Het staat je vrij om te vragen je er een korting op is, zeker in de hogere prijsklasses is dit een vrij normale vraag...en trouwens nee heb je , ja kan je krijgen...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:21 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Groot verschil dan met de juwelier in Almere aangezien hij daar 475 was.
Ow.. met electronica probeer ik het meestal wel, maar bij horloges vind ik het om 1 of andere reden not-done.quote:Op donderdag 30 november 2006 05:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Het staat je vrij om te vragen je er een korting op is, zeker in de hogere prijsklasses is dit een vrij normale vraag...en trouwens nee heb je , ja kan je krijgen...
Niet op ebay gekocht maar bij http://www.signswatches.nlquote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef jovink het volgende:
[..]
op ebay gekocht? toch zie je er zowat geen kerels mee rond lopen met zulke mooie grote horloges![]()
Alleen bij chinese import, van een horloge van boven de 20k mag je wel wat meer verwachten.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef dialMforMonkey het volgende:
Is het bij horloges van A. Lange & Söhne gebruikelijk dat er een rubberen armbandje bij zit? Of is dit alleen bij de Chinese import versie?
Dat tweede horloge van links is een Panerai he? Wat kost die?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef mrPanerai het volgende:
was al een tijdje op zoek naar een mooie kist voor m'n uurwerken...niets naar m'n zin gevonden dus heb ik er zelf maar eentje gemaakt.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef dialMforMonkey het volgende:
Is het bij horloges van A. Lange & Söhne gebruikelijk dat er een rubberen armbandje bij zit? Of is dit alleen bij de Chinese import versie?
Paar modale maandsalarissenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat tweede horloge van links is een Panerai he? Wat kost die?
Ik weet niet wat jij onder modaal verstaatquote:
Hmz, wat is modaal weinigquote:Op donderdag 7 december 2006 22:10 schreef cheukert het volgende:
Iets van 1,5k per maand. De Panerai op de foto kost wel ietsjes meer toch?
Lekker duidelijkquote:
Recentelijk op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:08 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Lekker duidelijk
Ik ken iemand die die klok heeft namelijk, dus ik vroeg me af wat hij ervoor betaald zou hebben.
Mooi, veel plezier ervan!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:30 schreef bassieVL het volgende:
het is toch deze gedworden:
[afbeelding]
Ik heb er op moment een leren band om zitten.
Mijn horloges zijn ook zoveel waard als een Panerai, maar ik heb helemaal geen autoquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef Bananenman het volgende:
Nee, hij rijdt ook bepaald geen Fiat Panda dus ik weet wel zeker dat hij echt is. Ik vond het alleen nogal raar om het te vragen, dus toen ik dat horloge hier zag vroeg ik het hier maar
Mijn horloges ook en ik heb een fiat... de nieuwe punto... dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:50 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mijn horloges zijn ook zoveel waard als een Panerai, maar ik heb helemaal geen auto![]()
Lezen! Swetsenegger zei al: vanaf E 3000,00quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:35 schreef Bananenman het volgende:
Blaat. In ieder geval, die gast is stinkend rijk, dus ik weet dat hij echt is, hij zou nooit iets neps kopen. Ik vroeg me dus af hoe duur die klok ongeveer is. Maar dat weet niemand hier van jullie horloge kenners?
Ik heb een Jacob Jensen, lijkt erop (en is nét wat duurderquote:Op zaterdag 9 december 2006 02:44 schreef Selexyz het volgende:
Hoe vinden de liefhebbers de horloges van 'Danish Design'?
Ik zag ze een tijdje terug in een televisie programma. Lekker goedkoop, met een mooi design. Voor mij een echte wannahave, onderstaand model heb ik dan ook gekocht.
[afbeelding]
quote:Op zondag 10 december 2006 18:20 schreef Elegy het volgende:
Prijs viel eigenlijk best wel mee (vooral omdat mijn ex er nog bedrijfskorting afhaalde, want ik had nog van haar een horloge te goed) het is ook geen Masterpiece, dat scheelt wel.
Ik heb hem gekocht bij Horlogerie Klemann, hier kan je hun Maurice Lacroix horloges zien: http://www.watchesbuynet.nl/horloges/Heren+modellen.html
Zoals je ziet valt de prijs dus best mee
Ik heb voor dit horloge gekozen omdat ik wel een mooie tussenweg tussen klassiek en modern zocht. De combinatie romeinse cijfers, moonphase en stopwatch sprak mij erg aan, en met een witte wijzerplaat en zwart bandje is het helemaal compleet. Ben nu wel aan het sparen voor een Masterpiece trouwens
Zoiets jaquote:
Fijn dattie daarom zo goedkoop isquote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef Adsum het volgende:
Alleen jammer dat het quarts is...
ZIt eraan te denken om hem ook te kopen, maar twijfel nog enigszins.quote:Op maandag 11 december 2006 21:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb vandaag eindelijk mijn nieuwe horloge binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben er enorm blij mee, het is echt supermooi en de prijs was ook nog eens zeer schappelijk Ik heb gekocht de swatch svdk1011. zeer fraai met veel bewegende delen. Geen batterij en automatisch zichzelf opwindend. Je kan er helemaal doorheenkijken en alle raderen zien, ook zitten er 21 edelstenen in. Ik vind hem echt prachtig om te zien! Ik had hem al maanden geleden besteld, maar er waren problemen in de fabriek met de levering, maar het was het wachten dubbel en dwars waard. veruit het mooiste horloge dat ik ooit gehad heb.
[afbeelding]
Ik heb al een Swatch Automaat maar dan helemaal open, dus zonder wijzerplaat.quote:Op maandag 11 december 2006 21:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou hem eigenlijk aan niemand willen aanbevelen, omdat ik niet wil dat al te veel mensen er mee gaan lopen,maar ik heb iig zeker geen spijt ..
je kan wel denigrerend doen, maar de prijs kwaliteitsverhouding is imho ongeevenaard. ik vind het belangrijk dat ik op een horloge kan vertrouwen en dat IK het mooi vind, of dat een swatch is, een TAG heuer , of een breitling dat vind ik onbelangerijk.quote:
Mooi horloge!quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een Jacob Jensen, lijkt erop (en is nét wat duurder) Mijn vader heeft laatst nog een DD gekocht.
Dit is trouwens mijn laatste aanwinst, met mooi zwartleren bandje (want staal vind ik gewoon niet mooi)
[afbeelding]
Ik vind deze ook erg mooiquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een Jacob Jensen, lijkt erop (en is nét wat duurder) Mijn vader heeft laatst nog een DD gekocht.
Dit is trouwens mijn laatste aanwinst, met mooi zwartleren bandje (want staal vind ik gewoon niet mooi)
[afbeelding]
Ik las op internet ergens een review/test over die bottom-end mechanische swatch.quote:
Heb praktisch dezelfde, maar die bandjes kosten maar iets van 20 euro hoor. iig in de Fossilshop.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:38 schreef Marshall_2002 het volgende:
quats allemaal! Ik loop sinds mijn laatste verjaardag met een Fossil rond. Meteen iedereen roepen dat dat slecht is natuurlijk
Maar ik ben er superblij mee, vind het een mooi horloge en voor slechts 40 euri heb je er een nieuwe band bij zodat je dit horloge echt bij ELK willekeurig kledingstuk (casual, pak, bruin, zwart, wit whatever) kunt dragen.
Dit is 'm:
[afbeelding]
Maar dan met een zwarte plaat en aanwijzers per minuut (dus niet enkel per 5 min/ per uur). Momenteel heb ik er een bruine leren band met drukknopen omzitten. Met de kerst wordt dat waarschijnlijk een zwarte band
Klopt, haalde even prijzen door elkaar... Ideaal, 20,- en je hebt een andere band (en voor het oog dus vaak een nieuw horlogequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:00 schreef Bolter het volgende:
[..]
Heb praktisch dezelfde, maar die bandjes kosten maar iets van 20 euro hoor. iig in de Fossilshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |