abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41028382
quote:
NOORDHOEK - Een motorrijder met bijrijder heeft zaterdagmiddag flitsapparatuur van de politie vernield op de snelweg A17 bij Noordhoek. De aanwezige agent zag vanuit het politiebusje rond twee uur dat een motor op de vluchtstrook stopte en de bijrijder afstapte en op het apparaat begon te slaan.

Toen de agent uitstapte gingen ze er direct vandoor. Van de motor hadden ze het kenteken al verwijderd. Bovendien hielden de motorrijder en passagier de hele tijd hun zwarte integraalhelm op. De politie is dan ook nog op zoek naar getuigen.

Het betrof een een racemotor zonder kenteken en de twee personen waren beide volledig in het zwart gekleed.
Motorrijders kunnen bij mij voorlopig niks meer fout doen
pi_41028926
I think I'm a banana tree
pi_41028953
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:30 schreef 1299 het volgende:

[..]

Motorrijders kunnen bij mij voorlopig niks meer fout doen
Dat vind ik dan weer een mindere actie. Die flitsapparatuur is er toch om de verkeersveiligheid te bevorderen?

pi_41029080
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ook een leuk topic:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/143492/1
ik hoop dat die man aangifte doet en dat die feeks lekker in de cel mag komen slapen.
pi_41029248
pi_41029889
Ach, laat 'm lekker z'n afkeer voor motoren tonen
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:36:45 #107
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41030360
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 02:07 schreef nevetS het volgende:

Kort gezegd, je mag door de file heenrijden, eigenlijk zo hard als je wil, Ook met de auto mag dit, maar dat brengt praktische problemen en waarschijnlijk een artikel 5 aan je derriére. Daarom is er een gedragscode opgesteld die niet bindend, maar wel adviesgevend is in het geval van een juridische procedure.

Kort gezegd, filerijden is niet gedoogd, het mag gewoon.
Misschien wil je dan het laatste stukje van het plaatje dat je na deze post plaatste, nog eens zeer aandachtig doorlezen.
Je hebt file.. zeer langzaamrijdend tot stilstaand verkeer.. en je hebt langzaamrijdend verkeer..
De situatie die ik eerder schetste ging met plotse filevorming van 120 naar - 50 km/h .. en sorry maar helaas, dan heb je niet in te halen. Kortom, als ik mn auto een baan opschuif, en raak jou daarbij, eigen schuld, dwarsleasie geeft een dikke bult.
pi_41034726
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:23 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Oftewel je kan niet spiegelen in de file en met normaal rijden blijf je zolang in je spiegels hangen dat je bijna op de persoon voor je knalt Nee de motorrijders zijn degene die gevaarlijk bezig zijn
Waarom moeten alle motorrijders, zo uit de hoogte doen.. erger ik me al een tijdje aan hier op het forum, automobilisten zijn altijd onoplettende idioten, en motorrijders zijn heilig. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig om een motor hard langs te zien en horen flitsen.. maar als ik, zoals vorige week, op een 50 weg rijd, en er komt een motor met minstens het dubbele aankomt en dan ook nog besluit dat, als ie een stuk verdrijvingsvlak meepakt, dat inhalen nog NET gaat lukken.. sorry hoor maar dat verwacht ik gewoon niet, en eerlijk gezegt vind ik ook niet dat het mijn verantwoording is daar op te letten als die motorrijder er voor kiest te hard te rijden moet ie maar accepteren dat zn voorganger m misschien niet ziet aankomen..

In de file maak ik zonodig altijd ruimte.. dat ik te laat kom valt niets aan te doen, maar dan hoef je er nog neit voor te zorgen dat iemand anders ook te laat komt, bovendien heb je in de file ook tijd zat om te spiegelen voor je van baan wisselt dus dat moet je dan ook gewoon doen. klaar

Wat meer geduld zou een hoop motorrijders ook niet misstaan trouwens..

[ Bericht 0% gewijzigd door Robin__ op 21-08-2006 17:09:54 ]
pi_41034823
Hoe kan jij een motor horen flitsen

Hoe klinkt zoiets?
pi_41034978
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:03 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Waarom moeten alle motorrijders, zo uit de hoogte doen.. erger ik me al een tijdje aan hier op het forum, automobilisten zijn altijd onoplettende idioten, en motorrijders zijn heilig.
Hierom
quote:
Waarom moeten alle motorrijders, zo uit de hoogte doen..
pi_41035051
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:07 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hoe kan jij een motor horen flitsen

Hoe klinkt zoiets?
quote:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prachtig om een motor hard langs te zien en horen flitsen..
Iets dat voorbij 'flitst'/'schiet' (of als het wat langzamer gaat 'voorbij rijd' )

Ik neem aan de je zelf ook wel weet hoe een racemotor klinkt als ie lekker wat toeren maakt?

[ Bericht 16% gewijzigd door Robin__ op 21-08-2006 17:25:26 (quote toegevoegd) ]
pi_41035238
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:11 schreef hicham het volgende:

[..]

Hierom
[..]
Jaja lekker gegeneraliseerd.. maar ik moet de eerste motorrijder die toegeeft dat het helemaal niet gek is dat je m niet ziet als ie keihard achterop komt rijden. Net alsof ze zelf in de auto of op de motor alleen maar zitten te kijken of er niet toevallig een motor aankomt vliegen.

Man sommige hebben er nog moeite mee toe te geven dat de auto toch echt het meest practische vervoersmiddel is.. dat is geen schande ofzo, motor lijkt mij ook veel leuker maar het lijkt wel alsof 'ze' 'hun' 'groep' koste wat het kost moeten verdedigen.*

* ik meen dat pietjepuk ook een motorrijder is.. kijk naar die post hierboven, klein beetje kritiek op motorrijders en gelijk probeert ie me te pakken op een taal'fout' die er sowieso niet toe doet.. dat het allemaal wel klopt en hij zichzelf een beetje te kijk zet is dan opzich nog wel grappig. (Als t geen motormuis is heb ik niets gezegd trouwens)
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:41:49 #113
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41037607
Vandaag op de A4.. stromende regen, ragt een motor terwijl iedereen 90 a 100 rijdt, gewoon tussen de auto's door.

Ja hoor, het ligt aan de slapende koekblikkers als er ongelukken gebeuren
Laten we dat op hun grafsteen zetten.
pi_41037687
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef Atuniel het volgende:
Vandaag op de A4.. stromende regen, ragt een motor terwijl iedereen 90 a 100 rijdt, gewoon tussen de auto's door.

Ja hoor, het ligt aan de slapende koekblikkers als er ongelukken gebeuren
Laten we dat op hun grafsteen zetten.
Een nette koekblikker gaat niet in plaats van rechts in de file, maar een stukje naar links als er een motor langs wil !
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:49:37 #115
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41037825
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef -XX- het volgende:

[..]

Een nette koekblikker gaat niet in plaats van rechts in de file, maar een stukje naar links als er een motor langs wil !
Ik verwacht toch niet dat er een motor over de strepen gaat rijden knul... maar jij leert het ook nog wel een keer op de harde manier als je zo blijft denken en invullen voor een ander.
pi_41037873
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:49 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ik verwacht toch niet dat er een motor over de strepen gaat rijden knul... maar jij leert het ook nog wel een keer op de harde manier als je zo blijft denken en invullen voor een ander.
Haha, niet zo dromen , niet zo dromen!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41037896
quote:

[..]

Een beetje zo'n schattig meisje knul noemen
pi_41038038
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

En ik maar denken dat hij een typfout maakte en bedoelde knol!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41038060
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:57 schreef -XX- het volgende:

[..]

En ik maar denken dat hij een typfout maakte en bedoelde knol!
pi_41038108
quote:

[..]

hihi, xx een knul.....

maarreh er is een best dunne lijn tussen, tussen autos door en steeds van baan wisselen omdat er een gat is. Vaak blijven autos onnodig links hangen zodat ze juist stremmingen veroorzaken.

Vind het ook altijd een beetje vaag waarom mensen nu opeens moeten gaan remmen bij dat bergje op de A12 zo rond woerden.... staat er gelijk een file terwijl er niks aan de hand is....
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41038140
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:36 schreef Atuniel het volgende:

[..]

........................ dwarsleasie geeft een dikke bult.
Je bent niet wijs man.
pi_41041359
ik ben ook niet echt voor al die regels omtrent motorrijden, echt belachelijk dat voor alles tegenwoordig wel een regeltje is... Overigens heb ik niet de ervaring dat alle motorrijders als asocialen rijden. Nou ken ik er ook best wat en ben van plan om zelf ook binnenkort mijn rijbewijs proberen te gaan halen (lekker nederlands weer ). natuurlijk zijn er wel wat motorrijders die zich koning van de weg voelen, maar zo zijn er zeker zoveel automobilisten... Ik erger me dood aan al die mensen die in de file constant van baan veranderen... Zo schiet het echt niet harder op ofzo, ik snap echt niet wat daar het nut van is... Ik probeer in de file altijd ruimte te maken voor motorrijders, mijn file-ellende mag hen wmb best bespaard blijven ik vind het ook geen probleem dat dit mag, ik heb er zelf geen last van, dus...

En dat je bijna tegen een motor opknalt bij het van rijbaan wisselen... toch nog ff kijken dan he..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:51:04 #123
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41041467
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:51 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ik check weinig fotoboeken.
pi_41041846
Ik kan best begrijpen dat mensen het irritant vinden als motoren tussen files door rijden, en dat hun netjes in het rijtje moeten blijven. maar ach, er houd je toch niets tegen om zelf ook een motorrijbewijs te halen? scheelt weer 3m2 op de weg per persoon die 'overstapt'.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_41048375
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:36 schreef Atuniel het volgende:
Kortom, als ik mn auto een baan opschuif, en raak jou daarbij, eigen schuld, dwarsleasie geeft een dikke bult.
Maak jezelf belachelijk...

Bij plotselinge filevorming mag je trouwens rechts inhalen, net als dat je in de file ook niet in de rechterbaan hoeft te wachten tot de linkerbaan weer rijdt.
Original Ratbiker
pi_41051147
Politici
EU
Regelneven

O ja: motorrijders zijn trouwens ook vaak

Bah, wat een bemoeizucht weer. Bemoei je met je eigen kutleven, maar blijf uit het mijne. Pennenlikkers.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_41061394
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 04:02 schreef StefanP het volgende:
Politici
EU
Regelneven

O ja: motorrijders zijn trouwens ook vaak

Bah, wat een bemoeizucht weer. Bemoei je met je eigen kutleven, maar blijf uit het mijne. Pennenlikkers.
erm, verkeersveiligheid gaat om iedereens leven.

Leuk zou het zijn als iedereen dat zelf zou mogen uitzoeken...
pi_41150163
Het heeft te maken met het feit dat ze je gewoon niet zien. Zelfs al kijken ze naar je, dan zien ze je niet.

En dat zul je als motorrijder heel snel moeten leren. En dat niet iedere keer zien als een bewuste overtreding van een automobilist die jou opzettelijk dwars zit want daardoor ga je je alleen maar opwinden.

De reden dat ze je niet zien ook al bevind je je wel in hun bliksveld is dat de hersenen het merendeel van de informatie die op het netvlies valt wegfiltert. Zou dat niet gebeuren dan werd je stapelgek, teveel informatie in te korte tijd.
Een belangrijke factor in dat filteren is alleen daadwerkelijk bewust datgene te kunnen zien wat je ook verwacht.

En dat is het probleem met een motor, dat is een afwijkend iets in het normale verkeersbeeld die zich ook nog eens gedraagt op een andere wijze dan een auto. een automobilist verwacht andere auto's, lage brede voertuigen die zich ongeveer op dezelfde manier gedragen als zijn eigen auto. Een motor is smal en veel wendbaarder en versnelt ook nog eens veel sneller. Ze hebben dus gekeken, als je mazzel hebt hebben ze toen wel bewust een motor gezien. Die blijkt sneller te versnellen dan een auto, dus ze kijken nog een keer, verwachten daar helemaal geen voertuig, zien die motor dus ook niet beweest en denken dat de weg vrij is.

Dus ja, je hebt wel een fout gemaakt. In juridische zin niet, jij had voorrang moeten krijgen. En als je daar met een auto had gereden had je die waarschijnlijk ook gekregen. Met een motor krijg je die vaak niet, en vaak is er ook geen opzet in het spel.

Erachteraan gaan om te proberen je gelijk te halen heeft geen zin en werkt alleen averechts. Ze hebben echt geen flauw idee wat er gebeurd is. En vanuit hun optiek is er opeens plotseling een motorrijder die hen lastig valt. Wat het beeld van de motorrijder als asociale hufter alleen maar versterkt. Dus als het al effect heeft, leidt het er toe dat als ze een motorrijder wel een keer bewust opmerken, ze die misschien wel bewust geen voorrang verlenen want het is immers toch een botte lul.
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:32:18 #129
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41234087
3 stappen met examens ertussen is wel wat erg veel van het goede.

Verder hebben ze wel een punt dat menige racemotor eigenlijk wel onnodig snel is voor gewoon weggebruik. Maargoed, er zijn ergere dingen in de wereld.
Vampire Romance O+
  zondag 27 augustus 2006 @ 20:34:19 #130
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41234167
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:47 schreef PietjePuk2 het volgende:
Ook een leuk topic:

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/143492/1

Terecht.
Vampire Romance O+
pi_41234943
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Want stel even dat er 9 keer zoveel auto's rijden als motoren, dan is de kans dat 1 autobestuurder niet oplet dus ook 9 keer zo groot als de kans dat 1 motorrijder niet oplet (uitgaande van een gelijk niveau van oplettendheid).
Mijn hemel, en dat studeert aan een TU?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_41235081
Zelf rijd ik geen motor en dat lijkt me ook niet echt handig. Maar wat me wel opvalt in een auto is dat motorrijders over het algemeen gewoon veel betere bestuurders zijn. Dat mag een vooroordeel zijn, maar het is toch wel zo. Veel meer vooruit denkend, en vaak ook beleefder. Vaak even een handje omhoog als je ruimte maakt, in plaats van pissed worden als je dat niet doet.

Die lui kennen hun eigen verantwoordelijkheid dan ook. Gevaarlijker vervoermiddel is niet lopen kankeren op automobilisten, maar zelf beter anticiperen. Als de overheid dat nu eens stimuleert in plaats van dat paternalistisch gezever, dan zou het een stuk beter zijn. Maar goed, dat is nu eenmaal een erg vies woord in Nederland.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_41236113
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:32 schreef MouseOver het volgende:
3 stappen met examens ertussen is wel wat erg veel van het goede.

Verder hebben ze wel een punt dat menige racemotor eigenlijk wel onnodig snel is voor gewoon weggebruik. Maargoed, er zijn ergere dingen in de wereld.
Een Ferrari is ook onnodig snel voor weggebruik.
pi_41236554
haha, niet alleen een ferrari

maarja, dat maakt ook niet zo uit. een motor neemt altijd nog veel minder plek in op de weg.

en wat pietjepuk zegt, over dat automobilisten niet gewent zijn aan het rijgedrag van motoren. nou dan wordt het dus toch tijd dat er meer mensen motor gaan rijden? dan went het vanzelf
en scheelt ook een hoop file, ik geloof er niet zo in dat 'ze' zeggen dat het niet zou helpen als er meer motoren op de weg waren.
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:43:49 #135
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41236739
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:29 schreef yup het volgende:

[..]

Een Ferrari is ook onnodig snel voor weggebruik.
Klopt. Wat doet dat af aan de constatering dat de 'energie-efficiëntie' van motoren veel te laag ligt, en het huidige vermogens- en prestatieniveau juist veel te hoog.'?

Overigens ben ik tegen het maken van wetten om dit soort dingen te reguleren, maar ze hebben zeker een punt. Ik ben eens aan het rondkijken voor een motor, maar ik moet zeggen dat ik zelf het brandstofverbruik ook aan de forse kant vind.
Vampire Romance O+
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:46:09 #136
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_41236823
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 20:59 schreef nostra het volgende:
Zelf rijd ik geen motor en dat lijkt me ook niet echt handig. Maar wat me wel opvalt in een auto is dat motorrijders over het algemeen gewoon veel betere bestuurders zijn. Dat mag een vooroordeel zijn, maar het is toch wel zo. Veel meer vooruit denkend, en vaak ook beleefder. Vaak even een handje omhoog als je ruimte maakt, in plaats van pissed worden als je dat niet doet.

Die lui kennen hun eigen verantwoordelijkheid dan ook. Gevaarlijker vervoermiddel is niet lopen kankeren op automobilisten, maar zelf beter anticiperen. Als de overheid dat nu eens stimuleert in plaats van dat paternalistisch gezever, dan zou het een stuk beter zijn. Maar goed, dat is nu eenmaal een erg vies woord in Nederland.
Mooie post, beetje Eutopia gehalte wel.
pi_41237525
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:43 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Klopt. Wat doet dat af aan de constatering dat de 'energie-efficiëntie' van motoren veel te laag ligt, en het huidige vermogens- en prestatieniveau juist veel te hoog.'?

Overigens ben ik tegen het maken van wetten om dit soort dingen te reguleren, maar ze hebben zeker een punt. Ik ben eens aan het rondkijken voor een motor, maar ik moet zeggen dat ik zelf het brandstofverbruik ook aan de forse kant vind.
Wat vind jij veel dan? Mijn 1500cc doet 1 op 18,5 ongeveer. dat is toch niet slecht.

maar ik denk dat je makkelijk motoren hebt die meer dan 1 op 20 doen of zelfs 25.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:13:41 #138
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41237926
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:03 schreef Cadfael het volgende:

[..]

Wat vind jij veel dan? Mijn 1500cc doet 1 op 18,5 ongeveer. dat is toch niet slecht.

maar ik denk dat je makkelijk motoren hebt die meer dan 1 op 20 doen of zelfs 25.
Ik had een diversion op het oog, maar ik heb begrepen dat die rond de 1:17 zitten wat ik vrij hoog vind. Een kleine auto verbruikt nog minder.

Maar die 1:20 zal inderdaad best lukken met bijvoorbeeld een cb500, maar als je motoren zuiver bekijkt als "een vervoermiddel van rond de 200 kilo" zijn het relatief hoge waarden.
Vampire Romance O+
pi_41238422
Dat klopt, maar ik denk dat het ook wel komt door de weerstand, een motor is nou niet echt bepaald gestreamlined enzo zoals autos. En vaak hebben ze meer kracht dan ze kwijt kunnen.
Tevens komt ligt het eraan hoe je rijd natuurlijk, net als bij een auto. als je vaak hard optrekt bij stoplichten, dan gaat je benzineverbruik aardig omhoog.
Maar zelfs mijn motor heeft bij lange stukken van rond de 100km/h wel 1 op 20 gereden.
pi_41262265
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik had een diversion op het oog, maar ik heb begrepen dat die rond de 1:17 zitten wat ik vrij hoog vind. Een kleine auto verbruikt nog minder.

Maar die 1:20 zal inderdaad best lukken met bijvoorbeeld een cb500, maar als je motoren zuiver bekijkt als "een vervoermiddel van rond de 200 kilo" zijn het relatief hoge waarden.
Een GS500 doet met normaal rijgedrag met gemak 1:22 ofzo.

Een Diversion doet ook vrij weinig.

En een kleine auto veroorzaakt itt een motor WEL file...

En laat ik het helemaal niet over scooters hebben, 4 pk, 50cc, en een verbruik van 1:25

Ga ik liever fietsenlopen.

Verbruiksprobleem zit ook vaak aan het feit dat motoren gewoon te veel verouderde techniek gebruiken, carburateurs komen bijv. nog steeds voor...
pi_41262671
Uh? Carburateurs zorgen voor een hoog verbruik volgens jou? Zal je effe uit de droom helpen dan: goed afstelde, moderne carburateurs hebben vaak een betere gasreactie en een lager verbruik dan injectie. Injectie is er bijna alleen maar om aan de emissie eisen te voldoen, erg veel voordelen zijn er niet. Behalve dan dat injectie het mengsel zelf kan afstellen, bijvoorbeeld bij het plaatsen van een andere demper of als je de bergen in gaat. Dat is wel handig.
pi_41262948
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:48 schreef PietjePuk2 het volgende:
Uh? Carburateurs zorgen voor een hoog verbruik volgens jou? Zal je effe uit de droom helpen dan: goed afstelde, moderne carburateurs hebben vaak een betere gasreactie en een lager verbruik dan injectie. Injectie is er bijna alleen maar om aan de emissie eisen te voldoen, erg veel voordelen zijn er niet. Behalve dan dat injectie het mengsel zelf kan afstellen, bijvoorbeeld bij het plaatsen van een andere demper of als je de bergen in gaat. Dat is wel handig.
Bij personenauto's is injectie zuiniger.

Ik heb ook vaak gehoord dat injectie wat meer "bokt" en wat meer verbruikt maar waarom dat zo is vind ik heeeel vreemd...

Volgens mij is injectie ZOWIEZO bij auto's veel zuiniger omdat de computer de mengsel zo optimaal mogelijk probeert te houden...
  FOK!fotograaf maandag 28 augustus 2006 @ 18:56:07 #143
13368 NiGeLaToR
pi_41264482
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:36 schreef yup het volgende:

[..]

Een GS500 doet met normaal rijgedrag met gemak 1:22 ofzo.

Een Diversion doet ook vrij weinig.

En een kleine auto veroorzaakt itt een motor WEL file...

En laat ik het helemaal niet over scooters hebben, 4 pk, 50cc, en een verbruik van 1:25

Ga ik liever fietsenlopen.

Verbruiksprobleem zit ook vaak aan het feit dat motoren gewoon te veel verouderde techniek gebruiken, carburateurs komen bijv. nog steeds voor...
Tis ook rijstijl kwestie
Ik bedoel, veel motorrijders rijden hun motor tegenwoordig zoals ze hun scooter vroegah bedienden... die lijken wel alleen een 'aan' en een 'uit'-stand te hebben voor het geven van gas
pi_41265454

Dat lijkt op elkaar dan!
Sowieso schrijf je zo.
pi_41265513
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:23 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lijkt op elkaar dan!

Andere kleur, ander frame, andere uitlaat, andere voorvork, andere remmen, andere velgen, andere spiegels en andere tank.

Op elkaar lijken? Tsja, dan lijkt Erica Terpstra ook op Cameron Diaz. Of andersom natuurlijk.
  FOK!fotograaf maandag 28 augustus 2006 @ 19:30:12 #146
13368 NiGeLaToR
pi_41265694
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef PietjePuk2 het volgende:

[..]

Andere kleur, ander frame, andere uitlaat, andere voorvork, andere remmen, andere velgen, andere spiegels en andere tank.

Op elkaar lijken? Tsja, dan lijkt Erica Terpstra ook op Cameron Diaz. Of andersom natuurlijk.
2 wielen, grijs, semi-hip uiterlijk.. bijna het zelfde dus.. ongeveer zo verschillend als de zusjes Olsen

Tis maar net met welke ogen je er naar kijkt
pi_41265775
Precies hetzelfde In mijn ogen

Anyway, kan je het stuurhuis van motoren nog naar positie zetten?
Sowieso schrijf je zo.
pi_41268256
Stuurhuis Open anders effe zelf een topic. Of koop eerst een scooter voordat je gaat motorrijden
pi_41268291
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:30 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

2 wielen, grijs, semi-hip uiterlijk.. bijna het zelfde dus.. ongeveer zo verschillend als de zusjes Olsen

Tis maar net met welke ogen je er naar kijkt
Typische koekblikker opmerking. Duidelijk.
pi_41268899
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:25 schreef PietjePuk2 het volgende:

[..]

Hallo, ze kijkt wel vanuit meisjesogen naar een motor, en je weet hoe dat gaat. Rooie zijn het snelst
pi_41269096
O ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')