eeuh, een douchecabine zonder inkijk bestaat anders al heel lang hoor .. zoiets heet heel simpel een douchegordijn .. of anders doe je de badkamer even op slot, je weets, die draaidingen ? .. wel zo handig dat ze die dingen standaard op elke badkamer- en WC-deur zetten ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ook te ver doorslaan...
Weten we onderhand wel: moslims staan boven de wetquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar een zwembad kan zoveel bordjes ophangen, dat wil nog niet zeggen dat ze rechtsgeldig zijn.
Haha, ja dat moet je maar denken. Dat je een zwemuurtje in kan plannen waar allochtonen niet mogen komen. Dan is het land te klein.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef Bloemkool het volgende:
Worden er dan ook avonden ingevoerd waar alleen blanken met een normale zwembroek / badpak / bikini kunnen zwemmen? Scheelt dan ook weer als je geen last hebt van allochtonen die wat rondhangen en lastig zijn.
Neehoor. Maar simpelweg een bordje geloven omdat het een bordje is, is nogal eh, naief.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weten we onderhand wel: moslims staan boven de wet
Een krappe 40 jaar geleden liep Mien uit Appelscha er ook nog zo bij op Scheveningen. Maar goed, hang er een Islamitisch labeltje aan en de waas trekt voor de ogen bij de Fokkertjes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef moussie het volgende:
nou, zo'n boerkini is toch zwemkleding .. opgelost
en zoals ik zei: kledingvoorschriften mogen gesteld worden en als je daar niet aan voldoet, hebben ze recht om je te weigeren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor. Maar simpelweg een bordje geloven omdat het een bordje is, is nogal eh, naief.
Mijn geloof is belangrijker dan welke wet/windhond/kast/soeplepel/flegmatiek dan ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weten we onderhand wel: moslims staan boven de wet
Ja, ik geloof je wel hoor, ik weet er niet genoeg van om daar uitsluitsel over te geven, ben goddank geen jurist. Maar goed, een boerkini is toch ook badkleding?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en zoals ik zei: kledingvoorschriften mogen gesteld worden en als je daar niet aan voldoet, hebben ze recht om je te weigeren.
Voor jou misschien, maar niet voor de rest van de wereld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn geloof is belangrijker dan welke wet/windhond/kast/soeplepel/flegmatiek dan ook.²
Leg eens uit wat er naïef aan is als een zwembad regels stelt en dit kenbaar maakt door middel van borden?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor. Maar simpelweg een bordje geloven omdat het een bordje is, is nogal eh, naief.
Wel voor 1,5 miljard mensen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor jou misschien, maar niet voor de rest van de wereld.
Voila. Jij geeft exact aan wat het probleem is met moslims. Een sprookjesboek boven het wetboek stellen, dat is het hele probleem met jullie.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn geloof is belangrijker dan welke wet/windhond/kast/soeplepel/flegmatiek dan ook.²
Je zegt nu exact waar ik op hoopte! Hier stuurde ik je op aan. Ik laat je expres de bekende denkfout verwoorden. Voor elke gelovige is zijn of haar geloof belangrijker dan de wet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voila. Jij geeft exact aan wat het probleem is met moslims. Een sprookjesboek boven het wetboek stellen, dat is het hele probleem met jullie.
hmmmmmmm, het is nu 1967..........quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een krappe 40 jaar geleden liep Mien uit Appelscha er ook nog zo bij op Scheveningen. Maar goed, hang er een Islamitisch labeltje aan en de waas trekt voor de ogen bij de Fokkertjes.
Een bordje ophangen kan iedereen, maar dit wil nog lang niet zeggen dat het ook rechtsgeldig is. Herinner je de rel om de '2 scholieren tegelijk' bordjes in bepaalde supermarkten nog? Ook al klopt zo'n bordje voor je gevoel, iets schrijven maakt het geen wet. Vergelijk het met de algemene voorwaarden van veel webwinkels. Wat daarin staat gaat soms lijnrecht in tegen het consumentenrecht.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er naïef aan is als een zwembad regels stelt en dit kenbaar maakt door middel van borden?
De wet is de wet en daar heb je je aan te houden. De koran is niks, een boek vol sprookjes van een idioot.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zegt nu exact waar ik op hoopte! Hier stuurde ik je op aan. Ik laat je expres de bekende denkfout verwoorden. Voor elke gelovige is zijn of haar geloof belangrijker dan de wet.
De wet is geen heilig sacrement.
En een heilig sacrement is geen wet.quote:
Eindelijk, je zegt precies waar ik vanuit ging. Elke gelovige ziet zijn boek als het ware boek. Jouw mening is daarbij van ondergeschikt belang, hoe stabiel en degelijk je ook in het dagelijks leven bent.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De wet is de wet en daar heb je je aan te houden. De koran is niks, een boek vol sprookjes van een idioot.
Als ik écht zo zou denken, zou ik niet weten of ik zou kunnen leven in een land dat niet volgens dat boek leeft en handelt hoor...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eindelijk, je zegt precies waar ik vanuit ging. Elke gelovige ziet zijn boek als het ware boek. Jouw mening is daarbij van ondergeschikt belang, hoe stabiel en degelijk je ook in het dagelijks leven bent.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |