Tot ze verzuipen door die kleding en jij ineens aansprakelijk blijkt te zijn. Krijg je een aanklacht wegens doodslag voor je mik...omdat je je niet drukte maakte over zoiets. Maar goed...de bink die jij bent zal zich ook niet druk maken over zo'n aanklachtje.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:50 schreef Jarno het volgende:
Het kan mij echt werkelijk waar niet rukken hoe moslima's al dan niet het water in zouden willen plonzen.
Waar je je druk om maakt, zeg.
Ja, want ze hebben niets beters te doen. Het is gewoon een flegmatieke benadering.quote:
Ach kom, daar gaat het je helemáál niet om.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Tot ze verzuipen door die kleding en jij ineens aansprakelijk blijkt te zijn.
Jij moet Fransman worden. Daar voeren ze ook andere (schijn)argumenten aan i.p.v. te zeggen waar het op staat, zie bv. de hoofddoek aangelegenheid in het rotte Frankrijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Tot ze verzuipen door die kleding en jij ineens aansprakelijk blijkt te zijn.
Wat niet? Wat heb ik eerder gezegd dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach kom, daar gaat het je helemáál niet om.
En weer een balk splinter verhaal van jou.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij moet Fransman worden. Daar voeren ze ook andere (schijn)argumenten aan i.p.v. te zeggen waar het op staat, zie bv. de hoofddoek aangelegenheid in het rotte Frankrijk.˛
Wat is er precies zo rot aan Frankrijk ? Dat de moslims niet in alles hun zin krijgen ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij moet Fransman worden. Daar voeren ze ook andere (schijn)argumenten aan i.p.v. te zeggen waar het op staat, zie bv. de hoofddoek aangelegenheid in het rotte Frankrijk.˛
Arrogant. Vals. Decadent. Hongerig. Alleen de wijn is lekker, maar dat kan ik niet weten, dat is van horen zeggen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er precies zo rot aan Frankrijk ?
Trotsquote:
Gastvrijquote:Vals.
Geniet van 't levenquote:Decadent.
Hoog culinair besefquote:Hongerig.
Wijn is bocht!quote:Alleen de wijn is lekker
Jawel, voor broedkuiken spelen en zoveel mogelijk kinderen uitpoepenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, want ze hebben niets beters te doen. Het is gewoon een flegmatieke benadering.˛
die een vreemde manier van beschouwen heeft.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:29 schreef ElectricEye het volgende:
Oftewel, het is zoals altijd weer in het 'oog van de beschouwer'.
Jah, daar mag je tenminste als man alleen maar een kleine slip aan in het zwembad en als je geluk hebt een badmutsquote:
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
de boerkini
[afbeelding]
wat 'n onzin zeg
kan worden bereikt, waarom dan door zeuren en proberen de ander met alle geweld jouw wil opleggen ?quote:''Door het zwemmen ontstaan er nieuwe vriendschappen, ook met Nederlandse dames. Als hun isolement doorbroken wordt zijn ze ook mondiger tegen hun mannen.''
Oh boehoequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef moussie het volgende:
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..
Ik denk dat ze willen oefenen voor het diplomazwemmen, bij diploma C moet je aangekleed te water.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
wie gaat er nou aangekleed zwemmen....![]()
ik beweer tocvh ook niet dat het onzin ís?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef moussie het volgende:
[..]
eeuh, jij vindt het onzin bedoel je, maar is jouw mening de universele waarheid of zo .. dacht het niet ..
Waarom is dat gelijk geknuffel? Het boeit me gewoon niet wat die gasten aan trekken of niet.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Oh boehoega je weer op die slappe tour. Dat zij het onzin vind is HAAR mening. Maar wacht, het is niet moslimknuffelen, dus spring jij er meteen weer op in. 'universele waarheid' boehoe
![]()
dan heb ik ook een leuke voor jou: jouw achterlijke moslimgeknuffel is ook niet de 'universele waarheid'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |