekomen.
Ik zit nog te rukkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:19 schreef jessie het volgende:
Ik vond de moeder ook erg leuk. Mooie vrouw ook.
???????? wist niet dat blinden ook tv konden kijkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef janinefan het volgende:
Janine is mooier dan iedereen die tot nu toe aan Big Brother heeft meegedaan. Dat haar moeder ook mooi en aardig is lijkt mij logisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |