Wanadoo ADSL Familyquote:
Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:27 schreef BMH het volgende:
Ik heb een server gestart. De naam is "FOK! server #1"
Mijn nick name is "BMH"
heb je mss ook een server IP ? dan kan ik m toevoegen aan mn Favorites mss en vanuit daar joinenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Vaag... Ff kijken of ik de settings goed heb staan
Waarom? Die link van UT werkt perfect!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef Ipho het volgende:
Nou ik zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijke torrent.
Troepstraat 1 werkt gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moeten hun met mijn adres?
Godsamme huilie, krijg je es iets gratisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:08 schreef murp het volgende:
wat een kutspel...
Ik heb erg sloom internet ATM alleen met goede torrents krijg ik nog snelle download snelheid.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? Die link van UT werkt perfect!
Hoef je niet te doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn step 2 en 3 eigenlijk, heb step 1 ingevuld en al een code gekregen. Hoef ik die andere 2 niet meer te doen?
ligt helemaal aan de gamemode.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat een bagger spel, alles loopt wel aardig op maximum settings. Maar ik krijg echt het gevoel alsof ik met een puddingbuks rond ren. Ik ben toch meer van het rennen en schieten maar dit is meer campen.
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef BMH het volgende:
[..]
ligt helemaal aan de gamemode.
En om nu een spel bagger te nomen als het alleen niet binnen ja smaak valt :S
Ik speel eigenlijk enkel Slomo CTF met Furr.. Probeer dat eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.
Ja ik ook TDM in een kantoor of iets, was best gaafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.
Ik kreeg geheel ongevraagd een 2e code.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Sure moment.
[edit: Mmmhh ik krijg geen 2e mail. Ook niet op andere mailadressjes
]
Slomo CTF graagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey ik host op het moment een Fok! Dedicated server:
Name: Fok! Gaming Server
IP: 83.87.32.152
Port: 27888
players: 8 (als er veel interessis verhoog ik aantal)
DM (kan veranderen op aanvraag)
alle mappen - 20 minuten per map - 1 ronde per map
Iedereen hartelijk welkom!
ik ga ff eten![]()
Slomo CTF kent gelukkig wat meer diepgang.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:47 schreef Merovingian het volgende:
best een gaar spel, alleen maar rennen en schieten![]()
Dat heet nu: "lezen".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
1.7GB downloaden, voor zo'n slap 13-in-een-dozijn spel.
uninstall, en weg ermee, bagger
Wat BMH al zegt, ga es lezen voordat je een bestand van 1.7 gb downloadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
1.7GB downloaden, voor zo'n slap 13-in-een-dozijn spel.
uninstall, en weg ermee, bagger
nee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je GameSpyArcade nodig om het perse te spelen multyplayer?
Kitaa!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
BMH wil liever een Slowmo CTF server...hier is hij dan![]()
Okey ik host op het moment een Fok! Dedicated server:
Name: Fok! Gaming Server
IP: 83.87.32.152
Port: 27888
players: 16
Slowmo CTF
alle mappen - 15 minuten per map - 1 ronde per map
Iedereen hartelijk welkom!
ja sry ik sloot hem een paar keer heel snel achter elkaar, hij moet het nu goed doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef BMH het volgende:
[edit: hij wil niet connecten... Ik zie de server trouwens wel staan :S]
mn pc is te langzaam, en ik ben meer een die hard mohaa fan..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Godsamme huilie, krijg je es iets gratis.
Dit spel heeft awards gewonnen, dat jij er nou geen zak van kunt
Was leuk je in de server te hebbenquote:
eensch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik vind fear combat echt super. Zojuist gespeeld en dit is echt wel iets waar ik op ga blijven hangen. Lekkere combinatie tussen flink fraggen zoals in quake en tactisch zoals in counterstrike. Vooral CTF vind ik erg de moeite waard. Teamspel is wel mijn ding.
Kijk aan! Ik ben er bij hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Was leuk je in de server te hebben
server draait nog tot 21:00 uur en dan morgen weer vanaf 10:00
Leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef Ipho het volgende:
Kijk aan! Ik ben er bij hoor.
Doet die het ook met Xfire al? Want dan moeten we met zijn allen Xfire gaan gebruiken en elkaar toevoegen, is ook makkelijk. Fok! Clanwhoo ik heb er echt zin aan.
Sterker nog, speel het nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef McGilles het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen in dit topic het een geweldig spel vinden, hebben jullie CS:source totaal niet gespeeld dan?
Ik speel cs af en toe de afgelopen maanden, maar als ik een spel wil spelen verkies ik zeker cs boven fearquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Sterker nog, speel het nu.. Maar wil F.E.A.R ook wel proberen
Je moet naar favourites (of hoe je het ook schrijftquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef Miiso het volgende:
Uhm ik kan niet meer op de server komen omdat er een andere versie draait? how the Fok! is that possible? ik heb mijn game niet geupdate....
gamespeed verhoogd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef Ame_thyst het volgende:
De Fok! gaming server is weer online!
Run speed iets verhoogt (1.5)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:36 schreef BMH het volgende:
[..]
gamespeed verhoogd?Dat vinden fokkers niet leuk.
Bij multiplayer > favorieten > Add server en daar de ip typen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Mattt het volgende:
Leuk spel voor op een Zaterdag ochtend..
Heb de fok! server niet kunnen vinden , maar kvind het heerlijk spel hoor.
CTF
(T)DM
![]()
Ga eens naar favorites en voeg dan dit ip toe : 83.87.32.152:27888 dan staat ie direct in de lijstquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Mattt het volgende:
Leuk spel voor op een Zaterdag ochtend..
Heb de fok! server niet kunnen vinden , maar kvind het heerlijk spel hoor.
CTF
(T)DM
![]()
ik kom wel evenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:22 schreef Miiso het volgende:
En ik kan weer op de server komenalleen is het een beetje eenzaam spelen als je alleen bent
![]()
In principe niet.. Maar aangezien dit versie 1.07 is en niet 1.0 kun je wel verwachten dat er een perfomance upgrade is voor sommige systemen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef -skippybal- het volgende:
Loopt dit ook allemaal wat beter dan de normale FEAR??
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef Mattt het volgende:
Wie waren cultor , elmar o en devrim ?
* ElmarO meldt zich.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:36 schreef Mattt het volgende:
Wie waren cultor , elmar o en devrim ?
Idd..stoer wapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
die Particle 7 wapen, als iemand stilstaat of gebukt opiemand anders schiet, BOEM, in 1 keer dood als je goed richtbést dope wapen
ja datwas echt heel leuk...als slachtoffer zijndequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
die Particle 7 wapen, als iemand stilstaat of gebukt opiemand anders schiet, BOEM, in 1 keer dood als je goed richtbést dope wapen
Dat is toch dat Railgun-achtige wapen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
jep zo'n soort blauwe bliksem dingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is toch dat Railgun-achtige wapen?
Ja goed idee!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
We moeten eigelijk van het volgende Topic-deel even een wat centraler topic maken, met speler namen, server informatie en wat meer informatie , mss de download links etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |