oke als je de serverlijst voor je hebt zie je rechts onder Favorites staan. Klik daarop en dan vervolgens op Add Ip.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kan je zoekenNiet echt van plan om al die servers door te spitten...
Even uit proberen dan maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oke als je de serverlijst voor je hebt zie je rechts onder Favorites staan. Klik daarop en dan vervolgens op Add Ip.
Dan vul je even dit ip adres in: 83.87.32.152:27888 en dan op OK oid. dan kun je boven aan de serverlijst , de lijst filteren op Internet/Lan etc en ook op Favorites, als je m dan op Favorites filterd staat ie derbij !
Oh doe maarquote:moet ik je ook in e OP zetten skappybil?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Even uit proberen dan maar
[..]
Oh doe maar{FOK!]Skippybal
Geen skapybil![]()
![]()
:S wtfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi weer het zelfde probleem met bepaalde maps wat ik ook met F.E.A.R. hadHelemaal zwart met een paar licht punten en een framerate van 0.5 per seconde
!
Dat hoort zo..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi weer het zelfde probleem met bepaalde maps wat ik ook met F.E.A.R. hadHelemaal zwart met een paar licht punten en een framerate van 0.5 per seconde
!
Die penetrator is inderdaad best sterk, maar daar staat een lage rate-of-fire tegenover. Ik vind het best een gebalanceerd spel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:55 schreef McGilles het volgende:
Wat beschouwen jullie als uber-wapens? Want die 10mm begingun (ben even de naam kwijt) is al uber vind ik, veel te makkelijk om daarmee te killen
Bedanktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Goede server. ik kom nog vaker. Bedankt voor het hosten.
op ESC drukken en dan choose weaponquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan eigenlijk tijdens een pot weer van wapen wisselen? Als je dood bent zeg maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |