Het kan verwijderd worden, maar ik laat het even staan en meld het in het bug-topicquote:Op zondag 10 september 2006 11:14 schreef BlackSheep het volgende:
Kan uit de titel van het centrale DS verkoop/ruil topic misschien de PI voor [Centraal] verwijderd worden? Of is dat een fout van het forum misschien?
Anyways hier een linkje naar het topic
[Centraal] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 4
Alvast bedankt.![]()
Thanks ElisaB, maar het is nogsteeds een zooitje, 045casual heeft ook laten weten geen interesse meer te hebben, maar boort het aangebodene wel de grond in.quote:Op zondag 10 september 2006 16:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] The Aimbot! Microsoft IME 4 + Steelpad 4S is compleet verprutst door iemand die een belachelijk laag bod doet en het aangebodene daarna helemaal zit af te kraken.
Je hebt eigenlijk wel gelijk.quote:Op zondag 10 september 2006 22:51 schreef ElisaB het volgende:
En jij hebt je weerwoord gegeven, en ik vond het eigenlijk nu wel een heel net topic geworden
Waarschijnlijk aan de andere x-box die ik te koop aanbood, maar zoals gezegd... ik heb er meerderequote:Op dinsdag 12 september 2006 15:20 schreef Jordy-B het volgende:
Xbox met veel extra's Wat zijn eigenlijk de bedekte termen waaruit jij kon afleiden dat het om een gemodde XBox gaat, ElisaB?
Jij kan er ook aardig wat vanquote:Op woensdag 13 september 2006 07:44 schreef killermj het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/146857
Die snever komt beetje mijn strot uit... en gaat hij mij nog uit maken voor oplichter omdat ik volgens hem iets te duur verkoop! pfff
Mod WannaB !
In elk topic post hij wel: Te Duur of Succes met de verkoop !
Beetje irritant
Als wij verwijderen, zetten de FA's 'm weer terug. Verwijderen van topics mag namelijk niet, tenzij er een vreselijk dringende reden voor is.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef 323i het volgende:
Kan deze topic verwijderd worden ipv closed?
[TK] BMW 323i E36 Coupe Executive
Wil graag het topic opnieuw maken aangezien de informatie in de OP niet klopt!
(verkeerd gekopieerd :S)
bedankt
Kloptquote:Op maandag 11 september 2006 19:59 schreef Hyperdude het volgende:
Klopt het trouwens dat ik mijn bericht niet meer kan "editten" na een MOD-edit, of is dat een upgrade-bug?
Ok, van de TT kan ik het me wel voorstellen. Maar er staat nergens in de FAQ dat hetgeen ik aanbood niet toegestaan was?quote:
Wat bied je nou uiteindelijk aan?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Ok, van de TT kan ik het me wel voorstellen. Maar er staat nergens in de FAQ dat hetgeen ik aanbood niet toegestaan was?
Nou, ik dacht een leuke deal voor iemand. De telefoon + kado mag zelf gekozen worden. Het abonnement houden we zelf. Ik heb dit idee om dit te doen hier op Fok! gevonden, iemand bood precies hetzelfde aan, een tijdje geleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat bied je nou uiteindelijk aan?
Een ruil? Iets? Een telefoon? Een abbo?
Dus je wil een nieuwe abbo afsluiten en het telefoon dat daarbij hoort + kado, ga je verkopen op FOK?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:55 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Nou, ik dacht een leuke deal voor iemand. De telefoon + kado mag zelf gekozen worden. Het abonnement houden we zelf. Ik heb dit idee om dit te doen hier op Fok! gevonden, iemand bood precies hetzelfde aan, een tijdje geleden.
Ik heb het niet over een ruil gehadalleen over verkoop...
Dat was wel de bedoeling inderdaad. Het cash-return systeem van providers werkt vaak niet (of je moet heel lang wachten, of je krijgt niet wat belooft is), dus wilden we het zo doen. Gegarandeerde verkoop voor ons, een nieuw (zelfgekozen) product voor de potientiele koper. Leek ons wel een goede deal voor beide partijen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus je wil een nieuwe abbo afsluiten en het telefoon dat daarbij hoort + kado, ga je verkopen op FOK?
Dan heb ik het toch goed begrepen. Helaas is het alsnog niet toegestaan. Dit betekent: Kopen met de intentie om het door te verkopen zodoende winst te maken. en dat is volgens de FAQ niet toegestaanquote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling inderdaad. Het cash-return systeem van providers werkt vaak niet (of je moet heel lang wachten, of je krijgt niet wat belooft is), dus wilden we het zo doen. Gegarandeerde verkoop voor ons, een nieuw (zelfgekozen) product voor de potientiele koper. Leek ons wel een goede deal voor beide partijen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch goed begrepen. Helaas is het alsnog niet toegestaan. Dit betekent: Kopen met de intentie om het door te verkopen zodoende winst te maken. en dat is volgens de FAQ niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |