Super he!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:04 schreef XpectorNL het volgende:
Geweldig! 1.76 Gb met een snelheid van 20 kB/sec...![]()
Ik gok op sinterklaas.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Super he!!
Ik zie je tegen kerst wel online daar, afgesproken?
![]()
echt heeeeeeeeel erg..
Ik gok helemaal nooit, word net gekickt aldaar....krijg server-error meldingquote:
Dankje, deze loopt snel, vanavond tenminste al klaar ipv over 3 dagenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef Jasperr het volgende:
filefront mirror: http://files.filefront.com/FEAR+Combat+FREE+Mult iplayer/;5417592;;/filein fo.html
Geweldig, mijn held voor vandaag!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef Jasperr het volgende:
filefront mirror: http://files.filefront.com/FEAR+Combat+FREE+Mult iplayer/;5417592;;/filein fo.html
torrent loopt al sneller als filefront. 140 kB/squote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef Jasperr het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef mrc17 het volgende:
Hij komt er vanavond op. Ze zijn hem nu aan het rarren
in welke groep komt ie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef mrc17 het volgende:
Hij komt er vanavond op. Ze zijn hem nu aan het rarren
dan heb je nog niks te klagen, bij mij loopt ie nu op 180 kB/s - 1 MB/squote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:25 schreef Silentuz het volgende:
torrent, 450kbyte/sec down..
maar wel 1.5mbyte/sec up... kutleechers.
edit: nog zo'n 20 min
Yup.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, is dit nu hetzelfde, want dan is dit een beetje een dode mus als je het spel al hebt...
Sure moment.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij mij lukt de code aanvragen niet, kan iemand mij er een mailen?
melde me 5 minuten geleden aan, 2 sec nadat ik op dat submit knopje ofzo drukte had ik die mail alquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Secretus het volgende:
Heeft iemand anders ook problemen met het krijgen van die key ?
Ik vul alles in maar ik krijg hem gewoon niet
Ik melde me gisteren al aan, en vandaag ook een keer geprobeerd met een ander email etc.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
melde me 5 minuten geleden aan, 2 sec nadat ik op dat submit knopje ofzo drukte had ik die mail al
Ik kom maar niet bij stap 3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
melde me 5 minuten geleden aan, 2 sec nadat ik op dat submit knopje ofzo drukte had ik die mail al
Gisteren kreeg ik na stap 1 al een mail met de key.. Nu kom ik idd ook niet langs stap 2quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kom maar niet bij stap 3.
ik ben niet eens bij stap 3 gweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kom maar niet bij stap 3.
Ik kwam ook niet bij stap 3, maar ik heb wel een mail gehad.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:57 schreef Devrim_ het volgende:
tvp..kom ook niet langs stap 3
Hmm..ik wacht nog wel ff dan...ik heb het spel toch nog niet binnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet bij stap 3, maar ik heb wel een mail gehad.
me 3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet bij stap 3, maar ik heb wel een mail gehad.
Wat voor ander mailtje? Moet je nog een mailtje krijgne? Download is nu op 78 procent en k heb die code al binnenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef McGilles het volgende:
Ik heb het spel nu binnen en m'n code gekregen, duurde alleen een minuut of 20 totdat ik mijn mailtje kreeg, nu zit ik te wachten op een ander mailtje zodat ik verder kan![]()
![]()
Ik zou die link van de Universiteit Twente pakken. Die was bij mij behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:58 schreef Ipho het volgende:
* Ipho download nu gewoon met 16kb/s via Xfire
Jepz. en FTAquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:52 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
a.b.boneless
mrc17 zit ook op FTD zie ik![]()
450 kb/s max bij mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zou die link van de Universiteit Twente pakken. Die was bij mij behoorlijk snel.
Treur niet, na 3 potjes online spelen heb ik het ongeveer wel gezien, het verveelt heel snel en sprayen op afstand is nog effectief ook! Had makkelijk gewonnen in een 8/8 DM play, eerste keer dat ik speelde.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme hier baal ik dus echt van. Zoals gezegd doet mijn muis fucking vreemd tijdens het spelen van deze game, hij schiet zo ineens naar andere plekken op het scherm
. Terwijl ik hier anders helemaal geen last van heb!
Ging bij mij rond de 950 kb/s.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
450 kb/s max bij mijredelijk snel dus
Gewoon Deathmatch spelen. Dan speel je in je ééntje tegen de rest.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:31 schreef Byte_Me het volgende:
kun je dit spel ook oefenen in multiplayer mode?
ik speel niet vaak zulke spellen en wil dus niet meteen in een team spelen.
Kloten, krijg ik mijn 6mb internet verbinding pas over 8 weken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ging bij mij rond de 950 kb/s.
[..]
Gewoon Deathmatch spelen. Dan speel je in je ééntje tegen de rest.
ZOMFG 1 mb voor 40 euro :").quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Kloten, krijg ik mijn 6mb internet verbinding pas over 8 weken.Heb nu kabel, van een bedrijf wat niemand kent. 1mb voor 40 euro en ik krijger nog maar de helft van ook.
Als de torrent goed loopt is het niet zo erg.
Ik schaam me ook. Maar er is een einde aan gekomen gister opgezegdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
ZOMFG 1 mb voor 40 euro :").
Ik betaal 28 p/m (incl. alles) voor 10/1Mbit ADSL2. Ik down van een goede server constant met 1 tot 1.25 Megabyte per seconde.
klik bovenaan op Find Serversquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:03 schreef mrc17 het volgende:
Ik heb hem net geinstalleerd. Maar er staan geen eens servers :S.
a.b.boneless gepost door Yenc-PP-A&Aquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou het downloaden duurt een eeuw wel
ik zie hem bij FTD niet staan nog ook
NickName:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:32 schreef murp het volgende:
zet je nickname hier dan.... of Fok! voor je naam zetten... das wel leuk toch?
Welke provider?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik betaal 28 p/m (incl. alles) voor 10/1Mbit ADSL2. Ik down van een goede server constant met 1 tot 1.25 Megabyte per seconde.
die is het snelste... 4 á 5 MB/s down!quote:
hoe heet je?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:39 schreef BMH het volgende:
Iemand zin in Slomo CTF?
BMHquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hoe heet je?
ik add de nicknames die ik in dit topic al voorbij heb zien komen ff in mn F.E.A.R friendlist
speedxsquote:
zoooo jij wordt afgezet! heb hier 20Mbit/1Mbit voor 22,50 per maand en zit nu van uttwente te dlden met 1,5 MB/squote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is idd nog goedkoper.. Waarrrr?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
zoooo jij wordt afgezet! heb hier 20Mbit/1Mbit voor 22,50 per maand en zit nu van uttwente te dlden met 1,5 MB/s
Mikken in dit spel heeft effect.. In counter strike moet je op iemand teen schieten om een headshot te krijgen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef Secretus het volgende:
Heb net een potje gespeeld ;
Killen gaat makkelijk, makkelijker dan in CS oid, dus de leerdrempel is veel lager.
De wapens als rocket launcher en grenade thrower zijn overpowered. Ze zijn heel snel te vinden en killen meestal in 1 klap
Wel leuk spel vind ik, ik heb namelijk geen zin om maanden cs te oefenen tot ik goed word. Dus voor mij is het ideaal.
Thank you Sierra![]()
Ik add je ffquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:00 schreef BMH het volgende:
BMH
Wanadoo ADSL Familyquote:
Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:27 schreef BMH het volgende:
Ik heb een server gestart. De naam is "FOK! server #1"
Mijn nick name is "BMH"
heb je mss ook een server IP ? dan kan ik m toevoegen aan mn Favorites mss en vanuit daar joinenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Vaag... Ff kijken of ik de settings goed heb staan
Waarom? Die link van UT werkt perfect!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef Ipho het volgende:
Nou ik zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijke torrent.
Troepstraat 1 werkt gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moeten hun met mijn adres?
Godsamme huilie, krijg je es iets gratisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef murp het volgende:
wat een kutspel...
Ik heb erg sloom internet ATM alleen met goede torrents krijg ik nog snelle download snelheid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? Die link van UT werkt perfect!
Hoef je niet te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn step 2 en 3 eigenlijk, heb step 1 ingevuld en al een code gekregen. Hoef ik die andere 2 niet meer te doen?
ligt helemaal aan de gamemode.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat een bagger spel, alles loopt wel aardig op maximum settings. Maar ik krijg echt het gevoel alsof ik met een puddingbuks rond ren. Ik ben toch meer van het rennen en schieten maar dit is meer campen.
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef BMH het volgende:
[..]
ligt helemaal aan de gamemode.
En om nu een spel bagger te nomen als het alleen niet binnen ja smaak valt :S
Ik speel eigenlijk enkel Slomo CTF met Furr.. Probeer dat eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.
Ja ik ook TDM in een kantoor of iets, was best gaafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.
Ik kreeg geheel ongevraagd een 2e code.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Sure moment.
[edit: Mmmhh ik krijg geen 2e mail. Ook niet op andere mailadressjes
]
Slomo CTF graagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey ik host op het moment een Fok! Dedicated server:
Name: Fok! Gaming Server
IP: 83.87.32.152
Port: 27888
players: 8 (als er veel interessis verhoog ik aantal)
DM (kan veranderen op aanvraag)
alle mappen - 20 minuten per map - 1 ronde per map
Iedereen hartelijk welkom!
ik ga ff eten![]()
Slomo CTF kent gelukkig wat meer diepgang.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:47 schreef Merovingian het volgende:
best een gaar spel, alleen maar rennen en schieten![]()
Dat heet nu: "lezen".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
1.7GB downloaden, voor zo'n slap 13-in-een-dozijn spel.
uninstall, en weg ermee, bagger
Wat BMH al zegt, ga es lezen voordat je een bestand van 1.7 gb downloadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
1.7GB downloaden, voor zo'n slap 13-in-een-dozijn spel.
uninstall, en weg ermee, bagger
nee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je GameSpyArcade nodig om het perse te spelen multyplayer?
Kitaa!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
BMH wil liever een Slowmo CTF server...hier is hij dan![]()
Okey ik host op het moment een Fok! Dedicated server:
Port: 27888
players: 16
Slowmo CTF
alle mappen - 15 minuten per map - 1 ronde per map
Iedereen hartelijk welkom!
ja sry ik sloot hem een paar keer heel snel achter elkaar, hij moet het nu goed doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef BMH het volgende:
[edit: hij wil niet connecten... Ik zie de server trouwens wel staan :S]
mn pc is te langzaam, en ik ben meer een die hard mohaa fan..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Godsamme huilie, krijg je es iets gratis.
Dit spel heeft awards gewonnen, dat jij er nou geen zak van kunt
Was leuk je in de server te hebbenquote:
eensch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik vind fear combat echt super. Zojuist gespeeld en dit is echt wel iets waar ik op ga blijven hangen. Lekkere combinatie tussen flink fraggen zoals in quake en tactisch zoals in counterstrike. Vooral CTF vind ik erg de moeite waard. Teamspel is wel mijn ding.
Kijk aan! Ik ben er bij hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Was leuk je in de server te hebben
server draait nog tot 21:00 uur en dan morgen weer vanaf 10:00
Leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef Ipho het volgende:
Kijk aan! Ik ben er bij hoor.
Doet die het ook met Xfire al? Want dan moeten we met zijn allen Xfire gaan gebruiken en elkaar toevoegen, is ook makkelijk. Fok! Clanwhoo ik heb er echt zin aan.
Sterker nog, speel het nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef McGilles het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen in dit topic het een geweldig spel vinden, hebben jullie CS:source totaal niet gespeeld dan?
Ik speel cs af en toe de afgelopen maanden, maar als ik een spel wil spelen verkies ik zeker cs boven fearquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Sterker nog, speel het nu.. Maar wil F.E.A.R ook wel proberen
Je moet naar favourites (of hoe je het ook schrijftquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef Miiso het volgende:
Uhm ik kan niet meer op de server komen omdat er een andere versie draait? how the Fok! is that possible? ik heb mijn game niet geupdate....
gamespeed verhoogd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef Ame_thyst het volgende:
De Fok! gaming server is weer online!
Run speed iets verhoogt (1.5)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:36 schreef BMH het volgende:
[..]
gamespeed verhoogd?Dat vinden fokkers niet leuk.
Bij multiplayer > favorieten > Add server en daar de ip typen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Mattt het volgende:
Leuk spel voor op een Zaterdag ochtend..
Heb de fok! server niet kunnen vinden , maar kvind het heerlijk spel hoor.
CTF
(T)DM
![]()
Ga eens naar favorites en voeg dan dit ip toe : 83.87.32.152:27888 dan staat ie direct in de lijstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Mattt het volgende:
Leuk spel voor op een Zaterdag ochtend..
Heb de fok! server niet kunnen vinden , maar kvind het heerlijk spel hoor.
CTF
(T)DM
![]()
ik kom wel evenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Miiso het volgende:
En ik kan weer op de server komenalleen is het een beetje eenzaam spelen als je alleen bent
![]()
In principe niet.. Maar aangezien dit versie 1.07 is en niet 1.0 kun je wel verwachten dat er een perfomance upgrade is voor sommige systemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
Loopt dit ook allemaal wat beter dan de normale FEAR??
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef Mattt het volgende:
Wie waren cultor , elmar o en devrim ?
* ElmarO meldt zich.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef Mattt het volgende:
Wie waren cultor , elmar o en devrim ?
Idd..stoer wapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
die Particle 7 wapen, als iemand stilstaat of gebukt opiemand anders schiet, BOEM, in 1 keer dood als je goed richtbést dope wapen
ja datwas echt heel leuk...als slachtoffer zijndequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
die Particle 7 wapen, als iemand stilstaat of gebukt opiemand anders schiet, BOEM, in 1 keer dood als je goed richtbést dope wapen
Dat is toch dat Railgun-achtige wapen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
jep zo'n soort blauwe bliksem dingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch dat Railgun-achtige wapen?
Ja goed idee!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
We moeten eigelijk van het volgende Topic-deel even een wat centraler topic maken, met speler namen, server informatie en wat meer informatie , mss de download links etc.
Zou wel beter zijn jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
We moeten eigelijk van het volgende Topic-deel even een wat centraler topic maken, met speler namen, server informatie en wat meer informatie , mss de download links etc.
Dat is inderdaad wel een lief wapen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jep zo'n soort blauwe bliksem ding
Zolang hij on-officeel blijft is het goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef Secretus het volgende:
Ik heb ook even een on-officiele Fok! server opgezet![]()
Maar ik heb wel de uberwapens uitgeschakeld, omdat er anders mensen zijn die alleen maar die gaan gebruiken en daar sta je meestal best machteloos tegen.
Hij is aant connecten schatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Join join!!!!
oke als je de serverlijst voor je hebt zie je rechts onder Favorites staan. Klik daarop en dan vervolgens op Add Ip.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kan je zoekenNiet echt van plan om al die servers door te spitten...
Even uit proberen dan maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oke als je de serverlijst voor je hebt zie je rechts onder Favorites staan. Klik daarop en dan vervolgens op Add Ip.
Dan vul je even dit ip adres in: 83.87.32.152:27888 en dan op OK oid. dan kun je boven aan de serverlijst , de lijst filteren op Internet/Lan etc en ook op Favorites, als je m dan op Favorites filterd staat ie derbij !
Oh doe maarquote:moet ik je ook in e OP zetten skappybil?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Even uit proberen dan maar
[..]
Oh doe maar{FOK!]Skippybal
Geen skapybil![]()
![]()
:S wtfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi weer het zelfde probleem met bepaalde maps wat ik ook met F.E.A.R. hadHelemaal zwart met een paar licht punten en een framerate van 0.5 per seconde
!
Dat hoort zo..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi weer het zelfde probleem met bepaalde maps wat ik ook met F.E.A.R. hadHelemaal zwart met een paar licht punten en een framerate van 0.5 per seconde
!
Die penetrator is inderdaad best sterk, maar daar staat een lage rate-of-fire tegenover. Ik vind het best een gebalanceerd spel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:55 schreef McGilles het volgende:
Wat beschouwen jullie als uber-wapens? Want die 10mm begingun (ben even de naam kwijt) is al uber vind ik, veel te makkelijk om daarmee te killen
Bedanktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Goede server. ik kom nog vaker. Bedankt voor het hosten.
op ESC drukken en dan choose weaponquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan eigenlijk tijdens een pot weer van wapen wisselen? Als je dood bent zeg maar...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
op ESC drukken en dan choose weapon
ja met shooters is het altijd handig als je wat zietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga trouwens wel die particles wat minder zetten. Ik zie soms geen flikker![]()
In de SP zouden dat soort dingen echt de ervaring naar de klote helpen maar bij MP is het nauwelijks te doen zonder dingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja met shooters is het altijd handig als je wat ziet, ik heb gamma (niet de bouwmarkt) flink omhoog gehaalt, heb ik minder last van rook, en is handig in nacht maps.
Je moet eens kijken toen ik in m'n jonge jaren (quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In de SP zouden dat soort dingen echt de ervaring naar de klote helpen maar bij MP is het nauwelijks te doen zonder dingen.
Max shadows zijn dan wel weer fijn als je al iemands schaduw ziet in een muur. Dan lekker strafend en schietend het hoekje om raggen![]()
Ja, voordeel is dat die best hoge accuracy heeft en het heel makkelijk is om met die gun al bunny-hoppend kills te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:55 schreef McGilles het volgende:
Wat beschouwen jullie als uber-wapens? Want die 10mm begingun (ben even de naam kwijt) is al uber vind ik, veel te makkelijk om daarmee te killen
Mn nick = matskeburtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke, Ipho heb ik in de OP gezet, mn eigen nickname erbij gezet. Moet nog de nicknames van Mattt, SlaatjeBla en Ame_thyst hebben. Verder heb ik het logo van de OP een klein beetje verandert en wat zinnen verbeterd.
Moet ik nu al een centraal topic maken of maken we gewoon een centraal topic van deel 2.
Beste hoge accuracy??! Mega accuracy, maximaal, de cursor is minimaal, zelfs van een km afstand maak je meerdere headshots.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:14 schreef Secretus het volgende:
[..]
Ja, voordeel is dat die best hoge accuracy heeft en het heel makkelijk is om met die gun al bunny-hoppend kills te maken.
Klopt van de nadelen, maar als je een beetje kan mikken is een gevecht meestal wel heel snel afgelopen, btw, die shotgun, welke mongool kiest die gun nou, die is zooooooo slecht!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:43 schreef Matel het volgende:
Ik speel FEAR al vanaf dag 1 en gebruik altijd de assault rifle of in deadwood de ASP. Ben begonnen met de HIV-penetrator, maar die heeft ook wat vervelende nadelen. Speel nu tijdens de vakantie bijna dagelijks even FEAR om de skills op peil te houden. Nu is het alleen nog wachten op een geschikte 1.07 patch voor mijn UK versie![]()
Ik dacht bij je Client Options.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waar kan ik punkbuster aanzetten?
Ergens in client settings.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Waar kan ik punkbuster aanzetten?
Van dichtbij maakt hij letterlijk gehakt van je. Van veraf is het waardeloos.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt van de nadelen, maar als je een beetje kan mikken is een gevecht meestal wel heel snel afgelopen, btw, die shotgun, welke mongool kiest die gun nou, die is zooooooo slecht!
Meeeeh!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef Ame_thyst het volgende:
***Server update***--> TDM, no special weapons,no slowmo. server info
okey dat was de laatste verandering voor vandaagveel plezier, ik ga stofzuigen
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:59 schreef Ipho het volgende:
Word er vanavond/nacht nog geknalt?
Niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:44 schreef 2Drix het volgende:
Hoe is de fok server makkelijk te vinden in de serverlijst?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Even een vraagje: is dit compatible met de retail versie?
Volgens mij nietquote:
Ja, dit is het multiplayer gedeelte van de gewone retail versie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Even een vraagje: is dit compatible met de retail versie?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:35 schreef boem-dikkie het volgende:
een hele goede nacht, ik ben weer terug van het werk en klaar om vleeswaren van 500 gram van jullie te makeniemand zin?
Server is uit waarschijnlijk..maar mijn FEAR zit te kutten..ff opnieuw installerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij vernieuwd de server lijst niet dus steeds blijft hij bij favorites staan op 0/0 bij players en bij gametype niks dan kan ik dus niet connecten want dan zegt hij dat het een andere versie is
ja d8 ik ook al aanquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Server is uit waarschijnlijk..maar mijn FEAR zit te kutten..ff opnieuw installeren
Ik heb gisteren nog op de server gespeeld en nu zegt ie dat het een "different version" is, iemand een update gedaan oid?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Nee in het lijstje staat hij niet (hell knows why not) ip:83.87.32.152
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |