abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41612941
BMW 323i E36 Coupe Executive

Helaas ben ik genoodzaakt mijn BMW te verkopen, deze BMW komt uit januari 1998 en heeft 151.000 km op de teller staan. Boekjes en bonnen heb ik uiteraad ook nog met alle info over km standen / grote beurten. De laatste grote beurt dateert van 5 september 2006 en er zit een nieuwe APK op (geldig tot 20-09-07).

Gegevens:

Motorinhoud: 2494cc (fabrieksopgave)
Vermogen: 170 PK (fabrieksopgave)
Koppel: 245 NM (fabrieksopgave)
Handgeschakeld 5
Aantal cilinders: 6
Brandstofsysteem: Multipoint injectie
Aandrijving: Achterwiel
Topsnelheid: 227 km/h (fabrieksopgave)
Acceleratie 0/100 km/h: 8.0 sec (fabrieksopgave)
Gewicht: 1.285 kg
Carrosserie: 2 deurs, Coupé Executive
Bouwjaar: 22 januari 1998
APK tot: 20 september 2007
Kilometerstand: 151.000
Orgineel Hollandse auto

Opties:

- ABS
- Airbag bestuurder/passagier
- Traction Control
- Centrale deurvergrendeling met A.B.
- Hout inleg
- Kleur Avus Blauw
- Electrische schuif/kanteldak
- Electrische verwarmde spiegels
- Electrische ramen voor+achter
- Electrisch verstelbare stoelen
- Verstelbaar lederen stuur
- Verstelbaar sportonderstel
- Stuurbekrachtiging
- Middenarmsteun
- Boardcomputer
- Buitentemperatuurmeter
- Getint glas
- Mistlampen voor
- Cruisecontrol
- Sportinterieur
- Zwarte hemel/dakbekleding
- Orginele BMW Radio/CD speler
- 18” BBS Lichtmetalen velgen
- Alarm met certificaat

Vraagprijs 6.900 ¤

[ Bericht 0% gewijzigd door 323i op 08-09-2006 16:54:09 ]
pi_41614008
Vraagprijs?

Ik bied ¤ 3500,-
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:09:09 #3
136842 rickybee
Stiften is voor mietjes
pi_41621507
Vraagprijs staat er nu bij en die is 6.900 ¤
hele schapelijke prijs dus als je ziet wat ze bij de BMW dealer nog kosten
of op MP/Speurders
pi_41642959
heb je ook het kenteken, zodat we hem even door de rwd schadebakken met teruggedraaide tellerstand import check kunnen gooien?
Wel geinig dat je er 3 dagen na een grote beurt vanaf wilt, zit er iets duurs aan te komen ?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 9 september 2006 @ 17:02:52 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_41650612
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:11 schreef Sjonnjoop het volgende:
heb je ook het kenteken, zodat we hem even door de rwd schadebakken met teruggedraaide tellerstand import check kunnen gooien?
Wel geinig dat je er 3 dagen na een grote beurt vanaf wilt, zit er iets duurs aan te komen ?
Ziet er netjes uit! En 323 is mooi compromis tussen verbruik en prestaties.
Ik ben al voorzien van BMW, dus succes ermee.

Heeft ie geen airco, of lees ik er nou overheen?

[ Bericht 10% gewijzigd door ElisaB op 11-09-2006 02:33:35 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_41696520
Hij heeft wel airco (climat control in dit geval), het is toch een Executive uitvoering dus.....
maar dat stond idd niet in de OP.

De reden van de nieuwe APK en pas nieuwe grote beurt is dus gewoon om aan te tonen
in wat voor goede staat deze BMW verkeerd.

groeten
  maandag 11 september 2006 @ 02:34:44 #8
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_41696910
Offtopic, zeven verzoeken om een richtprijs, zielige 'semi'-grappige reacties van arme sloebers én info verwijderd die TS niet zelf had gepost.

Game on
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_41699372
Heb je wat meer foto's?
Huh?
pi_41710824
http://members.home.nl/juanito/BMW/ voor wat meer foto's

Bedankt ElisaB
pi_41710946
verdorrie echt jammer dat je z'n mooie auto moet verkopen
Maar je zou je reden er wel voor hebben.

Gratis kickje
pi_41714362
Ik vindt het een hele mooie auto echt waar!

Misschien heb ik wel interesse, onder het mom van 'laat ik eens gek doen, en mezelf verwennen' want ik heb nu een auto die 4 jaar nieuwer is, en lagere km. stand heeft en goedkoper in het gebruik is.

Ik heb echter wel zo m'n twijfels omdat de auto pas sinds december 2005 op naam staat (dus dat is nog niet zo heel lang), en de apk is verlopen, of is de auto toevallig pasgeleden nog gekeurd?

Edit: Ik zie het al, apk vervaldatum is waarschijnlijk gewoon nog niet bijgewerkt bij de RDW dat duurt altijd even.

Maar m'n vraag blijft staan waarom je de auto nu alweer weg doet (na 9 maanden al)!?

[ Bericht 9% gewijzigd door Tomatenboer op 11-09-2006 19:27:28 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_41715354
Hoeveel liter gaat er in de tank?
Wat is het verbruik van de auto?

Klopt het dat je uit 1985 komt? wat betaalde jij aan verzekering en wegenbelasting?
pi_41717948
Tomatenboer het volgende:[/b]

Misschien heb ik wel interesse, onder het mom van 'laat ik eens gek doen, en mezelf verwennen' want ik heb nu een auto die 4 jaar nieuwer is, en lagere km. stand heeft en goedkoper in het gebruik is.

Ik heb echter wel zo m'n twijfels omdat de auto pas sinds december 2005 op naam staat (dus dat is nog niet zo heel lang), en de apk is verlopen, of is de auto toevallig pasgeleden nog gekeurd?

Edit: Ik zie het al, apk vervaldatum is waarschijnlijk gewoon nog niet bijgewerkt bij de RDW dat duurt altijd even.

Nee, BMW wordt morgen APK gekeurd

Maar m'n vraag blijft staan waarom je de auto nu alweer weg doet (na 9 maanden al)!?

Dat vertel ik je wel als je serieus intresse hebt.
[/quote]
pi_41720349
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:36 schreef 323i het volgende:
Tomatenboer het volgende:[/b]

Nee, BMW wordt morgen APK gekeurd

Dat vertel ik je wel als je serieus intresse hebt.
[/quote]

Ik heb serieus interesse. Oftewel vertel maar waarom je je auto na 9 maanden weg doet
pi_41755218
Als je intresse hebt ^ dan moet je maar ff mailen: juanfernandezzz@hotmail.com
pi_41755318
als het allemaal zo geheimzinnig is hebben we dus alle reden om aan te nemen dat er iets niet klopt aan jou dus de eer om het tegendeel te bewijzen en hier ff neer te zetten waarom je hem weg doet.
Het is op z'n minst apart dat hij 5 september een grote buurt krijgt (gebruikelijk incl apk) , 7 september over datum is, je in je eerste post aangeeft dat er apk opzit t/m 20 sept 2007 en dan vandaag wel apk zou moeten hebben, beetje afgekeurd dus?

[ Bericht 15% gewijzigd door Sjonnjoop op 12-09-2006 23:42:21 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_41756079
Waarom alleen foto's van de linkerkant ?
pi_41758180
haha het begint nu wel een lachtertje te worden. als jullie denken dat dit een wrak is dan snel even op X drukken. maargoed laat maar ik heb er al een serieus iemand voor. admin close topic plz
pi_41763362
quote:
Op woensdag 13 september 2006 01:32 schreef 323i het volgende:
haha het begint nu wel een lachtertje te worden. als jullie denken dat dit een wrak is dan snel even op X drukken. maargoed laat maar ik heb er al een serieus iemand voor. admin close topic plz
als dat niet doorgaat, mail mij dan... ik ben ook nog op zoek...
  woensdag 13 september 2006 @ 12:01:47 #21
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41765889
Slotje aangevraagd .
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')