Als ik thuis ben zal ik er even tijd voor maken.. zit nu op het werk dus iets lastiger. Misschien dat Dagonet nog iets kan toevoegenquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:07 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al ondergestroomde tunneltjes tegengekomen?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lachen.. hetgeen jij quote is gepost op de 14e en hetgeen je meldt is van de 16e.. gisteravond dus. Toen ik rond half 6 naar huis reed vond ik het al behoorlijk zwart in de lucht boven Buiten. Ik nog blij dat ik daar niet heen hoefde
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
het scheen iig gigantisch gehageld te hebben in buiten. in stad heb ik niets gezien
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:55 schreef LaZZ het volgende:
Zat er gisteren midden in, onder het spoor door bij DoeMere stond het helemaal blank, auto's vielen stil en je wielen zaten helemaal onder water!
gaaf! 14.gifquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:35 schreef Mickeys het volgende:
Update in de OP gedaan. Sommige dingen uit de vorige topic met links deden of niets of waren niet echt bruikbaar
Klopt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:35 schreef woniya het volgende:
Mooie foto's van Almere, het gaat allang niet meer op dat het een grote zandhoop is wat men vroeger altijd zei over deze stad.
En toen liep je tegen je droomhuis aan?quote:Op maandag 4 september 2006 20:21 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik riep tot 1996 ook dat ik er niet wilde wonen
Lang verhaal kort: in het Gooi was wonen onbetaalbaar geworden, er was gezinsuitbreiding, 3-kamerappartment was te klein geworden, en nadat "men" lang genoeg aan ons kop had gezeurd dat Almere echt niet zo erg was, zijn we toch maar eens gaan kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:50 schreef FlowerPeace het volgende:
[..]
En toen liep je tegen je droomhuis aan?![]()
Red Delicious is een aanrader!quote:Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef FlowerPeace het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk uit eten in Almere... hebben jullie nog leuke aanraders? (ik wil eens ergens anders heen dan El Chico, na 20 keer ofzo daar gegeten te hebben)
Atlantis, wokken!quote:Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef FlowerPeace het volgende:
Ik ga volgende week waarschijnlijk uit eten in Almere... hebben jullie nog leuke aanraders? (ik wil eens ergens anders heen dan El Chico, na 20 keer ofzo daar gegeten te hebben)
De Bergerrie op de Grote Markt!! Heel erg lekker en betaalbaar! Wel reserveren want het zit elke avond vol.quote:Op zondag 10 september 2006 16:55 schreef FlowerPeace het volgende:
Ben je niet in de war met het Gouden Huis aan de Veluwedreef? Atlantis zie je volgens mij niet vanaf de weg...quote:Op dinsdag 12 september 2006 08:10 schreef FlowerPeace het volgende:
Bij alledrie nog nooit geweest, dus bedankt voor de tips! Is dat Atlantis ook een beetje gezellig van binnen? 't Maakt op mijn vanaf buiten altijd de indruk van een wegrestaurant ofzo (als ik tenminste het juiste voor me heb, volgens mij wel)
Schei uit! Slecht eten en een slechte service. Ga ik nooit meer heen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:44 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
De Bergerrie op de Grote Markt!! Heel erg lekker en betaalbaar! Wel reserveren want het zit elke avond vol.
bradaaaaquote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef Radjesh het volgende:
tvp
Ik heb die twee inderdaad door elkaar gehaald, ontdekte ik toen ik van de week een rondje Weerwater fietstequote:Op dinsdag 19 september 2006 09:24 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met het Gouden Huis aan de Veluwedreef? Atlantis zie je volgens mij niet vanaf de weg...
Het is wel gróót daar...! Maar ik heb dat niet als hinderlijk ervaren.
O, cool! Daar ga ik zeker weten heel snel 'n keertje eten. Ik wist nog niet eens dat daar horeca zou komen, tot ik er zaterdag langs liep... Hoe zit 't met de prijzen, is 't een beetje betaalbaar?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef Misanthropist het volgende:
Chipriani in het Stadshart is ook een aanrader! Vrijdag heerlijk gegeten
Je betaalt minimaal 20 euro voor een hoofdgerecht, maar daar krijg je ook wel vers spul voor. Drankprijzen zijn verder gemiddeld. Prima tent iig om eens luxe uit eten te gaanquote:Op woensdag 20 september 2006 19:36 schreef FlowerPeace het volgende:
[..]
O, cool! Daar ga ik zeker weten heel snel 'n keertje eten. Ik wist nog niet eens dat daar horeca zou komen, tot ik er zaterdag langs liep... Hoe zit 't met de prijzen, is 't een beetje betaalbaar?
Als ik iemand overval dan heb ik ook altijd een koffer bij mequote:Op zondag 1 oktober 2006 11:08 schreef VeX- het volgende:
Dat zei mijn moeder ook al. Die zei dat het slachtoffer was overvallen (?), maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.
Tevens een tvp'tje
Gelul man, Amsterdam ligt ook boven de rivieren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:11 schreef teckna het volgende:
Uitgaan doe je ook niet in almere, maargoed alles boven de rivieren is een beetje triest om uit te gaan
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:11 schreef teckna het volgende:
Uitgaan doe je ook niet in almere, maargoed alles boven de rivieren is een beetje triest om uit te gaan
Vishandel!!!quote:Op maandag 25 december 2006 22:39 schreef Skaai het volgende:(...)en de nieuwe vishandel (tegenover het nieuwe restaurant Chipriani) was ook in het nieuws
Die Volendammer vishandel in het inmiddels afgebroken Circus was best een grote visboer hoor! En lekker ook!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:10 schreef Skaai het volgende:
Vishandel, viswinkel, poteetoe potatoe
Maar het was er zo te zien erg druk met de kerst, kan me ook niet voor het beeld halen dat wij een grote visboer hebben in Almere. Ja alleen op de markt
Fruit de merquote:Op donderdag 28 december 2006 18:04 schreef Skaai het volgende:
Ja die visboer had ik al meegerekend, die liep als een tiet. Dat rook je ook
Visfriet jaen kibbeling
Cool mijn kerstverlichting staat ook op deze fotoquote:Op maandag 25 december 2006 22:39 schreef Skaai het volgende:
Kerst in Almere Centrum!
De blauw boom naast de V&D (excuses voor de brakke telefoon kwaliteit)
[afbeelding]
jij woont in de V&D?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:08 schreef chrdek het volgende:
[..]
Cool mijn kerstverlichting staat ook op deze foto![]()
Ik word wel gek van de flitsen van mensen die fotos aan het maken zijn van die blauwe boom!
Klopt... is ook een boel om te doen geweest...quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:36 schreef Leipo666 het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben laatst gekeken voor een huisje in Almere en we hadden er wel een paar gevonden waar we onszelf al wel zagen wonen, maar toen zagen we dat er op een paar 100 meter afstand dus een TBS-kliniek gebouwd wordt![]()
voor ons dus ook de rede om daar geen huis te kopen.....quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:28 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Klopt... is ook een boel om te doen geweest...
die vind ik wel lelijk en vervelend geworden. schijnt een test te zijn voor de nieuwe huisstijl van de hema?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:28 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb laatst nog geholpen de Hema in te richten daar in het nieuwe stadscentrum![]()
Wel elders in Almere?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
voor ons dus ook de rede om daar geen huis te kopen.....
waarschijnlijk niet, het zal hoogstwaarschijnlijk toch Hilversum wordenquote:
Ja idd ik vind het geen leuke Hema geworden. Niet gezelig en zo ruimtelijk en groot, ja okay het is wel wat beter dan dat vorige pand maar het enige waar ik tot nu toe plezier van heb gehad is het uitzicht vanaf het restaurantquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:34 schreef chrdek het volgende:
[..]
die vind ik wel lelijk en vervelend geworden. schijnt een test te zijn voor de nieuwe huisstijl van de hema?
dat is op zich wel grappig ja. ik ga recht onder de hema door als ik parkeer met de autoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja idd ik vind het geen leuke Hema geworden. Niet gezelig en zo ruimtelijk en groot, ja okay het is wel wat beter dan dat vorige pand maar het enige waar ik tot nu toe plezier van heb gehad is het uitzicht vanaf het restaurant
ten noorden van de stripheldenwijk, oftewel eigenlijk heet meest noordelijke puntje van almere-buitenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef Marloes het volgende:
Waar komt die TBS kliniek precies?
O en eten moet je echt doen bij Red Delicious, whooaa
toen de citadel nog in aanbouw was ben ik daar geregeld boven geweest (daar waar het kanteel staat zeg maar). je kon tegenover de sport2000 het gebouw inlopen en binnendoor naar boven lopen. best bizar dat beveiliging je gewoon gedag zegt daarboven op dat momentquote:
hahah ja klopt! op een gegeven moment kon ik de bewakers bij naam en maakte ik bijna altijd een praatjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:16 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
toen de citadel nog in aanbouw was ben ik daar geregeld boven geweest (daar waar het kanteel staat zeg maar). je kon tegenover de sport2000 het gebouw inlopen en binnendoor naar boven lopen. best bizar dat beveiliging je gewoon gedag zegt daarboven op dat moment
dat kon ik opmaken inderdaadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:21 schreef chrdek het volgende:
[..]
hahah ja klopt! op een gegeven moment kon ik de bewakers bij naam en maakte ik bijna altijd een praatje
daar komt trouwens de blokker waar je doorheen bent gelopen.
maar ik deed het ook altijd hoor, daar naar binnen gaan. ben je ook wel eens in de ruimtes achter de winkels geweest toen? het is echt een heeeel groot doolhof!
ik woon dus btw in de citadel nu
geweldig onderbouwd nutteloos "iets" van je!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef draaijer het volgende:
Nog een paar jaar en dan is Flevoland zo ver weggezakt dat het onder het water is verdwenen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef draaijer het volgende:
Nog een paar jaar en dan is Flevoland zo ver weggezakt dat het onder het water is verdwenen.
open een "feLVoland verzakt" topicquote:Op zondag 14 januari 2007 08:23 schreef draaijer het volgende:
felvoland is toch al meer dan een meter VERZAKT?! Doe eens je huiswerk voordat je een reactie post.. Waarom moet men ook alweer steeds de tuin en de straten verhogen?! Oja..
quote:De gemeente Almere heeft de noodtoestand in verband met de storm opgeheven. Dat laat Burgemeester Annemarie Jorritsma weten. De gemeente had voor gestrande treinreizigers een noodopvang ingericht in het Helen Parkhurst College. Daar meldde zich één persoon. Ook was Radio Flevoland ingeschakeld als calamiteitenzender.
Mag ik een vriendelijke vergoeding vragen als mijn huis hierop getoond word?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OAIPFCC0LgM
Almere gangsterrsssss
Klinkt best leuk voor de lokale rappers!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OAIPFCC0LgM
Almere gangsterrsssss
Wel bij parkwijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
Geniaal.
En waarom het Helen Parkhurst College. Dat is niet echt dicht bij Almere Centrum, doe dan 't Baken ofzo.
Ze hebben zo'n 2 jaar geleden al de hele Molenbuurt een halve meter op moeten hogenquote:Op zondag 14 januari 2007 08:23 schreef draaijer het volgende:
felvoland is toch al meer dan een meter VERZAKT?! Doe eens je huiswerk voordat je een reactie post.. Waarom moet men ook alweer steeds de tuin en de straten verhogen?! Oja..
erg nice iddquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:35 schreef Marloes het volgende:
Ik zag trouwens zaterdag dat er nu ook een bagels & beans zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |