jah het waren 100 procent Marokkanen aangezien ik nu vakantie ben in Marokkoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat vervelend van die Marrokanen.
jah van de hele straatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef Vector_SLD het volgende:
Waren jullie de enige die een deurknop hadden?
Nee, ik hap niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
[..]
jah het waren 100 procent Marokkanen aangezien ik nu vakantie ben in Marokko
En nu staat de deur voor één ieder open?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah van de hele straat
onze huis is pas nog nieuw
we hebben 3 sloten hequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah van de hele straat
zal ik aangifte doen bij de curropte politiequote:
hoe jij bedoelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef mazaru het volgende:
Dan ben je nu officieel de leukste thuis![]()
Ikke het heb over een spreekwoordje in de nederlands.quote:
die zijn in Marakech en Agadirquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Het zullen waarschijnlijk Nederlandse toeristen geweest zijn.
Masha'Allah
jepquote:
ja, dat wel.. hebben die mocro's geen tooltjes voor de sloten'?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:27 schreef Meki het volgende:
[..]
jep
duerknop is makkie weg te halen
Ah cool, jullie blijven dus lief in jullie nieuwe huis in Maroc wonen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
jah van de hele straat
of tetouanequote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:31 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Of in Tanger in hotel El Minzah
Die hollandse sekstoeristen zitten overal.
![]()
helaas welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah cool, jullie blijven dus lief in jullie nieuwe huis in Maroc wonen?
Gefeliciteerd !
wat is tooltjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:30 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
ja, dat wel.. hebben die mocro's geen tooltjes voor de sloten'?![]()
waarom typ je telkens duerknop, tis hier geen morroko!
Jij bent Nederlander en MOET met je ouders mee om in Marokko te wonenquote:
wanneer sterf jij eigenlijk aan je terminale kneuzigheid? Ik wil namelijk jouw laatste jaar zo comfortabel mogelijk maken dmv een gulle giftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf doe jij in roflcoco ?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wanneer sterf jij eigenlijk aan je terminale kneuzigheid? Ik wil namelijk jouw laatste jaar zo comfortabel mogelijk maken dmv een gulle gift
Met wat voor cadeau wil je me verrassen dan ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wanneer sterf jij eigenlijk aan je terminale kneuzigheid? Ik wil namelijk jouw laatste jaar zo comfortabel mogelijk maken dmv een gulle gift
mag ik het zeggen, mag ik het zeggen, mag ik het zeggen?!?!?!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met wat voor cadeau wil je me verrassen dan ?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
nee ik heb al genoeg gezegd voor vanavond tegen die mongoolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef brood_korst het volgende:
zeg maar![]()
maar TS jij hebt wel eng veel reacties in moslim topics.....
engerd![]()
wat denk je van vakantiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:35 schreef Maikuuul het volgende:
oow we hebben vandaag een extra slot erbij gezet voor we er niet zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:44 schreef zarGon het volgende:
Meki, snachts de deurknop van je buurman lenen?
Anders sla je met je matties een gast in elkaar en pak je zijn deurknop..
whehehe, weet je zeker dat het geen buitenlanders waren
hoe jij bedoelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef brood_korst het volgende:
zeg maar![]()
maar TS jij hebt wel eng veel reacties in moslim topics.....
engerd![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
[..]
oow we hebben vandaag een extra slot erbij gezet voor we er niet zijn
quote:
extra erbij gezet als voorzorgquote:
hij is gebanned van het Riagg forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef T3rr0r het volgende:
Meki, waarom ben je zo superwoedend op Fok? Vertel me dat eens, dat lijkt me een stuk interessanter dan een gestolen deurknop.
zij laten me geen moderator worden terwijl ik dat kanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef T3rr0r het volgende:
Meki, waarom ben je zo superwoedend op Fok? Vertel me dat eens, dat lijkt me een stuk interessanter dan een gestolen deurknop.
Moslims aan de macht, dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
zij laten me geen moderator worden terwijl ik dat kan
mod van nws zeker ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
tuurlijk wel, scheelt aanslagen slimmerTquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
Moslims aan de macht, dat kan nooit goed gaan.
ik ben geen moslimquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
Moslims aan de macht, dat kan nooit goed gaan.
En als je niet aan de Ramadam meedoet, een nog slechtere zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef SalmanPack het volgende:
onzin, dan ben je nog wel een moslim hoor, een slechte moslim
Als jij je ingburgeringstest nu eens haalt zal ik erover nadenken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat het discriminatie. Zo maakt de overheid Mocro's het leven zuur, jeweet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Moek T3rr0r.jpg gaan posten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:44 schreef T3rr0r het volgende:
Er was toch wel een keer een moslim als mod? Die Mutant ofzo.
Jij mod?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |