Ik woon EN werk erquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Als ze nou ook eens in Almere gingen werken hadden we niet zon file op de A1...![]()
Het is inderdaad nogal ernstig koud aandoenend daar, groot en massief.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef Mickeys het volgende:
Op het plaatje vind ik ze mooier dan in het echt.. maar het is nog niet af natuurlijk..
Ook hoop ik dat het nieuwe stadscentrum beplant gaat worden want nu is het 1 en al beton
Dat zou inderdaad niet erg zijn, maar de meesten daarvan komen uit Noordelijker richting.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:41 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Als ze nou ook eens in Almere gingen werken hadden we niet zon file op de A1...![]()
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Misstique het volgende:
Dit belooft een goed topic te worden..
Dude, en al die bossen dan? Ik breek m'n nek over herten, vossen en andere beesten op weg naar m'n werk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Misanthropist het volgende:
Het begon voor mij als een stuk beton
Haven?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude, en al die bossen dan? Ik breek m'n nek over herten, vossen en andere beesten op weg naar m'n werk.
Hout?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dude, en al die bossen dan? Ik breek m'n nek over herten, vossen en andere beesten op weg naar m'n werk.
Je bent boswachter.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik als je tussen stad en haven pendelt, langs de ruïnequote:
Eens wat meer rondkijken dan, Almere is echt veel meer dan beton en asfalt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Hout?
Ik woon midden in het centrum, pas toen ik met rijlessen begon zag ik eigenlijk pas de omgeving van Almere, vandaar
Ja duh.. dan rij je ook langs het weerwater dus de groene zone die doorloopt tot in duitsland zo ongeveer.... hahahaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik als je tussen stad en haven pendelt, langs de ruïne
Haven is inderdaad groener dan de rest van Almere, maar in haven is het ook begonnen 30 jaar geleden bijna. Mijn wijkje staat er amper 5 jaar dus wat dat aangaat heb ik nog 25 jaar te gaan (mits ze meer groen plaatsen)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:04 schreef Dagonet het volgende:
Hoe langer ik in Almere woon hoe leuker ik Haven begin te vinden trouwens. Lekker veel groen..
Ben ik helemaal met je eens! Almere heeft nog best veel leuks eigenlijk, meer dan de meeste mensen van buiten Almere verwachten. Elk jaar rallyrijden, grootste paintbalbos van Nederland, dit jaar Koninginnedagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Eens wat meer rondkijken dan, Almere is echt veel meer dan beton en asfalt.
Nah, halverwege het begin van Stedenwijk was het geld op om leuk te bouwen en moest het efficiënter. Vandaar de rechtlijnigheid van bijvoorbeeld Muziekwijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Haven is inderdaad groener dan de rest van Almere, maar in haven is het ook begonnen 30 jaar geleden bijna. Mijn wijkje staat er amper 5 jaar dus wat dat aangaat heb ik nog 25 jaar te gaan (mits ze meer groen plaatsen)
Ik vind de nieuwbouw van tegenwoordig ook erg blokkerig. Gelukkig ben ik nog net in het laatste stukje kronkeligheid komen wonen of zo..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, halverwege het begin van Stedenwijk was het geld op om leuk te bouwen en moest het efficiënter. Vandaar de rechtlijnigheid van bijvoorbeeld Muziekwijk.
Ik ben dan ook in Haven begonnen, ooit..
was dat niet in heel Nederland?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Misanthropist het volgende:
hadden jullie dat btw gehoord van die zomerse pluisjes en de hitte van afgelopen weken? dat die pluisjes in de fik vlogen waar je bij stond en dat de gemeente ze bewust heeft moeten ruimen?
kutpopulieren
Had je een paar jaar geleden bij de sporthal in Stedenwijk moeten zien, het veld daarachter was compleet wit en de pluisjes lagen vuistdik op het gras.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Misanthropist het volgende:
hadden jullie dat btw gehoord van die zomerse pluisjes en de hitte van afgelopen weken? dat die pluisjes in de fik vlogen waar je bij stond en dat de gemeente ze bewust heeft moeten ruimen?
kutpopulieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |