abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41025291
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:48 schreef Retuobak het volgende:
Nee, de consument kan het geen flikker schelen of hun verbinding er uit flikkert omdat een ander apparaat in huis aanslaat
In de meeste gevallen is het gewoon stabiel.

Of iig hier bij mij, en daar gaat het me om
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:08:27 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41025441
Wifi! Dat is waar ook! Dat moet ik ook nog gaan aanschaffen enzo. Maar dat doe ik volgende week al denk ik, ik kan maar één internet verbinding delen en die wordt op dit moment gebruikt voor de DS. Maar de 360 komt erbij Een draadloos netwerk aanleggen dan maar en dan gewoon wel kabels voor de 360 en de PC.

Overigens hier weer een nieuw gespreksonderwerp, Wiimakes:
Miyamoto denkt aan Wiimakes

Ik zeg 'mwah' van mij hoeft het niet zo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_41025500
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:35 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Goh dus ik hoef nooit naar mijn Wii te lopen? Dat ding pakt automatisch de spellen voor mij uit de kast en stopt ze eigenhandig in zijn dvdlade ?
Als je VC-games erin hebt zitten of een spel er reeds inhebt kunnen casual gezinsleden/ bezoek meteen 'instappen'. Ik kan me zo toekomstige situaties indenken dat ik bezoek heb en ik koffie moet zetten ofzo en dat ik roep 'ga maar even Wii'en, gewoon de rode knop indrukken' ( ) en ze kunnen zo aan de slag. De 3D movement van de Wiimote versterkt deze deblokkade nog meer.

Verder valt me op met de DS dat veel mensen denken dat de DS een geheugenapparaat is, dat de DS en de cartridge 1 zijn. Als je ouders dus vragen aan je om bijvoorbeeld het geheugenspelletje in de Wii te laten zitten kunnen ze zonder jouw hulp aan de slag zonder rompslomp. Idioot, ik weet het, maar ik heb ze nog nooit een DVD in een DVDspeler zien doen zonder dat er iemand bij was die er 'verstand' van had. Wat iedereen echter wel dondersgoed weet is een TV aanzetten en te zappen (PIP/ zenderconfiguratie etc. Vergeet het maar).

Als het concept van de Wii is zoals ie is dan dient de bediening ook zo makkelijk mogelijk te zijn en deze vertaling is weldegelijk te zien aan de controle en is weldegelijk anders dan de rest. Ik denk dat 80% wel weet hoe een PS of Wii bediend moet worden, maar Nintendo heeft duidelijk gesteld dat iedereen erachter moet kunnen en daarom zijn deze maatregelen geen luxe.
quote:
Je doet nu net of het een helse klus is om een spel op te starten op andere consoles. En startmenus doorlopen? Omdat de Xbox360 en PS3 menu's hebben wil niet zeggen dat je ze moet gebruiken om een spel te spelen. En dat menu van de Wii zal echt niks beter/slechter zijn dan dat van de xbox360 en PS3, want die menu's zijn ook erg logisch en simpel. Het principe voor iedere console is hetzelfde .. Spel erin --> aanzetten --> spelen.
Het principe wel, de uitvoering niet. Een 'helse klus' is verschillend voor iedereen.
quote:
Ik vind al die argumenten over "te moeilijk" aan te sluiten en in te stellen echt onzinnig. Als je te beroerd bent om de handleiding door te lezen moet je er maar helemaal niet aan te beginnen.
Dat is iets wat Nintendo niet wil dus.
Handleidingen lezen? Ik kan legio voorbeelden noemen van mensen die daar niet aan beginnen.
quote:
Want als DD te moeilijk is om aan te sluiten(wat echt een onzonel argument is want als je hem op de tv kunt aansluiten weet je ook hoe je hem op een receiver moet aansluiten)...
Het gaat er niet altijd om of je t weet, t gaat erom of het nodig is.
quote:
...dan had Nintendo ook DP2 weg kunnen laten aangezien je hem daarvoor ook op een receiver moet aansluiten wil dat gebruik van kunnen maken.
DP2 verreist geen mogelijke instellingswijziging als je m verhuist. Geluid hoor je altijd. DP2 is ook niet iets dat Nintendo een must vind, het is een leuke softwarematige extra, meer niet.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:11:31 #184
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41025510
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wifi! Dat is waar ook! Dat moet ik ook nog gaan aanschaffen enzo. Maar dat doe ik volgende week al denk ik, ik kan maar één internet verbinding delen en die wordt op dit moment gebruikt voor de DS. Maar de 360 komt erbij Een draadloos netwerk aanleggen dan maar en dan gewoon wel kabels voor de 360 en de PC.

Overigens hier weer een nieuw gespreksonderwerp, Wiimakes:
Miyamoto denkt aan Wiimakes

Ik zeg 'mwah' van mij hoeft het niet zo.
ik vind het wel tof, maar heb dan ook geen Cube
The line is a dot to you!
pi_41025681
Moet ik dan aan een speciale serie denken net als de Player's Choice?
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:18:17 #186
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41025687
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:13 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, heb je toevallig nog een netwerkkaart liggen voor de Cube?
Een BBA ook goed? (is in feite een netwerkkaartje, maar dan hebben we nog geen USB)

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_41025725
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:46 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat kan de consumenten niet schelen.

Ze willen iets dat makkelijker is. Net zoals Windows XP tegenover Linux.

En als je zo graag een kabeltje wilt gebruiken koop je die USB-Ethernet adapter die Nintendo gaat uitbrengen.
Een kabel is anders makkelijker dan wifi.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:23:08 #188
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41025809
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:11 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Als je VC-games erin hebt zitten of een spel er reeds inhebt kunnen casual gezinsleden/ bezoek meteen 'instappen'. Ik kan me zo toekomstige situaties indenken dat ik bezoek heb en ik koffie moet zetten ofzo en dat ik roep 'ga maar even Wii'en, gewoon de rode knop indrukken' ( ) en ze kunnen zo aan de slag. De 3D movement van de Wiimote versterkt deze deblokkade nog meer.

Verder valt me op met de DS dat veel mensen denken dat de DS een geheugenapparaat is, dat de DS en de cartridge 1 zijn. Als je ouders dus vragen aan je om bijvoorbeeld het geheugenspelletje in de Wii te laten zitten kunnen ze zonder jouw hulp aan de slag zonder rompslomp. Idioot, ik weet het, maar ik heb ze nog nooit een DVD in een DVDspeler zien doen zonder dat er iemand bij was die er 'verstand' van had. Wat iedereen echter wel dondersgoed weet is een TV aanzetten en te zappen (PIP/ zenderconfiguratie etc. Vergeet het maar).

Als het concept van de Wii is zoals ie is dan dient de bediening ook zo makkelijk mogelijk te zijn en deze vertaling is weldegelijk te zien aan de controle en is weldegelijk anders dan de rest. Ik denk dat 80% wel weet hoe een PS of Wii bediend moet worden, maar Nintendo heeft duidelijk gesteld dat iedereen erachter moet kunnen en daarom zijn deze maatregelen geen luxe.
[..]

dude je overdrijft nu echt hoor Op de Xbox 360 is het echt niet ingewikkeld om een game te starten, en je kan ook Xbox Live Arcade-games gewoon supersimpel starten. Twee klikken en klaar. Het is echt niet alsof de Wii weet welke game je wilt spelen en deze gelijk opstart Ook op de Wii zul je door een menu moeten navigeren

Als een spel in de 360 zit start deze ook gewoon gelijk op. Ik zie echt het voordeel van de Wii hier niet hoor
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:25:44 #189
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41025914
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:19 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Een kabel is anders makkelijker dan wifi.
Niet altijd waar.

Vaak kan of mag een kabel niet getrokken worden, en dan is het Wifi gebeuren een mooie oplossing.
Ik heb hier in m'n huis elke 4 meter 2 utp aansluitingen laten maken 5 jaar geleden, maar dit blijkt nu aadrig overbodig te zijn.Mogelijkheden om kabels mooi weg te werken heb ik niet (tegelvloer en stenen plinten), en met Wifi kan ik gaan zitten waar ik maar wil in en rond mijn huis. Online gamen in de tuin kan nu dus ook, anders had ik weer met de utp gezeten.
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_41025979
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Niet altijd waar.

Vaak kan of mag een kabel niet getrokken worden, en dan is het Wifi gebeuren een mooie oplossing.
Ik heb hier in m'n huis elke 4 meter 2 utp aansluitingen laten maken 5 jaar geleden, maar dit blijkt nu aadrig overbodig te zijn.Mogelijkheden om kabels mooi weg te werken heb ik niet (tegelvloer en stenen plinten), en met Wifi kan ik gaan zitten waar ik maar wil in en rond mijn huis. Online gamen in de tuin kan nu dus ook, anders had ik weer met de utp gezeten.
Een kabel is altijd makkelijker dan WiFi of het ook handiger is is een tweede en afhankelijk van huis en andere factoren
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:31:23 #191
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41026120
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef Megalomaniac het volgende:
Moet ik dan aan een speciale serie denken net als de Player's Choice?
Ik denk het wel. Zoiets zal het wel worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:37:35 #192
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41026359
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:27 schreef Tain het volgende:

[..]

Een kabel is altijd makkelijker dan WiFi of het ook handiger is is een tweede en afhankelijk van huis en andere factoren
Waarom zijn draadloze joysticks dan zo fijn
Met draad is altijd gemakkelijker....(schijnt)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_41026937
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:37 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Waarom zijn draadloze joysticks dan zo fijn
Met draad is altijd gemakkelijker....(schijnt)
Omdat dat het onderwerp niet is?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:54:33 #194
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41027039
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Omdat dat het onderwerp niet is?
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:56:25 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41027108
Zonder stroomkabel is pas handig, kijk maar naar het succes van de DS. Zonder stroomkabel is wat men wil!
pi_41027241
Zelda besturing is weer omgegooid, in de nieuwe versie moet je met de remote slaan:

http://wii.ign.com/articles/726/726748p1.html

Hopen dat dit een beetje goed uitpakt als je het voor een langere tijd wil spelen.
pi_41027277
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zonder stroomkabel is pas handig, kijk maar naar het succes van de DS. Zonder stroomkabel is wat men wil!
Ik wacht nog op draadloos stroom
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:03:32 #198
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_41027324
Mijn livebox heeft ook wifi, en ik vind het reuze handig. Vanwege stabiliteit en snelheid heb ik mn PC wel wired aangesloten, maar mn laptop maakt wireless contact met internet. Lekker overal waar ik wil, zonder kabels.

Voor de Wii zou het mij niet zo veel uitmaken, maar ik kan mij voorstellen dat een hoop casual gamers en non-gamers geen kabels willen gaan leggen voor een spelcomputer. Tadaa: wireless.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:03:51 #199
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41027337
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:02 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

dat is er al

soort van dan
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:04:11 #200
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_41027354
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:01 schreef kipknots het volgende:
Zelda besturing is weer omgegooid, in de nieuwe versie moet je met de remote slaan:

Hopen dat dit een beetje goed uitpakt als je het voor een langere tijd wil spelen.
Hopelijk maken ze er wel een polsbandje aan, ik zie dat ding hier nog wel een keertje door de kamer vliegen... (bezwete handjes, alcohol of spontane uitvalverschijnselen... )
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_41027378
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:23 schreef kepler het volgende:

[..]

dude je overdrijft nu echt hoor Op de Xbox 360 is het echt niet ingewikkeld om een game te starten, en je kan ook Xbox Live Arcade-games gewoon supersimpel starten. Twee klikken en klaar. Het is echt niet alsof de Wii weet welke game je wilt spelen en deze gelijk opstart Ook op de Wii zul je door een menu moeten navigeren

Als een spel in de 360 zit start deze ook gewoon gelijk op. Ik zie echt het voordeel van de Wii hier niet hoor
Ja, ik overdrijf, net zoals Nintendo, wat gewoon nodig is om een wereldwijd massaproduct aan de man te brengen die de filosofie op alle puntjes moet waarmaken. Dat zie je overal, McDonalds heeft een waarschuwing dat koffie heet is, electrische apparaten worden gelabeld met een sticker dat je ze niet in water moet gooien, magnetrons hebben als waarschuwing dat je je huisdier niet erin moet doen etc.

Ik vind het ook supersimpel, alleen als je een doelgroep hebt die zo breed is als die van de Wii dan volstaat het niet je neer te leggen bij makkelijke bediening gekeken naar de huidige gebruikers. Wat wij makkelijk vinden is voor veel andere mensen een reden er niet naar om te kijken.

Het voordeel komt helemaal niet tot uiting voor ons, voor ons is het een non-issue, voor veel anderen is de 360 een bridge too far. Let maar op, de Wii zal het mogelijk maken om meteen deel te nemen aan een spel. Controller oppakken en begin maar, of Nintendo zit ons maar wat wijs te maken wat ik betwijfel. Het concept is bijna hetzelfde als de rest van de consoles maar de uitvoering is waar flink wat accenten aangepast zijn. Ik heb iig al een behoorlijk vermoeden over de HOME knop.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:05:02 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41027395
quote:

[..]

pi_41027563
quote:

[..]

Iers bedrijf claimt ontdekking 'free energy'
pi_41027695
quote:

Klinkt fantastisch
pi_41027712
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zo'n beeld had ik idd ook al voor me
pi_41027823
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:04 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Het voordeel komt helemaal niet tot uiting voor ons, voor ons is het een non-issue, voor veel anderen is de 360 een bridge too far. Let maar op, de Wii zal het mogelijk maken om meteen deel te nemen aan een spel. Controller oppakken en begin maar, of Nintendo zit ons maar wat wijs te maken wat ik betwijfel. Het concept is bijna hetzelfde als de rest van de consoles maar de uitvoering is waar flink wat accenten aangepast zijn. Ik heb iig al een behoorlijk vermoeden over de HOME knop.
Wat voor accenten zijn er aangepast dan?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:22:32 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_41028076
quote:
Ja, ik overdrijf, net zoals Nintendo, wat gewoon nodig is om een wereldwijd massaproduct aan de man te brengen die de filosofie op alle puntjes moet waarmaken. Dat zie je overal, McDonalds heeft een waarschuwing dat koffie heet is, electrische apparaten worden gelabeld met een sticker dat je ze niet in water moet gooien, magnetrons hebben als waarschuwing dat je je huisdier niet erin moet doen etc.

Ik vind het ook supersimpel, alleen als je een doelgroep hebt die zo breed is als die van de Wii dan volstaat het niet je neer te leggen bij makkelijke bediening gekeken naar de huidige gebruikers. Wat wij makkelijk vinden is voor veel andere mensen een reden er niet naar om te kijken.

Dude. Soms lul je gewoon teveel om maar gelijk te krijgen .
quote:

Ben benieuwd . Wordt nu wel zeker de Wii versie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41028325
quote:

Hmm ik heb zo mn twijfels.

Aan de ene kant stelde ik het me in eerste instantie zo voor, aan de andere kant... Is het niet wat vermoeiend? Het is nu iig vrijwel zeker dat ik Zelda staand ga spelen
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:31:19 #209
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41028413
quote:

[..]

ik zie niet in hoe simpeler het kan worden dan DVD in de lade stoppen, op play drukken en gamen maar
en met die home-knop ga je gewoon terug naar het menu (of in-game menu), net als met de 360

ow en de vergelijking met MacDonalds is nou niet echt positief voor Nintendo hoor
pi_41028790
Alex, normaal ben ik het wel met je eens, maar nu drijf je toch een beetje door....
pi_41029625
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat voor accenten zijn er aangepast dan?
Ga dat maar lekker teruglezen.
quote:
Dude. Soms lul je gewoon teveel om maar gelijk te krijgen .
Ik typ erg snel, dus voor mij maakt t niets uit.
Ga jij je bemoeien met hoeveel ik schrijf? Als ik zeg dat er een verschil is met het opstarten van de Wii en overige consoles dan gaan sommigen hierin tegenin vanuit een bredere zienswijze terwijl ik juist de kleine verschillen aanduidt die ik beschrijf en dit kan niet met een paar zinnen want dan is t weer niet duidelijk of krijg je daarna weer de constateringen die ik er niet bij heb gezet.

Gelijk/ niet gelijk krijgen is iets van de toekomst, we zien t wel.
pi_41029702
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

En als ik dat gedaan heb en geen verschil zie in hoe de Wii gaat werken en hoe de 360 nu werkt?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:26:14 #213
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_41030053
Ik weet niet of jullie m al gezien hebben maar ik vind het een mooie fake.
pi_41030083
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik weet niet of jullie m al gezien hebben maar ik vind het een mooie fake.
[afbeelding]
Breedbeeld

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2006 14:27:39 ]
pi_41030102
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:10 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[..]

Ik typ erg snel, dus voor mij maakt t niets uit.
Ga jij je bemoeien met hoeveel ik schrijf?
Schrijf je nou, of typ je?
pi_41030121
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:31 schreef kepler het volgende:

[..]

ik zie niet in hoe simpeler het kan worden dan DVD in de lade stoppen, op play drukken en gamen maar
Ik ga uit van de opmerking die Nintendo maakte dat het zo moet zijn dat gezinsleden ook uitgenodigd wordt om de Wiimote op te pakken en dat het net zo makkelijk is als de TV aanzetten en klaar. Dat gekoppeld met wat we weten van de Wii en wat denkbaar is (snelle laadtijden etc) brengt mij tot mijn conclussie. En ik omarm die want als ik zie wat de DS al teweegbrengt met enige assistentie dan zie ik eindelijk beweging komen in het iig interessant maken van gamen voor (zware) casuals.
Je wil dus echt niet weten in al die jaren hoevaak ik vreselijk simpele dingen heb proberen uit te leggen op technisch vlak, maar je krijgt t er gewoonweg niet in. Die hobbels die ik op heb gemerkt zijn door heel simpele kleine specificaties op de Wii bijna helemaal weg.
quote:
en met die home-knop ga je gewoon terug naar het menu (of in-game menu), net als met de 360
Dat weet je niet, net zomin ik. Maar wat ik zei, ik denk t nu wel te begrijpen: directe bootup van een game en met HOME teruggaan naar menu om ander spel of instellingen te wijzigen.
quote:
ow en de vergelijking met MacDonalds is nou niet echt positief voor Nintendo hoor
Geen vergelijking, voorbeeld van hoe nauw het aankomt de bedrijfsfilosofie/ economische hindernissen te implementeren/ voorkomen.
pi_41030149
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:13 schreef Tain het volgende:

[..]

En als ik dat gedaan heb en geen verschil zie in hoe de Wii gaat werken en hoe de 360 nu werkt?
Zet er een echte casual achter en je komt erachter.
pi_41030317
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:29 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Zet er een echte casual achter en je komt erachter.
Of er is gewoon geen verschil.

Xbox 360:
Zet tv aan
Druk op de Guide knop van de controller -> console gaat aan
Spel speelt af of je komt in het menu

Wii
Zet tv aan
Druk op de On knop van de Wii-mote -> console gaat aan

Waar zit het verschil dan in?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41030526
Wat een geneuzel zeg.

...tja je moet iets te doen hebben tot de Wii uitkomt!
pi_41030576
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Xbox 360:
Zet tv aan

Wii
Zet tv aan

Welke van de twee moet je waarschijnlijk vertellen met welke knop je console aan gaat?
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:45:47 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_41030686
De 360 werkt gewoon erg makkelijk hoor, als de WIi hetzelfde is qua menu enzo is dat gewoon goed.
pi_41030726
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:42 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Welke van de twee moet je waarschijnlijk vertellen met welke knop je console aan gaat?
Dat probleem heb je ook maar 1x, en dan nog niet eens iedereen
pi_41030811
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef EricG het volgende:

Dat probleem heb je ook maar 1x, en dan nog niet eens iedereen
Your point being?
De on knop links/rechts boven op een afstandbedieningachtige controller wordt iig sneller geassocieert met het aan/uit zetten van de console.

En dat was Tain's punt, iirc
pi_41030820
quote:

[..]

Geen van beide
pi_41030926
quote:

[..]

Geen van tweeen, TV's staan doorgaans helemaal uit dus ze lopen er sowieso heen en zetten dan de tv en de console wel aan.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41030954
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Your point being?
De on knop links/rechts boven op een afstandbedieningachtige controller wordt iig sneller geassocieert met het aan/uit zetten van de console.

Mijn punt is het aantal handelingen dat je moet verrichten om te kunnen gamen, dat is gewoon bij elke console hetzelfde
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41030959
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:49 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Your point being?

Ik denk dat alleen randdebielen moeite zullen hebben om een willekeurige console aan te zetten.
pi_41031067
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik denk dat alleen randdebielen moeite zullen hebben om een willekeurige console aan te zetten.
Daar zijn er genoeg van
pi_41031346
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:34 schreef Tain het volgende:

[..]

Xbox 360:
Zet tv aan

Wii
Zet tv aan

Xbox 360:
Zet tv aan
Druk op de Guide knop (wie kent m niet) van de draadloze controller, wel eerst even aanzetten/ calibreren natuurlijk anders doet ie t niet (of iig eerst even controleren dat het lampje aan is). In geval van controller met draad even naar console lopen -> console gaat aan, maar misschien ook niet, ffe checken dus
Apparaat maakt lawaai, hij is bezig, tenminste daar lijkt het op, een blokje op scherm vult zich en screen doet een tijd niets. Start drukken en opties selecteren met analoge stick, einfag. Weer even geduld hebben. Daar komt t an, is t niet geweldig ma?

Wii
Zet tv aan
Druk op de Rode knop van de afstandbediening-> console gaat aan
Meteen een leuke welkomstboodschap van een hersentrainingsprogrammaatje.

Subtiel verschil zoals ik zei...
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:54 schreef EricG het volgende:

[..]

Dan je wel voor het beledigen van naasten

Aanzetten is 1 ding, impulsief aan willen zetten is een andere.

[ Bericht 1% gewijzigd door alex4allofyou op 21-08-2006 15:16:21 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:12:06 #230
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41031376
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:10 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Xbox 360:
Zet tv aan
Druk op de Guide knop (wie kent m niet) van de draadloze controller, wel eerst even aanzetten/ calibreren natuurlijk anders doet ie t niet. Dus wel even controleren. In geval van controller met draad even naar console lopen -> console gaat aan, maar misschien ook niet, ffe checken dus
Apparaat maakt lawaai, hij is bezig, tenminste daar lijkt het op, een blokje op scherm vult zich en screen doet een tijd niets. Start drukken en opties selecteren met analoge stick, einfag. Weer even geduld hebben. Daar komt t an, is t niet geweldig ma?

Wii
Zet tv aan
Onzin. Je drukt op de guide button en je console gaat aan... Mits hij in het stroom zit.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41031490
quote:

[..]

Xbox 360:
Zet tv aan
Druk op de Guide knop (wie kent m niet) van de draadloze controller, wel eerst even aanzetten/ calibreren natuurlijk anders doet ie t niet (of iig eerst even controleren dat het lampje aan is). In geval van controller met draad even naar console lopen -> console gaat aan, maar misschien ook niet, ffe checken dus
Misschien moet je een keer echt achter een 360 gaan zitten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41031523
quote:

[..]

Xbox 360:
Zet tv aan

Wii
Zet tv aan
Dit is ook bs alex.
pi_41031524
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef Tain het volgende:

[..]

Misschien moet je een keer echt achter een 360 gaan zitten
Heb ik ook gedaan, alleen gaat het niet over mij.
pi_41031548
Wat een ongelofelijke bullshit Alex
Serieus, je zit jezelf belachelijk te maken
pi_41031586
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, alleen gaat het niet over mij.
Dan moet die andere persoon even MS bellen want zijn 360 is stuk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41031597
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dit is ook bs alex.
Is dat zo? Ik heb meermalen gehad dat de controller niets deed omdat ie niet gecabuleerd (contact had gemaakt is het goede woord, je weet wel dat ie zoekt naar de goede poort en wat enkele seconden duurt) was. Maar maak je geen zorgen, IK kom dr wel uit hoor
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Retuobak het volgende:
Wat een ongelofelijke bullshit Alex
Serieus, je zit jezelf belachelijk te maken
Als jij t zegt zal t wel zo zijn mr die alles weet van hardware en kennelijk denkt dat iedereen dat inzicht heeft.

[ Bericht 45% gewijzigd door alex4allofyou op 21-08-2006 15:38:40 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:42:46 #237
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_41032266
quote:

[..]

Ja, ik overdrijf, net zoals Nintendo, wat gewoon nodig is om een wereldwijd massaproduct aan de man te brengen die de filosofie op alle puntjes moet waarmaken.

De filosofie .. De filosofie van Nintendo is dezelfde als die van Sony, MS en alle grote bedrijven, zoveel mogelijk producten verkopen en geld verdienen.

En de doelgroep van de Wii is echt niks groter dan die van de Xbox306 of PS3. Nintendo mag dan wel hopen dat de Wii iedereen van 5 tot 95 gaat aanspreken maar dat zal echt niet het geval zijn. Ze spreken waarschijnlijk gewoon dezelfde groep aan als met de GC. Echte non-gamers(dus mensen die nooit spelen) zullen ook niet gaan spelen door de Wii. Ik denk zelfs dat de Wii een kleine doelgroep heeft omdat hij minder functionaliteit heeft dan de Xbox360 en PS3.

En jij doet echt of de gemiddelde consument debiel is. Het is echt onzin dat mensen gaan gamen omdat het makkelijk is om aan te zetten, want alle console zijn simpel te bedienen. Iedereen die met een dvd speler overweg kan, kan ook met een console uit de voeten. Mensen gaan games spelen omdat de games hun aanspreken niet omdat het makkelijk is aan te zetten. En je kan meteen spelen op de Wii? wat als er geen spel in zit? Dan houd voor die mensen waar jij vanuit gaat dus al weer gelijk op want ow ow ze moeten er in spel in stoppen en aangezien ze geestelijk achter lopen is dit niet mogelijk voor ze
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:44:30 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_41032327
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:42 schreef Diablos79 het volgende:
En de doelgroep van de Wii is echt niks groter dan die van de Xbox306 of PS3. Nintendo mag dan wel hopen dat de Wii iedereen van 5 tot 95 gaat aanspreken maar dat zal echt niet het geval zijn. Ze spreken waarschijnlijk gewoon dezelfde groep aan als met de GC. Echte non-gamers(dus mensen die nooit spelen) zullen ook niet gaan spelen door de Wii. Ik denk zelfs dat de Wii een kleine doelgroep heeft omdat hij minder functionaliteit heeft dan de Xbox360 en PS3.
Bij de DS lijkt het anders aardig te lukken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_41032504
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:42 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En jij doet echt of de gemiddelde consument debiel is. Het is echt onzin dat mensen gaan gamen omdat het makkelijk is om aan te zetten, want alle console zijn simpel te bedienen. Iedereen die met een dvd speler overweg kan, kan ook met een console uit de voeten.
Err nee. En ja de consument is over het algemeen geheel debiel. Dat is verder niet erg, maar dat is wel zo.

Verder
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_41032840
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef disjfa het volgende:

[..]

Err nee. En ja de consument is over het algemeen geheel debiel. Dat is verder niet erg, maar dat is wel zo.

Verder
Helemaal waar je moet ze kost geven die de helpdesk bellen en zeggen mijn console doet het niet?
helpdesk eerste vraag is zit de stekker in het stop contact .....
En veel zeggen dan niets en stoppen de stekker in het stopcontact en gaan dan spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')