abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2006 @ 03:54:13 #101
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41791262
Alsof er ook maar iemand echt begaan was hier toen Tanja haar hele zwangerschap doorrookte
Confidence through competence
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 03:55:11 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791266
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
Alsof er ook maar iemand echt begaan was hier toen Tanja haar hele zwangerschap doorrookte
Ik wel.Heb haar er persoonlijk op aangevallen toen ze op Fok verscheen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 september 2006 @ 03:59:22 #103
55709 Stereotomy
pi_41791282
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:55 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik wel.Heb haar er persoonlijk op aangevallen toen ze op Fok verscheen.

Dan mag je Monique door je computerscherm heenketsen als ze hier komt.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 04:01:12 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791291
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dan mag je Monique door je computerscherm heenketsen als ze hier komt.
Ze komt liever bij Tijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † donderdag 14 september 2006 @ 04:01:31 #105
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41791294
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
Vond ik ook overdreven. Hoewel dat nog een tikkie anders ligt.

Maar goed, of je de persoon mag of niet maakt veel uit wellicht.

Ik vind Monique wel een tof wijf en zie/zag niet zoveel kwaad in dat geflirt en geknuffel. Hoe zij en dr man dat verder regelen is mijn zaak niet.
  donderdag 14 september 2006 @ 04:04:14 #106
55709 Stereotomy
pi_41791315
quote:
Hoe zij en dr man dat verder regelen is mijn zaak niet.
Dude, dit is Big Brother, we *maken* het wel onze zaak

Anders had dit programma ook zo weinig bestaansrecht
  donderdag 14 september 2006 @ 04:04:54 #107
55709 Stereotomy
pi_41791318
quote:
Op donderdag 14 september 2006 04:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze komt liever bij Tijn.

Dat komt omdat ze De Tong nog nooit gevoeld heeft waarschijnlijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 04:06:07 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791327
quote:
Op donderdag 14 september 2006 04:01 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vond ik ook overdreven. Hoewel dat nog een tikkie anders ligt.

Maar goed, of je de persoon mag of niet maakt veel uit wellicht.

Ik vind Monique wel een tof wijf en zie/zag niet zoveel kwaad in dat geflirt en geknuffel. Hoe zij en dr man dat verder regelen is mijn zaak niet.
Ik zag er ook geen kwaad in. Totdat ik hoorde dat ze getrouwd is met kinderen. Daar kwam de brief bovenop.

pi_41791385
Ho...ho.. Tong 2 brieven hé een brief s'avonds van paps en toen wilde zij al gelijk haar koffers pakken maar Sabrina wilde haar nog 24 uur bedenk tijd laten nemen, en een tweede brief s'ochtends van haar kids waar bij zij indirect de bevestiging kreeg om door te gaan !
Morgen is er weer een dag !
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 04:22:37 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791393
quote:
Op donderdag 14 september 2006 04:20 schreef Wheely33 het volgende:
Ho...ho.. Tong 2 brieven hé een brief s'avonds van paps en toen wilde zij al gelijk haar koffers pakken maar Sabrina wilde haar nog 24 uur bedenk tijd laten nemen, en een tweede brief s'ochtends van haar kids waar bij zij indirect de bevestiging kreeg om door te gaan !
Hoe had ik dat moeten weten van die tweede brief Het blijft een snol.

pi_41791402
quote:
Op donderdag 14 september 2006 04:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hoe had ik dat moeten weten van die tweede brief Het blijft een snol.

U..uh.....h.. alles blijven volgen hé !!
Morgen is er weer een dag !
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 04:36:14 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791428
quote:
Op donderdag 14 september 2006 04:25 schreef Wheely33 het volgende:

[..]

U..uh.....h.. alles blijven volgen hé !!
Deed ik vroeger wel. Maar dat is een beetje verwaterd.

pi_41791483
Ik blijf het toch maar erg vreemd vinden allemaal, ik bedoel die vriend van natalie kon ook optiefen met zijn brandweerwagen en werd tot persona non grata verklaard
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41791958
Hier ook maar even, het artikel in de Telegraaf van vandaag, interview met Rob.

Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’

’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT

Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob.
De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.”
Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.”
In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”

• Rob heeft er vrede mee dat zijn vrouw Monique in het BB-huis blijft. „Ze wil de kans hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en medebewoner Tijn alleen kameraadschap is.”

Standvastig
„Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.”
Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”
Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.”
Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.”

bron
  donderdag 14 september 2006 @ 07:52:12 #115
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_41791967
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:13 schreef nachtzuster het volgende:

Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden.
Daden? Is hij met zijn echtgenote weer teruggekomen of in zijn uppie?

Wimp!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_41793211
Het is nu ook handen thuis voor Tijn (want anders kan hij de eerste 5 jaar niet meer uit) , want die jongen is netzo erg schuldig!
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41793560
quote:
Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gebaseerd op argumenten en feiten, terwijl het bij jou meer nattevinger gevoelens zijn terwijl je de feiten negeert. Prima hoor als je daar niet receptief voor bent, maar ga nu niet doen alsof je hier niet bezig was zelf je gelijk te krijgen, want dat doen mensen namelijk in een discussie. Beetje zielig dat je daar weer iets negatiefs van moet maken.
Jij hebt het nu over feiten. Welke feiten? Kan jij in Monique's hoofd kijken en vertellen wat zich daar afspeelt? Weet jij wat ze voelt voor Tijn? Als ze sex hadden gehad en als ze liefdesverklaringen hadden afgelegd dan was het wel erg duidelijk ja. Dat is het nu niet. Dat Tijn misschien gevoelens voor Monique heeft betekent nog niet dat dat andersom ook zo is, dat ze na BB samen verder willen.

Ik vind het allemaal nogal overdreven en daar blijf ik bij. Ik hoef mijn gelijk niet te hebben want ieder zijn mening
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41793608
quote:
Op donderdag 14 september 2006 03:39 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vind het weer een hoop moralistisch, small Nederlands, gelul.

Er is ja niks gebeurd mensen! Half Nederland gaat ieder weekend en de dagen ertussen vreemd met alles wat een pols heeft, maar o wee als als twee mensen op TV knuffelen. Paniek! Slechte moeder, slechte echtgenoot, hoer, snol, etc.

Dat die vent van haar er moeite mee heeft is zijn probleem. Lossen ze achteraf maar op.

God, ze mag blij zijn dat de inquisitie is afgeschaft. Anders was ze al op een schandwagen, bepekt en beveert, door de meute door de straten gereden.

Waar zijn de hooivorken!!

Mocht ze vreemdgaan met Tijn in BB dan valt haar achter niet te verwijten dat ze het stiekem heeft gedaan
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_41793663
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:37 schreef Cyan het volgende:

[..]

Mocht ze vreemdgaan met Tijn in BB dan valt haar achter niet te verwijten dat ze het stiekem heeft gedaan
Kijk op de sportschool zal Monique ook vast wel 10tallen keren zijn vreemd gegaan met zwetende mannen, maar als je dat op de TV flikt terwijl heel nederland het kan zien, is het een complete schande, zeker voor die jonge kinderen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 14 september 2006 @ 10:46:26 #120
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41795182
Maar nu worden die kinderen nog steeds op school gepest met hoe dom mama is. O.k. mama ligt niet meer op een romantisch muziekje te vozen met Tijn, maar mama en tante zijn nog steeds te dom voor woorden.

Leuk voor zo'n kind.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 14 september 2006 @ 11:56:31 #121
55709 Stereotomy
pi_41797194
quote:
Op donderdag 14 september 2006 09:34 schreef Cyan het volgende:

[..]

Jij hebt het nu over feiten. Welke feiten? Kan jij in Monique's hoofd kijken en vertellen wat zich daar afspeelt? Weet jij wat ze voelt voor Tijn? Als ze sex hadden gehad en als ze liefdesverklaringen hadden afgelegd dan was het wel erg duidelijk ja. Dat is het nu niet. Dat Tijn misschien gevoelens voor Monique heeft betekent nog niet dat dat andersom ook zo is, dat ze na BB samen verder willen.

Ik vind het allemaal nogal overdreven en daar blijf ik bij. Ik hoef mijn gelijk niet te hebben want ieder zijn mening
Typisch dat je dan weer je kop in het zand steekt voor overduidelijke beelden die ook jij gezien hebt. Moeten ze eerst neuken voordat je toegeeft, of moet Tijn eerst op het gezicht van Monique klaarkomen en de camera laten inzoomen dat het kwakje er toch echt op ligt? Moeten ze zwart op wit laten vastleggen dat ze iets voor elkaar voelen?

Ze hebben beiden al gezegd dat ze zich aangetrokken voelen tot elkaar, en dat ze niet weten wat ze met de gevoelens moeten doen, zeker nu er thuis zo'n drama is. Wat wil je nog meer weten dan?

Het feit dat Monique zich nu schuldig voelt, roept dat ze Tijn wil knuffelen maar dat dat niet kan, en alles wat ervoor voorgevallen is, is het resultaat van haar hormonen, een opwelling, beginnende verliefdheid. Als jij schaapachtig naar de beelden wil blijven kijken zonder het te zien, prima, maar doe niet alsof er eerst keihard geneukt moet worden voordat je toegeeft dat er gevoelens en lust in het spel zitten. Het zijn de beelden en de gevoelens die alles zeggen, en pijn doen bij d'r man en de kids, niet de discussie of ze al geneukt hebben of niet. Of dat ze zwart op wit vast hebben laten leggen door de Talpa-notaris dat ze iets voor elkaar voelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 14-09-2006 12:06:06 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 12:09:16 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_41797579
ze zei zelf toch ook: het is niet dat ik met hem lig te krikken ofzo....

dat is dan ook ontkenning van gevoelens van haar kant??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:09:20 #123
55709 Stereotomy
pi_41797582
Overigens, de discussie Rob, Tijn en Mo kan hier verder:

Discuseer over de relatie tussen Monique, Tijn en Rob
  donderdag 14 september 2006 @ 12:11:27 #124
55709 Stereotomy
pi_41797639
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ze zei zelf toch ook: het is niet dat ik met hem lig te krikken ofzo....

dat is dan ook ontkenning van gevoelens van haar kant??
Ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vriendin dat ik niks met mijn rondborstige studiegenote heb, terwijl ik verlekkerd naar haar decollete kijk en regelmatig knuffel waar mijn vriendin bij is.

Wat had ze dan moeten zeggen?? Ik wil heel graag met Tijn krikken?

Zeggen is een ding. Het DOEN en onbewust LATEN ZIEN is wat mij betreft veel belangrijker.
  donderdag 14 september 2006 @ 12:18:06 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_41797839
quote:
Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vriendin dat ik niks met mijn rondborstige studiegenote heb, terwijl ik verlekkerd naar haar decollete kijk en regelmatig knuffel waar mijn vriendin bij is.

Wat had ze dan moeten zeggen?? Ik wil heel graag met Tijn krikken?

Zeggen is een ding. Het DOEN en onbewust LATEN ZIEN is wat mij betreft veel belangrijker.
voor mij gaf het aan dat ze er vrij onschuldig tegenover stond zelf.
Ik moest wel lachen om haar t-shirt BTW....
No more playmate
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')