Tja, bij een certina zou 500 euro voor deze klok wel een redelijke prijs zijn. Maar goed, tegenwoordig zijn er ook Seiko's van 3500,- dus echt gokken durf ik niet meerquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:40 schreef WaSTeiL het volgende:
Iemand inzicht in prijzen van Certina horloges in Nederland? Ze konden in de winkel het niet vertellen. Vooral niet omdat ze hem alleen nog op een reclame bord hadden en niet in het echt.
[afbeelding]
Volgens een vage Zweedse site zou hij ergens rond de 500 euro moeten zitten, maar die site was behoorlijk vaag en ik weet niet hoe de prijzen zich verhouden van Zweden tot op Nederland.
Oja type is de Certina DS Podium Square en hij is echt mooi..![]()
Toevallig vandaag aangetroffen bij een juwelier in Almere. Dit schijnt een pilot vestiging te zijn van Certina en deze krijgen als eerste alles binnen. Prijs 475 euro.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, bij een certina zou 500 euro voor deze klok wel een redelijke prijs zijn. Maar goed, tegenwoordig zijn er ook Seiko's van 3500,- dus echt gokken durf ik niet meer
twijfel nu een beetje tussen de tissot prc 200:quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:27 schreef Repeat het volgende:
ik zoek een relaxed horloge van rond de 300e, lastig
Dan staat het horloge stil... is dus duidelijk aangegevenquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef Repeat het volgende:
bij die certina staat verder nog dat ie aangeeft wanneer de batterij op is ofzohoe werkt dat
Hey das de mijne!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
en de certina ds podium:
[afbeelding]
DUIDELIJK DIE EERSTE!quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef Repeat het volgende:
[..]
twijfel nu een beetje tussen de tissot prc 200:
[afbeelding]
en de certina ds podium:
[afbeelding]
eventueel met witte wijzerplaat dan:
[afbeelding]
bij die certina staat verder nog dat ie aangeeft wanneer de batterij op is ofzohoe werkt dat, waar staat dat?
Kan niet kiezen
ben het met je eens, heb ook besloten om de tissot te halen. Heeft ook een schroefkroon, 200m waterdicht. Aan die dingetjes heb je opzich niks, maar vind em ook mooier en dan zijn die dingen ook wel geinig dus ik ga morgen even naar de winkelquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef K-mail het volgende:
[..]
DUIDELIJK DIE EERSTE!
Helaas is de service van tissot in nederland echt baggerslecht...Ik heb tzelf gemerkt met mijn eigen t-touch, als er dingen kapot gaan ben je m rustig kwijt 5 weken kwijt. Nieuwe onderdelen duren ook heel lang. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar toch is die mooier, en zou ik altijd voor de tissot gaan...
Ben er ook echt blij mee!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:56 schreef jovink het volgende:
joooooooo vette tauchmeister ik heb de neppe versie ervan, de geneva mooi mooi ding! je krijgt er in ieder geval veel aandacht mee
Mijn horloge (Citizen Promaster) gaat de seconde wijzer dan per 2 seconde verspringen ipv per seconde.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:49 schreef Repeat het volgende:
bij die certina staat verder nog dat ie aangeeft wanneer de batterij op is ofzohoe werkt dat, waar staat dat?
Ziet er geinig uit voor de diver (Navy Seal) maar kwa uurwerk is er veel onduidelijkheid over de kwaliteit. Voor zover ik kan zien is het allemaal quartz maar van welk nivo? Geen idee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:56 schreef 3st het volgende:
ik weet niet of het al ter sprake is gekomen maar ik zag laatst reclame van 24watch.nl
als je kijkt op de website zijn dit speciale horloges die gemaakt zijn voor het leger enzo! Moeten het dus hebben van hun sterkte enzo. Jack Bauer in 24 draagt ook zo'n ding dus het wordt ff lekker commercieel gebruikt.
Iemand enig idee wat voor kwaliteit dit is>?
op ebay gekocht? toch zie je er zowat geen kerels mee rond lopen met zulke mooie grote horlogesquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:28 schreef twister004 het volgende:
[..]
Ben er ook echt blij mee!
Het is echt een leuke stoere klok en dat voor 145 euro kreeg er zelfs een extra band bij.
Uiteraard is het echt een "trend" horloge maar voor zo'n prijs kun je af en toe nog eens wat leuks kopen!
Groot verschil dan met de juwelier in Almere aangezien hij daar 475 was.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:23 schreef siliakus het volgende:
De Certina DS Podium Square is 427.50 bij een juwelier in Lelystad. Kan zo snel de naam niet vinden, maar zal van het weekend wel even kijken :p eeeeergg mooie klok trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |