Ja, inderdaad volgensmij moet elke winkel 1 jaar garantie minimaal bieden op z'n producten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
6 maanden garantie.. mag dat?
Dat bedoel ik. Zie deze link: http://www.marktplaats.nl(...)ml%3Fimg%3D1%23photoquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:57 schreef Barcelona het volgende:
Je moet zo'n chinese viertakt scooter kopen, die staan er genoeg op marktplaats. Geen ervaring mee, maar lijkt me een stuk beter dan tweedehands!@
Oke dank je wel voor de uitleg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef r0ck3t het volgende:
Als ik je een tip mag geven: koop geen 2dehandse op marktplaats als je betrouwbaar wilt rijden, 9 van de 10 keer is er door paupers aan geklust en heb je veel verborgen gebreken.
Die chinese dingen, ik heb er wel goede verhalen over gehoord. Sowieso is 4-takt veel beter voor jou omdat je betrouwbaar en toch redelijk ver moet rijden. Ook zijn ze stukken zuiniger dan 2-takt. Je kan dan ook gewoon eur 95 tanken ipv mengsmering (is niet meer bij elke pomp te krijgen)
Met een scooter tank je sowieso Euro 95, de olie gaat in een apart tankje en hij mengt zelf.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:23 schreef r0ck3t het volgende:
t. Je kan dan ook gewoon eur 95 tanken ipv mengsmering (is niet meer bij elke pomp te krijgen)
Want?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:05 schreef Robbiej het volgende:
Zorg wel dat je een watergekoelde hebt. luchtgekoeld is 3x niks.
Waar word jou verteld dat het om een snorscooter gaat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:23 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
Want?
Het is maar een snorscooter, die zijn doorgaans niet watergekoeld. Luchtkoeling werkt prima hoor.
Lang niet met alle scooters hoor. 2takt heeft vaak mengsmering nodig, vooral de ouderen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:01 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Met een scooter tank je sowieso Euro 95, de olie gaat in een apart tankje en hij mengt zelf.
Hmm dat is ook waar ja.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:07 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dat Chinese spul zal best prima zijn, let alleen wel even op hoe het met onderdelen zit, als er een dealer bij je om de hoek zit prima, maar als je voor elk dingetje 100 km moet rijden of 2 maanden wachten schiet ook niet op.
Had ooit een zeldzame Italiaan en ik kan je vertellen dat het behoorlijk irritant is om iedere keer uit te leggen wat voor merk het precies is enz.
Yup dat wel , alleen de prijsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Sjonnjoop het volgende:
Geen ervaring, maar Kymco is wel een bekend merk en incl garantie, dus prima toch![]()
Ik heb weleens een dagje op zo'n apparaat rondgereden en ik vond het prima rijden, maar ik ben dan ook geen scooter-expert en doorgaans gewend om op een diblasi R7 vouwscooter rond te rijden (altijd kapot).quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:25 schreef Henk-B het volgende:
Hmm we zijn er vandaag op uit geweest om scooters te bekijken.
Ook vragen gesteld over de chinese variant, waarbij ook gelijk de melding werd gemaakt over de beschikbaarheid van de onderdelen.
We gaan nu dan toch maar voor een nieuwe uit de winkel, het is toch een betrouwbaar ding wat je nodig hebt. En als hij dan kapot gaat heb je binnen een dag onderdelen.
Ook hebben we nu 2 jaar Fabrieksgarantie.
Het is de Kymco Agility 50 2006 geworden.
[afbeelding]
Iemand ervaringen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |