quote:'Bare shoulders don't come into that at all. We can't see any instruction to that effect so all we can do is apologise to Mrs Edwards. It was clearly a mistake made by the clerk.
bronquote:Het gemeentebestuur van Hardinxveld-Giessendam wil niet dat spoorbeheerder ProRail begin september op twee zondagen werkzaamheden uitvoert aan het spoor. Zet ProRail toch door, dan hangt het bedrijf een dwangsom van 400.000 euro per zondag boven het hoofd.
ProRail wil in twee weekeinden groot onderhoud verrichten aan de spoorlijn Dordrecht-Geldermalsen die door het overwegend zwaar christelijke Hardinxveld-Giessendam loopt. Op zaterdag werken is geen probleem, maar verstoring van de zondagsrust des te meer. Volgens de gemeentewoordvoerder zitten er nogal wat kerken rondom de spoorlijn. Kerkgangers zullen zich storen aan het zondagse werk, verwacht hij.
quote:,,ProRail werkt wel vaker aan het spoor in het weekeinde. Tot nu toe zijn we er altijd wel uitgekomen, maar deze keer wil ProRail doorzetten. Het bedrijf zegt dat het 650.000 euro kwijt is als er niet op zondag mag worden gewerkt'', aldus de gemeentewoordvoerder.
Oplossing
ProRail is juridisch en plantechnisch bezig om een oplossing te bedenken voor het gerezen probleem, aldus een woordvoerder van het bedrijf. ,,We willen niet te veel ingaan op de zaak nu we daarmee bezig zijn. Wel is het zo dat we al een vergunning hadden. De aanvraag was al in 2005 ingediend. Later kregen we te horen dat die niet gold voor zondag'', aldus de woordvoerder van ProRail.
De spoorbeheerder komt donderdag met een oplossing naar buiten. De werkzaamheden betreffen de vervanging van vier kilometer spoor, een klus die eenmaal in de 25 jaar plaatsheeft. ProRail wil het werk zo snel mogelijk klaar hebben om de 8000 passagiers die dagelijks over het enkele spoor reizen niet tot last te zijn.
Dat de foto later is toegestaan neemt niets weg van het feit dat hij in eerste instantie geweigerd is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef sigme het volgende:
[..]
bron
De volgende partijen zijn in de gemeenteraad van Hardinxveld-Giessendam vertegenwoordigd:
# PvdA (4 raadsleden)
# ChristenUnie (4 raadsleden)
# SGP (3 raadsleden)
# T@B (2 raadsleden)
# CDA (2 raadsleden)
# VVD (2 raadsleden).
Is dit wat ons te wachten staat? Geen weerstand bieden maar gewoon over ons heen laten lopen en langzaam onze cultuur laten verdrinken in een poel van middeleeuws ggggristengedachtegoed?
Waarom neemt geen enkele politicus (behalve Louseweis vd Laan) hier stelling tegen?
Voor de volledigheid de rest van het artikel:
[..]
Nee, ik wil dat god verdwijnt uit Nederland.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef DenniZZ het volgende:
Bovendien vind ik de vergelijking tussen moslims en christenen toch wel een beetje krom. Het zijn beide religies maar het christendom is verweven in onze europeesche cultuur en hoort in principe bij de europeesche identiteit. Of heb jij liever dat er allah akbar op onze munt komt te staan?
Religies zijn niet vreedzaam. Mensen zijn dat, of niet. De meeste Nederlanders hebben meer fatsoen dan jij hier tentoonspreidt. Je conclusies zijn kortzichtig.quote:Bovendien is de laatste bomaanslag vanuit een christelijke achtergrond ook al weer een tijdje geleden, dus kunnen we concluderen dat deze religie een stuk vreedzamer is dan de zogenaamde "religion of peace" waar onze goatfucking friends zo vol van zijn.
Ik vind dat je een stelling poneert waarop niet in te gaan valt.quote:Verder reageer je niet op de stelling van de post. Namelijk of wij wel genoeg weerstand bieden tegen het laten verdringen van onze cultuur en steeds meer islamitische invloed in onze samenleving toelaten.
God bestaat niet en kan dus ook niet verdwijnen uit Nederland.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat god verdwijnt uit Nederland.
[..]
Religies zijn niet vreedzaam. Mensen zijn dat, of niet. De meeste Nederlanders hebben meer fatsoen dan jij hier tentoonspreidt. Je conclusies zijn kortzichtig.
[..]
Ik vind dat je een stelling poneert waarop niet in te gaan valt.
Als je zou stellen dat we -bijvoorbeeld om islamitische invloed op Nederlandse wetten en regels tegen te gaan- we weerstand moeten bieden tegen religieuze geinspireerde wetten en regels, dan ga ik met je mee. Maar dat betekent dus óók godslastering uit het wetboek, geen belemmeringen voor werken op zondag, afschaffing van 'nationale feestdagen' op pasen pinksteren kerstmis enzovoorts.
En aangezien de christelijke invloed al is opgenomen in wetten en regels en dat van die islamitische invloed koffiedikkijkerij is, richt ik me op bestaande religieuze invloed op wet- en regelgeving. Niet op fictieve.
God bestaat in de hoofden van veel Nederlanders en zou wel degelijk kunnen verdwijnen van onze munt, uit onze wet- en regelgeving.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:41 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
God bestaat niet en kan dus ook niet verdwijnen uit Nederland.
Nee, ik vind niet dat dat het geval moet zijn, dat is het geval. Doordat wij allerlei uitzonderingen, regeling, potjes op basis van geloof of levensovertuiging kennen, kan ook islam daarop een beroep doen.quote:Dus jij vindt dat omdat wij hier een christelijke achtergrond hebben, je zou kunnen zeggen dat de heersende normen en waarden daarop gebaseerd zijn, wij ook maar open moeten staan voor islamitische invloeden?
Ik verlies cultuur noch achtergrond als we christelijk middeleeuwse oprispingen uitbannen.quote:Jij vindt onze cultuur het niet waard om te handhaven? Waarom kunnen we de islamitische invloed niet beperken of tegengaan zonder daarbij onze eigen achtergrond te moeten verlliezen?
Eh.. omdat wij die een koers varen het niet eens zijn over die koers?quote:Waarom kunnen wij het niet gewoon laten zoals het is en onze koers blijven varen in plaats van die te moeten wijzigen omdat een nieuwe bevolkingsgroep zonodig hun cultuur hier wil invoeren?
En dus? Dus moeten we daaraan een voorbeeld nemen?quote:Zou dit ook mogelijk zijn in het Midden-Oosten? Stel dat een grote groep Europeesche christenen zich gaan vestigen in een van die zandbakken van die landen daar.
Zou dan ook de wet aangepast worden? Krijgen ze dan een christenhypotheek? Ik schat die kans erg klein, sterker nog in de meeste landen worden ze waarschijnlijk publiekelijk onthoofd.
Eh.. door te kijken naar de moslims waarmee hij te maken heeft? De Zweedse moslims, zeg maar?quote:Deze nederige houding is precies wat we nou niet nodig hebben. Dit draagt die zweedse minister ook uit met zijn belachelijke kniebuiging. Hoe komt hij erbij dat "zij" dan ook tolerant naar ons zullen zijn?
Jawel, maar waarschijnlijk komt hij ook wel eens in die landen. Dan zie je dat die "aanslagplegende, vlagverbrandende, christen-doodwensende islamhordes" vergelijkbaar zijn met onze hooligans. Gevaarlijk, spraakmakend, beeldbepalend, maar marginaal. Op tv, op het nieuws zie je nooit dat wat géén nieuws is: mensen die naar de markt gaan, naar school gaan, zich niks gelegen laten liggen aan politiek en rellen. Dat is namelijk normaal. Ook in het Midden Oosten.quote:Ziet hij die aanslagplegende, vlagverbrandende, christen-doodwensende islamhordes dan niet op het nieuws?
quote:
En dan heb je dus plaatsen zoals Urk, Rijssen, Putten, Staphorst, en diverse anderen. Mijn katholieke oma behoort tot de 5% katholieken in Rijssen, wat dus voor de overige 95% een zwaar gereformeerde stad is.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:00 schreef DenniZZ het volgende:
Bovendien vind ik de vergelijking tussen moslims en christenen toch wel een beetje krom. Het zijn beide religies maar het christendom is verweven in onze europeesche cultuur en hoort in principe bij de europeesche identiteit.
Ik denk dat de PvdA gewoon iets heeft tegen het laten werken van mensenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef sigme het volgende:
Is dit wat ons te wachten staat? Geen weerstand bieden maar gewoon over ons heen laten lopen en langzaam onze cultuur laten verdrinken in een poel van middeleeuws ggggristengedachtegoed?
Vervang Gereformeerd door Moslim en je hebt zo 10 topics vol..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan heb je dus plaatsen zoals Urk, Rijssen, Putten, Staphorst, en diverse anderen. Mijn katholieke oma behoort tot de 5% katholieken in Rijssen, wat dus voor de overige 95% een zwaar gereformeerde stad is.
Op zondag lopen de vrouwen daar verplicht in lang, bedekte jurken met hoeden. Zo'n beetje de hele stad gaat tweemaal naar de kerk. Het huis van mijn Oma ligt toevallig aan een route die veel gebruikt werd door wandelende kerkgangers (want de auto op zondag, dat mag dus niet), en zelfs als het 30+ graden is zie je nooit een vrouw op zondag met ontblote armen.
Kroegen sluiten zaterdagavond om 12:00, want dan begint de heilige zondag. Op zondag is sowieso helemaal niets open, wellicht met uitzondering van een restaurant dat toevallig een katholieke eigenaar heeft. Maar hen die op zondag werken worden met de nek aangekeken. Op Maandag gaat de leraar de klas langs, en oh wee als je op zondag niet naar de kerk bent geweest. Er heerst een zware sociale controle op waar school leraren op zondag dus tellen hoeveel van zijn leerlingen in de kerk waren.
Intimidatie is aan de orde van de dag, met name bij vrouwen die echt binnen de gezinnen een tweederangs bestaan leiden. Van de buitenkant valt het niet zo op, maar ik heb familie daar wonen die er van alles over kan vertellen. Verkrachtingen worden nog wel eens onder de mat geschoven, en komen sowieso niet in de lokale krant te staan. Er wordt geen publieke bekendheid gegeven aan de dader zoals je wel eens in lokale kranten ziet, of bij het politiebureau in de vorm van aanplakbiljet. Binnen de zwaar gereformeerde gemeenschap word er gewoon niet over gesproken.
En eerwraak? In 2004 werd in Nederland nog een 18 jarig (gereformeerd) meisje doodgereden door gereformeerden omdat ze omging met een Turkse jongen. Binnen de gerformeerde gemeenschap en op zwaar gereformeerde scholen bestaat nog steeds de macht en intimidatie van de dominiee. Homohaat word gepredikt in zowel de kerk als op scholen. Het lesplan van sommige zwaar gereformeerde scholen is meer anti-westers dan wat er op islamitische scholen word gegeven.
De SGP wil het verbieden dat vrouwen in de politiek zitten, en eigenlijk willen ze helemaal niet dat vrouwen werken. Het is zelfs zo ver heen in die partij dat ze een officiele waarschuwing van de VN hebben gekregen jegens hun standpunt tegen vrouwen, een uniekum in de EU waar dit voor het eerst voorkwam sinds WO2.
En dan klagen wij dat moslims hoofddoekjes dragen of aanstekelijk lesmateriaal op moslimscholen verspreiden.
Kom nou, we kijken niet eens in onze eigen achtertuin.
Wow, eindelijk een helder geschreven relaas over wat er in ons eigen "Europese cultuur" omgaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
Goeie post!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
Met de rest van het relaas heb ik niet zoveel maar ik vind dit toch een vrij zorgwekkende uitspraak. Open en tollerant opstellen hoort van beide kanten te komen en zeker niet automatisch en al helemaal niet vanwege de door deze minister gegeven reden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:14 schreef DenniZZ het volgende:
In een interview op de Zweedse radio zei de Zweedse Minister voor Democratie, Jens Orback,: ‘’we moeten ons open en tolerant opstellen naar de Islam en naar moslims toe, omdat, wanneer wij een minderheid zijn, zij ook open en tolerant naar ons toe zullen zijn.’’
Het komt naief over. Alleen vreemd dat men denkt dat Bos er ook zo over denkt. Hij heeft nooit gezegd dat hij het zweedse mdel tot in detail wil invoeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met de rest van het relaas heb ik niet zoveel maar ik vind dit toch een vrij zorgwekkende uitspraak. Open en tollerant opstellen hoort van beide kanten te komen en zeker niet automatisch en al helemaal niet vanwege de door deze minister gegeven reden.
Niet alleen naief maar nogal dom, ik krijg namelijk sterk de indruk dat het begrip tollerantie in de islam een heel andere betekenis heeft dan wat wij eraan geven en daarmee doel ik vooral op die idiote cartoonrellen en de daarmee gepaarde Iraanse reactie.quote:
Nee hij noemt het Zweedse model een voorbeeld, wat dit er dan mee te maken heeft ontgaat mij ook.quote:Alleen vreemd dat men denkt dat Bos er ook zo over denkt. Hij heeft nooit gezegd dat hij het zweedse mdel tot in detail wil invoeren.
Zeker. De rellen waren denk ik wel geregiseerd vanuit overheden, maar dat zou hier nooit kunnen. Ze zijn nog lang niet als wij op dat gebied, dan is het gevaarlijk om je zo kwetsbaar opte stellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef Chewie het volgende:
[..]
Niet alleen naief maar nogal dom, ik krijg namelijk sterk de indruk dat het begrip tollerantie in de islam een heel andere betekenis heeft dan wat wij eraan geven en daarmee doel ik vooral op die idiote cartoonrellen en de daarmee gepaarde Iraanse reactie.
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat Wouter bedoeld maar wat jij bedoeld heeft iiig helemaal niets met "Het Zweedse" model te maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:14 schreef DenniZZ het volgende:
In een interview op de Zweedse radio zei de Zweedse Minister voor Democratie, Jens Orback,: ‘’we moeten ons open en tolerant opstellen naar de Islam en naar moslims toe, omdat, wanneer wij een minderheid zijn, zij ook open en tolerant naar ons toe zullen zijn.’’
Zal Woutertje dit bedoelen met het Zweedse model? In zijn Partij is hij er al druk mee bezig in ieder geval.
Het moge duidelijk zijn dat ik ook niet zo te spreken ben over de ouderwetse fundamentalisten van eigen bodem, maar we hebben ze in ieder geval teruggedrongen tot de achtertuin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
Ja hoor, de drie gereformeerden uit giethoorn moeten er weer aan hun haren worden bijgesleept.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
TS koppelt een Zweeds model, een interview met de Zweedse minister voor democratie (?) , een 'verdrinken in een poel van middeleeuws moslimgedachtegoed', sharia aan de hand van een niet-gecensureerde foto in GB, aan Wouter Bos. En jij gaat zaniken over dat er gereformeerden met de haren worden bijgesleeptquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:11 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ja hoor, de drie gereformeerden uit giethoorn moeten er weer aan hun haren worden bijgesleept.
LOL! Extreem hoge participatie?? Werkeloosheid bedoel je! 9 miljoen inwoners, 1 miljoen werklozen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Arnem_ het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat Wouter bedoeld maar wat jij bedoeld heeft iiig helemaal niets met "Het Zweedse" model te maken.
Het Zweedse model gaat over een extreem hoge participatie onder de beroepsbevolking en een breed sociaal vangnet.
Dit is weer zo'n typisch topic van een provinciaaltje die bepaalde kriebels in de onderbuik niet kan onderdrukken en echt alles wat ook maar enigzins in de buurt komt aanhaalt om z'n kriebels tot een bevrediding te kunnen laten uitbloeien.........![]()
Pappen en nathouden maakt deel uit van het Zweeds model. Weet je uberhaubt wel wat het Zweeds model voorstaat ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:23 schreef sigme het volgende:
[..]
TS koppelt een Zweeds model, een interview met de Zweedse minister voor democratie (?) , een 'verdrinken in een poel van middeleeuws moslimgedachtegoed', sharia aan de hand van een niet-gecensureerde foto in GB, aan Wouter Bos. En jij gaat zaniken over dat er gereformeerden met de haren worden bijgesleept.
Ik heb de HP toevallig hier voor mijn neus liggen. Welk artikel ?quote:Die overigens, volgens HP/De Tijd (je weet wel, dat moslimkritische blad) met een stuk meer zijn dan met z'n drieën en bovenproportioneel veel invloedrijke posities in beslag nemen..
Ja, daar in de achtertuin zien de buren het niet zo he, dat is wel makkelijk zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:02 schreef sigme het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik ook niet zo te spreken ben over de ouderwetse fundamentalisten van eigen bodem, maar we hebben ze in ieder geval teruggedrongen tot de achtertuin.
Prima. Alleen staat dat onkruid al 150 jaar in de achtertuin, en blijkbaar hebben we er dus eigenlijk niet zoveel moeite mee dat het er staat. (Zie SGP, de enige partij die zetels heeft in een parlement in de gehele EU en andere westerse landen en geen vrouwen toelaat in de politiek. Zelfs de Islamitische partij laat vrouwen toe!)quote:We moeten natuurlijk geen nieuw wortelschieten in de voortuin door (nieuwe) religieuzen verontachtzamen omdat er nog wat hardnekkig onkruid in de achtertuin staat.
Ik denk dat we er niet zoveel moeite mee hebben omdat we niet overspoelt worden door christelijke randgroepjongeren, ik nog nooit christelijke jongeren met rouwkransen heb zien voetballen, onze gevangenissen niet volzitten met christenen, er geen christelijk fundamentalistische aanslagen worden gepleegd, christenen niet proberen op een agressieve manier hun sharia hier door te voeren, ik nog nooit christenen op tv mensen heb zien onthoofden omdat ze westers zijn en ik ook nog nooit beelden van christelijke massabijeenkomsten heb gezien waarop men suicide bombers als helden beschouwd en men massaal oproept tot vernietiging van alles waar het Westen voor staat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, daar in de achtertuin zien de buren het niet zo he, dat is wel makkelijk zo.
[..]
Prima. Alleen staat dat onkruid al 150 jaar in de achtertuin, en blijkbaar hebben we er dus eigenlijk niet zoveel moeite mee dat het er staat. (Zie SGP, de enige partij die zetels heeft in een parlement in de gehele EU en andere westerse landen en geen vrouwen toelaat in de politiek. Zelfs de Islamitische partij laat vrouwen toe!)
Maar de voortuin moet schoonblijven, want alle buren kunnen dat zien!
Lees verder de quote in mijn signature eens heel goed, en haal em eens naar de Nederlandse situatie.
Sharia op basis van pasfoto's? Verdrinken in een poel van middeleeuws moslimgedachtegoed? En dat wil Wouter Bos? Vreemd. Rare onderbouwing ook: in Zwede zegt iemand dit, in Engeland gebeurt dat, dus Bos is voorstander daarvan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:28 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Pappen en nathouden maakt deel uit van het Zweeds model. Weet je uberhaubt wel wat het Zweeds model voorstaat ?
Artikel 'Ze zitten overal", coverstoryweek 42, 2005.quote:[..]
Ik heb de HP toevallig hier voor mijn neus liggen. Welk artikel ?
Uit nr 46:quote:Nooit zijn ze meer geweest dan een kleine minderheid. Toch geven (ex-)gereformeerden in Nederland de toon aan – in de politiek, het bedrijfsleven, de media, de literatuur en de wetenschap. Wat is het geheim van hun succes?
De serie is nog tijden voortgezet, met één per week die bijgezet werd.quote:In Nederland geven (ex-)gereformeerden de toon aan, zo luidde vorige week de strekking van de coverstory van HP/De Tijd. Het artikel ging vergezeld van een lijst van 75 (ex-)gereformeerde toppers uit de politiek, het bedrijfsleven, de media, de literatuur en de wetenschap. Om genoemde stelling extra kracht bij te zetten, breiden we die lijst de komende tijd nog wat uit.
http://www.scb.se/templates/tableOrChart____23319.aspquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:28 schreef DenniZZ het volgende:
LOL! Extreem hoge participatie?? Werkeloosheid bedoel je! 9 miljoen inwoners, 1 miljoen werklozen!
En dan met name jeugdwerkloosheid, veels te hoge belastingen en een tot stilstand gekomen economie![]()
En ik ben geen provinciaaltje, ik woon in Rotterdam.
Ik vind je vergelijkingen kolder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, daar in de achtertuin zien de buren het niet zo he, dat is wel makkelijk zo.
[..]
Prima. Alleen staat dat onkruid al 150 jaar in de achtertuin, en blijkbaar hebben we er dus eigenlijk niet zoveel moeite mee dat het er staat. (Zie SGP, de enige partij die zetels heeft in een parlement in de gehele EU en andere westerse landen en geen vrouwen toelaat in de politiek. Zelfs de Islamitische partij laat vrouwen toe!)
Maar de voortuin moet schoonblijven, want alle buren kunnen dat zien!
Lees verder de quote in mijn signature eens heel goed, en haal em eens naar de Nederlandse situatie.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Prima. Alleen staat dat onkruid al 150 jaar in de achtertuin, en blijkbaar hebben we er dus eigenlijk niet zoveel moeite mee dat het er staat.
Heb ik die terechtwijzing nodig, dacht je?quote:Lees verder de quote in mijn signature eens heel goed, en haal em eens naar de Nederlandse situatie.
Oh, je hebt het nou opeens over gereformeerden ipv moslims. Snel even je berichtje aangepast?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Sharia op basis van pasfoto's? Verdrinken in een poel van middeleeuws moslimgedachtegoed? En dat wil Wouter Bos? Vreemd. Rare onderbouwing ook: in Zwede zegt iemand dit, in Engeland gebeurt dat, dus Bos is voorstander daarvan.
[..]
Artikel 'Ze zitten overal", coverstoryweek 42, 2005.
[..]
Uit nr 46:
[..]
De serie is nog tijden voortgezet, met één per week die bijgezet werd.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:51 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Oh, je hebt het nou opeens over gereformeerden ipv moslims. Snel even je berichtje aangepast?
Zwak, erg zwak.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:23 schreef sigme het volgende:
[..]
TS koppelt een Zweeds model, een interview met de Zweedse minister voor democratie (?) , een 'verdrinken in een poel van middeleeuws moslimgedachtegoed', sharia aan de hand van een niet-gecensureerde foto in GB, aan Wouter Bos. En jij gaat zaniken over dat er gereformeerden met de haren worden bijgesleept.
Die overigens, volgens HP/De Tijd (je weet wel, dat moslimkritische blad) met een stuk meer zijn dan met z'n drieën en bovenproportioneel veel invloedrijke posities in beslag nemen..
Ik zou het coke en drugs gebruik en bijbehorende criminaliteit in zwaar gereformeerd Urk eens onder de loep nemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:44 schreef DenniZZ het volgende:
Ik denk dat we er niet zoveel moeite mee hebben omdat we niet overspoelt worden door christelijke randgroepjongeren
Nee, maar in 2004 werd wel een gereformeerd meisje van 18 doodgereden (expres) door plaatsgenoten omdat ze omging met een Turk.quote:Ik nog nooit christelijke jongeren met rouwkransen heb zien voetballen,
Er zitten 1200 Marokkanen in de gevangenis, en 700 Turken. Daar bovenop zitten er zo'n 1800 Surinamers, 1700 Antilianen, en 8000 Nederlanders op de cel. De Gevangenis zit in ieder geval ook niet vol met moslims, het zijn voornamelijk Antilianen en Surinamers die onder de allochtonen een hoge misdaadratio hebben. En dat zijn meestal Christenen, of in ieder geval zo geboren. (Cijfers uit StatLine van CBS)quote:onze gevangenissen niet volzitten met christenen
Ik zou de geschiedenisboekjes er eens bijpakken en eens kirtisch kijken naar Noord Ierland. En nee, in Nederland is op 1 moord na ook geen islamitisch terrorisme. In andere landen zoals bijv. in de VS komt terrorisme tegen abortus en in de naam van God nog steeds voor. Denk aan Timothy McVeigh, Eric Rudolph, en de aanslagen op Abortusklinieken.quote:er geen christelijk fundamentalistische aanslagen worden gepleegd
Dan zou je toch eens wat vaker naar steden als Rijssen moeten gaan, waar de SGP de scepter zwaait, en er een zware sociale controle heerst, en waar vrouwen letterlijk als tweederangsburgers worden behandeld.quote:christenen niet proberen op een agressieve manier hun sharia hier door te voeren,
Jij hebt duidelijk de jaren 70 en 80 gemist, toen je toch met regelmaat de IRA op TV zag die weer eens protestanten in Noord Ierland gegijzeld hadden en de vrijlating van katholieke vrijheidstrijders eisten etc.... en met regelmaat in London en andere grote steden bommen tot ontploffing lieten komen.quote:ik nog nooit christenen op tv mensen heb zien onthoofden omdat ze westers zijn en ik ook nog nooit beelden van christelijke massabijeenkomsten heb gezien waarop men suicide bombers als helden beschouwd en men massaal oproept tot vernietiging van alles waar het Westen voor staat.
Denk ik zomaar hoor.
En ook dat trucje is inmiddels achterhaald.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:47 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.scb.se/templates/tableOrChart____23319.asp
De werkloosheid heeft sinds 1999 tot 2005 zo rond de 250.000 geschommeld. En dat zijn dus de officiele cijfers van de Zweedse versie van het CBS, het Statistiska Centralbyran.
[afbeelding]
En het gaat ook behoorlijk goed met de economische activiteit in Zweden:
[afbeelding]
De werkloosheid in Zweden is 5.2% van de beroepsbevolking. In Nederland is dat 6.4%.
Zweden doet het helemaal niet slecht eigenlijk. Ik weet ook niet echt wat voor bron jij hebt voor een miljoen werklozen in Zweden.....
Goed stuk! Gereformeerden zijn niet goed wijs en dat accepteren we ook in Nederland, dus moeten we Moslims ook accepteren en ons aanpassenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef maartena het volgende:
[..]
En dan heb je dus plaatsen zoals Urk, Rijssen, Putten, Staphorst, en diverse anderen. Mijn katholieke oma behoort tot de 5% katholieken in Rijssen, wat dus voor de overige 95% een zwaar gereformeerde stad is.
Op zondag lopen de vrouwen daar verplicht in lang, bedekte jurken met hoeden. Zo'n beetje de hele stad gaat tweemaal naar de kerk. Het huis van mijn Oma ligt toevallig aan een route die veel gebruikt werd door wandelende kerkgangers (want de auto op zondag, dat mag dus niet), en zelfs als het 30+ graden is zie je nooit een vrouw op zondag met ontblote armen.
Kroegen sluiten zaterdagavond om 12:00, want dan begint de heilige zondag. Op zondag is sowieso helemaal niets open, wellicht met uitzondering van een restaurant dat toevallig een katholieke eigenaar heeft. Maar hen die op zondag werken worden met de nek aangekeken. Op Maandag gaat de leraar de klas langs, en oh wee als je op zondag niet naar de kerk bent geweest. Er heerst een zware sociale controle op waar school leraren op zondag dus tellen hoeveel van zijn leerlingen in de kerk waren.
Intimidatie is aan de orde van de dag, met name bij vrouwen die echt binnen de gezinnen een tweederangs bestaan leiden. Van de buitenkant valt het niet zo op, maar ik heb familie daar wonen die er van alles over kan vertellen. Verkrachtingen worden nog wel eens onder de mat geschoven, en komen sowieso niet in de lokale krant te staan. Er wordt geen publieke bekendheid gegeven aan de dader zoals je wel eens in lokale kranten ziet, of bij het politiebureau in de vorm van aanplakbiljet. Binnen de zwaar gereformeerde gemeenschap word er gewoon niet over gesproken.
En eerwraak? In 2004 werd in Nederland nog een 18 jarig (gereformeerd) meisje doodgereden door gereformeerden omdat ze omging met een Turkse jongen. Binnen de gerformeerde gemeenschap en op zwaar gereformeerde scholen bestaat nog steeds de macht en intimidatie van de dominiee. Homohaat word gepredikt in zowel de kerk als op scholen. Het lesplan van sommige zwaar gereformeerde scholen is meer anti-westers dan wat er op islamitische scholen word gegeven.
De SGP wil het verbieden dat vrouwen in de politiek zitten, en eigenlijk willen ze helemaal niet dat vrouwen werken. Het is zelfs zo ver heen in die partij dat ze een officiele waarschuwing van de VN hebben gekregen jegens hun standpunt tegen vrouwen, een uniekum in de EU waar dit voor het eerst voorkwam sinds WO2.
En dan klagen wij dat moslims hoofddoekjes dragen of aanstekelijk lesmateriaal op moslimscholen verspreiden.
"Miljoenen" middeleeuwse denkers.... dus meer dan 2 miljoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:48 schreef the_fucker het volgende:
De drie gereformeerden in onze (door jou zo leuk gemetafoorde) "achtertuin" staan in geen enkele verhouding tot de miljoenen middeleeuwse denkers die hier reeds zijn.
Alleen kom ik nog met bronnen. Kun jij het ook onderbouwen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:07 schreef the_fucker het volgende:
En ook dat trucje is inmiddels achterhaald.
In zweden lopen er ontzettend veel mensen in de ziektewet. Daarnaast worden de cijfers kunstmatig opgekrikt door melkertbanen.
Veel zweedse economen (inclusief de vakbonden) schatten de werkelijke werkeloosheid op 20 tot 25%!
Hier alvast een artikeltje uit de (gemene rechtse) intermediair. http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=347429quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen kom ik nog met bronnen. Kun jij het ook onderbouwen?
Whoei, een kaartje van de biblebellt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:10 schreef maartena het volgende:
[..]
"Miljoenen" middeleeuwse denkers.... dus meer dan 2 miljoen.Er zijn nog geen miljoen Moslims in Nederland. Of zijn de Antilianen en Surinamers, en al die EU allochtonenen nu ook al middeleeuwse denkers?
Kom eens met cijfers voor de gein. Ik ga ook niet verkondigen dat het miljoenen zijn van die gereformeerden, maar een stad als Rijssen heeft al gauw 40.000 inwoners, en ik zou je willen uitnodigen daar gewoon eens een paar zondagen te bivakeren voor de kerk ofzo.
En door de verkiezingskaartjes kunnen we ook makkelijk zien waar al die refo's zitten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn er echt geen "3" hoor.....
Kom zelf ook eens met cijfers in plaats van te blaten dat er "miljoenen" middeleeuwse denkers in Nederland zitten.
Aardig dat je de gewijzigde tekst nog even markeert, maar het was zo ook al duidelijk. Voortaan niet meer doen hé ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Je hebt niet goed gelezen lieverd.
[..]
Day fokken is natuurlijk helemaal geen probleem, ware het niet dat driekwart van de Moslims zn partner uit het rifgebergte haalt. Ik heb nooit begrepen waarom Nederland zo focust op vluchtelingen in plaats van op deze achterlijke huwelijksimport.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Whoei, een kaartje van de biblebellt!![]()
Daarnaast zijn er bijna een miljoen moslims, en een hoop kleine achmedjes (die lui fokken als stieren) in de maak.
Die vader en die moeder he, die dat verlof opnemen, zijn die niet zelf die belastingbetaler?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:37 schreef the_fucker het volgende:
Om maar even een voorbeeldje te noemen:
Is je vrouw net bevallen? nou, dan neem je als vader toch even een half jaar (door de staat gefinanciert) verlof op. Daar blijft het trouwens niet bij, want je vrouw mag daarna precies hetzelfde doen. De werkgever en belastingbetaler moeten het maar slikken, want het is nou eenmaal in het zweedse arbeidsrecht verankert.
Dat laatste snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:35 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Day fokken is natuurlijk helemaal geen probleem, ware het niet dat driekwart van de Moslims zn partner uit het rifgebergte haalt. Ik heb nooit begrepen waarom Nederland zo focust op vluchtelingen in plaats van op deze achterlijke huwelijksimport.
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Die vader en die moeder he, die dat verlof opnemen, zijn die niet zelf die belastingbetaler?
Eh.. lees je je eigen post waarin je mijn post citeert even terug? Is dit het zweedse model?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:33 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Aardig dat je de gewijzigde tekst nog even markeert, maar het was zo ook al duidelijk. Voortaan niet meer doen hé ?
Dat degene die het 'maar moet slikken' dat de regeling gebruikt wordt dezelfde is als degene die de regeling gebruikt.quote:
Voortaan gewoon je teksten niet meer veranderen. Voorkom je een hoop gezeik mee...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh.. lees je je eigen post waarin je mijn post citeert even terug? Is dit het zweedse model?
Volgende keer LE-ZEN. Nadenken zou ook helpen. Vooral voordat je met beschuldigingen gaat strooien.
MOET gebruiken....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat degene die het 'maar moet slikken' dat de regeling gebruikt wordt dezelfde is als degene die de regeling gebruikt.
Het goede nieuws is dat de gezinsgrootte bij immigrantenfamilies rap aan het teruglopen is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:41 schreef the_fucker het volgende:
Dat fokken vind ik trouwens wel een probleem: ik zit nl niet te wachten op miljoenen godsdienstwaanzinnige moslims.
Ook onder moslims ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat de gezinsgrootte bij immigrantenfamilies rap aan het teruglopen is.
Luister domoor; je hebt zelf de tekst geciteerd. In de oorspronkelijke vorm, het is namelijk niet gewijzigd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Voortaan gewoon je teksten niet meer veranderen. Voorkom je een hoop gezeik mee...
Dus iedereen in Zweden krijgt kinderen? Dan zijn ze wat dat betreft in ieder geval goed voorbereid op een hoop Moslim immigrantenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:48 schreef sigme het volgende:
Dat degene die het 'maar moet slikken' dat de regeling gebruikt wordt dezelfde is als degene die de regeling gebruikt.
Je hebt gelijkl. Jij hebt de tekst snel veranderd en ik heb de veranderingen meegeciteerd..Min foutquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Luister domoor; je hebt zelf de tekst geciteerd. In de oorspronkelijke vorm, het is namelijk niet gewijzigd.
Niet denken dat er iets staat maar lezen wat er staat en geen loze beschuldigingen uiten - die dan ook nog aantoonbaar onjuist zijn. Voorkom je een hoop gezeik mee.
En als je dan om de oren geslagen wordt: "oeps" zeggen, in plaats van strak volhouden terwijl je in je hemd staat.
Nah, er wordt geloof ik niet geregistreerd op geloof. Maar kan je hier wat mee?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:55 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ook onder moslims ?
Graag even wat bewijzen.
bron cbsquote:Kindertal tweede generatie allochtonen daalt
Niet-westers allochtone vrouwen krijgen steeds minder kinderen. De tweede generatie allochtonen heeft een kindertal dat inmiddels maar weinig verschilt van dat van autochtone vrouwen.
Sterke daling kindertal Marokkaanse vrouwen
Vooral het kindertal van Marokkaanse en Turkse vrouwen is in de afgelopen decennia sterk gedaald. Het gerealiseerd kindertal van eerste generatie Marokkaanse vrouwen, geboren in de periode 1965–1969 bedraagt gemiddeld 2,7.
Jammer dat je de rest niet quote.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah, er wordt geloof ik niet geregistreerd op geloof. Maar kan je hier wat mee?
[..]
bron cbs
1 kind meer gemiddeld, das 33% meer groei onder Moslims dan onder autotonen. Lijkt mij best veel?quote:Wel is het kindertal van eerste generatie niet-westerse allochtonen nog aanzienlijk hoger dan dat van autochtonen. Eerste generatie Marokkaanse en Turkse vrouwen in Nederland hebben zelfs een hoger kindertal dan vrouwen in Marokko en Turkije.
Nee, andersom: iedereen die gebruik maakt van die verlofregeling is belastingbetaler. Overigens krijgen nog altijd veruit de meeste mensen kinderen. Het verlof is natuurlijk ook niet verplicht - niet iedereen heeft zin 6 mnd thuis te zitten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:57 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dus iedereen in Zweden krijgt kinderen?
Eh.. die immigranten, hebben die zomaar toegang tot de sociale zekerheid? Of alleen als ze tenminste een baan hebben (anders valt er niks verlof te geven). En is het immigratie beleid gekoppeld aan het arbeidsrecht?quote:Dan zijn ze wat dat betreft in ieder geval goed voorbereid op een hoop Moslim immigranten![]()
Blijkbaar kunnen de Zweden het betalen. Misschien niet meer als zulke gezinnen standaard worden - maar nu wel. In Nederland zouden we het misschien ook kunnen betalen - als we zouden willen. Ik zou het niet willen, voor Nederland.quote:Leuk bij een gezin van 7 kinderen. Dan heeft dus zowel de vader als de moeder in totaal 3,5 jaar gesubsidieerde zwangerschapsverlof genoten. Klinkt erg betaalbaar inderdaad![]()
Ja, best wel.quote:
Zoals uit die cijfers blijkt is bij eerste generatie niet-westerse allochtonen het geboortecijfer heel hoog (zelfs hoger dan in herkomstland), en wordt het bij de tweede generatie vergelijkbaar met het geboortecijfer van autochtonen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:12 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Gerealiseerd kindertal van autochtone en eerste generatie allochtone vrouwen naar geboortejaar van de moeder, 1 januari 2005.
[afbeelding]
quote:Het vruchtbaarheidscijfer van de groep niet-westerse allochtone vrouwen als geheel blijft veel hoger dan dat van autochtone vrouwen. Dat komt door het hoge geboortecijfer van de eerste generatie. Het kindertal van vrouwen van de eerste generatie is nog altijd aanzienlijk hoger dan dat van autochtone vrouwen. Het is scherp gedaald in vergelijking tot eerdere generaties, maar het is hoger dan het cijfer in de landen van herkomst.
Maar wat wil je hier mee duidelijk maken ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Zoals uit die cijfers blijkt is bij eerste generatie niet-westerse allochtonen het geboortecijfer heel hoog (zelfs hoger dan in herkomstland), en wordt het bij de tweede generatie vergelijkbaar met het geboortecijfer van autochtonen.
Zoals al werd gememoreerd: huwelijksmigratie is op dit moment een belangrijk element. Daarmee blijf je namelijk eerste-generatie allochtonen binnenhalen.
Het zou trouwens interessant zijn als het CBS ook zo'n staatje zou ophoesten voor het kindertal van eerste en tweede generatie vaders. Misschien ligt het daar weer heel anders.
-edit(!)-
Nog wel interessante toevoeging uit Elsevier, over het hoge geboortecijfer bij die eerste generatie:
[..]
Dat het 'fokken' door moslims, waarover zorgen werden geuit, niet samenhangt met hun geloof maar met de 'versheid' van de introductie in Nederland.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Maar wat wil je hier mee duidelijk maken ?
Dat weet je helemaal niet en dat kun je alleen maar afwachten. De cijfers tot nu toe liegen er niet om.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef sigme het volgende:
En dat dat, bij tweede generatie (en verder, neem ik maar even aan; geen cijfers over) - waarover men een hoop klaagt- dus niet een van de bestaande problemen is.
Hoe bedoel je dat weet je helemaal niet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:47 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet en dat kun je alleen maar afwachten. De cijfers tot nu toe liegen er niet om.
Gemeten over een periode van...........quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat weet je helemaal niet?
Dat waren toch juist die CBS-cijfers - dat het geboortecijfer bij tweede generatie allochtonen vergelijkbaar is met dat van autochtonen?
De meetperiode. Wie zegt mij dat die geitenhoeders niet alsnog gaan fokkenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Over een periode van? Tweede generatie.Je ziet toch een jaartal van de geboorte van de moeder.
Over de meting:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Gemeten over een periode van...........
Hier staat een uitgebreid stuk over de Recente trends in de vruchtbaarheid van niet-westers allochtone vrouwen van het cbs. Met o.a. onderstaand plaatje:quote:Het gerealiseerd kindertal van een groep vrouwen geboren in een bepaalde periode (cohortvruchtbaarheid) is berekend aan de hand van gegevens uit de Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens (GBA). Hierbij is voor een (bestaand) cohort vrouwen geboren in een bepaalde periode nagegaan hoe de cumulatieve vruchtbaarheid zich gedurende hun vruchtbare leven heeft ontwikkeld. In dit artikel is gebruik gemaakt van gegevens uit de GBA per 1 januari 2005. De cohortvruchtbaarheid van vrouwen die op 1 januari 2005 in Nederland woonden, is berekend door het aantal kinderen dat uit deze vrouwen is geboren, te delen op het totaal aantal vrouwen dat in een bepaald jaar is geboren.
Het uiteindelijke kindertal van de jongere cohorten (1965–1969 en 1970–1974) zal, gezien de leeftijd van de vrouwen, wat hoger zijn dan het gerealiseerde kindertal op 1 januari 2005.
Klopt. Een deel van de dames is nu pas 31, die kunnen nog kinderen bij krijgen. Maar gewoonlijk gaat dat niet meer om grote aantallen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef the_fucker het volgende:
[..]
De meetperiode. Wie zegt mij dat die geitenhoeders niet alsnog gaan fokken
De cijfers laten een dalende trent zien en geen stijgende.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ok dan zie ik nu graag een bron van die 3 en die miljoenen. Want ik heb zo´n vaag vermoeden dat je de cijfers niet helemaal goed voor ogen hebtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:48 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Ik vind je vergelijkingen kolder.
De drie gereformeerden in onze (door jou zo leuk gemetafoorde) "achtertuin" staan in geen enkele verhouding tot de miljoenen middeleeuwse denkers die hier reeds zijn. Zo kun je eeuwig de veluwe aanhalen als mensen je er op wijzen dat de Islam een steeds grotere invloed krijgt. Ik snap je trucje wel, maar het is simpelweg niet meer valide genoeg.
En dat zijn allemaal "middeleeuwse denkers" volgens jou? Volgens mij ga jij erg weinig met Marokkanen om, of is je enige ervaring met Marokkanen gebaseerd op een stel straatschoffies ofzo....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef the_fucker het volgende:
Daarnaast zijn er bijna een miljoen moslims, en een hoop kleine achmedjes (die lui fokken als stieren) in de maak.
Als je echt geloofd dat alle Marokkanen en Turken "godsdienstwaanzinnig" zijn in Nederland, dan is er eigenlijk maar 1 oplossing voor je..... vertrekken naar een ander land waar geen moslims zitten. IJsland ofzo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:41 schreef the_fucker het volgende:
Dat fokken vind ik trouwens wel een probleem: ik zit nl niet te wachten op miljoenen godsdienstwaanzinnige moslims.
Een economische dienst bieden is voortaan al hetzelfde als invoering van de sharia?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:14 schreef DenniZZ het volgende:
Eigenlijk is het al aan de gang natuurlijk. In Nederland hebben we sinds kort de halalhypotheek, wat gezien kan worden als de eerste vorm van Sharia in ons land.
Diecijfers liegen niet inderdaad en laten een dalende trend zien.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:47 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet en dat kun je alleen maar afwachten. De cijfers tot nu toe liegen er niet om.
Wel vreemd trouwens dat de moslims uit jouw dorp alleen maar geiten hoeden. Uit welk boerengat kom je? In mijn stad werken ze ook gewoon in winkels en heb je buschauffeuses met een hoofddoekje; daarnaast heb ik redelijk wat islamitische studiegenoten. Van die studiegenoten willen de meeste trouwens eerst carrière maken en daarna pas kinderen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef the_fucker het volgende:
[..]
Je vergeet de moslims die de binnenstad terroriseren en een bezoek aan het zwembad voor meisjes inmiddels onmogelijk hebben gemaakt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Wel vreemd trouwens dat de moslims uit jouw dorp alleen maar geiten hoeden. Uit welk boerengat kom je? In mijn stad werken ze ook gewoon in winkels en heb je buschauffeuses met een hoofddoekje; daarnaast heb ik redelijk wat islamitische studiegenoten. Van die studiegenoten willen de meeste trouwens eerst carrière maken en daarna pas kinderen.![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:18 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Je vergeet de moslims die de binnenstad terroriseren en een bezoek aan het zwembad voor meisjes inmiddels onmogelijk hebben gemaakt!
Nee die bedoel ik niet blinde, ik heb het over die moslims die niet met hun smerige poten van meisjes in bikini af kunnen blijven. Maar dat is natuurlijk allemaal opgeklopt door de media! Net als dat moslimtuig wat in de binnenstad mensen lastig valt (ej geef mij zigaret) zeker ook nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels halalhypotheken op de halve binnenstad afgesloten en ze gaan met bedekte schouders naar het zwembad. Tuig dat het is.![]()
Eigenlijk wel ja, men is in die cultuur niet gewend aan blote schouders laat staan meisjes in bikini. Dus ja het moslim zijn heeft er wel degelijk mee te maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:26 schreef du_ke het volgende:
Vallen ze je lastig omdat ze moslim zijn?
Volgens mij gaat dat om jongens die in deze cultuur opgegroeid zijn..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:27 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, men is in die cultuur niet gewend aan blote schouders laat staan meisjes in bikini. Dus ja het moslim zijn heeft er wel degelijk mee te maken.
Inderdaad ja, totaal gefrustreerd omdat men thuis en in de moskee wordt geleerd dat vrouwen zich niet zo bloot mogen geven omdat dat tegen de wil van die pedoprofeet van ze is maar als ze in de westerse wel-beschaafde wereld komen zien ze opeens allemaal blote benen en blote schouders!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat om jongens die in deze cultuur opgegroeid zijn..
Speculaties. Je hebt het hier over een groep randjongeren en niet over het overgrote deel van de moslim bevolking die gewoon werken, belastingbetalen, en geen problemen veroorzaken in de maatschappij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:46 schreef DenniZZ het volgende:
Inderdaad ja, totaal gefrustreerd omdat men thuis en in de moskee wordt geleerd dat vrouwen zich niet zo bloot mogen geven omdat dat tegen de wil van die pedoprofeet van ze is maar als ze in de westerse wel-beschaafde wereld komen zien ze opeens allemaal blote benen en blote schouders!
En omdat men nu eenmaal 0.0 respect voor ons en zo mogelijk nog minder voor onze vrouwen heeft, zitten de handjes een beetje los he.
Tuurlijk joh, jij hebt het helemaal door... Hoop dat die eierschaal stevig op je koppie zitquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:46 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Inderdaad ja, totaal gefrustreerd omdat men thuis en in de moskee wordt geleerd dat vrouwen zich niet zo bloot mogen geven omdat dat tegen de wil van die pedoprofeet van ze is maar als ze in de westerse wel-beschaafde wereld komen zien ze opeens allemaal blote benen en blote schouders!
En omdat men nu eenmaal 0.0 respect voor ons en zo mogelijk nog minder voor onze vrouwen heeft, zitten de handjes een beetje los he.
[..]ALTIJD moet je dit doen he?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:43 schreef sigme het volgende:
Nee, ik doe dit lang niet altijd. Wel bij een OP als deze. Of bij iemand die het argument ALLE moslims doen.. Of christenen doen NOOIT..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:46 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
[..]ALTIJD moet je dit doen he?
Als het over moslims gaat GELIJK iets over christelijke bullshit plaatsen alsof dat in NL, en in de wereld, net zo'n groot probleem zou zijn.
Lauwe kans, ik zit hier stevig geworteld. Maar ik geef je weinig kans dat ik aan je verwachtingen zou voldoen, ik heb geestverwanten daaro. Toch bedankt voor de uitnodigingquote:Alsjeblieft: verhuis terug naar R'dam en dan spreek ik je over een jaartje wel weer![]()
Bron? Cijfers?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:16 schreef maartena het volgende:
overgrote deel van de moslim bevolking die gewoon werken, belastingbetalen, en geen problemen veroorzaken in de maatschappij.
Wat heeft dat gedoe van jou te maken met die uitspraak van die Zweedse minister? Nou? Ik zal het je vertellen: helemaal... NIETS. Het is gewoon een Pavlov-reactie van je. Oh jee, moslims. Ik MOET nu iets over christenen er tegenover zetten. Dat MOET, dat MOET.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, ik doe dit lang niet altijd. Wel bij een OP als deze. Of bij iemand die het argument ALLE moslims doen.. Of christenen doen NOOIT..
Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Al die monotheisten zijn één pot nat: een geloof en een overtuiging waar ze het liefst iedereen aan zouden knechten. Dat we die fanatiekere christenen nu redelijk in een hoek hebben is geen reden ze weer speelruimte te geven omdat die moslims ons niet zinnen.
Afgezien van wat werkeloze krakers turnt zo'n beetje iedereen daar om. Dus please doquote:Lauwe kans, ik zit hier stevig geworteld. Maar ik geef je weinig kans dat ik aan je verwachtingen zou voldoen, ik heb geestverwanten daaro. Toch bedankt voor de uitnodiging.
Wat nou WE in DIT land? Jij zit verdomme 12.000 km verderop manquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:16 schreef maartena het volgende:
hebben we volgens the_fucker in dit land "miljoenen godsdienstwaanzinnige moslims".
Jij hebt bronnen die het tegendeel bewijzen?quote:
Er heeft hier iemand vast nog wel die statistieken van het AD die aantonen dat immigranten zoals Turken en Marokkanen NL alleen maar geld hebben gekost. Die zijn al zo vaak geplaatst hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:07 schreef D1 het volgende:
[..]
Jij hebt bronnen die het tegendeel bewijzen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |