daarom stoppen er ook alleen maar stoptreinenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dan staat het nog niet in contrast (4x meer stations) en 4x 70.000 is bijna 300.000 en daar zit Almere nog lang niet op.
Station Parkwijk is misschien een beetje druk in de spits maar de rest van de dag kom je er bijna niemand tegen.![]()

Hoogst irritant.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daarom stoppen er ook alleen maar stoptreinen

Maar als ze eenmaal zover zijn dan bouwt het lastig, zo'n station, je kan ze beter meteen neerzetten. De planning is namelijk wel rond de 300.000 inwoners te halen.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dan staat het nog niet in contrast (4x meer stations) en 4x 70.000 is bijna 300.000 en daar zit Almere nog lang niet op.
Station Parkwijk is misschien een beetje druk in de spits maar de rest van de dag kom je er bijna niemand tegen.![]()

Dat kan wel wezen ja, maar een veel drukkere stad als Utrecht heeft nog minder stations. Voor ieder ietwat overgroeid stadsdeel een station te plaatsen vind ik toch zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar als ze eenmaal zover zijn dan bouwt het lastig, zo'n station, je kan ze beter meteen neerzetten. De planning is namelijk wel rond de 300.000 inwoners te halen.

Het lijkt me toch heel normaal dat zoiets hier besproken wordt, of zijn studentenverenigingen het enige waar je over mee kunt praten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef Mickeys het volgende:
Zou het ook nog kunnen gaan over Almere ipv 'jaloerse' reacties over stations in heel Nederland?

Je zou toch ook eens in een profiel van iemand kunnen kijken en sommige reacties kunnen onthouden om te weten dat ik inmiddels wel 2 keer een studentenperiode zou kunnen hebben gehad. Dream on.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het lijkt me toch heel normaal dat zoiets hier besproken wordt, of zijn studentenverenigingen het enige waar je over mee kunt praten.![]()

Blijkbaar ziet de NS en de staat er heil in, anders zouden ze er toch echt niet zoveel stations plaatsen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen ja, maar een veel drukkere stad als Utrecht heeft nog minder stations. Voor ieder ietwat overgroeid stadsdeel een station te plaatsen vind ik toch zwaar overdreven.

Het is daar ook zo lekker geregeld. Alleen maar goed dat ze het in Almere goed proberen aan te pakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen ja, maar een veel drukkere stad als Utrecht heeft nog minder stations. Voor ieder ietwat overgroeid stadsdeel een station te plaatsen vind ik toch zwaar overdreven.

Er komt er zelfs nog 1 bij...Almere Poort. En wat is er mis met een goed geregeld OV? Eindelijk een stad die wel rekening houdt met de toekomst gaan mensen nog zeiken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]

Triathlon natuurlijk, vast wel weer een music below the sea, verder geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:27 schreef Misanthropist het volgende:
Gaat er eigenlijk nog wat leuks gebeuren in Almere deze zomer?
stukje onderwerpswitching praat je dan over

Uiteraard Free Festivalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Triathlon natuurlijk, vast wel weer een music below the sea, verder geen idee eigenlijk

Ha! Daar ga ik weer naartoe!quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:24 schreef rrrik het volgende:
[..]
Uiteraard Free FestivalEn het Haven Bierfestival
![]()

Popmuziekbuurt?quote:

Slechter openbaar vervoer, als je door omstandigheden opeens je autootje weg moet doen, denk ik...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
best relaxed als ik kindertjes krijg dat almere. maar ik zou misschien eerder gaan voor dorpjes dichter bij amsterdam.

Ah, maar de helft van Muziekwijk bestaat uit componistenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef Driverrrr het volgende:
[..]
componistenvlakbij de popmuziekstraten

Weerwater, Noorderplassen... Maar dat bedoel je vast niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft Almere eigenlijk een buitenzwembad?

inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Weerwater, Noorderplassen... Maar dat bedoel je vast niet.
Ik was laatst weer bij de Noorderplassen, maar wat een smerige meur slaat daar vanaf...![]()

bedoel je die pakhuis-achtige gevels?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Woon 14 jaartjes in Almere en het bevalt prima. Het valt me wel op dat er veel ordinaire mensen door de stad slenteren met allemaal dezelfde chagrijnige porum. Veel geblondeerd en zonnebankbruin volk is dat vooral.
Ben gisteravond een stukje gaan fietsen en toen kwam ik in de Stripheldenbuurt terecht, echt een hele leuke en originele wijk is dat. Vooral ook de straatnamen; Tante Pollewopstraat, Paulus de Boskabouterplantsoen en Eppostraat. Dat enorme gebouw met appartementen en hofjes, ben even de straatnaam kwijt, lijkt me echt super om te wonen.

dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 22:45 schreef VeX- het volgende:
Nog steeds niet hoor.

Almere Buiten heeft een minibuitenzwembad van 1,5 m2 oidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft Almere eigenlijk een buitenzwembad?

Daarentegen kan je geen meter struikelen zonder een gracht of meer bijna.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Almere Buiten heeft een minibuitenzwembad van 1,5 m2 oid

Linkermuisknop en dan even bij eigenschappen kijken.. de link even in een nieuwe window kopieren en daarna doen de foto's het wel (mogelijk nog even met rechtermuisknop kiezen voor afbeelding weergeven)(vraag me niet waarom... bug?)quote:

Volgens mij zit er een middelbare school in Buiten en veel nieuwbouw daar dus wat dan aangaat... hoe kindvriendelijk wil je het hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Thonie het volgende:
Hallo allemaal,
Wij zijn een doorsnee gezin met 2 kinderen ( 10 en 13)
Wij gaan vanuit Zeeland (Westdorpe) verhuizen naar Almere
i.v.m. mijn werk.
Een geschikt huis krijgen daar valt wel mee.
Waar het ons om gaat is de ligging.
Wat belangrijk is voor ons zijn de scholen.
Onze beide kinderen moeten naar een middelbare school (havo)
en de reistijd moet binnen de perken blijven.
En het moet een kind vriendelijk omgeving zijn.
Wie kan ons een beetje op weg helpen.
Alvast bedankt
Thonie en Sonja

Je bent met de bus sowieso binnen het half uur van het ene eind naar het andere binnen Almere dus het blijft prima binnen de perken wat dat betreft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Thonie het volgende:
Hallo allemaal,
i.v.m. mijn werk.
Alvast bedankt
Thonie en Sonja

In Almere hebben we negersquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Thonie het volgende:
Hallo allemaal,
i.v.m. mijn werk.
Alvast bedankt
Thonie en Sonja

Nope, jij wel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:07 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al ondergestroomde tunneltjes tegengekomen?

Station oostvaardersquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:07 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al ondergestroomde tunneltjes tegengekomen?

Lachen.. hetgeen jij quote is gepost op de 14e en hetgeen je meldt is van de 16e.. gisteravond dus. Toen ik rond half 6 naar huis reed vond ik het al behoorlijk zwart in de lucht boven Buiten. Ik nog blij dat ik daar niet heen hoefdequote:

het scheen iig gigantisch gehageld te hebben in buiten. in stad heb ik niets gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lachen.. hetgeen jij quote is gepost op de 14e en hetgeen je meldt is van de 16e.. gisteravond dus. Toen ik rond half 6 naar huis reed vond ik het al behoorlijk zwart in de lucht boven Buiten. Ik nog blij dat ik daar niet heen hoefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |