Dealquote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Herr_Munk het volgende:
Laat ik eens een openingsbod doen voor Virtua Teniis en NFS Most Wanted samen voor 25 exclusief verzenden.
voor 22 heb je een deal...quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:20 schreef rew- het volgende:
Ik geef je 14 euro incl. voor i Robot en Fantastic 4, en 20 inc. met gone in 60 seconds erbij.
Sorry vaste prijs 12,50 per stuk. Dus word 50 euro excl.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:51 schreef Michel het volgende:
Overige 4 PSP games: ¤40,00 geboden.
Ga ff terug naar de kleuterklas...quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:03 schreef Netsplitter het volgende:
Spider-man 2 verkopen terwijl die er gratis bij zat...
nee 20 is te weinig. ben dan 4 euro verzendkosten kosten kwijt omdat ik het moet opdelen in 2 pakketten.quote:
Okay. Dan gaat het helaas over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:04 schreef Icemen het volgende:
[..]
Sorry vaste prijs 12,50 per stuk. Dus word 50 euro excl.
Als je ze zelf afhaalt scheelt je de verzendkosten...
zie trouwens dat ik zelfs nog foutje heb gemaakt. Daxter is 27.50 dus was eik zelfs nog meer. Die kost 55 nog in de winkel en jij wilt die voor een 10tjequote:
Klopt! alles in goede staat! Bedankt nog maals!quote:Op zondag 24 september 2006 19:02 schreef Icemen het volgende:
herr munk heeft de spellen ontvangen en ik wens hem veel plezier ermee
dank u!quote:Op maandag 25 september 2006 00:22 schreef FredvZ het volgende:
Offtopic verwijderd.
nu gaarne weer verder me het bieden op de aangeboden waar.
Gezien je zoveel interesse hebt mag je het hebben voor 27,50 inclusief. Lager ga ik echt niet.quote:Op maandag 25 september 2006 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Aangezien Daxter nieuw GEEN 55 euro kost:
¤ 37,00
¤ 29,53
zal ik schappelijk zijn en bied ik zelfs MEER dan de helft: ¤ 17,50 ex
quote:Op maandag 25 september 2006 12:17 schreef Icemen het volgende:
[..]
Gezien je zoveel interesse hebt mag je het hebben voor 27,50 inclusief. Lager ga ik echt niet.
Ik vind het fijn dat je aantoont dat ze ergens anderes goedkoper zijn, maar ik hanteer de nieuw prijzen die ik hier in de winkels heb gezien. Webshops zijn bijna altijd goedkoper dan een winkel. Plus heb even door die site gekeken en hun hebben ook nog van die oudere spellen staan die zelfs duurder zijn dan in de winkel. Ik ga voor de meerderheid waar ze nu voor verkocht worden en dat is 55 nieuw. Voor jou nu 27,50 inclusief.
Nee nee is geen aanval op jou maar wilde zeggen dat die prijzen ook niet helemaal reeel zijn. Bij hun zijn oudere spellen duurder dan in de winkel en sommige nieuwe spellen goedkoper. Ja weet niet hoe zij die prijzen bepalen maar ik ga gewoon uit van de meerderheid van waar ze nu voor verkocht worden. Jij vindt de frs e.d. niet reeel, dat is jouw mening. Is de normale adviesprijs die ze van de fabrikant krijgen. Ik zeg dat het de helft is van de nieuwprijs en daar is het de nieuwprijs bij frs e.d. Is met alle producten zo. Ik kan ook een psp voor stukker minder kopen uit andere landen moet ik dan ook die prijzen gaan hanteren? Maar genoeg hierover want zo kunnen we 3 weken doorgaanquote:Op maandag 25 september 2006 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vreemde argumentatie. Omdat sommige spellen duurder zijn, geldt de lagere prijs voor Daxter niet?
Onzin dus. Ik heb je gisteren al gezegd dat 27,50 een aardige vraagprijs is, maar zeg nou NIET dat het de helft van de nieuwprijs is, want dat is simpelweg niet zo. Het spel is in bij consoleshop.nl (die ook gewoon een winkel hebben in rotterdam) te koop voor 37 euro. Dat free record shop en consorten belachelijke nieuw prijzen hanteren is hun probleem, niet die van de consument.
Maar succes met de verkoop.
7,5 inclusief mag je het hebben...quote:Op maandag 25 september 2006 19:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik bied in ieder geval 6 euro voor gone in 60 seconds
ja exclusief verzenden zeker? kan me niet wijs maken dat jij voor 9,99 dollar inclusief dat over kan laten komen... waar het ook vandaan mag komen? Vraag me toch af wat jullie met amerikaanse prijzen hebben... we wonen toch in NL? Zo kunnen we met alles buitenlandse prijzen gaan hanterenquote:Op maandag 25 september 2006 22:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat is me teveel hij is $9.99 nieuw.
Gemailt.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:23 schreef Icemen het volgende:
[..]
mail me maar. Als ik je adres op tijd heb kan ik het vandaag nog opsturen voor je.
Geld is ook al binnen. Veel kijkplezier ermeequote:Op donderdag 28 september 2006 17:07 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Gone in 60 seconds ontvangen en in goede staat. Top service, lekker snel!
7 inclusief is ie voor jou. 20 inclusief voor alle 3. Bij accoord mag je me mailen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef Westlife-fan het volgende:
¤ 6,25 geboden voor Fantastic Four.
gemaildquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:59 schreef Westlife-fan het volgende:
¤6,50 incl. voor Fantastic Four.
westlife130902@hotmail.com
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:06 schreef Icemen het volgende:
- Ridge Racer (2x)
- Need for speed most wanted
- Fight night round 3
- Fifa 2006
- Virtua tennis
- Daxter
- I robot
- Fantastic 4
- Gone in 60 seconds
- Spiderman 2
Mail me maar. Probeer ik vandaag voor je op de post te doen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 01:51 schreef rew- het volgende:
6,50 incl. voor i robot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |