abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41791557
quote:
Op donderdag 14 september 2006 05:50 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

ben ik kwijt
Er wordt royaal meegelezen hier, busje komt zo.
Karper diem, vis van de dag
  donderdag 14 september 2006 @ 05:53:50 #127
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791561
Tja, je mot wat doen als er niks op de streams is.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_41791563
Dus je wilt er mee zeggen dat het bericht hier wel online komt ?

Hoe dan ook, die Rob kan er dan wel tegen zijn dat zijn vrouw in BB zit door de liefdesperikelen, hij maakt er zelf een nog smeuieger verhaal van.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_41791565
quote:
Op donderdag 14 september 2006 05:53 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, je mot wat doen als er niks op de streams is.
Streams?, oh gvd die had ik nog lopen, op de mute..
pi_41791568
quote:
Op donderdag 14 september 2006 05:55 schreef noucky het volgende:
Dus je wilt er mee zeggen dat het bericht hier wel online komt ?
Zou je zeggen, is mijn inschatting.
  donderdag 14 september 2006 @ 05:58:53 #131
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791569
ff lache
pi_41791574
quote:
Op donderdag 14 september 2006 05:58 schreef HiDiHo het volgende:
ff lache
[afbeelding]
Langzaam druppelt het binnen. nu die tekst nog
pi_41791579
Ik denk dat achter die lach veel verdriet schuil gaat.
Vandaag zag ze er wel 20 jaar ouder uit, ze zat echt te piekeren.
Ik gun deze vrouw al het geluk en veel wijsheid.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_41791584
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:02 schreef dl3b het volgende:

[..]

Langzaam druppelt het binnen. nu die tekst nog
Wat jij ziet zie ik nog niet.
Op de hoofdpagina klik ik op prive en dan krijg ik een klein stukje tekst.
pi_41791586
Eigenlijk zou ik wel een weddenschap bij bedandwin of zo willen afsluiten over wie er op fok met het eerste fakebericht hierover verschijnt.
  donderdag 14 september 2006 @ 06:08:35 #136
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791587
Dit zie ik, maar dat is van gister
http://www.telegraaf.nl/p(...)_door_man.html?p=7,1
pi_41791592
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:06 schreef noucky het volgende:

[..]

ik ook
pi_41791595
Wat zet die Rob zich in de kijker, wat een lul dan.
Go Mo go voor Tijn.
pi_41791596
Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’

’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT

Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob.
De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.”
Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.”
In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”

• Rob heeft er vrede mee dat zijn vrouw Monique in het BB-huis blijft. „Ze wil de kans hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en medebewoner Tijn alleen kameraadschap is.”
EIGEN FOTO

Standvastig
„Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.”
Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”
Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.”
Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.”

bron

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 06:18:04 (bron toegegevoegd) ]
  donderdag 14 september 2006 @ 06:13:17 #140
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791598
he, de camera draait !
pi_41791599
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:06 schreef noucky het volgende:

[..]

Moet ik het uitleggen, nee toch.
De foto is er al, nu de rest nog.
pi_41791601
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:13 schreef nachtzuster het volgende:
Beelden knuffelende Monique worden niet meer ’gekleurd’

’BIG BROTHER’ KALMEERT BOZE ECHTGENOOT
[afbeelding]

Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden. Na 24 uur praten en brieven uitwisselen, mag Monique in het huis blijven. Haar geflirt met medebewoner Tijn is schijn, daar is Rob nu van overtuigd. „Big Brother heeft mij wel moeten beloven dat de beelden niet meer worden ’gekleurd’. Hun geknuffel minutenlang uitzenden, met daaronder een romantisch muziekje. Dat is niet goed voor mij en voor onze kinderen”, zegt een nuchtere Rob.
De kordate echtgenoot is na zijn harde gesprekken met Big Brother-hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek, producent Gijs van Dam en uiteindelijk zelfs Endemol-directeur Paul Römer, tevreden. Rob vertelt: „Ik ken Monique al twintig jaar. We hebben twee kinderen, van 12 en 15 jaar. Zij is een lieve spontane meid, die weet wat ze doet. En dat beeld krijg ik niet van haar als ik naar de televisie keek. Dat ligt aan de manier waarop haar belevenissen worden uitgezonden. Ik was dinsdagavond op de voetbaltraining met mijn zoon. In de kantine stond daar de televisie aan. Toen mijn zoon van het veld kwam kreeg hij allemaal opmerkingen over hoe aardig zijn moeder toch wel was tegen Tijn.”
Vervolgt: „Dat deed voor mij de deur dicht. Ik ben naar Aalsmeer gereden. Mijn missie was haar mee terug naar huis te nemen. Ik heb met Monique afgesproken dat ik aan de alarmbel zou trekken als ik het gevoel had dat haar verblijf in het huis slecht was voor de kinderen. Dat was dus acuut aan de orde.”
In Aalsmeer moest hij aandringen om gehoor te krijgen. „Uiteindelijk liet Big Brother een bericht bij Monique bezorgen. De boodschap was dat ik en de kinderen bezorgd waren om haar omgang met Tijn. Ik mocht geen direct contact met haar. Maar zij reageerde huilend in een video: ’Ik kom naar huis. Er is echt niks aan de hand’. Een uur later hoorde ik echter van Hummie dat ze zich had bedacht. Ze wilde er 24 uur over nadenken.”

• Rob heeft er vrede mee dat zijn vrouw Monique in het BB-huis blijft. „Ze wil de kans hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en medebewoner Tijn alleen kameraadschap is.”
EIGEN FOTO

Standvastig
„Ik ben toen zo kwaad geworden dat uiteindelijk de directeur van Endemol erbij is gekomen. Doordat ik standvastig was mocht Monique uiteindelijk een brief schrijven aan mij om uit te leggen hoe zij het ziet. Daarin schreef ze dat ze de kans wil hebben om ook aan Nederland te laten zien dat er tussen haar en Tijn alleen kameraadschap is. Ik geloof haar, en door de toezeggingen van Endemol was ik gerustgesteld.”
Gistermiddag is Rob met zijn twaalfjarige dochtertje nog een keer in Aalsmeer geweest. „Ik heb Monique een brief geschreven, en ook de kinderen hebben een brief geschreven waarin ze vertelden niet te willen dat ze zou opgeven. Ik had hen gevraagd precies te verwoorden wat ze voelen. Wij zijn nu alledrie gerustgesteld.”
Rob vertelt dat hij zelf heeft aangedrongen dat de zusjes Monique en Sabrina nu eens een keer echt met iets zouden doorzetten, en dus samen het Big Brother-huis in zouden gaan. „Ze zijn heerlijk knettergek met elkaar en Monique kan op een dag wel twintig verschillende stemmingen hebben. Sabrina had dit project bedacht en Monique wilde ook graag. Doe het dan eens een keer echt, zei ik.”
Rob heeft vertrouwen dat Monique het ver zal schoppen als Big Brother haar echte gezicht laat zien. „Ze is de leukste mens op aarde, echt waar.”
Wat zeg ik.., maar ik mis een bronvermelding.

[ Bericht 0% gewijzigd door dl3b op 14-09-2006 06:24:57 ]
  donderdag 14 september 2006 @ 06:17:35 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791604
Dit verhaal krijgt nog een staartje, let op mijn woorden !
Ze zij zelf al dat ze niet kon veranderen, dan zou ze heel stil worden zei ze !
pi_41791606
Jaloerse echtgenotes praten zichzelf altijd vrij !!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_41791609
Mo zei wel eerder dat haar man uit Spanje kwam en zei naar Italie wilde, dat gaf weleens bonje.
Als ik de foto bekijk dan kan het dus een spanjaard zijn.
  donderdag 14 september 2006 @ 06:20:04 #146
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791610
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:18 schreef noucky het volgende:
Spreek je uit ervaring ?
  donderdag 14 september 2006 @ 06:21:35 #147
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_41791612
Heb je trouwens gezien dat de voeten bij het raam uit beeld zijn?
of zie ik ze nog?
pi_41791615
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:18 schreef noucky het volgende:
ik denk dat iedereen zichzelf in ene goed blaadje wil laten zetten ,bedoel je gaat in een interview niet de vuile was buiten hangen
pi_41791617
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:20 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring ?
Nee mij gaat het niet aan maar mensenkennis heb ik wel.
pi_41791619
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:21 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je trouwens gezien dat de voeten bij het raam uit beeld zijn?
of zie ik ze nog?
Nee had even geen streams aan sorry

Ik zie nu nog wel voeten/benen maar kan niet meer zien van wie ze zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')