Wie zou je dan als aanvoerder bestempelen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius als aanvoerder?
Wordt alleen maar mooier in Zuid
Green lijkt me beterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wie zou je dan als aanvoerder bestempelen?
Geband?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is D-K nu weer gebanned trouwens? (tvp
)
Iets met joden en Auswitsch in 1 zin of zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is D-K nu weer gebanned trouwens? (tvp
)
Waarom dan? Ik zie hem tijdens een wedstrijd geen rol vervullen als leider.quote:
...In de nacompetitiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Superheld het volgende:
Anders maak Pi-Air aanvoerder, dan gaan jullie het zeker goed doen.
Quick Boys vangt ook nog gewoon ff 9 ton voor Kuytquote:Met het uiteindelijke vertrek van Dirk Kuyt naar Liverpool rinkelde de kassa niet alleen voor Feyenoord dat maar liefst achttien miljoen euro opstreek voor de 26-jarige Katwijker. Commercieel directeur Chris Woerts van de Rotterdammers liet vanmiddag op Radio Rijnmond weten dat zijn twee voorgaande clubs, Quick Boys en FC Utrecht, ook ieder vijf procent van de transfersom tegemoet mogen zien.
Is ook iets...quote:
Is geen regel. Dat is gewoon bij de contractbesprekingen afgedwongen zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:54 schreef daaaaan het volgende:
Gaat verdomme dus gewoon 1,8 miljoen van dat geld afEcht een belachelijke regel altijd dit.
Moet niet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is geen regel. Dat is gewoon bij de contractbesprekingen afgedwongen zo.
quote:
Vind ik ook niet kunnen. Wel goed voor kleinere clubs, dus hoeft van mij niet te verdwijnen zo een optie.quote:
Sinds hij wordt gebruikt als bashmateriaal. Ik kom op voor de zwakkere.quote:Sinds wanneer ben jij zo'n Kolkka-fan?
Ach, Geertrude is al bijna 10 jaar met 'm geloof ik. Ook zo sneu om 'r nu het vliegtuig uit te trappenquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Tomhoog het volgende:
komt niemand op de feyenoord site ofzo
Daar kom ik niet zo vaak neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Tomhoog het volgende:
had niemand haar nog gezien?
Jah zeg, ga hier een beetje foto's plaatsen van DK en z'n vrouwkequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef Tomhoog het volgende:
had niemand haar nog gezien?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Merkie het volgende:
Ik word echt schijtziek van Loek/daaaaan. Zit het vorige topic door te lezen, als hij aan het roer bij Feyenoord had gestaan stond Feyenoord echt aan de rand van de afgrond. Dan zou de luchtbel binnen de korste keren knappen en krijg je een Vitesse-verhaal. Echt, wat een ongefundeerd gezeik.
Ja, duh. Denk je echt dat het makkelijker onderhandelen is als de andere partij weet hoeveel euro's Feyenoord in kas heeft? Jij zoekt alleen maar redenen om te zeiken. Ga weg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]hou maar op, word ik zeer chagerijnig van.
Dat heeft hij al jaren. Nog ff en hij verdwijnt weer voor een maand om daarna weer terug te komen onder een andere nick.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef Keltie het volgende:
Die Loek (of daaaaan) heeft het maar zwaar hier
Ja bah, mensen met ambitie, weg ermee. Laat Feyenoord maar lekker achter PSV en ajax blijven, en doe AZ ook maar. Lekker weinig druk en je weet zeker dat je geen prijzen wint, dus goed voor je hartquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Merkie het volgende:
Ik word echt schijtziek van Loek/daaaaan. Zit het vorige topic door te lezen, als hij aan het roer bij Feyenoord had gestaan stond Feyenoord echt aan de rand van de afgrond. Dan zou de luchtbel binnen de korste keren knappen en krijg je een Vitesse-verhaal. Echt, wat een ongefundeerd gezeik.
Kuyt mag wel wat betere jasjes kopen met z'n nieuwe Engelse ponden. We leven niet meer in de jaren '80 heur.quote:
KLB-meelopertje met je NegerT en eu'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef Merkie het volgende:heur.
hadden we toch al niet gekundquote:Om diezelfde reden sprak Dirk Kuyt al eerder deze week met Erwin Koeman over zijn op handen zijnde vertrek. ‘Ik vond het wel zo netjes om de trainer zo vroeg mogelijk op de hoogte te stellen van het feit dat ik waarschijnlijk zou vertrekken. Hoewel er toen nog niets definitief was, heb ik hem gezegd dat hij er ernstig rekening mee moest houden dat hij in het Oosterpark geen beroep op me kon doen.’
Vind het wel grappig om te lezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:05 schreef Cart_man het volgende:
Sinds hij wordt gebruikt als bashmateriaal. Ik kom op voor de zwakkere.
Jij kan zo heerlijk drogredeneren altijd. Klakkeloos geld spenderen zonder goed na te denken over wat je binnenhaalt, dat is volgens jou ambitie? Jouw gezeik slaat nergens op, wie zegt dat Feyenoord geen ambitie heeft? Poot stijf houden om de hoofdprijs voor Kuyt te vangen, ze hebben 7 miljoen geboden voor een Oekraïnse middenvelder (Feyenoord durft te investeren, ik noem dat ambitie). Dat ze dan niet meegaan met de 10 miljoen die Shaktar wilt kan ik begrijpen, Feyenoord is geen Chelsea ofzo. Bovendien koopt Feyenoord spelers waarmee je een team kan bouwen. Dat zal wel moeten als je geen grote topclup bent. Doen PSV, Ajax en AZ normaliter toch ook niet (Ajax is dit seizoen dan een uitzondering).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja bah, mensen met ambitie, weg ermee. Laat Feyenoord maar lekker achter PSV en ajax blijven, en doe AZ ook maar. Lekker weinig druk en je weet zeker dat je geen prijzen wint, dus goed voor je hart![]()
Fraser niet?quote:[b]Op donderdag 17 augustus Er werken echt geen gekke Henkies bij Feyenoord hoor.
quote:
Dat maak jij ervan. Handelen de andere topclubs zo? Nee!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij kan zo heerlijk drogredeneren altijd. Klakkeloos geld spenderen zonder goed na te denken over wat je binnenhaalt, dat is volgens jou ambitie?
Kan ik ook nog wel redelijk begrijpen, maar laat ze dan een andere speler halen die qua kwaliteit in de buurt komt.quote:Jouw gezeik slaat nergens op, wie zegt dat Feyenoord geen ambitie heeft? Poot stijf houden om de hoofdprijs voor Kuyt te vangen, ze hebben 7 miljoen geboden voor een Oekraïnse middenvelder (Feyenoord durft te investeren, ik noem dat ambitie). Dat ze dan niet meegaan met de 10 miljoen die Shaktar wilt kan ik begrijpen, Feyenoord is geen Chelsea ofzo.
Ik vind Alex, Farfan, Gomez en Cocu halen toch wel toppers halen.quote:Bovendien koopt Feyenoord spelers waarmee je een team kan bouwen. Dat zal wel moeten als je geen grote topclup bent. Doen PSV, Ajax en AZ normaliter toch ook niet (Ajax is dit seizoen dan een uitzondering).
Alles moet niet nu nu. Maar er mag wel meer druk op. Toen b.v. die Farnerud niet kwam, had er een andere speler op de lijst moeten staan. En nog 1, en nog 1. En nogmaals : Ono en/of Ghaly hadden niet mogen vertrekken VOORDAT er 1 of 2 nieuwe middenvelders bijkwamen.quote:Ambitie is uiteraard prima, alleen ambitie is iets anders dan klakkeloos geld over de balk smijten. Ambitie is een met een visie gerichte aankopen om zo een beter team te maken, en je ook goed concentreren op de lange termijn. Maar goed, dat zal jij toch nooit begrijpen. Alles moet maar nu nu. Alleen dat jouw luchtbelletje dan over een jaar inklapt en Feyenoord de halve selectie moet wegdoen en tegen degradatie mag gaan vechten, ach, maakt niet uit. Ze hebben het geprobeerd, niet waar?
Ze zijn ook niet gek. Maar ze hebben teveel de houding : Feyenoord is nou eenmaal een subtopper en daar is niets aan te doen. Vitesse enkele jaren terug was verkeerd, die gingen te snel. Maar het idee was goed, ze hadden er alleen minstens 3 jaar de tijd voor moeten nemen, zoals AZ nu doet.quote:Je snapt totaal niet hoe de wereld werkt. Er werken echt geen gekke Henkies bij Feyenoord hoor.
Pauper.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
KLB-meelopertje met je NegerT en eu'svalt me nog mee dat je me niet voor pauper uitscheldt.
PSV speelt al jaren Champions League en presteert structureel beter. Zij hebben zekerheid van CL, Feyenoord niet. Het is lastig om uit die spiraal te komen. Bovendien wint Feyenoord meestal van PSV dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:33 schreef daaaaan het volgende:
-
Door uitspraken als "Feyenoord heeft nu eenmaal niet de middelen om in dezelfde vijver als clubs als Ajax en PSV te vissen dus we moeten creatief zijn".quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
Teveel een houding van een subtopper? Waar haal je die onzin nou weer vandaan?
Jorien + structureel onderpresteren. Als Feyenoord gewoon drie keer achter elkaar CL haalt is er niks aan het handje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Door uitspraken als "Feyenoord heeft nu eenmaal niet de middelen om in dezelfde vijver als clubs als Ajax en PSV te vissen dus we moeten creatief zijn".
Dan vraag ik me weer af wat iedereen zich afvraagt : waarom heeft een club die in alles groter is dan PSV en aardig bij Ajax in de buurt zit nou NOOIT die middelen?
Achteraf toppers gebleken ja. Cocu kan je niet echt meetellen, kwestie van terugkeren op het oude nest. De Zuid-Amerikanen waren echt geen zekerheidje toen ze gehaald werden hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:33 schreef daaaaan het volgende:
Ik vind Alex, Farfan, Gomez en Cocu halen toch wel toppers halen.
Dat maak ik er niet van, dat zeg jij. Je zegt namelijk dat Feyenoord NU een vervanger moet hebben terwijl je helemaal niet binnen enkele dagen kan weten of Feyenoord hem wil hebben. Als je steeds maar meteen spelers wilt hebben krijg je het Gullit-effect; dozijnen tropische verassingen die geen deuk in een pakje boter kunnen schoppen. Dat heeft Feyenoord ook in het pre-Gullit-tijdperk teveel gedaan. Ik heb liever alleen Huysgemems en Lucius dan 10 middenvelders en spitsen "die wel wat zouden kunnen zijn". Daar heb je namelijk geen drol aan. Dat Feyenoord dat nu dus ook doet betekent dat ze ambitie hebben. Maar goed, elk gevoel voor de realiteit ben jij al heel lang uit het zicht verloren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Handelen de andere topclubs zo? Nee!
[..]
Dat ook ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:35 schreef Cart_man het volgende:
Teveel een houding van een subtopper? Waar haal je die onzin nou weer vandaan?
Kap nu eens met dingen te zeggen, waarvan je helemaal niet weet of ze waar zijn.
Je hersens gebruiken, kom je vanzelf bij het antwoord. Pffff.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]Dan vraag ik me weer af wat iedereen zich afvraagt : waarom heeft een club die in alles groter is dan PSV en aardig bij Ajax in de buurt zit nou NOOIT die middelen?
Precies, daar zit het hem, maar dat betekent dat je gericht en verantwoord minstens eenmaal veel geld moet investeren. En daarmee bedoel ik niet dat je voor 20 miljoen aan Gullit-aankopen moet gaan weggooien maar een stuk of 3 spelers halen die je écht versterken. En niet van die 'we zien wel'-aankopen van de bank van AZ en PSV.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
PSV speelt al jaren Champions League en presteert structureel beter. Zij hebben zekerheid van CL, Feyenoord niet. Het is lastig om uit die spiraal te komen.
Dat weet ik wel zeker ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jorien + structureel onderpresteren. Als Feyenoord gewoon drie keer achter elkaar CL haalt is er niks aan het handje.
Pffff, houd ook nooit op met jou, hè...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En niet van die 'we zien wel'-aankopen van de bank van AZ en PSV.
Nee, ik zie het al een tijdje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef heiden6 het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat we langzaam aan steeds meer de hand van Jansen aan het werk zien?
Inderdaad. Waarom je dan net steeds zit rond te bazuinen dat er nú meteen moet worden geïnvesteerd snap ik niet. Desnoods wacht Feyenoord maar lekker tot de winterstop, als dat beter uitpakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies, daar zit het hem, maar dat betekent dat je gericht en verantwoord minstens eenmaal veel geld moet investeren. En daarmee bedoel ik niet dat je voor 20 miljoen aan Gullit-aankopen moet gaan weggooien maar een stuk of 3 spelers halen die je écht versterken. En niet van die 'we zien wel'-aankopen van de bank van AZ en PSV.
Ze zijn bezig met Tymoschuk, ze hebben Vlaar gekocht deze winter (die wilde jij toch zo graag zien?). Lucius is gewoon een nuttige en goede aankoop. Ik vind dat Feyenoord efficient inkoopt. Nu Kuijt weg is, is er wat meer financiële ruimte en ik denk dat Feyenoord wel betere spelers gaat contracteren. Linksbuiten is nog niet echt goed bezet, een concurrent voor Huysegems zou daar wel op z'n plaats gaan. Overigens is Feyenoord langzaam bezig met wat jij zegt. Er zijn ongelofelijk veel prutspelers weg gegaan, en daarvoor in de plaats zijn 'bescheiden' nuttige aankopen gekomen. Feyenoord heeft nu een veel meer uitgebalanceerde en gezondere selectie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Precies, daar zit het hem, maar dat betekent dat je gericht en verantwoord minstens eenmaal veel geld moet investeren. En daarmee bedoel ik niet dat je voor 20 miljoen aan Gullit-aankopen moet gaan weggooien maar een stuk of 3 spelers halen die je écht versterken. En niet van die 'we zien wel'-aankopen van de bank van AZ en PSV.
Oppassen nu, je begeeft je op glad ijs.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Linksbuiten is nog niet echt goed bezet, een concurrent voor Huysegems zou daar wel op z'n plaats gaan.
Als Koeman (en Feyenoord) dan zegt dat het doel CL behalen is en niets minder, kan ik daarmee leven. Maar ik denk dat je het wel met me eens bent dat als er de play-offs worden misgelopen of we weer zo vernedert worden daarin, er na dit seizoen toch ergens koppen moeten gaan rollen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom je dan net steeds zit rond te bazuinen dat er nú meteen moet worden geïnvesteerd snap ik niet. Desnoods wacht Feyenoord maar lekker tot de winterstop, als dat beter uitpakt.
Hoezo? Ik vind dat wel. Als Huysegems wegvalt heb je Kolkka (met alle respect, maar dat is echt drie keer niks). Moet je anders 4-4-2 spelen met opkomende middenvelders ofzo? Het middenveld is ook niet echt ruim bezet. En dan nog linksback waar Bosschaart staat. Nee, de linkerflank moet nog wel een aanvallende middenvelder erbij hebben of gewoon een talentvolle linksbuiten uit de jeugd ofzo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Oppassen nu, je begeeft je op glad ijs.
Welnee. Ik weet bijna zeker dat het zo gaat: Feyenoord gaat goed en staat in de winterstop 2e/3e gelijk met de concurrent (wie dat is?). Daarna worden ze tweede en zakken ze in (as usual). In de play-offs winnen ze van PSV en AZ.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Koeman (en Feyenoord) dan zegt dat het doel CL behalen is en niets minder, kan ik daarmee leven. Maar ik denk dat je het wel met me eens bent dat als er de play-offs worden misgelopen of we weer zo vernedert worden daarin, er na dit seizoen toch ergens koppen moeten gaan rollen...
Nee, ligt helemaal aan het seizoen. Als Feyenoord 2e is geworden met 3 punten achterstand op de kampioen is dat een heel ander verhaal dan schaamteloos 5e. In het 1e geval zeg ik: prima Feyenoordquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Koeman (en Feyenoord) dan zegt dat het doel CL behalen is en niets minder, kan ik daarmee leven. Maar ik denk dat je het wel met me eens bent dat als er de play-offs worden misgelopen of we weer zo vernedert worden daarin, er na dit seizoen toch ergens koppen moeten gaan rollen...
Ongefundeerd gelul. Eerst maar eens zien hoe beide het in de competitie vergaat. Kolkka gaat in positieve zin verrassen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind dat wel. Als Huysegems wegvalt heb je Kolkka (met alle respect, maar dat is echt drie keer niks).
Zou kunnen, maar ik heb daar een hard hoofd in. Je kan het inderdaad nog niet weten, maar ik weet wel waar ik mijn geld op zou zetten. Als het goed komt is er niks aan het handje natuurlijk, maar ik zie het meer als een Ali B-achtige aankoop, maar dan iets beter.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:54 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ongefundeerd gelul. Eerst maar eens zien hoe beide het in de competitie vergaat. Kolkka gaat in positieve zin verrassen.
zal wel Van Hooijdonk voor een tijdje wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits zal worden voor jullie
Wie is dat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef Cart_man het volgende:
Steef noemt Cousin als opvolger...
Van RC Lens toevallig? Zou kunnen aangezien ik al eerder berichten hier las dat de opvolger van Kuijt in Frankrijk te zoeken was en dat Jansen daar erg gecharmeerd van was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:03 schreef Cart_man het volgende:
Steef noemt Cousin als opvolger...
Nevland moet lekker gaan aanmodderen bij Groningen. Speler komt uit het buitenland...quote:
Nevland zou echt een stomme aankoop zijn, dan maar PVH in de spits.quote:
2003/04 Le Mans 33 10 Frankrijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van RC Lens toevallig? Zou kunnen aangezien ik al eerder berichten hier las dat de opvolger van Kuijt in Frankrijk te zoeken was en dat Jansen daar erg gecharmeerd van was.
Kuijt was ook alleen maar trefzeker in zijn laatste seizoen bij Utrecht, zegt dus niet al te veel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2003/04 Le Mans 33 10 Frankrijk
2004/05 RC Lens 37 9 Frankrijk
2005/06 RC Lens 33 13 Frankrijk
2006/07 RC Lens 2 0 Frankrijk
Totaal 105 32![]()
Je merkt er steeds meer van. Hij zit er al een tijdje officieus bij, en nu lijkt het echt een structureel gebeuren te zijn in plaats van een ruiming.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef Cart_man het volgende:
Nee, ik zie het al een tijdje.
Moeilijk hoor. In principe heb je wel gelijk, maar of je nou 3 punten of 20 punten achter de koploper eindigt : je hebt helemaal niets weer. Ja, de play-offs maar dan komen we bij mijn andere punt : Feyenoord ging de 'fout in' door de titel mis te lopen : de herkansing (CL) moet wel goed gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ligt helemaal aan het seizoen. Als Feyenoord 2e is geworden met 3 punten achterstand op de kampioen is dat een heel ander verhaal dan schaamteloos 5e. In het 1e geval zeg ik: prima Feyenoorden play-offs
. In het tweede geval zeg ik dat er serieus wat moet gaan gebeuren. Koppen rollen, misschien. Alleen vooral niet Koeman ontslaan, tenzij hij overduidelijk de schuldige is. Maar dan nog, ook al is hij niet ambitieus genoeg, maakt dat wat uit? HIj staat er om Feyenoord elke wedstrijd te laten winnen, niet om Feyenoord het materiaal te geven om kampioen te worden.
Ali B. deed het ook best leuk. Aan best leuk heb je niks.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat Nevland het best leuk zou doen bij jullie in de spits.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ali B. deed het ook best leuk. Aan best leuk heb je niks.
Omdat het over de vervanger van Kuyt gaat, niet om het verbreden van de selectie. Kuyt vervangen is wel ff wat belangrijker dan een willekeurige andere positie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
waarom word ik afgemaakt als ik dit zeg?
Niet echt overtuigend, nee. Ik denk dat Van Hooijdonk er gemiddeld meer zal maken nu hij (tijdelijk) basisspeler gaat worden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2003/04 Le Mans 33 10 Frankrijk
2004/05 RC Lens 37 9 Frankrijk
2005/06 RC Lens 33 13 Frankrijk
2006/07 RC Lens 2 0 Frankrijk
Totaal 105 32![]()
Het punt is dat dat niet van Feyenoord afhangt, maar van de clubs en spelers, het huidige aanbod van spelers, en het tijdstip. Het enige middel wat bijna al die dingen kan beinvloeden is geld. En daar komt het wel weer op aan bij Feyenoord.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met Tymoschuk, ze hebben Vlaar gekocht deze winter (die wilde jij toch zo graag zien?). Lucius is gewoon een nuttige en goede aankoop. Ik vind dat Feyenoord efficient inkoopt. Nu Kuijt weg is, is er wat meer financiële ruimte en ik denk dat Feyenoord wel betere spelers gaat contracteren.
Ze zitten best op de goede weg, ze moeten alleen uit die cirkel komen. En er mag sowieso wel eens duidelijker gedaan worden over de doelstelling. "We willen lang meedoen om het kampioenschap" is gewoon te vaagjes. Vorig jaar deden we ook 'lang mee' om de titel, maar ik neem aan dat ze voorruit willen en niet stil blijven staan.quote:Linksbuiten is nog niet echt goed bezet, een concurrent voor Huysegems zou daar wel op z'n plaats gaan. Overigens is Feyenoord langzaam bezig met wat jij zegt. Er zijn ongelofelijk veel prutspelers weg gegaan, en daarvoor in de plaats zijn 'bescheiden' nuttige aankopen gekomen. Feyenoord heeft nu een veel meer uitgebalanceerde en gezondere selectie.
Niet dat, maar dat er teveel een "best goed/leuk"-sfeertje heerst. Laat dat eens iets meer richting "heel goed" gaan. Dat is die ambitie waar ik het over heb. Geen onmogelijke eisen gaan stellen, gewoon wat kritischer zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat het over de vervanger van Kuyt gaat, niet om het verbreden van de selectie. Kuyt vervangen is wel ff wat belangrijker dan een willekeurige andere positie.
Ik breng het misschien wat schreeuwiger en 'aggresiever', ik denk dat ik toch wel dichter bij jullie zit dan het lijkt.quote:En omdat jij het heel irritant brengt met een nutteloos verhaal over gebrek aan ambitie blabla.
Nouja, wat ik bedoel is dat best goed/leuk-spelers best welkom kunnen zijn. Alleen niet als het gaat om het vervangen DK natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Niet dat, maar dat er teveel een "best goed/leuk"-sfeertje heerst. Laat dat eens iets meer richting "heel goed" gaan. Dat is die ambitie waar ik het over heb. Geen onmogelijke eisen gaan stellen, gewoon wat kritischer zijn.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
waarom word ik afgemaakt als ik dit zeg?
Als de aangevers bagger zijn, kan je als spits niets.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Niet echt overtuigend, nee. Ik denk dat Van Hooijdonk er gemiddeld meer zal maken nu hij (tijdelijk) basisspeler gaat worden.
Ik haat Pierre echt zo als mens.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef Cart_man het volgende:
Durf te wedden dat Feijenoord zondag beter speelt met Pierre voorin, dan met Kuijt. Zeg het niet graag...
Maar Pierre is zeer effectief. Bijna alle lange ballen naar voren heeft hij, of lokt de vrije trap uit zodat je tenminste naar voren komt. Ik zie van Hooijdonk graag tijdelijk de functie voorin vervullen met een speler als De Guzman net er achter die kan opkomen en de gekaatste bal van Pierre kan ontvangen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:28 schreef devv05 het volgende:
Pierre is een maar een matige spits die aardig goed kan koppen en gespecialiseerd is in vrije trappen.
Als je dan toch met 3-5-2 wil spelen zou ik het graag zo zien:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:08 schreef snabbi het volgende:
Ik zou graag zo'n opstellingen zien
Timmer
Greene Vlaar Bahia
Lucius Hofs
De Ceulaar(Castelen) De Guzman Pardo
van Hooijdonk Huysegems
Ik vind dat we een verdedigend middenveld nodig hebben om Bosschaart uit de basis te kunnden houden. Ook zou het mogelijk kunnen zijn Drenthe te gebruiken en wel 4 verdedigers te hebben maar dat kan je af laten hangen van je tegenstander. Hofs zet ik verdedigend neer ondanks zijn aanvallende instelling omdat je gewoon reeel moet zijn om te zeggen dat Vlaar geen opbouwende kwaliteiten heeft en Hofs wel een pass kan geven. Aanspeelpunt van Hooijdonk met om zich heen Huysegems en Guzzie.
Natuurlijk is elke versterking welkom.
Maar als ze dat dan doen (en de meeste teams hier doen dat, al dan niet verkapt), dan kan je gigantisch op je kloten krijgen met een Greene die een voetballende verdediger is en een Bahia die als centrumverdediger niet gewend is om op links te free-lancen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:27 schreef Kaap het volgende:
Met dit verplicht je je tegenstander bijna om vleugelspel te gaan spelen.
Niet van op de hoogte, hoe luidt deze?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:06 schreef snabbi het volgende:
Als je de geruchten mag geloven heeft van gaal zijn veto uitgesproken over de cler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |