Trotsquote:
Gastvrijquote:Vals.
Geniet van 't levenquote:Decadent.
Hoog culinair besefquote:Hongerig.
Wijn is bocht!quote:Alleen de wijn is lekker
Jawel, voor broedkuiken spelen en zoveel mogelijk kinderen uitpoepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben niets beters te doen. Het is gewoon een flegmatieke benadering.²
die een vreemde manier van beschouwen heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef ElectricEye het volgende:
Oftewel, het is zoals altijd weer in het 'oog van de beschouwer'.
Jah, daar mag je tenminste als man alleen maar een kleine slip aan in het zwembad en als je geluk hebt een badmutsquote:
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
de boerkini
[afbeelding]
wat 'n onzin zeg
kan worden bereikt, waarom dan door zeuren en proberen de ander met alle geweld jouw wil opleggen ?quote:''Door het zwemmen ontstaan er nieuwe vriendschappen, ook met Nederlandse dames. Als hun isolement doorbroken wordt zijn ze ook mondiger tegen hun mannen.''
Oh boehoequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef moussie het volgende:
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..
Ik denk dat ze willen oefenen voor het diplomazwemmen, bij diploma C moet je aangekleed te water.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
wie gaat er nou aangekleed zwemmen....![]()
ik beweer tocvh ook niet dat het onzin ís?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..
Waarom is dat gelijk geknuffel? Het boeit me gewoon niet wat die gasten aan trekken of niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Oh boehoega je weer op die slappe tour. Dat zij het onzin vind is HAAR mening. Maar wacht, het is niet moslimknuffelen, dus spring jij er meteen weer op in. 'universele waarheid' boehoe
![]()
dan heb ik ook een leuke voor jou: jouw achterlijke moslimgeknuffel is ook niet de 'universele waarheid'
uiteraard niet, zoiets als een universele waarheid bestaat namelijk niet .. ik was alleen maar van mening dat je in een vrij land zelf mag beslissen wat je draagt/geloofd etc .. dat jij dat uitlegt als moslimknuffelen, tja, da's voor jouw rekeningquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Oh boehoega je weer op die slappe tour. Dat zij het onzin vind is HAAR mening. Maar wacht, het is niet moslimknuffelen, dus spring jij er meteen weer op in. 'universele waarheid' boehoe
![]()
dan heb ik ook een leuke voor jou: jouw achterlijke moslimgeknuffel is ook niet de 'universele waarheid'
Maakt het jou iets uit wat mensen thuis zouden willen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef dVTB het volgende:
Belachelijk, dit fenomeen. Nog even en dan willen moslims thuis ook nog een douchekabine zonder inkijk: de boerkabine. Of een hippe broekroek: de boerkrok...
of een eigen boerkkantoor en ze moeten natuurlijk ook nog lunchen in de speciale boerktine. Ze gaan ook naar hun werk met een speciale moslimbus: de boerkbus.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef dVTB het volgende:
Belachelijk, dit fenomeen. Nog even en dan willen moslims thuis ook nog een douchekabine zonder inkijk: de boerkabine. Of een hippe broekroek: de boerkrok...
Nee, maar je kunt ook te ver doorslaan...quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:00 schreef Jarno het volgende:
Maakt het jou iets uit wat mensen thuis zouden willen?
Want? Ik vind het bezopen dat mensen srikt om 6 uur aan de aardappels met een karbonaadje zitten, of weet ik veel wat. Je wat minder druk maken om dit soort zaken kan een hoop schelen. En wie gaat bepalen wat 'te ver' is? Grote woorden altijd, vaak van mensen die zich anders erg druk maken om zaken als 'vrijheid' en zich soms zelfs bestempelen als 'liberaal' (nee jij niet natuurlijk...)quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef dVTB het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ook te ver doorslaan...
Ben ik met je eens hoor, maar een zwembad kan zoveel bordjes ophangen, dat wil nog niet zeggen dat ze rechtsgeldig zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:06 schreef Gia het volgende:
Als het zwembad als regel heeft of invoert dat je alleen in zwemkleding bij en in het zwembad mag komen, dan is dat gewoon de regel. De rest is dan verder niet van belang.
Die regel geldt overigens bij heel veel zwembaden.
een zwembad kan wel degelijk regels stellen aan de kleding hoor. net zoals dat je niet met schoenen er mag lopen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
Ben ik met je eens hoor, maar een zwembad kan zoveel bordjes ophangen, dat wil nog niet zeggen dat ze rechtsgeldig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |