beetje laat iddquote:Op woensdag 6 september 2006 15:10 schreef Badabingea het volgende:
Komt die nu mee.
Lijkt me de enige hoop voor van Basten om niet met een striemend fluitconcert de catacomben op te moeten zoeken....quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
vanavond een hattrick voor de Hunter
Jammer idd. Hij kan veel hebben, maar iedereen heeft zn grenzen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Lijkt me de enige hoop voor van Basten om niet met een striemend fluitconcert de catacomben op te moeten zoeken....
Kut ook voor Huntelaar die onbewust zo onder druk gezet wordt.
Ik vind het niet zielig voor hem, spits zijn heeft z'n voor-en nadelen en soms moet je als spits je coach redden, wordt je alleen maar sterker van. Ik verwacht nog niets van Huntelaar daar is hij nog veel te jong voor, helaas denkt de rest van NL wat anders..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Jammer idd. Hij kan veel hebben, maar iedereen heeft zn grenzen.
Klopt.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig voor hem, spits zijn heeft z'n voor-en nadelen en soms moet je als spits je coach redden, wordt je alleen maar sterker van. Ik verwacht nog niets van Huntelaar daar is hij nog veel te jong voor, helaas denkt de rest van NL wat anders..
Maar dankzij zijn coach (och van Nistelrooij is afgeserveerd) staat hij er vrijwel alleen voor met Kuijt, al speelt die nooit op zijn eigen positie en Vennegoor en Huntelaar is ook niet zo'n superduo, allebei niet echt technisch.quote:
Vennegoorquote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar dankzij zijn coach (och van Nistelrooij is afgeserveerd) staat hij er vrijwel alleen voor met Kuijt, al speelt die nooit op zijn eigen positie en Vennegoor en Huntelaar is ook niet zo'n superduo, allebei niet echt technisch.
de teller staat nog steeds op 0.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:48 schreef Gelderland het volgende:
vanavond een hattrick voor de Hunter
Begint het logo al te wennen?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef cultheld het volgende:
Alweer zo'n user die alleen voetbal kijkt als Oranje speelt.
Zes (als je de vriendschappelijke wedstrijd tegen het Ierse bierelftal meerekent acht)quote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel goals heeft hij gescoord sinds het eind van het seizoen?
Kunnen er nooit veel zijn
Nee.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Begint het logo al te wennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |