abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 februari 2007 @ 14:29:12 #241
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_46771689
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Arrogant.
Trots
quote:
Vals.
Gastvrij
quote:
Decadent.
Geniet van 't leven
quote:
Hongerig.
Hoog culinair besef
quote:
Alleen de wijn is lekker
Wijn is bocht!

Oftewel, het is zoals altijd weer in het 'oog van de beschouwer'.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:03:23 #242
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46772925
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, want ze hebben niets beters te doen. Het is gewoon een flegmatieke benadering.

²
Jawel, voor broedkuiken spelen en zoveel mogelijk kinderen uitpoepen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46773220
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef ElectricEye het volgende:

Oftewel, het is zoals altijd weer in het 'oog van de beschouwer'.
die een vreemde manier van beschouwen heeft.
pi_46773279
de boerkini

wat 'n onzin zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 28 februari 2007 @ 15:19:19 #245
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_46773511
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:

Jij moet Fransman worden.
Jah, daar mag je tenminste als man alleen maar een kleine slip aan in het zwembad en als je geluk hebt een badmuts

Hygiene noemt men dat daar, iets wat ZEKER een goede reden is om een islamitische kloffies te verbieden
pi_46774425
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
de boerkini
[afbeelding]
wat 'n onzin zeg
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..

en als door het dragen van zo'n pak dit
quote:
''Door het zwemmen ontstaan er nieuwe vriendschappen, ook met Nederlandse dames. Als hun isolement doorbroken wordt zijn ze ook mondiger tegen hun mannen.''
kan worden bereikt, waarom dan door zeuren en proberen de ander met alle geweld jouw wil opleggen ?
Ten eerste ben je dan geen haar beter dan die kerel/religie die haar dwingt (volgens jullie dan), je dwingt zelf ook en ten tweede werkt deze dwingelandij dus averechts, de dames komen de deur helemaal niet meer uit dus ook haar kuddes uitgepoepte kinderen kunnen niet meeprofiteren van haar groeiende verzelfstandiging en mondigheid
pleased to meet you
  Donald Duck held woensdag 28 februari 2007 @ 15:47:15 #247
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46774588
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef moussie het volgende:
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..
Oh boehoe ga je weer op die slappe tour. Dat zij het onzin vind is HAAR mening. Maar wacht, het is niet moslimknuffelen, dus spring jij er meteen weer op in. 'universele waarheid' boehoe
dan heb ik ook een leuke voor jou: jouw achterlijke moslimgeknuffel is ook niet de 'universele waarheid'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46774602
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
wie gaat er nou aangekleed zwemmen....
Ik denk dat ze willen oefenen voor het diplomazwemmen, bij diploma C moet je aangekleed te water.
Een hele prestatie als je met een boerka de finish haalt
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_46774634
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef moussie het volgende:

[..]

ik beweer tocvh ook niet dat het onzin ís?
is mijn eigen mening
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_46774659
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Oh boehoe ga je weer op die slappe tour. Dat zij het onzin vind is HAAR mening. Maar wacht, het is niet moslimknuffelen, dus spring jij er meteen weer op in. 'universele waarheid' boehoe
dan heb ik ook een leuke voor jou: jouw achterlijke moslimgeknuffel is ook niet de 'universele waarheid'
Waarom is dat gelijk geknuffel? Het boeit me gewoon niet wat die gasten aan trekken of niet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46775050
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

uiteraard niet, zoiets als een universele waarheid bestaat namelijk niet .. ik was alleen maar van mening dat je in een vrij land zelf mag beslissen wat je draagt/geloofd etc .. dat jij dat uitlegt als moslimknuffelen, tja, da's voor jouw rekening
anyway, we zijn weer terug bij af blijkt, vroeger bepaalde een meerderheid hoe een vrouw zich hoorde te kleden en dat is blijkbaar weer zo .. en dit soort achteruitgang hebben we aan xenofoben zoals jij te danken .. thank you !
pleased to meet you
pi_46775097
Belachelijk, dit fenomeen. Nog even en dan willen moslims thuis ook nog een douchekabine zonder inkijk: de boerkabine. Of een hippe broekroek: de boerkrok...
pi_46775127
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef dVTB het volgende:
Belachelijk, dit fenomeen. Nog even en dan willen moslims thuis ook nog een douchekabine zonder inkijk: de boerkabine. Of een hippe broekroek: de boerkrok...
Maakt het jou iets uit wat mensen thuis zouden willen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:03:37 #254
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46775217
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef dVTB het volgende:
of een eigen boerkkantoor en ze moeten natuurlijk ook nog lunchen in de speciale boerktine. Ze gaan ook naar hun werk met een speciale moslimbus: de boerkbus.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46775298
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
Maakt het jou iets uit wat mensen thuis zouden willen?
Nee, maar je kunt ook te ver doorslaan...
  woensdag 28 februari 2007 @ 16:06:51 #256
3542 Gia
User under construction
pi_46775328
Als het zwembad als regel heeft of invoert dat je alleen in zwemkleding bij en in het zwembad mag komen, dan is dat gewoon de regel. De rest is dan verder niet van belang.

Die regel geldt overigens bij heel veel zwembaden.
pi_46775355
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef dVTB het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt ook te ver doorslaan...
Want? Ik vind het bezopen dat mensen srikt om 6 uur aan de aardappels met een karbonaadje zitten, of weet ik veel wat. Je wat minder druk maken om dit soort zaken kan een hoop schelen. En wie gaat bepalen wat 'te ver' is? Grote woorden altijd, vaak van mensen die zich anders erg druk maken om zaken als 'vrijheid' en zich soms zelfs bestempelen als 'liberaal' (nee jij niet natuurlijk...)
pi_46775380
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Gia het volgende:
Als het zwembad als regel heeft of invoert dat je alleen in zwemkleding bij en in het zwembad mag komen, dan is dat gewoon de regel. De rest is dan verder niet van belang.

Die regel geldt overigens bij heel veel zwembaden.
Ben ik met je eens hoor, maar een zwembad kan zoveel bordjes ophangen, dat wil nog niet zeggen dat ze rechtsgeldig zijn.
  Donald Duck held woensdag 28 februari 2007 @ 16:10:36 #259
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46775443
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
Ben ik met je eens hoor, maar een zwembad kan zoveel bordjes ophangen, dat wil nog niet zeggen dat ze rechtsgeldig zijn.
een zwembad kan wel degelijk regels stellen aan de kleding hoor. net zoals dat je niet met schoenen er mag lopen bijvoorbeeld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_46775449
Worden er dan ook avonden ingevoerd waar alleen blanken met een normale zwembroek / badpak / bikini kunnen zwemmen? Scheelt dan ook weer als je geen last hebt van allochtonen die wat rondhangen en lastig zijn.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')