abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41343370
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:52 schreef Agrafes het volgende:
Is er trouwens een statement dat ze wil uitdragen dmv het hangen aan dat kruis?
Eerder uit dit topic:
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 21:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Asl ej het concert hebt gezien zoals ik zul je zien dat de boodschap positief is.

Achter haar worden beelden getoond van aidswezen in Afrika en krijg je een website adres te zien met een oproep om geld te doneren. Met heel de kruisiging probeert ze te zeggen dat Jezus zich voor de zondes van de mens aan het kruis liet nagelen... maar onze zondes gaan steeds verder en nu kun je daar wat aan doen door geld te doneren.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 22:31:43 #262
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41343569
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Kabbalah.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kabbalah
Ja dat, thanks.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41344367
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:52 schreef Agrafes het volgende:
Is er trouwens een statement dat ze wil uitdragen dmv het hangen aan dat kruis?
idd aan de ene kant het aids gebeuren, zoals schatje al zei .. maar ik las elders dat er nog een statement in zit .. en dat is die van een vrouw aan het kruis ..
zoals misschien niet overal bekend maar bij een aantal stromingen binnen het christelijke geloof is de vrouw dus verre van geėmancipeerd, zo mag bij de een de vrouw geen bestuurlijke functies vervullen en bij de ander mag ze geen priester worden, een vrouw aan het kruis is wat dat aangaat dus een revolutie
pleased to meet you
  woensdag 30 augustus 2006 @ 23:18:59 #264
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41345579
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef moussie het volgende:

[..]

idd aan de ene kant het aids gebeuren, zoals schatje al zei .. maar ik las elders dat er nog een statement in zit .. en dat is die van een vrouw aan het kruis ..
zoals misschien niet overal bekend maar bij een aantal stromingen binnen het christelijke geloof is de vrouw dus verre van geėmancipeerd, zo mag bij de een de vrouw geen bestuurlijke functies vervullen en bij de ander mag ze geen priester worden, een vrouw aan het kruis is wat dat aangaat dus een revolutie
En in Nederland is nog geen 10% van de professors vrouwelijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_41346307
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:18 schreef Yildiz het volgende:

[..]

En in Nederland is nog geen 10% van de professors vrouwelijk.
ssst .. zeg nou niet .. worden ze weer ontevreden, en ze waren net zo blij met het bevrijden van de moslima's die het zooo veeeel erger hebben
pleased to meet you
pi_41349066
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 22:49 schreef moussie het volgende:

[..]

Tsja, het is weer eens wat anders dan aan een paal.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2006 @ 12:19:40 #267
862 Arcee
Look closer
pi_41391574
Dubbel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2006 @ 12:19:40 #268
862 Arcee
Look closer
pi_41391575
quote:
Donner:act Madonna niet verbieden

` Minister Donner is niet van plan om
de optredens van Madonna extra scherp
in de gaten te houden.Bij het lied Live
To Tell hangt ze aan een kruis met een
doornenkroon op haar hoofd.

De SGP vindt dat godslastering en wilde
dat Donner zou ingrijpen.De jongeren
van de SGP willen na de optredens in de
Amsterdam ArenA op 3 en 4 september
aangifte doen.Donner zegt dat hij niet
degene is die beoordeelt of iets
godslastering is,maar justitie.

Donner begrijpt de ophef over de act
wel.Volgens hem is het een slechte
methode om aandacht te trekken ten
koste van de gevoelens van veel mensen.
SG-fucking-P, shut the fuck up.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_41392114
tyfus christenen
pi_41464131
Haah die gristenen bij de ArenA
pi_41464619
Ik vraag me af waarom Madonna toch deze act doorzet, terwijl ze er zoveel mensen mee kwetst. Die mensen zal ze niet veranderen noch op een positieve manier raken met haar "nieuwe" boodschap, als dat het al zal zijn. Het is algemeen bekend dat ze Kabballah aanhangt.

Vanuit mijn standpunt vind ik het erg egoistisch van haar. Het is net zoiets als een hakenkruis in je act in Israel, maar dat zou ze niet doen. Haar Kabballah leraar zal het daar wel niet mee eens zijn.
pi_41465222
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:21 schreef Integrity het volgende:
Ik vraag me af waarom Madonna toch deze act doorzet, terwijl ze er zoveel mensen mee kwetst. Die mensen zal ze niet veranderen noch op een positieve manier raken met haar "nieuwe" boodschap, als dat het al zal zijn. Het is algemeen bekend dat ze Kabballah aanhangt.

Vanuit mijn standpunt vind ik het erg egoistisch van haar. Het is net zoiets als een hakenkruis in je act in Israel, maar dat zou ze niet doen. Haar Kabballah leraar zal het daar wel niet mee eens zijn.
Als je niet goed (live) kunt zingen, dan moet je toch wat doen om aandacht te trekken. Het beledigen van Christenen is natuurlijk gemakkelijk, want hier heb je gelukkig vrijheid van meningsuiting. Ik denk niet dat madonna, bijvoorbeeld bij een concert in Indonesie, de profeet Mohammed durft de 'beledigen' in een act.
pi_41468749
quote:
Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef more het volgende:

[..]

Als je niet goed (live) kunt zingen, dan moet je toch wat doen om aandacht te trekken. Het beledigen van Christenen is natuurlijk gemakkelijk, want hier heb je gelukkig vrijheid van meningsuiting. Ik denk niet dat madonna, bijvoorbeeld bij een concert in Indonesie, de profeet Mohammed durft de 'beledigen' in een act.
wie heeft het over beledigingen? het zijn die christenen en moslims die zich meteen beledigd voelen, daar is echt niet veel nodig. al die religeuze gasten zijn zo snel op hun pik getrapt en alles wat een beetje afwijkt van hun visie is evil en kwetsend of godslastering.

geen wonder dat ze zoveel oorlog en schade aanrichten over de hele wereld. ik zie 10 x liever madonna in een kruiziging dan het journaal met al die religeuze aanslagen, oorlogen en weet ik veel wat voor ellende nog meer.

en als ze zich eraan storen, PRIMA dan gaan ze er niet heen en vergal de lol niet voor de mensen die dat wel mooi vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door GewoneMan op 04-09-2006 00:23:27 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41469474
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
wie heeft het over beledigingen? het zijn die christenen en moslims die zich meteen beledigd voelen, daar is echt niet veel nodig. al die religeuze gasten zijn zo snel op hun pik getrapt en alles wat een beetje afwijkt van hun visie is evil en kwetsend of godslastering.

geen wonder dat ze zoveel oorlog en schade aanrichten over de hele wereld. ik zie 10 x liever madonna in een kruiziging dan het journaal met al die religeuze aanslagen, oorlogen en weet ik veel wat voor ellende nog meer.
Amen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 september 2006 @ 00:27:19 #275
862 Arcee
Look closer
pi_41469654
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:41 schreef Arcee het volgende:
Waarom voelen gelovigen zich eigenlijk altijd gelijk zo collectief op hun religieuze pik getrapt?
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:55 schreef GewoneMan het volgende:
Hear, hear.
pi_41469739
Ik ben RK, maar ik zit er gewoon niet mee, gaan we in deze tijd allemaal zo zielig doen, dat alles niet meer kan, het lijkt verdomme wel de jaren 50
pi_41469823
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:30 schreef newsman het volgende:
Ik ben RK, maar ik zit er gewoon niet mee, gaan we in deze tijd allemaal zo zielig doen, dat alles niet meer kan, het lijkt verdomme wel de jaren 50
gokje, je bent RK maar je gaat niet elke zondag naar de kerk.

wel tof dat jij er geen moeite mee hebt
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 4 september 2006 @ 12:36:06 #278
3542 Gia
User under construction
pi_41478944
Ben ook RK, kom regelmatig in de kerk en vind Madonna okay. Heb totaal geen moeite met songs die het christendom zouden beledigen, omdat ik dan, vanuit het geloof de andere wang toekeer en daarbij denk: Vergeef het hen, ze weten niet wat ze doen.

Maar ik vind deze act niet beledigend.

Ik bedoel: Er zijn films gemaakt als 'live of Brian', wat een parodie is op het leven en sterven van Jezus. Prachtige film, tranen gelachen.
pi_41536642
Ach de kranten kraken de zogenaamde diepere boodschappen in haar optreden toch af, het was het allemaal net niet, het ging meer de Abba kant op volgens NRC.Next

Alle commotie dus om niks, maarja Madonna heeft dr aandacht weer ff gehad met dr simpele zogenaamde diepe spirituele meuk erin

Als ik dan ook lees over het massaal leuzen scanderen over het niet moeten voeren van oorlog krijg ik echt een misplaatst gevoel, kom op zeg wat een oubollig iets, het is dat dr plaatjes nog wel redelijk zijn maar verder is mevrouw Madonna steeds meer een karikatuur aan het worden
pi_41548030
quote:
Op woensdag 6 september 2006 00:42 schreef Agrafes het volgende:
Ach de kranten kraken de zogenaamde diepere boodschappen in haar optreden toch af, het was het allemaal net niet, het ging meer de Abba kant op volgens NRC.Next

Alle commotie dus om niks, maarja Madonna heeft dr aandacht weer ff gehad met dr simpele zogenaamde diepe spirituele meuk erin

Als ik dan ook lees over het massaal leuzen scanderen over het niet moeten voeren van oorlog krijg ik echt een misplaatst gevoel, kom op zeg wat een oubollig iets, het is dat dr plaatjes nog wel redelijk zijn maar verder is mevrouw Madonna steeds meer een karikatuur aan het worden
uhm, het heeft anders wel goed duidelijk gemaakt dat er ook christenen zijn die moeite hebben met kritiek op hun godsdienst, dat dat niet voorbehouden is aan de moslims
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')