Cash-back/return is alweer achterhaald, dan moest je eerst het volle abonnementsgeld betalen en na verloop van tijd kreeg je een percentage cash op je rekening.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling inderdaad. Het cash-return systeem van providers werkt vaak niet (of je moet heel lang wachten, of je krijgt niet wat belooft is), dus wilden we het zo doen. Gegarandeerde verkoop voor ons, een nieuw (zelfgekozen) product voor de potientiele koper. Leek ons wel een goede deal voor beide partijen.
Nu ben je gewoon op zoek naar iemand die 'iets' wil hebben, en zelf mag uitzoeken wat dat 'iets' wordt. Zodat jij de beste deal kunt kiezen bij je aanschaf. En dat vinbd ik niet V&A. Als je iets concreets aan te bieden heb, dan ben je van harte welkom.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef Plus1 het volgende:
Ok, van de TT kan ik het me wel voorstellen. Maar er staat nergens in de FAQ dat hetgeen ik aanbood niet toegestaan was?
We kunnen een mail sturen naar hem. Heb je een link naar de verkooptopic?quote:Op maandag 18 september 2006 15:09 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik heb een tijdje geleden een deal gemaakt met forum member Hopit, geld netjes overgemaakt, spullen ontvangen maar er ontbraken er nog wat dingen. In eerste instantie zou hij ze nasturen, maar er kwam maar niks en hij reageert al niet meer op msn of emails. En als ik hem bel, dan hangt ie gelijk op of zet zn telefoon gelijk uit.
Is hier nog wat tegen te doen?
Je mag hier alles vragen; of je antwoord krijgt is een tweedequote:Op maandag 18 september 2006 15:09 schreef Westlife-fan het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik heb een tijdje geleden een deal gemaakt met forum member Hopit, geld netjes overgemaakt, spullen ontvangen maar er ontbraken er nog wat dingen. In eerste instantie zou hij ze nasturen, maar er kwam maar niks en hij reageert al niet meer op msn of emails. En als ik hem bel, dan hangt ie gelijk op of zet zn telefoon gelijk uit.
Is hier nog wat tegen te doen?
graag een linkje naar waar dit in de regelementen staatquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:47 schreef Dizer het volgende:
Op deze manier doen wij hier op FOK helaas geen zaken.
V&A is voor partikulieren die iets over hebben. En dus niet voor partikulieren die hier willen kijken of ze er nog meer uit kunnen halen dan de ¤ 80 die de winkel biedtquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
graag een linkje naar waar dit in de regelementen staat
Natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 13:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
graag een linkje naar waar dit in de regelementen staat
Een user die jou helpt aan iets te kunnen kopen en daaruit winst te maken, zien wij als een soort handel/vragen naar een dienst...quote:Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef Adelante het volgende:
Wat is niet toegestaan binnen V&A?Ook het aanbieden van en vragen om diensten is verboden.
Bij twijfel is de beslissing van de moderator bindend, wordt het topic gesloten en staat het je natuurlijk vrij om via email of het V&A vragen/feedback topic contact met de moderators te zoeken.
Ik had een topic geopend dat ik een werkruimte/bedrijfsruimte zocht. Te huur, inderdaad. ElisaB zette daar met bovenstaande opmerking een slotje op. Dat is natuurlijk haar goed recht, maar ik kan het toch niet helemaal volgen. Er zit nogal een verschil tussen het zoeken naar een werkplaats voor houtbewerking of een studentenkamer, en dat huren verboden is is me ook nog niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:53 schreef FredvZ het volgende:
@JurriaanK, heb ik een paar posts gemist?
Er zijn verschillende invalshoeken en zik zal ze hieronder ff samenvatten:quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:29 schreef JurriaanK het volgende:
Ik had een topic geopend dat ik een werkruimte/bedrijfsruimte zocht. Te huur, inderdaad. ElisaB zette daar met bovenstaande opmerking een slotje op. Dat is natuurlijk haar goed recht, maar ik kan het toch niet helemaal volgen. Er zit nogal een verschil tussen het zoeken naar een werkplaats voor houtbewerking of een studentenkamer, en dat huren verboden is is me ook nog niet helemaal duidelijk.
ow, dat wist ik niet. sorry. Maar kan er wel wat aan gedaan worden?quote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef Dizer het volgende:
ban aanvrag is zelf ook een ban krijgen..
Heb je hem al gemailed?quote:Op zondag 24 september 2006 11:59 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb 3 weken terug ofzo van P-azz een Diesel broek gekocht en 40 euro overgemaakt, maar ik heb nog steeds geen broek gezien. . .
ik heb em afgelopen donderdag gemaild en nog niet terug. Betaling is 3 weken geleden al geschied.quote:Op zondag 24 september 2006 12:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je hem al gemailed?
Zo niet, doe dat eventjes. Zo ja en nog geen gehoor... mail mij eventjes met de info en eventueel eerdere mail verkeer.
Ik moet nu weg, maar zal er vanavond laat op terugkomen.
Gedelete posts blijven toch bewaard tegenwoordig?quote:Op maandag 25 september 2006 10:03 schreef FredvZ het volgende:
ik heb de posts van je nagekeken en ik kan geen bod vinden, alleen maar gemiep over prijzen die te hoog zouden zijn.
Is dat zo? Ik dacht dat dat alleen gold voor edits. Ik heb gekeken, maar kan geen gedete posts zien.quote:Op maandag 25 september 2006 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Gedelete posts blijven toch bewaard tegenwoordig?
Volgvens mij kunnen alleen FA's en A's ze zien. Maar ik heb maar wederom een bod gedaanquote:Op maandag 25 september 2006 11:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat dat alleen gold voor edits. Ik heb gekeken, maar kan geen gedete posts zien.
Dan zal dat het zijn. Ik dacht al dat ik weer een spannende nieuwe feature had gemistquote:Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgvens mij kunnen alleen FA's en A's ze zien.
Fijn, dan heb je ondertussen ook gelezen dat er wel degelijk een bod in stond en je actie om te verwijderen geheel misplaatst was?quote:Op maandag 25 september 2006 12:09 schreef FredvZ het volgende:
Ik had de posts vóór het verwijderen in een note gezet. En daar kon ik dus de posts in terug lezen.
Ja en? De TS' onderbouwing voor zijn vraagprijs rammelde aan alle kanten. Ik zie geen reden waarom dat niet gepost zou mogen worden. Dat is trouwens in TS zijn belang, want als hij tot de ontdekking komt dat de vraagprijs in geen verhouding staat tot de nieuwprijs begrijpt hij misschien waarom niemand zijn waar wil hebben.quote:Op maandag 25 september 2006 14:38 schreef FredvZ het volgende:
TVP's hoef je niet meer te posten, want daar hebben we een bookmarkfunctie voor.
@Swetsenegger: ik moet eerlijk bekennen dat ik bij de derde keer lezen idd heb gezien dat er daadwerkelijk een bod stond. Maar duidelijk was het niet, ook niet voor de verkopende partij. Bovendien nodigde je posts voornamelijk uit tot een eeuwige discussie waarom de vraagprijs van de TS te hoog zou zijn, omdat-ie het spel in de winkel goedkoper zou zijn dan de prijs die de TS opgaf. Aan dat soort discussies heeft niemand wat, het topic wordt er onduidelijk van en ik vermoed dat de verkopende partij dan toch niet aan je wil verkopen omdat je zo loopt door te hameren over de prijs.
TS reageerde op iedereen agressief.quote:Op maandag 25 september 2006 17:17 schreef FredvZ het volgende:
Er niks mis met het aan TS vertellen dat zijn vraagprijs verkeerd onderbouwd is. Maar let er dan wel goed op hoe het over komt op de TS en andere gebruikers. In dit geval vatte de TS het op als offtopic en zag je boodschap er dus niet in.
Wat tvp's betreft, ik zal ze niet weghalen, zolang ze de overzichtelijkheid van het topic niet in de weg zitten.
M.i. wil hij graag de prijs hebben die hij voor vraagt en das zijn goed recht. En de één reageert dan wat feller dan de ander.quote:Op maandag 25 september 2006 18:25 schreef Swetsenegger het volgende:
TS reageerde op iedereen agressief.
ik kan em niet meer vinden. gezocht op topic starter p-azz in V&A . . .quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
in welk topic heb je je Diesel gekocht?
Deze denk ik: [TK] Diesel jeans, Replay jeans & JC Rags Jeansquote:Op maandag 25 september 2006 21:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik kan em niet meer vinden. gezocht op topic starter p-azz in V&A . . .
quote:Op maandag 25 september 2006 21:58 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Deze denk ik: [TK] Diesel jeans, Replay jeans & JC Rags Jeans
hm. dan gaat het moeilijk worden om hem te benaderen denk ikquote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
p-azz is trouwens op vakantie dacht ik . . .
Strangequote:Op maandag 25 september 2006 21:54 schreef Nachtdier het volgende:
Topic van het gratis pakje versturen is dicht.
Snap eigenlijk niet waarom? Zojuist nog twee codes aangevraagd, en de actie zou juist verlengd zijn. Ik kan in ieder geval geen datum meer terugvinden waarop de actie zou eindigen*
*heb even snel gekeken, dus kan er overheen hebben gekeken.
Wie heeft het dan erop geplaatst?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:11 schreef MrManiak het volgende:
Nee, het is dat ik er vandaag achter ben gekomen
Lekker danquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef MrManiak het volgende:
[TK] Grote Magic-verzameling
Goh, leuk om op Fok! ingelogd te blijven en je vergeet uit te loggen, dan gaat personen hiero maar verzamelingen van je te koop zetten...
Kan dit ding dicht, bij voorbaat dank.
P-azz wenst zichzelf een fijne comfortabele vakantie toe...quote:Op maandag 25 september 2006 23:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hm. dan gaat het moeilijk worden om hem te benaderen denk ik
Dan moeten we even wachten tot na het weekend op een reactie van P-azz.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
P-azz wenst zichzelf een fijne comfortabele vakantie toe...
gemaild . . .quote:Op dinsdag 26 september 2006 18:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan moeten we even wachten tot na het weekend op een reactie van P-azz.
Heb je trouwens al wel iets van Track&trace code gekregen?
Mail me iig ff de afspraken die je met P-azz hebt gemaakt over de verzending en betaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |