beetje laat iddquote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef Badabingea het volgende:
Komt die nu mee.
Lijkt me de enige hoop voor van Basten om niet met een striemend fluitconcert de catacomben op te moeten zoeken....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
vanavond een hattrick voor de Hunter
Jammer idd. Hij kan veel hebben, maar iedereen heeft zn grenzen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt me de enige hoop voor van Basten om niet met een striemend fluitconcert de catacomben op te moeten zoeken....
Kut ook voor Huntelaar die onbewust zo onder druk gezet wordt.
Ik vind het niet zielig voor hem, spits zijn heeft z'n voor-en nadelen en soms moet je als spits je coach redden, wordt je alleen maar sterker van. Ik verwacht nog niets van Huntelaar daar is hij nog veel te jong voor, helaas denkt de rest van NL wat anders..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jammer idd. Hij kan veel hebben, maar iedereen heeft zn grenzen.
Klopt.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig voor hem, spits zijn heeft z'n voor-en nadelen en soms moet je als spits je coach redden, wordt je alleen maar sterker van. Ik verwacht nog niets van Huntelaar daar is hij nog veel te jong voor, helaas denkt de rest van NL wat anders..
Maar dankzij zijn coach (och van Nistelrooij is afgeserveerd) staat hij er vrijwel alleen voor met Kuijt, al speelt die nooit op zijn eigen positie en Vennegoor en Huntelaar is ook niet zo'n superduo, allebei niet echt technisch.quote:
Vennegoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar dankzij zijn coach (och van Nistelrooij is afgeserveerd) staat hij er vrijwel alleen voor met Kuijt, al speelt die nooit op zijn eigen positie en Vennegoor en Huntelaar is ook niet zo'n superduo, allebei niet echt technisch.
de teller staat nog steeds op 0.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
vanavond een hattrick voor de Hunter
Begint het logo al te wennen?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:
Alweer zo'n user die alleen voetbal kijkt als Oranje speelt.
Zes (als je de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Ierse bierelftal meerekent acht)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel goals heeft hij gescoord sinds het eind van het seizoen?
Kunnen er nooit veel zijn
Nee.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Begint het logo al te wennen?
Inderdaad, dan straal je tenminste nog iets uit, ook al wil ie het nietquote:Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Moet je ook het oude logo pakken.
Uit welk graf ben jij herrezen?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Graftak72 het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor maar als we het over een spits hebben.
Zouden jullie het dan niet willen associeren met huntelaar.
Man man man..wat een lul van een vent zeg.
Een spits die continu op de verkeerde plak staat.
Die achter een verdediger op een bal gaat staan WACHTEN
Die niet eens weet waar die moet staan bij een vrije trap
De enige goede actie van hem was.... is dat hij gewisseld werd.
Tis niks, wordt niks, en zal ook nooit wat worden.
Voetbal is vechten... en niet afwachten op een bal en een open doel.
STUNTELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Bij deze wil ik deze post nomineren voor de meest domme post van het jaar. Ik wil het best weerleggen hoor, maar ik heb gewoon geen idee waar ik moet beginnen. Dit slaat helemaal nergens op. Wat een idioot die graftak.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Graftak72 het volgende:
Een aantal vraagjes voor graftakquote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef Graftak72 het volgende:
quote:1. In welke grot heb jij afgelopen jaar jezelf zitten rukken ?
quote:2. En hoe kun je op een verkeerde plak staan ?
Dan moet je naar kickboksen kijken, dat is vechten. Voetbal is oorlog !!quote:3. Sinds wanneer is voetbal vechten ?
'T is al meer dan alle spitsen die in Nederland rond lopen bij elkaar.quote:4. En tis niks ?
Deze post overtreft bijna je vorige. Qua tekort aan voetbal kennis.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:41 schreef Graftak72 het volgende:
Ik heb die aroganta ajaxhole nooit gemogen.
Zodra ik die kop zie moet ik al rennen naar de wc.
Ryan Babbel heeft in dat kwartiertje meer akties en kansen gehad
Als die hele zoef de haas...
Maar de ajaxs fans hadden gister sowieso een slechte dag.
Wat sukkels daar.. verdedigers die spelen als of ze bij de ctjes zitten.
En een spits die niet weet hoe die moet scoren nee echt een wereld elftal..
Whahahahahaaaaaa. maar huntelaar past wel bij jullie hoor .. succes er mee.
Dat is natuurlijk niet de schuld van Kuijt, die gewoon de bondscoach opvolgt en dus libnksbuiten gaat staan. Verder ben ik van mening dat een spits van het Nederlandse elftal ook best wel eens een eigen kans mag creeeren. Dat het ik Huntelaar nog weinig zien doen dit seizoen. De beste jongen is hopeloos uit vorm en lijkt het doel (even) niet meer te kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 september 2006 01:08 schreef patrickt37 het volgende:
KJH is gewoon een fantastische spits.
Maar wanneer hij geen ballen van van Persie en/of Kuyt krijgt, houdt het voor hem ook op.
Kuyt hoort gewoon niet op links, maar in de spits.
Laat ze maar op het trainingsveld uitvechten wie er komt te staan. Maar nu probeert Kuyt zich op het veld te bewijzen ten nadele van KJH.
Voor de wedstrijd Ierland - Nederland hoorde je niemand over zn vorm.Hij scoort ook een paar wedstrijdjes niet. Ik vindt t wel meevallen, hij speelt niet eens slecht hij mist alleen een paar penalty's.quote:Op donderdag 7 september 2006 16:57 schreef DivineJester het volgende:
[..]
De beste jongen is hopeloos uit vorm en lijkt het doel (even) niet meer te kunnen vinden.
Joh, volgens mij voetbalt Babel ook bij Ajax. En Sneijder speelde nou ook niet echt slecht. Als je Ajax wilt afkraken ga je dan lekker vertoeven in het kakkerlakken-topic.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:14 schreef Graftak72 het volgende:
Tuuk ;-) ik heb geen verstand van voetballen.
Volgens mij hoort een spits te scoren ( lukt stuntelaar niet)
En volgens mij hoort een verdediger er voor te zorgen dat de tegen partij geen kans krijg ( lukt heitinga ook niet)
Je zet er 3 nieuwe spelers in, waarvan je er 2 van ajax vervangt en begint in eens te lopen. ;-)
Rond die tijd vond het beruchte telefoontje van Arnesen ook plaatsquote:Op donderdag 7 september 2006 19:53 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.psv.nl/show?id=747&contentid=6198
Dit is een KJH topic en geen Farfan topic. Kunnen we daar nu maar mee verder dan ?quote:Op donderdag 7 september 2006 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Uitgeluld omdat er gewezen wordt op een niet bestaande Photoshop actie?
Daarom heb ik ook de berichten over die discussie weggehaaldquote:Op donderdag 7 september 2006 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
knip
Dit is een KJH topic en geen Farfan topic. Kunnen we daar nu maar mee verder dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |