en daar heb ik geen verstand vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:14 schreef Xue_ het volgende:
Sorry hek geen verstand van....
btw mijn setup is
Stage 6 racing
Polini Evo Cross
24 MM Mikuni Vlakschuif
Italkit Selletra rotor
MHR2000 Varioteur
Hebo Racing koppeling
Uitdraai ben ik kwijt door een pc crash, en een poortmapje zal mijn tuner niet bepaald waarderenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
en daar heb ik geen verstand van
geef is iets duidelijk err.. uitdraai? poortmapje?
Wat is een poortmapquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:16 schreef fs180 het volgende:
[..]
en daar heb ik geen verstand van
geef is iets duidelijk err.. uitdraai? poortmapje?
Done in de Wikiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef fs180 het volgende:
haal dan meteen die dubbele van mij eruit:)
Weet ook niet wat een vlinderpoort en spoelpoort is, ben best wel een technische kneusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:19 schreef Xue_ het volgende:
Een schets hoe je uitlaat poorten(vlinderpoort) zitten, hoe hoog. Hoe breed etc.
En ook de spoelpoorten bijv.
Wat bedoel je met dubbele ?
naja ok..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:17 schreef Xue_ het volgende:
[..]
Uitdraai ben ik kwijt door een pc crash, en een poortmapje zal mijn tuner niet bepaald waarderen![]()
Ah okquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
naja ok..
poortmap is een plattegrond zeg maar van je cillinder, en dat op een blaadje, dus weet hoe en waar op welke graden enzo je poorten liggen.. heb jij niets aan met je 4t![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ook niet wat een vlinderpoort en spoelpoort is, ben best wel een technische kneus
met een motor boeien dat soort dingen toch niet, ook niet als je toch ooit is 2t moto zou rijden, kijk maar is naar die rs125 slijt als een gek, zou je die ook nog is gaan tunen blijft er helemaal niets over..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet ook niet wat een vlinderpoort en spoelpoort is, ben best wel een technische kneus
Als ik ooit een 2takt motor ga rijden is het een CR250 of 500 en niks andersquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
met een motor boeien dat soort dingen toch niet, ook niet als je toch ooit is 2t moto zou rijden, kijk maar is naar die rs125 slijt als een gek, zou je die ook nog is gaan tunen blijft er helemaal niets over..
en ik moet sneller posten
Of je flikkert er een 125cc honda blok onderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:24 schreef Xue_ het volgende:
[afbeelding]
Die 2 vlakken, die samen een vlinder vormen is een Vlinderpoort. Is een ander soort uitlaat poort dan Ovaal of een W-poorter.
Edit(w-poorter):
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Of je flikkert er een 125cc honda blok onder
Je onderschat mijn luiheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef fs180 het volgende:
als het hem zou boeienzal ie vast wel op 2stroke-tuning ofzo.com kijken
staan simpele faqs in
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:29 schreef fs180 het volgende:
totaal nietwant ik weet dat het niet boeid
aah zo.. true truequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minder moeite om snel te gaanWas een flauw geintje
![]()
![]()
Kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
aah zo.. true true
maar tis ook wel geinig hoge topsnelheid te halen met weinig cc''s en omdat je 125cc blok wel wint van 50cc, maar jij niet in die klasse mag meedoen
Tja tuurlijk maarja als je die 125cctjes gaat tunen gaan ze weer sneller dan 250cc enzquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:34 schreef Xue_ het volgende:
Denk toch dat je het moet afleggen met je 125cc blok tegen top 70cc sprinters.
(Praat nu niet over topsnelheid)
neen:Pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:34 schreef Xue_ het volgende:
Denk toch dat je het moet afleggen met je 125cc blok tegen top 70cc sprinters.
(Praat nu niet over topsnelheid)
sprinten lijkt me ook echt geen flikker aanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KloptMaar zou liever gaan racen dan sprinten maarja dat ben ik
Zeker met een automaatquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
sprinten lijkt me ook echt geen flikker aan![]()
Snap ik ook wel maar met schakelen en bochten lijkt het me toch wat spannenderquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:47 schreef Xue_ het volgende:
Komt wel meer bij kijken dan alleen gas geven hoor.
Tis gewoon de kunst om hem zo goed mogelijk te-tunen, of dit laten doen. En erna je afstelkunsten eroplos telaten gaan. Verder is het ook een kunst om je scooter aan de grond tehouden, en ook op juiste moment gas tegeven.
met andere woorden: het werk laten doen door een ander en bij groen gas geven..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:47 schreef Xue_ het volgende:
Komt wel meer bij kijken dan alleen gas geven hoor.
Tis gewoon de kunst om hem zo goed mogelijk te-tunen, of dit laten doen. En erna je afstelkunsten eroplos telaten gaan. Verder is het ook een kunst om je scooter aan de grond tehouden, en ook op juiste moment gas tegeven.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:53 schreef fs180 het volgende:
nou jongens.. ik ga ff de binnenkant van mn oogjes bekijken
morgen spammen we dr rest wel vol
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:42 schreef C2C het volgende:
zo dat ging even snelk heb het gevoel dat ik 2 weken weg ben geweest man
Ik wil jou ook wel even inzepen hoor, schatjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ey, doe es rustig!
Ff andere topic bijlezen, dan komt deze wel weer.
Oh, en speciaal voor Geqxon ga ik dalijk mijn brommer wassen.
Ik zet de joker in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel even inzepen hoor, schatje
De joker inzetten, passen, beurt overslaan, in die trant he.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik bedek mijn ogen en ren hard weg
Gute morgen![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
De joker inzetten, passen, beurt overslaan, in die trant he.
blaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef fs180 het volgende:
kom snel posten! Dan kan diemitrie het niet bijhouden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef fs180 het volgende:
Ik doe nog meer dan de hele dag Fok!ken..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef fs180 het volgende:
School ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik doe nog meer dan de hele dag Fok!ken..
Daarom heb ik er soms zo'n moeite mee, kom nu net van school af.
Ff naar de supermarkt, de frisdrank is op en dan weer werken tot 7 uur, dan 2 uur thuis en dan weer naar een verjaardag.
drukdrukdruk.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:19 schreef fs180 het volgende:
ja bassiek je bent nu echt geintregeerd enzo
En wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Trouwens net binnen 5 minuten een studie uitgezocht voor de komende jaren
Studeren?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Studeren?
VMBO4.![]()
Kom van VWO af en ben ook nog blijven zitten vorig jaar, voorbeeldleerling.![]()
Koop een oude crossmotorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
En dan vanaf Dinsdag weer naar school.
En ik moet nog de centjes opmaken die ik verdiend heb, ik denk dat ik ga investeren in mijn brommer.. Misschien blokje wat opfokken ofzo.![]()
Eerst nog eventjes orienteren.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn boeken van bol.com
Whehehehe
Had ik al een.quote:
Tegenwoordig zit er niet meer zoveel verschil tussen het MBO en het HBO hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AV-Productie/Mediavision MBO Plus
Ben momenteel even te lui voor HBO
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ben even cola halen, mam koopt ze niet meer omdat een 4 pack er in precies 96 uur doorheen ging.
Motorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Had ik al een.
Yamaha DT uit de tijd dat Jezus nog jong was.
Best wel heurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er niet meer zoveel verschil tussen het MBO en het HBO hoor.
Ligt ook aan de richting natuurlijk maar als je MBO economie en HBO economie vergelijkt is HBO wel harder werken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:30 schreef Geqxon het volgende:
Maar het is echt niet dat je op het HBO harder moet werken dan op het MBO
Ik heb vorig jaar een paar maanden bedrijfseconomie gedaan. Best te doen maar doodsaaiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:33 schreef fs180 het volgende:
ik wou dat ik wist wat voor studie ik wil doen. na 3 maanden vakantie ofzo weet ik het nog steeds niet..
en 96 uur met 4 flessen cola? das nog best rustig
Dan ken je mijn moeder niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:33 schreef fs180 het volgende:
ik wou dat ik wist wat voor studie ik wil doen. na 3 maanden vakantie ofzo weet ik het nog steeds niet..
en 96 uur met 4 flessen cola? das nog best rustig
Ga maar een keer foto's van mijn brommert maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een paar maanden bedrijfseconomie gedaan. Best te doen maar doodsaai
Dus heel dit jaar zitten twijfelen
Wil nu dus plisie doen maar die selectie duurt kenkerlang dus nu maar even voorlopig fotograafje spelen.
Wij hebben er gisteren 20 liter ijsthee doorheen gejast met 4 mensenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan ken je mijn moeder niet.
Mooi manquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ga maar een keer foto's van mijn brommert maken.![]()
Heb dat zelf ook een keer gedaan, met een analoge Nikon spiegelreflex, hobby van mama.
Zo kei mooi aan het water, met de ondergaande zon.![]()
Ik wou um ook in het water zetten, maar daar bleef ie niet staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mooi manIk kan alleen nog niet fotograferen
![]()
Wil het juist wel leren
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik wou um ook in het water zetten, maar daar bleef ie niet staan.
maar fotograferen is ook wel lachen ja.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben een keer met een tomosje de plomp ingereden
Vrienden hadden gewed dat ik het niet zou doen en ik had toch cheapass werkkleding aan
Tomosje liep gewoon nog daarna![]()
Ik zag mijn vaders zweep, ik vond fotografie altijd wel interessant en dus dacht ik, dan dat maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:39 schreef fs180 het volgende:
bazziek hoe wist jij welke studie je wou doen dan? je zaghet en dacht?
Gewoon aangetrapt tot ie liepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Heb je ook niet de carb droog hoeven maken ofzo?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar ik ben even omkleden, dan ff posten dat ik weg ben, en dan ben ik weg.![]()
Je vader heeft een zweep?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zag mijn vaders zweep, ik vond fotografie altijd wel interessant en dus dacht ik, dan dat maar![]()
Bij de politie had ik wel zoiets vanMaar dat is wat moeilijker binnenkomen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jaja, en jij hebt spreekwoordelijke striemen op je reet.
Heeft em vriend van mequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, eerst ff telfort emailen over mijn nieuwe abb, en dan ben ik werken.
Oh, en Geqxon, ik haal de Nokia E70.
Nokia E70, tof.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, eerst ff telfort emailen over mijn nieuwe abb, en dan ben ik werken.
Oh, en Geqxon, ik haal de Nokia E70.
Wat een kutvrienden heb jij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heeft em vriend van meLiet em vallen en kapot
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat een kutvrienden heb jij.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Naja, ik ben weer werken, stelletje baggeraars.
Ik mag lekker kippenmest gaan afdraaien.![]()
Ik neem aan dat dit topic vol is als ik terugkom rond 7 uur?
Slecht heurquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:58 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb bijna een neger aangereden
Een keertje.
Nee sorry, was niet raak
Wij twee gaan de beste vrienden ooit wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als mijn mobiel maar 3 keer valt op een dag is het een goede
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef fs180 het volgende:
trouwens,, waarom hebben andere mensen jouw telefoon in hun handen? bij heeft alleen een meisje hem soms.. om dr nummer in te voeren te wissen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef fs180 het volgende:
trouwens,, waarom hebben andere mensen jouw telefoon in hun handen? bij heeft alleen een meisje hem soms.. om dr nummer in te voeren
nou eigenlijk was het ergens vorige of 2 weken geleden.. denk vorige.. en toen stonden er 2 te wachten op me tot ik klaar was met mn smsje sturen want ze wilden graag mn nummerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En toen ging de wekker
Maarre het postbode pakje is ook weer aan de wilgen gehangen voor vandaag
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
nou eigenlijk was het ergens vorige of 2 weken geleden.. denk vorige.. en toen stonden er 2 te wachten op me tot ik klaar was met mn smsje sturen want ze wilden graag mn nummer
En jou kennende nu nog steedsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:36 schreef Geqxon het volgende:
Die Sandra was trouwens maagd.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt, achterlangs telt niet he.
Ik ga binnenkort een nieuwe toeter kopen!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik zit me weer te vermaken op het sekswoordenboekforum
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=60305.0
Geweldige topics daar
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:53 schreef Geqxon het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=59760.0
Nou, zullen we weer ontopic gaan
Ik wordt echt bang van jequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:59 schreef Geqxon het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=58766.0
Hou me tegen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik kwam net allemaal stukken rubber tegen op mijn achterlicht.
Blijkbaar raakt mijn achterlicht het wiel als ik flink over spring met mijn brommert.![]()
Agja, ik moet dat toch nog een keer anders maken.. Een keertje ander achterlicht bestellen en als mijn kenteken er is en mijn underseat uitlaat, dan bouw ik wel wat.. een kenteken als spatbord met daarboven een lamp, alleen zit ik dan met het probleem dat de lamp gaat smelten door de underseat uitlaat.. hittewerend schild ofzo tussenmaken.quote:
Stuggere vering en alles wat kapot kan er af slopenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Agja, ik moet dat toch nog een keer anders maken.. Een keertje ander achterlicht bestellen en als mijn kenteken er is en mijn underseat uitlaat, dan bouw ik wel wat.. een kenteken als spatbord met daarboven een lamp, alleen zit ik dan met het probleem dat de lamp gaat smelten door de underseat uitlaat.. hittewerend schild ofzo tussenmaken.
Ja hallo, ik moet er ook nog op naar school kunnen. Het is geen crosser potjandorie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stuggere vering en alles wat kapot kan er af slopen
Tsssk, zijn vast wel drempels onderweg naar schoolquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet er ook nog op naar school kunnen. Het is geen crosser potjandorie!
Hele goede zelfs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tsssk, zijn vast wel drempels onderweg naar school![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hele goede zelfs.
Ik kom altijd keihard aangesprongen daar op school.![]()
ff eten.
Surequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:06 schreef Geqxon het volgende:
BazzieK, als jij je RBW hebt, sprintje doen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Ja weet ik veel, niet dat je daar op papa's R1 komt aanzetten ineens
De eerste meter ben ik dan sneller. Daarna niet meerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef fs180 het volgende:
of je mtb, geen idee of je eerste paar meter sneller bent..denk het niet eigenlijk
Komt omdat ik niet kan rijden natuurlijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De eerste meter ben ik dan sneller. Daarna niet meer
mwah onderschat een fiets niet hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt omdat ik niet kan rijden natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah onderschat een fiets niet hoor
ik haal ze zelfs op top in met mn mtb..
...op een crossterrein![]()
Papa heeft hier nog een racemonster staan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel wat dat ik mee kan nemen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Papa heeft hier nog een racemonster staan.
750cc V4.
Honda VFR.
Het enige wat jouw vader mag besturen is zijn 24 volt electrische rolstoel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Papa heeft hier nog een racemonster staan.
750cc V4.
Honda VFR.
Ik hou hem op mijn brommer zelfs bij tot de 20 ~ 40.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs het FJR toerhok van mijn pa is dan sneller
![]()
maar vfr is teminte een motorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zelfs het FJR toerhok van mijn pa is dan sneller
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik hou hem op mijn brommer zelfs bij tot de 20 ~ 40.
Ik heb nog ergens een filmpje van mijn acceleratie, ff zoeken.
Niet fokken met mijn papa, hij rijdt op een Scania V8 heur!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het enige wat jouw vader mag besturen is zijn 24 volt electrische rolstoel.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het enige wat jouw vader mag besturen is zijn 24 volt electrische rolstoel.
waarom begint je pa in de 3e versnellingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik hou hem op mijn brommer zelfs bij tot de 20 ~ 40.
Ik heb nog ergens een filmpje van mijn acceleratie, ff zoeken.
Best vlotquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Gevonden.
http://www.youtube.com/watch?v=4SLYT1tXKi4
noem je het weer een motor...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
FJR stuurt echt wel goed hoorEnige toermotor die ik ooit zou overwegen
![]()
![]()
Ach joh, mijn pa rijdt veel van die R1 posers er uit dus je kan lullen wat je wiltquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
noem je het weer een motor...![]()
als ik van een opel 2 wielen eraf jat heb ik toch nog steeds geen motor![]()
antilianen kunnen ook niet rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach joh, mijn pa rijdt veel van die R1 posers er uit dus je kan lullen wat je wilt
En nou niet zo miepen of ik burn mijn achterband op op je hoofd
Dat is de Dimitri stijl, kijk maar bij de rest van mijn filmpjes op Youtube.quote:
mijn pa is zn rbw kwijtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef Geqxon het volgende:
MIJN PAPA RIJD EEN ROLS ROOJS
Is ie hem al aant zoeken?quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef fs180 het volgende:
en als je een burnout wil doen op mn hoofd moet je wel hard aan komen rijden als je ook nog door die plaat voor mn kop wil komen
Ja, maar die gaan je dan inhalen en bijna van je scooter afrijden. Lang leve de wetgevingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef Henk-B het volgende:
Even uit mijn topic geleend : Chinese Scooters?
Een vraag over het soms op een fietspad rijden en soms niet.
Wat ik ook niet snap is dat de max snelheid binnen bebouwde kom 30 km is, als je dan op een weg zit die smal is dan moeten auto's dus maar met een slakkengang achter je blijven rijden??
Kijk, en bovenstaande user is een mooi voorbeeld waarom ik vind dat iedereen zijn certificaat doormiddel van een examen moet halenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef Henk-B het volgende:
Even uit mijn topic geleend : Chinese Scooters?
Een vraag over het soms op een fietspad rijden en soms niet.
Wat ik ook niet snap is dat de max snelheid binnen bebouwde kom 30 km is, als je dan op een weg zit die smal is dan moeten auto's dus maar met een slakkengang achter je blijven rijden??
Precies!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar die gaan je dan inhalen en bijna van je scooter afrijden. Lang leve de wetgeving![]()
Eerlijk gezegd zou dat helemaal niet gek zijn!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijk, en bovenstaande user is een mooi voorbeeld waarom ik vind dat iedereen zijn certificaat doormiddel van een examen moet halen
Ja, dat moet.
Het word vrij vaak gedoogd jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Precies!
Oke dus dan is deze wetgeving dus toch krom zoals ik al dacht!
Ik vind de regel dat je altijd op een fietspad kon rijden veel beter!
Op sommige stukken weg voel ik me niet echt veilig!
Gedoogt de politie het soms als je op een fietspad rijdt waar dit niet mag?
ja dat.. of 180 rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Moet hij maar niet dronken achter het stuur kruipen.
Als je snel door de bocht wil wel ja, gewoon knietjes op de grond, boeien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou dat helemaal niet gek zijn!
Sturen valt nog niet mee !Moet je nou meehangen in een bocht of niet?
respect als je dat niet doetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Om de eerste te zijn die serieus reageert: Ja, maar je hoeft niet naast je brommer te hangenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:38 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:
Je kunt eigenlijk het beste gewoon op de weg rijden hoor, ik weet niet hoe hard jouw racemonster gaat, maar het beste kun je gewoon met de auto's mee overrijden.. Nog niemand gehoord die er een boete voor gekregen heeft, zolang je maar mooi afstand houdt enzo..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:53 schreef Henk-B het volgende:
Oke bedankt jongens!
Ik heb dus sinds gisteren een scooter en ben zelf 27 jaar, voorheen nog nooit een scooter gehad.
Hij wordt voornamelijk voor woon en werkverkeer gebruikt.
In dat stukje ben ik ook al meerdere kromme situaties tegengekomen.
Bijv: 1ste 500 meter verboden op het fietspad te rijden 2de stuk mag het wel. Hetzelfde fietspad!
Het liefste rijd ik gewoon de hele weg op het fietspad.
Ik heb vandaag meer op de borden gelet dan op het overige verkeer, wat ik nou niet echt een optimale situatie vind.
Ik ben het ook eens dat iedereen gewoon een certicaat behoort te behalen, want ik voel me dus echt onervaren op de weg en dat terwijl ik al 9 jaar een rijbewijs heb.
Leuk voorbeeld in Nijkerk:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:53 schreef Henk-B het volgende:
Oke bedankt jongens!
Ik heb dus sinds gisteren een scooter en ben zelf 27 jaar, voorheen nog nooit een scooter gehad.
Hij wordt voornamelijk voor woon en werkverkeer gebruikt.
In dat stukje ben ik ook al meerdere kromme situaties tegengekomen.
Bijv: 1ste 500 meter verboden op het fietspad te rijden 2de stuk mag het wel. Hetzelfde fietspad!
Het liefste rijd ik gewoon de hele weg op het fietspad.
Ik heb vandaag meer op de borden gelet dan op het overige verkeer, wat ik nou niet echt een optimale situatie vind.
Ik ben het ook eens dat iedereen gewoon een certicaat behoort te behalen, want ik voel me dus echt onervaren op de weg en dat terwijl ik al 9 jaar een rijbewijs heb.
Hij is gewoon standaard , 55 km/h is zijn max.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je kunt eigenlijk het beste gewoon op de weg rijden hoor, ik weet niet hoe hard jouw racemonster gaat, maar het beste kun je gewoon met de auto's mee overrijden.. Nog niemand gehoord die er een boete voor gekregen heeft, zolang je maar mooi afstand houdt enzo..
Dan zou ik eerder op het fietspad blijvenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hij is gewoon standaard , 55 km/h is zijn max.
Precies.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld in Nijkerk:
3 kilometer lang op de weg, daarna kom je op een kruising waar je de snelweg op kunt draaien, dan moeten de brommers weer het fietspad op, en na dat kruispunt mag je weer het fietspad af, en de weg op.
Voor de auto's is dit al helemaal vervelend, want ze hebben dan een deel van de weg afgesnoept als invoegstrook voor de brommers
Oke, denk dat ik dat dan maar gaat doen!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder op het fietspad blijven
Zolang je maar niet als een idioot rijd en gewoon rustig 30 aanhoud vind de politie het wel prima.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
En wat betreft de politie: Ik werd laatst voor een rollenbank controle aangehouden terwijl ik rustig over het fietspad reed, en ik moest de agent in de bebouwde kom volgen terwijl hij over de 50km/h ging.
Beide was geen probleem
Ik reed overigens over het fietspad omdat ik anders letterlijk 2-3 kilometer om moest rijden!!
Oke dus ze kijken niet zo nou met de regels betreffende scooters.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
En wat betreft de politie: Ik werd laatst voor een rollenbank controle aangehouden terwijl ik rustig over het fietspad reed, en ik moest de agent in de bebouwde kom volgen terwijl hij over de 50km/h ging.
Beide was geen probleem
Ik reed overigens over het fietspad omdat ik anders letterlijk 2-3 kilometer om moest rijden!!
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:09 schreef Geqxon het volgende:
Dimi, of je mijn naam even weg wilt halen.
he kutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:16 schreef Geqxon het volgende:
Ik zag trouwens dat je niet mobiel mag bellen op je brommer
Ik kan wel met losse handen 70 rijden. Ook gewoon voor lange rechte stukken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef C2C het volgende:
ik kan met een helm op niet bellen hoor
Wehehe, tof ding.quote:
Speakerfunctie, of SMS-en, of gewoon je helm ff afdoen. Of gewoon snorfiets rijdenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:26 schreef C2C het volgende:
ik kan met een helm op niet bellen hoor
Maakt wel minder herrie, dat bedoelt ie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:10 schreef fs180 het volgende:
snorfiets mag ook niet dacht ik.. motorisch voortuig enzo
Wonderbaarlijk JAH !!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wehehe, tof ding.
Leeft ie nog steeds?
Meh, SM moet wat bruterquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:15 schreef Geqxon het volgende:
Van oorsprong een allroad / crosser, maar genoeg aanpassingen om door te gaan als SM (banden, velgen, stuur, oliepotjes, kleine details etc.).
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:20 schreef Geqxon het volgende:
Hij is ook kolere zwaar voor een SM
Ik heb er alleen even op gezeten om hem goed te zetten. En toen kwam mijn vader net thuis, terwijl ik erop zat met de sleutels in het contact
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb wel al eens in zijn auto gereden
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:39 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb al wel eens het gas van de Quad in mogen drukken.
First gear, maar toch he
Daarom, moet je ook doen danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:
Met een quad kun je gruwelijk driften
Maar je gaat toch eerst je motorrijbewijs halen he? HE!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Ik bak er nog niks van
Het leuke is dat ik er met een autorijbewijs op mag rijden
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:47 schreef Geqxon het volgende:
Eerst mijn autorijbewijs
Mijn motorrijbewijs volgend voorjaar. Motorlessen met 7 graden celcius is niet leuk.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:49 schreef Geqxon het volgende:
Ik word later de eerste SM-er die een Harley rijpatroon heeft
Caferacers zijn ook tof, maar die hebben dan ook niks met choppers te makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:54 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem vind ik sommige chopper achtige mobielen wel tof.
Met name caferacers.
Beide mooi idd, 2e kontje is alleen niksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:56 schreef Geqxon het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
Is tof.
http://www.marktplaats.nl(...)3D%26df%3D1%26fta%3D
Is ook tof, maar niet echt een caferacer.
Dat kontje moet gewoon tot op het zadel worden afgekortquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:10 schreef Geqxon het volgende:
Dat tweede kontje is wel geil zo staal
Alleen vind ik de motor in het geheel weer 3x niks.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:16 schreef Geqxon het volgende:
Er zit gewoon geen duidelijke stijl in die motor, het zijn een hoop gizmo's bij elkaar geraapt. Ik hou van motoren met een bepaald thema
Er is een onverwachte fout opgetreden op deze pagina. De webbeheerder is geinformeerd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:19 schreef Geqxon het volgende:
http://www.verkoopmarkt.nl/motor_inlinking/GVE/TotalSearchResult_details.asp?KlantId=1284&CurrentObjectId=2359&RecCount=16
http://www.verkoopmarkt.nl/motor_inlinking/GVE/TotalSearchResult_details.asp?KlantId=1284&CurrentObjectId=2360&RecCount=16
Thema's kunnen ook tof zijn.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:22 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt gewoon een homobrouwser.
Een extra chromosoom ook maar daar wordt je ook niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:25 schreef Geqxon het volgende:
Safari is vet tof man!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:34 schreef Geqxon het volgende:
Nee, pijpen mag wel.
Fine by mequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:46 schreef Geqxon het volgende:
Jij opent de volgende?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:48 schreef Geqxon het volgende:
Sorry schatje!
Ik ga morgen heel veel fietsen. En heel veel bier drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |