Misschien komt ze pas los zonder Semih.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef Vinnievw het volgende:
Ik heb bij Micheline in de klas gezeten op de middelbare school. Best een aardige meid, maar in Big Brother is ze maar een beetje timide. Op school was ze altijd een redelijke flapuit, maar in het Big Brother huis vind ik dat vooralsnog wel meevallen. (ik zal eens kijken of ik een klassenfoto kan vinden trouwens.)
Want?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:15 schreef paultjuhhh het volgende:
ik las dat ze weer vrijgezel wordt
Paultjuuuuh gaat zijn slag slaan zodra ze uit het huis is las ikquote:
Die dude die las dat MIcheline vrijgezel wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef Gia het volgende:
Wie's Paultje?
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die dude die las dat MIcheline vrijgezel wordt
zie enkele reactie's terug
Don't botherquote:
Zonder Semih, maar met Tijn??? Die knul lijkt me véél ergerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef Gia het volgende:
Wie's Paultje?
Liefst zo gauw mogelijk Semih eruit, dan kan Tijn zijn slag slaan. Zo leuk hoe hij opfleurt als hij Micheline ziet.
Leuke meid, maar wel zonder Semih
Misschien is ze gewoon veranderd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef Vinnievw het volgende:
Ik heb bij Micheline in de klas gezeten op de middelbare school. Best een aardige meid, maar in Big Brother is ze maar een beetje timide. Op school was ze altijd een redelijke flapuit, maar in het Big Brother huis vind ik dat vooralsnog wel meevallen. (ik zal eens kijken of ik een klassenfoto kan vinden trouwens.)
Ze gaat verdomd veel op Lieske lijken(was ook mijn favoriet verlede jaar!)quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Micheline is lieffff. Ze gaat irritant zeurderig praten, vooral als ze moe is, maar ze is wel lief
Cool.quote:
IK heb idd al een aantal mensen gehoord die eraan denken haar te nomineren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
Ze gaat verdomd veel op Lieske lijken(was ook mijn favoriet verlede jaar!)ze zal ook veel nominatie's krijgen van die roddel figuren
en hoopelijk niet door de bellers.
(ik bedoel de bellers moeten haar steunen!)
Aaahh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:07 schreef Hertenkamp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
Ze heeft wel een beetje een lompe uitstraling he ?
Is er wel een vrouw in het huis die je wél leuk vindt eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:35 schreef Hertenkamp het volgende:
Ik vind het gewoon een kerel met borsten en een zeurknobbel.
Verschil in smaak zullen we dan maar zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Hertenkamp het volgende:
Marlies vind ik prachtig
Als je wat vaker kijkt, zul je net als de meesten hier tot de conclusie komen dat dat allemaal gein is. Zo doen ze de hele dag met elkaar, andersom net zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef patrick37 het volgende:
het is best een leuke meid om te zien,maar door haar keuze voor semmy(of whatever) vind ik haar helemaal niets.Dat zij alles accepteert van die sukkel is onbegrijpelijk,hij probeert haar zelfvertrouwen compleet te vernietigen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Snoet123 het volgende:
Micheline : Ik mis de turkse worst die is zoooooooo lekker ( gelijk daarachteraan tegen Semih : Niet jouw turkse worstJUH hoor!!!![]()
![]()
Ik las daar dat ze van de zomer ook bij lingo te zien is geweestquote:
Dan zou niemand me meer herkennenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer ga je die lap van jou eens van wat ijzerwaar laten voorzien?![]()
Gesuggereerd door wie? De tv uitzendingen? Er zijn idd op het forum ook mensen die dat denken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Bij de kluisopdracht was Micheline duidelijk 'in-control' en Semih volgend. Micheline en Semih staan wat gelijkwaardiger in hun relatie als tot nu toe werd gesuggereerd.
Ik vind het een leuk stel en Micheline laat zich de kaas niet van het brood eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |