abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46775506
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef dVTB het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt ook te ver doorslaan...
eeuh, een douchecabine zonder inkijk bestaat anders al heel lang hoor .. zoiets heet heel simpel een douchegordijn .. of anders doe je de badkamer even op slot, je weets, die draaidingen ? .. wel zo handig dat ze die dingen standaard op elke badkamer- en WC-deur zetten ..

en broekrokken bestaan ook al een tijdje .. volgens mij uit die tijd dat de dames hier nog geen broeken mochten dragen .. zo'n 50 jaar geleden
pleased to meet you
pi_46775534
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor, maar een zwembad kan zoveel bordjes ophangen, dat wil nog niet zeggen dat ze rechtsgeldig zijn.
Weten we onderhand wel: moslims staan boven de wet
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:13:23 #263
3542 Gia
User under construction
pi_46775560
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef Bloemkool het volgende:
Worden er dan ook avonden ingevoerd waar alleen blanken met een normale zwembroek / badpak / bikini kunnen zwemmen? Scheelt dan ook weer als je geen last hebt van allochtonen die wat rondhangen en lastig zijn.
Haha, ja dat moet je maar denken. Dat je een zwemuurtje in kan plannen waar allochtonen niet mogen komen. Dan is het land te klein.
pi_46775591
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Neehoor. Maar simpelweg een bordje geloven omdat het een bordje is, is nogal eh, naief.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46775607
nou, zo'n boerkini is toch zwemkleding .. opgelost
pleased to meet you
pi_46775664
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef moussie het volgende:
nou, zo'n boerkini is toch zwemkleding .. opgelost
Een krappe 40 jaar geleden liep Mien uit Appelscha er ook nog zo bij op Scheveningen. Maar goed, hang er een Islamitisch labeltje aan en de waas trekt voor de ogen bij de Fokkertjes.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  Donald Duck held woensdag 28 februari 2007 @ 16:16:46 #267
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46775702
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Neehoor. Maar simpelweg een bordje geloven omdat het een bordje is, is nogal eh, naief.
en zoals ik zei: kledingvoorschriften mogen gesteld worden en als je daar niet aan voldoet, hebben ze recht om je te weigeren.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:17:10 #268
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_46775719
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn geloof is belangrijker dan welke wet/windhond/kast/soeplepel/flegmatiek dan ook.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_46775763
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

en zoals ik zei: kledingvoorschriften mogen gesteld worden en als je daar niet aan voldoet, hebben ze recht om je te weigeren.
Ja, ik geloof je wel hoor, ik weet er niet genoeg van om daar uitsluitsel over te geven, ben goddank geen jurist. Maar goed, een boerkini is toch ook badkleding?
pi_46775783
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn geloof is belangrijker dan welke wet/windhond/kast/soeplepel/flegmatiek dan ook.

²
Voor jou misschien, maar niet voor de rest van de wereld.
pi_46775799
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er naïef aan is als een zwembad regels stelt en dit kenbaar maakt door middel van borden?

Zo zijn verkeersborden ook naïef in jouw ogen, zijn ook maar simpele borden.
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:18:47 #272
13462 BansheeBoy
pi_46775803
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Voor jou misschien, maar niet voor de rest van de wereld.
Wel voor 1,5 miljard mensen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Donald Duck held woensdag 28 februari 2007 @ 16:18:50 #273
46149 __Saviour__
pi_46775806
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Voila. Jij geeft exact aan wat het probleem is met moslims. Een sprookjesboek boven het wetboek stellen, dat is het hele probleem met jullie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:20:32 #274
13462 BansheeBoy
pi_46775880
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Voila. Jij geeft exact aan wat het probleem is met moslims. Een sprookjesboek boven het wetboek stellen, dat is het hele probleem met jullie.
Je zegt nu exact waar ik op hoopte! Hier stuurde ik je op aan. Ik laat je expres de bekende denkfout verwoorden. Voor elke gelovige is zijn of haar geloof belangrijker dan de wet.

De wet is geen heilig sacrement.

²
pi_46775903
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een krappe 40 jaar geleden liep Mien uit Appelscha er ook nog zo bij op Scheveningen. Maar goed, hang er een Islamitisch labeltje aan en de waas trekt voor de ogen bij de Fokkertjes.
hmmmmmmm, het is nu 1967..........
pi_46775926
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er naïef aan is als een zwembad regels stelt en dit kenbaar maakt door middel van borden?
Een bordje ophangen kan iedereen, maar dit wil nog lang niet zeggen dat het ook rechtsgeldig is. Herinner je de rel om de '2 scholieren tegelijk' bordjes in bepaalde supermarkten nog? Ook al klopt zo'n bordje voor je gevoel, iets schrijven maakt het geen wet. Vergelijk het met de algemene voorwaarden van veel webwinkels. Wat daarin staat gaat soms lijnrecht in tegen het consumentenrecht.
  Donald Duck held woensdag 28 februari 2007 @ 16:21:58 #277
46149 __Saviour__
pi_46775937
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zegt nu exact waar ik op hoopte! Hier stuurde ik je op aan. Ik laat je expres de bekende denkfout verwoorden. Voor elke gelovige is zijn of haar geloof belangrijker dan de wet.

De wet is de wet en daar heb je je aan te houden. De koran is niks, een boek vol sprookjes van een idioot.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46776020
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:

En een heilig sacrement is geen wet.
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:23:53 #279
13462 BansheeBoy
pi_46776026
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De wet is de wet en daar heb je je aan te houden. De koran is niks, een boek vol sprookjes van een idioot.
Eindelijk, je zegt precies waar ik vanuit ging. Elke gelovige ziet zijn boek als het ware boek. Jouw mening is daarbij van ondergeschikt belang, hoe stabiel en degelijk je ook in het dagelijks leven bent.

²
pi_46776059
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eindelijk, je zegt precies waar ik vanuit ging. Elke gelovige ziet zijn boek als het ware boek. Jouw mening is daarbij van ondergeschikt belang, hoe stabiel en degelijk je ook in het dagelijks leven bent.

²
Als ik écht zo zou denken, zou ik niet weten of ik zou kunnen leven in een land dat niet volgens dat boek leeft en handelt hoor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')