Ik wel.Heb haar er persoonlijk op aangevallen toen ze op Fok verscheen.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
Alsof er ook maar iemand echt begaan was hier toen Tanja haar hele zwangerschap doorrookte
Dan mag je Monique door je computerscherm heenketsen als ze hier komt.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel.Heb haar er persoonlijk op aangevallen toen ze op Fok verscheen.
Ze komt liever bij Tijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan mag je Monique door je computerscherm heenketsen als ze hier komt.
Vond ik ook overdreven. Hoewel dat nog een tikkie anders ligt.quote:Op donderdag 14 september 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
Alsof er ook maar iemand echt begaan was hier toen Tanja haar hele zwangerschap doorrookte
Dude, dit is Big Brother, we *maken* het wel onze zaakquote:Hoe zij en dr man dat verder regelen is mijn zaak niet.
Dat komt omdat ze De Tong nog nooit gevoeld heeft waarschijnlijk.quote:
Ik zag er ook geen kwaad in. Totdat ik hoorde dat ze getrouwd is met kinderen. Daar kwam de brief bovenop.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vond ik ook overdreven. Hoewel dat nog een tikkie anders ligt.
Maar goed, of je de persoon mag of niet maakt veel uit wellicht.
Ik vind Monique wel een tof wijf en zie/zag niet zoveel kwaad in dat geflirt en geknuffel. Hoe zij en dr man dat verder regelen is mijn zaak niet.
Hoe had ik dat moeten weten van die tweede briefquote:Op donderdag 14 september 2006 04:20 schreef Wheely33 het volgende:
Ho...ho.. Tong 2 brieven hé een brief s'avonds van paps en toen wilde zij al gelijk haar koffers pakken maar Sabrina wilde haar nog 24 uur bedenk tijd laten nemen, en een tweede brief s'ochtends van haar kids waar bij zij indirect de bevestiging kreeg om door te gaan !
U..uh.....h.. alles blijven volgen hé !!quote:Op donderdag 14 september 2006 04:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten van die tweede briefHet blijft een snol.
Deed ik vroeger wel. Maar dat is een beetje verwaterd.quote:Op donderdag 14 september 2006 04:25 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
U..uh.....h.. alles blijven volgen hé !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daden? Is hij met zijn echtgenote weer teruggekomen of in zijn uppie?quote:Op donderdag 14 september 2006 06:13 schreef nachtzuster het volgende:
Financieel expert Rob de Roo kwam woensdagnacht zijn in het Big Brother-huis wonende echtgenote Monique opeisen. De echtgenoot kreeg de sympathie van heel mannelijk Nederland. Dát waren nog eens daden.
Jij hebt het nu over feiten. Welke feiten? Kan jij in Monique's hoofd kijken en vertellen wat zich daar afspeelt? Weet jij wat ze voelt voor Tijn? Als ze sex hadden gehad en als ze liefdesverklaringen hadden afgelegd dan was het wel erg duidelijk ja. Dat is het nu niet. Dat Tijn misschien gevoelens voor Monique heeft betekent nog niet dat dat andersom ook zo is, dat ze na BB samen verder willen.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gebaseerd op argumenten en feiten, terwijl het bij jou meer nattevinger gevoelens zijn terwijl je de feiten negeert. Prima hoor als je daar niet receptief voor bent, maar ga nu niet doen alsof je hier niet bezig was zelf je gelijk te krijgen, want dat doen mensen namelijk in een discussie. Beetje zielig dat je daar weer iets negatiefs van moet maken.
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:39 schreef NorthernStar het volgende:
Ik vind het weer een hoop moralistisch, small Nederlands, gelul.
Er is ja niks gebeurd mensen! Half Nederland gaat ieder weekend en de dagen ertussen vreemd met alles wat een pols heeft, maar o wee als als twee mensen op TV knuffelen. Paniek! Slechte moeder, slechte echtgenoot, hoer, snol, etc.
Dat die vent van haar er moeite mee heeft is zijn probleem. Lossen ze achteraf maar op.
God, ze mag blij zijn dat de inquisitie is afgeschaft. Anders was ze al op een schandwagen, bepekt en beveert, door de meute door de straten gereden.
Waar zijn de hooivorken!!
Kijk op de sportschool zal Monique ook vast wel 10tallen keren zijn vreemd gegaan met zwetende mannen, maar als je dat op de TV flikt terwijl heel nederland het kan zien, is het een complete schande, zeker voor die jonge kinderen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
![]()
Mocht ze vreemdgaan met Tijn in BB dan valt haar achter niet te verwijten dat ze het stiekem heeft gedaan![]()
Typisch dat je dan weer je kop in het zand steekt voor overduidelijke beelden die ook jij gezien hebt. Moeten ze eerst neuken voordat je toegeeft, of moet Tijn eerst op het gezicht van Monique klaarkomen en de camera laten inzoomen dat het kwakje er toch echt op ligt? Moeten ze zwart op wit laten vastleggen dat ze iets voor elkaar voelen?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:34 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jij hebt het nu over feiten. Welke feiten? Kan jij in Monique's hoofd kijken en vertellen wat zich daar afspeelt? Weet jij wat ze voelt voor Tijn? Als ze sex hadden gehad en als ze liefdesverklaringen hadden afgelegd dan was het wel erg duidelijk ja. Dat is het nu niet. Dat Tijn misschien gevoelens voor Monique heeft betekent nog niet dat dat andersom ook zo is, dat ze na BB samen verder willen.
Ik vind het allemaal nogal overdreven en daar blijf ik bij. Ik hoef mijn gelijk niet te hebben want ieder zijn mening
Ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vriendin dat ik niks met mijn rondborstige studiegenote heb, terwijl ik verlekkerd naar haar decollete kijk en regelmatig knuffel waar mijn vriendin bij is.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ze zei zelf toch ook: het is niet dat ik met hem lig te krikken ofzo....
dat is dan ook ontkenning van gevoelens van haar kant??
voor mij gaf het aan dat ze er vrij onschuldig tegenover stond zelf.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook altijd tegen mijn vriendin dat ik niks met mijn rondborstige studiegenote heb, terwijl ik verlekkerd naar haar decollete kijk en regelmatig knuffel waar mijn vriendin bij is.
Wat had ze dan moeten zeggen?? Ik wil heel graag met Tijn krikken?![]()
Zeggen is een ding. Het DOEN en onbewust LATEN ZIEN is wat mij betreft veel belangrijker.
Wat moet ik toegeven? Dat jij gelijk hebt? Is dat de hele issue hier?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Typisch dat je dan weer je kop in het zand steekt voor overduidelijke beelden die ook jij gezien hebt. Moeten ze eerst neuken voordat je toegeeft, of moet Tijn eerst op het gezicht van Monique klaarkomen en de camera laten inzoomen dat het kwakje er toch echt op ligt? Moeten ze zwart op wit laten vastleggen dat ze iets voor elkaar voelen?![]()
Ze hebben beiden al gezegd dat ze zich aangetrokken voelen tot elkaar, en dat ze niet weten wat ze met de gevoelens moeten doen, zeker nu er thuis zo'n drama is. Wat wil je nog meer weten dan?
Het feit dat Monique zich nu schuldig voelt, roept dat ze Tijn wil knuffelen maar dat dat niet kan, en alles wat ervoor voorgevallen is, is het resultaat van haar hormonen, een opwelling, beginnende verliefdheid. Als jij schaapachtig naar de beelden wil blijven kijken zonder het te zien, prima, maar doe niet alsof er eerst keihard geneukt moet worden voordat je toegeeft dat er gevoelens en lust in het spel zitten. Het zijn de beelden en de gevoelens die alles zeggen, en pijn doen bij d'r man en de kids, niet de discussie of ze al geneukt hebben of niet. Of dat ze zwart op wit vast hebben laten leggen door de Talpa-notaris dat ze iets voor elkaar voelen.
Ga zo door, dan ga ik inderdaad - bedankt voor de tip - iets nuttigers doen met mijn tijd.quote:Maar ik heb mijn mening gebasseerd op dingen die IK heb gezien en die IK heb gehoord.
Goed idee!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga zo door, dan ga ik inderdaad - bedankt voor de tip - iets nuttigers doen met mijn tijd.
Je valt wel in herhaling hé Tong.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 03:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel.Heb haar er persoonlijk op aangevallen toen ze op Fok verscheen.
Lief hè !!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:10 schreef Saco het volgende:
<image>
Precies zeker als je een close up van haar ziet vind ik haar best een ouwe kop hebben. Ik vind het sowieso een dom wijf allebei die zusjes trouwens. Ik hoop als ze uit dat huis komen ze half Nederland over zich heen krijgen. Maar ik volg het al niet meer zo alleen hier een beetje op Fok.quote:
Hoe weet jij dat?????/quote:
Ik vind "sexclub" nu niet bepaald een duur woord.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:22 schreef paxhalis het volgende:
iedereen maar naar mooie en dure woorden zoeken
Hadden we niet afgesproken dat het "Arme-Rob-en-kids"-gezeur naar Media Watchers zou verhuizen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:47 schreef lissette72 het volgende:
Ik blijf het een vies mens vinden...ik hou ook me hart vast als er vanavond weer drank in gegoten word..arme Rob en kids thuis![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |