hij is gebanned van het Riagg forumquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef T3rr0r het volgende:
Meki, waarom ben je zo superwoedend op Fok? Vertel me dat eens, dat lijkt me een stuk interessanter dan een gestolen deurknop.
zij laten me geen moderator worden terwijl ik dat kanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef T3rr0r het volgende:
Meki, waarom ben je zo superwoedend op Fok? Vertel me dat eens, dat lijkt me een stuk interessanter dan een gestolen deurknop.
Moslims aan de macht, dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
zij laten me geen moderator worden terwijl ik dat kan
mod van nws zeker ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
tuurlijk wel, scheelt aanslagen slimmerTquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
Moslims aan de macht, dat kan nooit goed gaan.
ik ben geen moslimquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:20 schreef seto het volgende:
[..]
Moslims aan de macht, dat kan nooit goed gaan.
En als je niet aan de Ramadam meedoet, een nog slechtere zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:04 schreef SalmanPack het volgende:
onzin, dan ben je nog wel een moslim hoor, een slechte moslim
Als jij je ingburgeringstest nu eens haalt zal ik erover nadenken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat het discriminatie. Zo maakt de overheid Mocro's het leven zuur, jeweet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Moek T3rr0r.jpg gaan posten?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:44 schreef T3rr0r het volgende:
Er was toch wel een keer een moslim als mod? Die Mutant ofzo.
Jij mod?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |