abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41549921
Het grote Klaas-Jan Huntelaar fantopic #12 dit topic was al een dag eerder aangemaakt
pi_41550384
Euw
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41550392
Komt die nu mee.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41550987
Ik steun deze
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_41551160
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef Badabingea het volgende:
Komt die nu mee.
beetje laat idd heb er niet op gelet
pi_41553272
vanavond gewoon weer een hattrick
pi_41553545
vanavond een hattrick voor de Hunter
Haleloeja
pi_41554380

Speciaal voor de ballenknijpers onder ons
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41555021
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
Lijkt me de enige hoop voor van Basten om niet met een striemend fluitconcert de catacomben op te moeten zoeken....

Kut ook voor Huntelaar die onbewust zo onder druk gezet wordt.
Yeah baby Yeah!
pi_41555114
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Lijkt me de enige hoop voor van Basten om niet met een striemend fluitconcert de catacomben op te moeten zoeken....

Kut ook voor Huntelaar die onbewust zo onder druk gezet wordt.
Jammer idd. Hij kan veel hebben, maar iedereen heeft zn grenzen.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41555155
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Jammer idd. Hij kan veel hebben, maar iedereen heeft zn grenzen.
Ik vind het niet zielig voor hem, spits zijn heeft z'n voor-en nadelen en soms moet je als spits je coach redden, wordt je alleen maar sterker van. Ik verwacht nog niets van Huntelaar daar is hij nog veel te jong voor, helaas denkt de rest van NL wat anders..
Yeah baby Yeah!
pi_41555197
Laten we daar maar voor gaan dan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41555218
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik vind het niet zielig voor hem, spits zijn heeft z'n voor-en nadelen en soms moet je als spits je coach redden, wordt je alleen maar sterker van. Ik verwacht nog niets van Huntelaar daar is hij nog veel te jong voor, helaas denkt de rest van NL wat anders..
Klopt.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41555312
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:44 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Klopt.
Maar dankzij zijn coach (och van Nistelrooij is afgeserveerd) staat hij er vrijwel alleen voor met Kuijt, al speelt die nooit op zijn eigen positie en Vennegoor en Huntelaar is ook niet zo'n superduo, allebei niet echt technisch.
Yeah baby Yeah!
pi_41555442
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar dankzij zijn coach (och van Nistelrooij is afgeserveerd) staat hij er vrijwel alleen voor met Kuijt, al speelt die nooit op zijn eigen positie en Vennegoor en Huntelaar is ook niet zo'n superduo, allebei niet echt technisch.
Vennegoor
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41565177
quote:
Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
de teller staat nog steeds op 0.

Helaas Klaas.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41566275
Jammer, maar hij heeft ook niet echt bruikbare goeie voorzetten of passjes gehad. Dus we kunnen hem weinig verwijten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41567833
Ik wil niet zeuren hoor maar als we het over een spits hebben.
Zouden jullie het dan niet willen associeren met huntelaar.
Man man man..wat een lul van een vent zeg.
Een spits die continu op de verkeerde plak staat.
Die achter een verdediger op een bal gaat staan WACHTEN
Die niet eens weet waar die moet staan bij een vrije trap
De enige goede actie van hem was.... is dat hij gewisseld werd.
Tis niks, wordt niks, en zal ook nooit wat worden.
Voetbal is vechten... en niet afwachten op een bal en een open doel.

STUNTELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_41567920
Alweer zo'n user die alleen voetbal kijkt als Oranje speelt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41568164
Tuurlijk prutser ..
pi_41568250
Hoeveel goals heeft hij gescoord sinds het eind van het seizoen?

Kunnen er nooit veel zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_41568335
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:
Alweer zo'n user die alleen voetbal kijkt als Oranje speelt .
Begint het logo al te wennen?
Houd van een lijntje.
pi_41568353
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel goals heeft hij gescoord sinds het eind van het seizoen?

Kunnen er nooit veel zijn
Zes (als je de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Ierse bierelftal meerekent acht)
pi_41568371
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Begint het logo al te wennen?
Nee.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_41568393
Moet je ook het oude logo pakken.
Houd van een lijntje.
  woensdag 6 september 2006 @ 23:23:17 #126
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41568474
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je ook het oude logo pakken.
Inderdaad, dan straal je tenminste nog iets uit, ook al wil ie het niet
Jawel, je keek.
pi_41568483
Klaas-Jan moet maar snel naar het buitenland gaan. Dit wordt niks meer zo. En Ajax kan dit seizoen ook alles vergeten trouwens, zet Sneijder maar in de spits.

pi_41568656
ja tegen het b elftal van ierland... kan die scoren...
pi_41568815
Zijn nog wel meer clubs hoor. Maar de hoop op falen door sommige is erg grappig, het tekent alleen de angst die ze voor hem hebben.
Houd van een lijntje.
pi_41568952
Bibber
pi_41568978
Waaronder jij inderdaad.
Houd van een lijntje.
pi_41569944
weer niet gescoord vanavond
pi_41571765
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Graftak72 het volgende:

Uit welk graf ben jij herrezen?
pi_41571854
KJH is gewoon een fantastische spits.
Maar wanneer hij geen ballen van van Persie en/of Kuyt krijgt, houdt het voor hem ook op.
Kuyt hoort gewoon niet op links, maar in de spits.
Laat ze maar op het trainingsveld uitvechten wie er komt te staan. Maar nu probeert Kuyt zich op het veld te bewijzen ten nadele van KJH.
pi_41576771
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41577163
quote:

Bij deze wil ik deze post nomineren voor de meest domme post van het jaar. Ik wil het best weerleggen hoor, maar ik heb gewoon geen idee waar ik moet beginnen. Dit slaat helemaal nergens op. Wat een idioot die graftak.
pi_41579458
Het komt wel goed met de Hunter.

Ik heb alle vertrouwen in hem

Graftak, je moet spelers ook steunen als het minder met ze gaat, maar dat kennen jullie zeker niet?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41587463
Komend uit de mond van een Ajax fan
pi_41587891
quote:

Een aantal vraagjes voor graftak
quote:
1. In welke grot heb jij afgelopen jaar jezelf zitten rukken ?
quote:
2. En hoe kun je op een verkeerde plak staan ?
quote:
3. Sinds wanneer is voetbal vechten ?
Dan moet je naar kickboksen kijken, dat is vechten. Voetbal is oorlog !!
quote:
4. En tis niks ?
'T is al meer dan alle spitsen die in Nederland rond lopen bij elkaar.

Oja en als je t over een spits wil hebben die je niet wil associeren met KJH. WTF doe jij dan in een KJH-fan topic ?
pi_41587924
Ik heb die aroganta ajaxhole nooit gemogen.
Zodra ik die kop zie moet ik al rennen naar de wc.
Ryan Babbel heeft in dat kwartiertje meer akties en kansen gehad
Als die hele zoef de haas...

Maar de ajaxs fans hadden gister sowieso een slechte dag.
Wat sukkels daar.. verdedigers die spelen als of ze bij de ctjes zitten.
En een spits die niet weet hoe die moet scoren nee echt een wereld elftal..
Whahahahahaaaaaa. maar huntelaar past wel bij jullie hoor .. succes er mee.
pi_41588099
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef Graftak72 het volgende:
Ik heb die aroganta ajaxhole nooit gemogen.
Zodra ik die kop zie moet ik al rennen naar de wc.
Ryan Babbel heeft in dat kwartiertje meer akties en kansen gehad
Als die hele zoef de haas...

Maar de ajaxs fans hadden gister sowieso een slechte dag.
Wat sukkels daar.. verdedigers die spelen als of ze bij de ctjes zitten.
En een spits die niet weet hoe die moet scoren nee echt een wereld elftal..
Whahahahahaaaaaa. maar huntelaar past wel bij jullie hoor .. succes er mee.
Deze post overtreft bijna je vorige. Qua tekort aan voetbal kennis.
pi_41588392
quote:
Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
KJH is gewoon een fantastische spits.
Maar wanneer hij geen ballen van van Persie en/of Kuyt krijgt, houdt het voor hem ook op.
Kuyt hoort gewoon niet op links, maar in de spits.
Laat ze maar op het trainingsveld uitvechten wie er komt te staan. Maar nu probeert Kuyt zich op het veld te bewijzen ten nadele van KJH.
Dat is natuurlijk niet de schuld van Kuijt, die gewoon de bondscoach opvolgt en dus libnksbuiten gaat staan. Verder ben ik van mening dat een spits van het Nederlandse elftal ook best wel eens een eigen kans mag creeeren. Dat het ik Huntelaar nog weinig zien doen dit seizoen. De beste jongen is hopeloos uit vorm en lijkt het doel (even) niet meer te kunnen vinden.

In potentie echter wel een van de beste spitsen van NL.
pi_41588498
quote:
Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef DivineJester het volgende:

[..]

De beste jongen is hopeloos uit vorm en lijkt het doel (even) niet meer te kunnen vinden.
Voor de wedstrijd Ierland - Nederland hoorde je niemand over zn vorm.Hij scoort ook een paar wedstrijdjes niet. Ik vindt t wel meevallen, hij speelt niet eens slecht hij mist alleen een paar penalty's.
pi_41588827
Tuuk ;-) ik heb geen verstand van voetballen.
Volgens mij hoort een spits te scoren ( lukt stuntelaar niet)
En volgens mij hoort een verdediger er voor te zorgen dat de tegen partij geen kans krijg ( lukt heitinga ook niet)

Je zet er 3 nieuwe spelers in, waarvan je er 2 van ajax vervangt en begint in eens te lopen. ;-)
pi_41589437
Dit is nog altijd het Huntelaar topic. Graag hier dus niet de discussie over het wel of niet raken van Farfan door Emanuesson
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41589773
quote:
Op donderdag 7 september 2006 17:14 schreef Graftak72 het volgende:
Tuuk ;-) ik heb geen verstand van voetballen.
Volgens mij hoort een spits te scoren ( lukt stuntelaar niet)
En volgens mij hoort een verdediger er voor te zorgen dat de tegen partij geen kans krijg ( lukt heitinga ook niet)

Je zet er 3 nieuwe spelers in, waarvan je er 2 van ajax vervangt en begint in eens te lopen. ;-)
Joh, volgens mij voetbalt Babel ook bij Ajax. En Sneijder speelde nou ook niet echt slecht. Als je Ajax wilt afkraken ga je dan lekker vertoeven in het kakkerlakken-topic.
pi_41593094
quote:
Rond die tijd vond het beruchte telefoontje van Arnesen ook plaats .
pi_41593192
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Uitgeluld omdat er gewezen wordt op een niet bestaande Photoshop actie?
Dit is een KJH topic en geen Farfan topic. Kunnen we daar nu maar mee verder dan ?

[ Bericht 27% gewijzigd door Bomenverzameling op 07-09-2006 20:03:49 (even weggehaald om de discussie echt te stoppen) ]
pi_41593337
quote:
Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef toma het volgende:

[..]

knip

Dit is een KJH topic en geen Farfan topic. Kunnen we daar nu maar mee verder dan ?
Daarom heb ik ook de berichten over die discussie weggehaald
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41593380
volgens mij is er het 1 en ander aan posts verwijderd uit dit topic

toch goed gezien
pi_41600418
Het komt wel weer goed met Huntelaar.

Godenzoon!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41618147
quote:
Huntelaar betreurt vertrek Charisteas
08 september 2006

Het is even wennen voor Klaas Jan Huntelaar. De spits reeg vorig seizoen de doelpunten aaneen, maar staat inmiddels al vijf wedstrijden op rij droog. Na de interland tegen Ierland op 16 augustus, waarin hij als debutant twee keer scoorde, wist de aanvaller het net niet meer te vinden. FCUpdate.nl sprak met de spits over doelpunten, de buitenspelers van Oranje en het vertrek van Angelos Charisteas naar Feyenoord.

Ad powered by www.webads.nl
Begin augustus leek het niet op te kunnen voor Huntelaar. De 23-jarige aanvaller scoorde zowel in de heenwedstrijd van Ajax tegen FC Kopenhagen als in de oefeninterland tegen Ierland twee goals en leek de hele wereld aan te kunnen. Nu, vijf wedstrijden later, is de situatie echter volledig anders. Hij scoorde niet voor Ajax in de duels tegen RKC, NAC en de terugwedstrijd tegen Kopenhagen, terwijl hij namens Oranje ook niet wist te scoren tegen Luxemburg en Wit-Rusland.

Vijf wedstrijden zonder doelpunt, dat is even wennen voor Huntelaar. Toch laat de spits zich niet gek maken door zijn stokkende productiviteit. "Natuurlijk wil je als spits scoren, dat is logisch. Maargoed, de ene wedstrijd krijg je nu eenmaal meer kansen dan de andere. Het belangrijkste is dat de kansen blijven komen, dan komt dat doelpunt vanzelf. Of het aan me knaagt dat ik al zo lang droog sta? Och, knagen is een groot woord. Maar een doelpuntje zou wel lekker zijn", lacht hij.

Met name bij Oranje leek Huntelaar de afgelopen wedstrijden niet goed in zijn vel te zitten. De Ajacied stond zowel tegen Luxemburg als Wit-Rusland op een eiland en kreeg weinig bruikbare ballen van zijn mede-aanvallers Dirk Kuyt en Robin van Persie. Hoe dat kwam, weet Huntelaar wel.

"Een belangrijk verschil met Ajax is dat er bij Oranje een linkspoot op rechts staat en een rechtspoot op links. Hierdoor komen de buitenspelers vaak naar binnen, terwijl we bij Ajax altijd met minimaal één buitenspeler spelen die de achterlijn kan halen en de bal voor de goal gooit. Dat is voor mij even wennen, want ik moet bij Oranje nu op een andere manier voetballen. Ik moet iets vaker inzakken, waardoor ik iets langer moet wachten op mijn kans voor het doel."

Tegen Wit-Rusland leek bondscoach Van Basten het geploeter van Huntelaar even zat te zijn, want de spits werd in de slotfase vervangen door Ryan Babel. "Zo'n wissel is natuurlijk nooit leuk, het liefst blijf ik gewoon staan. In de laatste minuten gebeurt het namelijk regelmatig dat er nog een kansje komt, dat zag je tegen Wit-Rusland ook. Op zo'n moment is het jammer dat ik niet meer in het veld sta. Maargoed, volgende keer beter", blijft hij nuchter.

Komende zondag, in de thuiswedstrijd van Ajax tegen Vitesse, kan hij zijn zoektocht naar doelpunten weer hervatten. Mocht dat niet lukken, heeft Ajax in ieder geval niet meer haar breekijzer achter de hand. Angelos Charisteas, de man die tegen NAC Breda als invaller nog van grote waarde was voor de Amsterdamse club, werd anderhalve week geleden immers verkocht aan Feyenoord.

Huntelaar betreurt het vertrek van zijn Griekse teamgenoot. "Ik vind Charisteas een goede speler, hij heeft al regelmatig zijn waarde voor ons bewezen. Of ik verbaasd ben over zijn transfer? Ach...je weet hoe het kan gaan in het voetbal, alles is mogelijk. Maargoed, ik vind het in ieder geval jammer dat hij weg is."
pi_41623708
Leuk stukje over Huntelaar.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41678977
HUH? Hij kan nog scoren...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 10 september 2006 @ 16:50:36 #156
131729 jna
pi_41679049
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:48 schreef venomsnake het volgende:
HUH? Hij kan nog scoren...
Gelukkig wel
Jawel, je keek.
pi_41679095
Huntelaar weer topscorer van het jaar?
  zondag 10 september 2006 @ 16:52:03 #158
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41679096
Zo, dus die lelijke aap heeft weer met de nodige dosis geluk een kokosnoot in het netje weten te rollen.
  zondag 10 september 2006 @ 17:00:54 #159
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41679319
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo, dus die lelijke aap heeft weer met de nodige dosis geluk een kokosnoot in het netje weten te rollen.
Jaloers
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
  Trouwste user 2022 zondag 10 september 2006 @ 17:24:58 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_41680060
He did it again

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41680107
quote:
Ja, en niet één maar twee keer
  zondag 10 september 2006 @ 17:37:07 #162
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41680451
Is hij al omgedoopt tot de officiele tweakers.net mascotte.
pi_41680681
Toch gebeurde het weer! De verslaggever van Langs de Lijn werd lyrisch, terwijl Klaas Jan een bal in de voeten geschoven kreeg van de Vitesse defensie en naar huis kon bellen alvorens af te ronden. Dat hij daarmee de vierde kans pas maakt vertelt de verslaggever er niet bij, geen kritische noot. De tweede treffer valt er maar net in. Verleden seizoen kopte ie die nog in de hoek buiten het bereik van de keeper. Het zal een groeistuip zijn.
pi_41681021

Als aanvoerder scoren !
pi_41681110
quote:
Op zondag 10 september 2006 17:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Is hij al omgedoopt tot de officiele tweakers.net mascotte.
Kneus alert
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_41682111
Het hadden er 5 moeten zijn.
Houd van een lijntje.
pi_41690431
HIJ HEEFT ER WEER 2 INLIGGEN!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_41694950
quote:
Misschien willen de gebroeders Ko het wel inzingen
pi_41699216
quote:
Yup. Twee zelfs. Wat betekent dat hij bij Ajax weer bijna 1 op 1 loopt.
Hij had nog veel kansen nodig, maar ze gingen er weer in
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 september 2006 @ 14:50:25 #171
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_41706732
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Yup. Twee zelfs. Wat betekent dat hij bij Ajax weer bijna 1 op 1 loopt.
Hij had nog veel kansen nodig, maar ze gingen er weer in
Genieten he

Ik ben nu de samenvatting van Ultrasuid aan het downloaden, ik wil het nog een keer zien. Echt supergped voetbal, dat vond ik nog het gaafste.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_41716455
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:50 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Genieten he
Idd, je ziet hem loeren, lopen, tegenstander pesten, weer loeren, prachtig!
quote:
Ik ben nu de samenvatting van Ultrasuid aan het downloaden, ik wil het nog een keer zien. Echt supergped voetbal, dat vond ik nog het gaafste.
De afronding was nog niet 100% natuurlijk, maar er zit heel wat in idd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 13:18:28 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_41833157
Gewoon weer 2 erbij

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41833987
Ja netjes hoor, hij kreeg ook niet meer dan 2 kansen. Maar des ondanks schiet hij die 2 intikkertjes er toch mooi in.

Ik vond dat schot vanaf de zijkant die richting kruising ging wel zn mooiste actie. Maar desondanks speelde Ajax slecht. Vooral bij Gabri ging veel fout. Maar gelukkig deeds Klaas niks verkeerd
pi_41836533
Weer 2 goals.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 september 2006 @ 16:01:50 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_41836659
Die bal in de kruising was idd mooier dan de goals.

pi_41837278
Daaruit blijkt zijn grote klasse. Een ander had de bal 3 meter naast geschoten vanaf die hoek.
Houd van een lijntje.
pi_42221163
Hoe zou het komen dat het rustig is in deze topic?
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:44:54 #179
131729 jna
pi_42221192
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe zou het komen dat het rustig is in deze topic?
Omdat ie al een tijd geen belangrijke goals heeft gescoord.
Jawel, je keek.
pi_42221204
Dezelfde rede waarom jij zo rustig bent als het hier druk is?
Houd van een lijntje.
pi_42221216
Nee, want Huntelaar zal altijd een overschatte spits blijven
pi_42221235
Oh ja dat zal het zijn. Nou wees maar blij dan dat jullie Konee hebben ipv deze prutser.
Houd van een lijntje.
pi_42221245
Klopt
pi_42221348
Oh ja en Kluivert niet te vergeten!
Houd van een lijntje.
pi_42221356
Wat is daar mee schat?
pi_42221368
Nog zo'n geweldige psv spits schat.
Houd van een lijntje.
pi_42221403
Oh je bedoelt net als Romario, Ronaldo, Nilis of Ruud?

Of bedoelde je dat niet?
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:57:28 #188
131729 jna
pi_42221432
Ja wissel elkaars msn even uit ofzo.
Jawel, je keek.
pi_42222433
Ja lekker boeiend.

Vrienden maken op Fok
pi_42231136
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Oh je bedoelt net als Romario, Ronaldo, Nilis of Ruud?

Of bedoelde je dat niet?
Wie staat er in de basis bij oranje? Ruud of KJH?
pi_42231172
Sterker nog wie staat er in de basis bij psv?

Romario, Ronaldo, Nilis, Ruud of Konee?
Houd van een lijntje.
pi_42231668
Koja = overschat.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42236865
Het is nog onzeker of Klaas-Jan Huntelaar aanstaande zondag kan spelen voor Ajax in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. De topschutter van de Amsterdamse club verliet vroegtijdig de vrijdagtraining met een enkelblessure, die hij in een duel met Jan Vertonghen opliep.
AjaxLive.nl
Ten Cate verwacht dat hij zondag pas weet of Huntelaar inzetbaar is. "Het kan zo maar dat hij er dan weer staat", aldus de oefenmeester tegenover de Telegraaf
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42237022
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:28 schreef Badabingea het volgende:
Het is nog onzeker of Klaas-Jan Huntelaar aanstaande zondag kan spelen voor Ajax in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht. De topschutter van de Amsterdamse club verliet vroegtijdig de vrijdagtraining met een enkelblessure, die hij in een duel met Jan Vertonghen opliep.
AjaxLive.nl
Ten Cate verwacht dat hij zondag pas weet of Huntelaar inzetbaar is. "Het kan zo maar dat hij er dan weer staat", aldus de oefenmeester tegenover de Telegraaf
Slecht nieuws. Maar gelukkig is Rosenberg in vorm.
pi_42910679
Hij kan het nog

Alhoewel hij er gisteren ook wel 5 had mogen maken
pi_42912190
Het kan nog scherper.
Houd van een lijntje.
pi_42912356
He's back.

Ik heb altijd vertrouwen in hem gehouden.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:28:52 #198
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_43199763
Toch weer een goed avondje gehad gister
Nobody likes us.We Don't Care
pi_43201483
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef FCDB het volgende:
Toch weer een goed avondje gehad gister
ook een lekker interview achteraf