abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41794786
De situatie:

Het tel. abonnement van m'n dame loopt binnenkort af, dus we zouden een nieuwe abonnement af kunnen sluiten.
Helaas heeft ze, net als ik, een telefoon van het werk en hoeven we het dus niet persé te doen.

Ze vindt het wel fijn om naast het telefoonnummer van het werk, een eigen nr te behouden - dus hebben we bedacht om hier een deal met iemand te sluiten en toch een abo erbij te nemen

Dus: laat me hier weten of je interesse hebt, dan sluiten we een abo af en verkopen we het toestel en/of kado aan jou!
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_41794846
matige TT.
plus matige aanbieding.
pi_41794879
sim only?
pi_41794896
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:30 schreef Scorpie het volgende:
matige TT.
plus matige aanbieding.
Matige reactie
I'm an individual, yeah, but I'm part of a movement...My movement told me be a consumer and I consumed it....They told me to just do it, I listened to what that swoosh said....Look at what that swoosh did...
pi_41794920
quote:
Op donderdag 14 september 2006 10:31 schreef outcast_within het volgende:
sim only?
Ja, zou ook kunnen echter, het financiele extraatje gaat een leuke bestemming tegemoet
  donderdag 14 september 2006 @ 10:33:46 #6
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41794926
Matige topic.
Dit lijkt bijna op een dienst. Bied iets aan en met iets bedoel ik iets tastbaar.

Slotje.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')