Zolang er ook geconsumeerd wordt door diezelfde Turken en Marokkanen, heeft de economie er alleen maar baat bij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:11 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Er heeft hier iemand vast nog wel die statistieken van het AD die aantonen dat immigranten zoals Turken en Marokkanen NL alleen maar geld hebben gekost. Die zijn al zo vaak geplaatst hier.
Ontkenning. Wat schattig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:36 schreef D1 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, jij hebt het helemaal door... Hoop dat die eierschaal stevig op je koppie zit
[afbeelding]
Andersom doe ik het ook, en wat had die Zweedse minister te maken met Wouter Bos z'n plannen voor Nederland? Niks nakkes nada. Mijn oog viel vanochtend op dit idiote bericht van die zondagsarbeid van de NS. En daarna op dit waanzinnig topic. Het zal aan mijn gevoel voor humor liggen - ik zag verband.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:59 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat heeft dat gedoe van jou te maken met die uitspraak van die Zweedse minister? Nou? Ik zal het je vertellen: helemaal... NIETS. Het is gewoon een Pavlov-reactie van je. Oh jee, moslims. Ik MOET nu iets over christenen er tegenover zetten. Dat MOET, dat MOET.
Andersom doe je dat natuurlijk niet.
Oh. Ik ken in die hoek geen krakers. Wel één werkloze, de rest verdient gewoon geld. Maar goed - het blijft speculatie. Misschien zou je wel gelijk krijgen, wie weet.quote:[..]
Afgezien van wat werkeloze krakers turnt zo'n beetje iedereen daar om. Dus please do![]()
`quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang er ook geconsumeerd wordt door diezelfde Turken en Marokkanen, heeft de economie er alleen maar baat bij.
Tuurlijk, dat criminele gedrag nemen we gewoon op de koop toe.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang er ook geconsumeerd wordt door diezelfde Turken en Marokkanen, heeft de economie er alleen maar baat bij.
Voor jouw informatie, Wouter Bos is helemaal idolaat van het "geweldige" systeem in Zweden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Andersom doe ik het ook, en wat had die Zweedse minister te maken met Wouter Bos z'n plannen voor Nederland? Niks nakkes nada. Mijn oog viel vanochtend op dit idiote bericht van die zondagsarbeid van de NS. En daarna op dit waanzinnig topic. Het zal aan mijn gevoel voor humor liggen - ik zag verband.
[..]
Oh. Ik ken in die hoek geen krakers. Wel één werkloze, de rest verdient gewoon geld. Maar goed - het blijft speculatie. Misschien zou je wel gelijk krijgen, wie weet.
Je hebt betrouwbare cijfers waaruit blijkt dat de meerderheid of een groot deel van de moslims crimineel is?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat criminele gedrag nemen we gewoon op de koop toe.
Schuld van rechts Nederland. Die hebben ons binnengehaald, en nu moet je je HELE leven het maar met ons zien te vinden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:14 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
`
Nee dus, dat laten die cijfers duidelijk zien.
Alsof geld wat door middel van uitkeringen wordt uitgegeven wat oplevert
Neen. Rechts NL had enkele duizenden mensen binnengehaald met de bedoeling ze weer uit te zetten nadat het werk gedaan was.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schuld van rechts Nederland. Die hebben ons binnengehaald, en nu moet je je HELE leven het maar met ons zien te vinden.
Nee ik ga inderdaad niet naar een moskee, misschien dat ik het overweeg als er 1 gesloopt wordt om te kijken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:16 schreef maartena het volgende:
[..]
Speculaties. Je hebt het hier over een groep randjongeren en niet over het overgrote deel van de moslim bevolking die gewoon werken, belastingbetalen, en geen problemen veroorzaken in de maatschappij.
Ik durf te wedden dat jij nog nooit naar een moskee bent geweest om eens te praten met moslims. (En ja, ik wel... ik woonde in Nederland pal naast een moskee, en had Marokkaanse buren met 6 kinderen die geen vlieg kwaad deden!)
Je ziet een groepje Marokkanen in de binnenstad die lastig zijn, of je ziet een groep marokkanen in het lokale zwembad die lastig zijn, en daarom zijn meteen alle Marokkanen fout. Zet de oogkleppen eens af, want zo zwart/wit is het echt niet. Natuurlijk zijn er probleemjongeren, en dat zijn tevens de enige Marokkanen die jij ziet of wil zien, want daardoor zijn natuurlijk alle Marokkanen fout bezig, en hebben we volgens the_fucker in dit land "miljoenen godsdienstwaanzinnige moslims".
Zou dat komen omdat zij relatief snel in de WAO kwamen, aangezien ze fysiek zwaar werk deden (fabrieken e.d.).quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:19 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Neen. Rechts NL had enkele duizenden mensen binnengehaald met de bedoeling ze weer uit te zetten nadat het werk gedaan was.
Maar ja, toen mocht dat opeens niet meer en kwam het waanzinnige idee van gezinshereniging wat weer resulteerde in massale huwelijksimmigratie daarna.![]()
Maar goed: ik heb de cijfers gevonden:
[afbeelding]
Goh, en dat deed echt niemand anders behalve zij. Verder gaat dat stuk niet eens specifiek over WAO maar over uitkering en dat ze slecht werk vinden en vasthouden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou dat komen omdat zij relatief snel in de WAO kwamen, aangezien ze fysiek zwaar werk deden (fabrieken e.d.).Maar een vraag hoor.
Ja: deportatie en afschaffen van 90% van het sociale stelsel. Maar ga jij je nou maar druk maken om die latinos in je barrio, dan hebben wij het wel over wat hier gebeurt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:24 schreef maartena het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar wat de verschillende mensen zien als een potentiele oplossing voor de problemen die zij denken die er zijn. Ik zie namelijk heel veel gescheer, maar erg weinig wol.
Heeft iemand ook onderbouwde oplossingen?
De WAO is een uitkering, bovendien werkten bijna 100% van de destijds geiimigreerde mannen in vuile ranzige fabrieken, en die mannen leven nu nogsteeds, maar werken niet meer en hebben een WAO uitkering. Dan daalt je gemiddelde erg hard. Hoeveel procent van de Nederlandse mannen deden destijds dat superzware werk dan? Verder staat er niet bij over welke periode deze berekening geld, dus noch jij noch ik kunnen er iets uit opmaken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Goh, en dat deed echt niemand anders behalve zij. Verder gaat dat stuk niet eens specifiek over WAO maar over uitkering en dat ze slecht werk vinden en vasthouden.
Verder zijn die zware industriefabrieken al 25 jaar dicht en doet het niets af aan het feit dat ze alleen maar geld kosten.
Vreemd genoeg kan werken in de zware industrie dan weer wel in landen waar geen sociaal stelsel is, daar is opeens op miraculeuze wijze minder rugklachtenlast.
Ooit gehoord van disproportioneel? En alle zware industrie fabrieken zijn al 25 jaar dicht? Goh vertel eens... Hoogovens is een veredeld typfabriekje geworden?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:23 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Goh, en dat deed echt niemand anders behalve zij. Verder gaat dat stuk niet eens specifiek over WAO maar over uitkering en dat ze slecht werk vinden en vasthouden.
Verder zijn die zware industriefabrieken al 25 jaar dicht en doet het niets af aan het feit dat ze alleen maar geld kosten.
Vreemd genoeg kan werken in de zware industrie dan weer wel in landen waar geen sociaal stelsel is, daar is opeens op miraculeuze wijze minder rugklachtenlast.
En wat doe je met "rotte appels" die toevallig een nederlands paspoort hebben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:25 schreef DenniZZ het volgende:
Crimineel gedrag > uitzetten
geen werk > uitzetten
Laten we daar eens mee beginnen, dan ben je binnen no time van de "rotte appels" af.
Hoogovens is al jaren in Britse handen en slechts 1 van de weinig overgebleven fabrieken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef D1 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van disproportioneel? En alle zware industrie fabrieken zijn al 25 jaar dicht? Goh vertel eens... Hoogovens is een veredeld typfabriekje geworden?
De meesten hebben een dubbel paspoort, jammer voor hen, gelukkig voor ons.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En wat doe je met "rotte appels" die toevallig een nederlands paspoort hebben?
Niet specifiek nee, maar als 80% in de WAO zit, dan weet je dus al een stuk meer waardoor het gemiddelde zo laag is. Jij loopt hier een potje te speculeren op wat vage cijfers.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hoogovens is al jaren in Britse handen en slechts 1 van de weinig overgebleven fabrieken.
Verder gaat dat stuk niet eens specifiek over de WAO.
De berekening gaat over de gehele periode. En zoals gezegd: er staat niet eens dat het over de WAO gaat, het gaat over alle sociale uitkeringen. En er deden nog steeds absoluut VEEL meer NLe mannen dat zware werk als gastarbeiders.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De WAO is een uitkering, bovendien werkten bijna 100% van de destijds geiimigreerde mannen in vuile ranzige fabrieken, en die mannen leven nu nogsteeds, maar werken niet meer en hebben een WAO uitkering. Dan daalt je gemiddelde erg hard. Hoeveel procent van de Nederlandse mannen deden destijds dat superzware werk dan? Verder staat er niet bij over welke periode deze berekening geld, dus noch jij noch ik kunnen er iets uit opmaken.
Juist knul, dat het in Britse handen is gevallen is natuurlijk ontzettend relevant. Dat heeft heel veel invloed op het werk wat daar gedaan wordtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Hoogovens is al jaren in Britse handen en slechts 1 van de weinig overgebleven fabrieken.
Verder gaat dat stuk niet eens specifiek over de WAO.
Ik zou een lesje staatsrecht gaan doen. Je kunt je eigen onderdanen niet uitzetten. Je kunt namelijk de nationaliteit niet afnemen, behalve op zeer specifiek omschreven gronden. En als je alleen mensen met een dubbel paspoort gaat uitzetten, kweek je rechtsongelijkheid. Want dan moet je ook autochtone "rotte appels" gaan uitzetten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:28 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
De meesten hebben een dubbel paspoort, jammer voor hen, gelukkig voor ons.
Jazeker wel: de 1e generatie verloor zijn werk toen tijdens de oliecrisis de zware industrie eraan ging in NL en massaal vage rugklachten kregen en de WAO ingebonjourd werden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef du_ke het volgende:
X-ray je ontkent toch niet dat een zeer groot deel van de 1e generatie zwaar en smerig werk deed en daardoor naar verhouding vaker arbeidsongeschikt is geworden?
Dikke kans dat van die groep Nederlanders er ook absoluut veel meer in de WAO zitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De berekening gaat over de gehele periode. En zoals gezegd: er staat niet eens dat het over de WAO gaat, het gaat over alle sociale uitkeringen. En er deden nog steeds absoluut VEEL meer NLe mannen dat zware werk als gastarbeiders.
Ik zou maar geen lesje staatsrecht geven: je spreekt jezelf namelijk in 1 zin tegen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou een lesje staatsrecht gaan doen. Je kunt je eigen onderdanen niet uitzetten. Je kunt namelijk de nationaliteit niet afnemen, behalve op zeer specifiek omschreven gronden. En als je alleen mensen met een dubbel paspoort gaat uitzetten, kweek je rechtsongelijkheid. Want dan moet je ook autochtone "rotte appels" gaan uitzetten.
M.a.w.: Je Wilderst zwamt.
ABSOLUUT gezien ja, maar het gaat hier om RELATIEVE cijfers binnen de bevolkingsgroepen zelf. Dus het aantal absolute mannen boeit geen drol. De WAO is een sociale uitkering, wat als 90% van deze gevallen in de WAO zitten wat dan? En wat is " de gehele periode"?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:29 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De berekening gaat over de gehele periode. En zoals gezegd: er staat niet eens dat het over de WAO gaat, het gaat over alle sociale uitkeringen. En er deden nog steeds absoluut VEEL meer NLe mannen dat zware werk als gastarbeiders.
Vraag het de Volkskrant.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat is " de gehele periode"?
En hoe ga je dat doen met al die Marokkanen en Turken die Nederlander zijn? Ik zag laatst al cijfers dat meer dan 65% genaturaliseerd is tot Nederlander, en de jonge generatie Marokkanen is zelfs als Nederlander hier geboren en kent niets anders dan Nederlander.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:25 schreef DenniZZ het volgende:
Crimineel gedrag > uitzetten
geen werk > uitzetten
Laten we daar eens mee beginnen, dan ben je binnen no time van de "rotte appels" af.
Ja, mooi dus, je komt met een mooi plaatje waar je uiteindelijk dus geen drol wijzer van wordt.quote:
Een wetsaanpassing lijkt me hier op zijn plaats. Een gast heeft zich te gedragen, zoniet dan mag hij vertrekken. Onze wetten worden tegen ons gebruikt, daar kunnen we nu nog wat aan doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou een lesje staatsrecht gaan doen. Je kunt je eigen onderdanen niet uitzetten. Je kunt namelijk de nationaliteit niet afnemen, behalve op zeer specifiek omschreven gronden. En als je alleen mensen met een dubbel paspoort gaat uitzetten, kweek je rechtsongelijkheid. Want dan moet je ook autochtone "rotte appels" gaan uitzetten.
Is iemand die hier geboren en getogen is nog steeds een gast? En tot in de hoeveelste generatie wou je dat doorvoeren?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Een wetsaanpassing lijkt me hier op zijn plaats. Een gast heeft zich te gedragen, zoniet dan mag hij vertrekken. Onze wetten worden tegen ons gebruikt, daar kunnen we nu nog wat aan doen.
Verkiezingsprogramma CDA gezien?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja joh, het is allemaal niet waar en NL is veel rijker, beter en gezelliger geworden dankzij dat Rif en Anatolische tuig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, mooi dus, je komt met een mooi plaatje waar je uiteindelijk dus geen drol wijzer van wordt.
En hoe lang blijft iemand een gast? Iemand die hier is komen wonen, of zijn kinderen, of gewoon iedereen met een andere huidskleur/religie dan de jouwe?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Een wetsaanpassing lijkt me hier op zijn plaats. Een gast heeft zich te gedragen, zoniet dan mag hij vertrekken. Onze wetten worden tegen ons gebruikt, daar kunnen we nu nog wat aan doen.
Nou, laten we eens beginnen met de generatie die nog steeds bij het consulaat zijn 2e paspoort ophaalt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is iemand die hier geboren en getogen is nog steeds een gast? En tot in de hoeveelste generatie wou je dat doorvoeren?
Nee joh, alle marokkanen en moslims zijn slecht en crimineel. Ze teren allemaal op Nederland en het zijn parasieten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja joh, het is allemaal niet waar en NL is veel rijker, beter en gezelliger geworden dankzij dat Rif en Anatolische tuig.
Dus op het moment dat je geen 2e paspoort ophaalt mag je blijven?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nou, laten we eens beginnen met de generatie die nog steeds bij het consulaat zijn 2e paspoort ophaalt.
Klopt. Ons rotte sociale stelsel is toen misbruikt om saneringen wat 'warmer' te maken. Ik weet het overigens niet van de oliecrisis (eerste helft jaren 70), maar zéker in de jaren '80 zijn de gastarbeiders massaal in de WAO gedumpt - zonder klachten te hoeven hebben.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:30 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Jazeker wel: de 1e generatie verloor zijn werk toen tijdens de oliecrisis de zware industrie eraan ging in NL en massaal vage rugklachten kregen en de WAO ingebonjourd werden.
Niet zo overdrijven joh! Maar in grote lijnen heb je gelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee joh, alle marokkanen en moslims zijn slecht en crimineel. Ze teren allemaal op Nederland en het zijn parasieten.
Eigenlijk zouden we ze allemaal moeten deporteren en afslachten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven joh! Maar in grote lijnen heb je gelijk![]()
Heb je criminalteitscijfers die dat aangeven?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven joh! Maar in grote lijnen heb je gelijk![]()
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus op het moment dat je geen 2e paspoort ophaalt mag je blijven?
Dankzij is moeilijk te meten, maar minstens is Nederland rijker geworden. Desnoods ondanks de import uit Anatolië en het Rif. Die overigens beide als streek ook héél veel rijker zijn geworden de afgelopen 30 jaar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:34 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ja joh, het is allemaal niet waar en NL is veel rijker, beter en gezelliger geworden dankzij dat Rif en Anatolische tuig.
Dat zou je mij nooit zien posten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we ze allemaal moeten deporteren en afslachten.
Maar het maakt dus allemaal geen ruk uit hoe goed je geïntegreerd bent als je maar alleen een nederlands paspoort hebt?quote:
Nee maar denk je er wel zo over?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dat zou je mij nooit zien posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |