Kom jij ook ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef NJ het volgende:
Hoi. Vrijdag. Have fun.
Zwak excuusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
Ik kom deze keer niet, de dag ervoor trouwt mijn moeder dus ik zal nog wel brak zijn vrjdag
wehehe mijn nichtje trouwt diezelfde dagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
Ik kom deze keer niet, de dag ervoor trouwt mijn moeder dus ik zal nog wel brak zijn vrjdag
Dan moet je die meet niet op vrijdag houden.quote:
Dat is wel de bedoeling.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe neem je je vriendje mee ?
Afleggen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Als nolius niet komt wil ik graag interviews afleggen voor fokradio !!!
Ja wat dan ? zaterdags ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je die meet niet op vrijdag houden.
Die 'status' ben je alweer kwijt enzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah ik kom denk ik wel ff langs als opperbaggeraar
Omdat ik zaterdags om 06:00 moet opstaan en vrijdagavond een vaste kroegavond heb met een boel vrienden.quote:
oh wie is het nu ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die 'status' ben je alweer kwijt enzo.
pech gehad danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat ik zaterdags om 06:00 moet opstaan en vrijdagavond een vaste kroegavond heb met een boel vrienden.
Een..... Leven....?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat ik zaterdags om 06:00 moet opstaan en vrijdagavond een vaste kroegavond heb met een boel vrienden.
Nou zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, jij hebt ONZ aardig verneukt dus kom ik er niet meer.
PI Paul.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Het valt nu wel mee met mij idd want ik heb al maanden een TO ban
Waaromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef longinus het volgende:
Toch maar een poll over de datum ?
Eensch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die 'status' ben je alweer kwijt enzo.
Tyfus, ik zit gewoon 700 posts over paultjuhhh heen of zo.quote:
JIJ MOET OOK KOMEN SAMEN MET PEULMANSquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jullie komen samen!
Kan je toch eindelijk eens een vrouw laten komen 14.gif
Dolletjes! Ik kan niet wachten om je te ontmoetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef skiczukie het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ga ik eerst helemaal uitpluizen hoe ik moet lopen enzo, ik ken Utrecht helemaal niet. Misschien eens kijken wat een jeugdherbeg kost, of ander pitten op een bankje op CS. Maar in elk geval iemand opzoeken.
Geile brakke post.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef skiczukie het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ga ik eerst helemaal uitpluizen hoe ik moet lopen enzo, ik ken Utrecht helemaal niet. Misschien eens kijken wat een jeugdherbeg kost, of ander pitten op een bankje op CS. Maar in elk geval iemand opzoeken.
Neem jij Pedopaultjuhhh mee dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JIJ MOET OOK KOMEN SAMEN MET PEULMANS
Je kan bij biogarde overnachten hoor ik netquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef skiczukie het volgende:
spuit11.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geil. Eindelijk een vrouw die komt.
Had je maar niet met Sofje moeten nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geil. Eindelijk een vrouw die komt.
Waar is Bio?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je kan bij biogarde overnachten hoor ik net
Waar ga jij tukken dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dolletjes! Ik kan niet wachten om je te ontmoeten.
Ja, ik weet trouwens nog wel iets.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Excuses Sebagger. Ik had nog niet alles gelezen.
Ik weet het. Jij mag dit keer tussen mij en Stofje in.quote:
Ik blijf nooit slapen na een eerste ontmoeting.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij mag dit keer tussen mij en Stofje in.![]()
Maar... Als het meezit heeft Bi0 een nieuw huis en blijven we allemaal bij hem slapen.
Soort van pyama party dus.
quote:Sebagger zegt:
Sponsoren jullie mijn eten en drinken dan
Vind ik ook! En BrauN ook!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja maikuul moet ook komen !
Die wil alleen komen als we zijn treinkaartje vergoedenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja maikuul moet ook komen !
Dat lijkt me nou een superplan. Dat bier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah BrauN ook! Kunnen we gezellig samen op het station bieren tot de eerste trein
Ik heb een beetje veel kosten gemaakt deze maand, en dat zonder baantje nu is niet handigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Klinkt Maikuul achtig. Waar kjan ik geld voor een treinkaartje doneren?
Eerste trein ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah BrauN ook! Kunnen we gezellig samen op het station bieren tot de eerste trein
Doen we, bier!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een superplan. Dat bier.
Je verstaat hem toch nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die wil alleen komen als we zijn treinkaartje vergoeden.
Niet naar waar skic, BrauN en ik heenmoetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eerste trein ?
Der rijden om 2 uur half 4 ect ook gewoon treinen hoor
Blablabla je bent gewoon bangquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een beetje veel kosten gemaakt deze maand, en dat zonder baantje nu is niet handig
Als je wat wil overmaken moet je maar ff toevoegen
Oh, jeuh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry, het is weer de tijd van de maand.![]()
Hm, ik en bang ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Blablabla je bent gewoon bang![]()
Ik kwam toch ook terwijl iedereen me of dood of in de gracht wou mieteren
BeF voor paupersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
WIe meedoet aan NB is echt een... een... tja... moeilijk![]()
![]()
.
Lekker gecontroleerd baggeren. Kijk ons eens stoer doen
.
Maar goed. Trusten lieverds.
Bedoel je het NB topic ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
WIe meedoet aan NB is echt een... een... tja... moeilijk![]()
![]()
.
Lekker gecontroleerd baggeren. Kijk ons eens stoer doen
.
Maar goed. Trusten lieverds.
Nee. Bonkjes en sliertjes is niet bij elke vrouw zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, jeuh!
Bonkjes en sliertjes!!!!1!11
Beer and Female.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
BeF voor paupers.
Oeps. Ik stop al
Lekker fris...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Bonkjes en sliertjes is niet bij elke vrouw zo.
Dat van mij is eigenlijk wel helder en lekker fris.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eerste trein ?
Der rijden om 2 uur half 4 ect ook gewoon treinen hoor
Leeuwarden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die uit Groningen of heel dichtbij komt ?
hmah, opzich.quote:
Jij moet ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi ,ik moet ook op de lijst.![]()
Kom meistiertje ook ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi ,ik moet ook op de lijst.![]()
Assenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die uit Groningen of heel dichtbij komt ?
Nee, ik had het meer over het 'Mag ik op die lijst' en 'Ik moet op die lijst'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ,wat op tegen ofzo?![]()
[..]
Tuurlijk.![]()
Oh, gezwellig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AssenMaar ik weet nog niet of ik wel beschikbaar ben die datum
![]()
Ah zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik had het meer over het 'Mag ik op die lijst' en 'Ik moet op die lijst'
deze gaat lukken, geen vakanties meer en gewoon centraal in joetrektquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
Ohhhh weer een nieuwe meet poging deel 109763548912237876346
Centraal zegt iequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
deze gaat lukken, geen vakanties meer en gewoon centraal in joetrekt
Je hebt alleen kans, dat ik op mn sokken, krabbend aan mn ballen, in je oren ga blazen, terwijl je slaaptquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik blijf nooit slapen na een eerste ontmoeting.![]()
Ja, of dat je bij iedereen snorretjes gaat tekenenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt alleen kans, dat ik op mn sokken, krabbend aan mn ballen, in je oren ga blazen, terwijl je slaapt![]()
![]()
Of dat ik mn lul in je mond stopquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, of dat je bij iedereen snorretjes gaat tekenen [afbeelding]
Daarvoor ben ik er.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of dat ik mn lul in je mond stop![]()
Doe maar niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of dat ik mn lul in je mond stop![]()
quote:
Uiteraard. Ik heb een Snoopyboxerquote:
Lief.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een Snoopyboxer![]()
Da's heul geen pyjamaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb een Snoopyboxer![]()
Kan hem tot op mn nek ophijsenquote:
Afgewezenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kan hem tot op mn nek ophijsen![]()
Oke okequote:
Geweldigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oke oke![]()
Ik heb nog zoeen pyama met raceauto's![]()
Jij mag niet meer mee op mijn OVquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:32 schreef Sebasser het volgende:
Tietentopic.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
GeweldigHet duurt even maar dan heb je ook wat
Zo heeft pim het gewild!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij mag niet meer mee op mijn OV
nix je komt gewoonquote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:33 schreef juiced het volgende:
Meldt! Wel weer een kutdatum, want ik heb dan storingsdient. Dus het kan zijn dat ik dan zomaar ineens verdwenen ben. Een uitstel naar een week later ofzo, zou me deugd doen dus. Sjek jullie later.
Bier?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi. Zullen we nu een biertje pakken op een terras?![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:43 schreef longinus het volgende:
Gelukkig heb ik eigen vervoer, en een fokster breng ik altijd thuis
Alle dames?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:43 schreef longinus het volgende:
Gelukkig heb ik eigen vervoer, en een fokster breng ik altijd thuis
Degene die ik aardig vind wel.quote:
Wat is er zo speciaal aan haar dan ?quote:
Hij heeft een piem0l.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:56 schreef longinus het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan haar dan ?
En wat begreep jij niet aan het woord foksters.?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij heeft een piem0l.
Ongebruikt.
vrijdag 29 of zaterdag 30 september bedoel jequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
In het vorige deel stond een poll.![]()
Volgens mij waren we er nog niet over uit of het vrijdag 29 of zondag 30 september zou worden.
Ja dat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
vrijdag 29 of zaterdag 30 september bedoel je
Nee, alleen de TS wilde vrijdag en gebruikte het openen van een nieuw topic als een manier om d'r zin door te drijven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef pussydeluxe het volgende:
In het vorige deel stond een poll.![]()
Volgens mij waren we er nog niet over uit of het vrijdag 29 of zaterdag 30 september zou worden.
Aha.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, alleen de TS wilde vrijdag en gebruikte het openen van een nieuw topic als een manier om d'r zin door te drijven.
29 gewoon jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Aha.
NJ, wil je de TT veranderen in: 29 of 30 september?
We gaan daar met z'n allen voor stemmen in een poll.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
29 gewoon ja!
Ga toch niet mn zaterdag besteden aan een fokmeet!
nee dat was mijn advies, niet meteen met geharrewar in de TT beginnenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, alleen de TS wilde vrijdag en gebruikte het openen van een nieuw topic als een manier om d'r zin door te drijven.
Ja. Dat moest van Yvonne (zie topics van een paar maanden geledenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef Dagonet het volgende:
Kan iemand mij eigenlijk uitleggen waarom dit ONZ meettopic in GC staat?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef pussydeluxe het volgende:
Dit was de tussenstand.
Ik weet niet hoe ik de poll in z'n geheel hier naar toe kan halen.
Hier staat-ie: [ONZ/Baggermeet] En we verschuiven de boel maar weer :')
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Dat moest van Yvonne (zie topics van een paar maanden geleden).
Volgens de policy moeten meettopics altijd in GC. Maar wat mij betreft kan hij wel naar ONZ.
Tuurlijk, komt toch geen hond meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Dat moest van Yvonne (zie topics van een paar maanden geleden).
Volgens de policy moeten meettopics altijd in GC. Maar wat mij betreft kan hij wel naar ONZ.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Volgens de policy moeten meettopics altijd in GC.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar remlof, hij is toch wel de bagger vaderquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
nee dat was mijn advies, niet meteen met geharrewar in de TT beginnen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]. Wijs dat stukje in de policy eens aan dan?
Jij bent er ook weer bij?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Tis wel min of meer gewoonte, maar als het sub-forum gerelateerde meetings zijn mag dat ook best daar hoor.
Net zoals de vorige keren van deze meetingquote:
Wow editie 10 natuurlijk alweerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals de vorige keren van deze meeting.
Nicequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net zoals de vorige keren van deze meeting.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik luister altijd naar remlof, hij is toch wel de bagger vader![]()
.
Ja, en die eerst 2 gingen wel, de andere 7 zijn er nooit geweestquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow editie 10 natuurlijk alweer![]()
Moest van mij, je wilt me toch niet zeggen dat dit een ONZ-meeting is hè?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef Dagonet het volgende:
Kan iemand mij eigenlijk uitleggen waarom dit ONZ meettopic in GC staat?
Dat is een klassiekertjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
yvonne en heatwave, ik kwam net deze nog tegen
Een Minimeet met gevolgen.
als er nog eens zo'n meet komt, ben ik van de partij.
Dat zijn de meetings!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
yvonne en heatwave, ik kwam net deze nog tegen
Een Minimeet met gevolgen.
als er nog eens zo'n meet komt, ben ik van de partij.
Mij best hoor, ik kom toch nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn de meetings!
Dusse HW, je mag deze meet hierhouden
Is dit een afzeg-meet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best hoor, ik kom toch niet.
vrouwen die nooit komen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit een afzeg-meet?
Ik kom ook niet
Dat ligt aan jou, echtquote:
Jij neukt alleen maar als je dronken bentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
dan zou het me niet zo opvallen, toch?
Nee, hij staakt en heeft principesquote:
zal ik dan maar es komen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn de meetings!
Dusse HW, je mag deze meet hierhouden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij staakt en heeft principes
Jamaar, ik kom niet en MUUS ook nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zal ik dan maar es komen?.
misschien ben ik dit keer niet zo schijt in verband met links- en rechtsdragend.
wel, alles is toch gezuiverd nu?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar, ik kom niet en MUUS ook niet
Ik kom alleen als er gevoeld mag worden wie links of rechtsdragend is.quote:
dat kan je bij mij gewoon zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom alleen als er gevoeld mag worden wie links of rechtsdragend is.
Sinds wanneer heb jij ERGENS toestemming voor nodig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en?quote:
Niet,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij ERGENS toestemming voor nodig?.
Die maak ik altijd pas achterafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet,
maar heb jij de "ik kom"lijst gezien?
ow nou dan kom ik ook nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar, ik kom niet en MUUS ook niet
hey ik sta er toch in?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet,
maar heb jij de "ik kom"lijst gezien?
Als er ook gevoeld mag worden of je geschoren bent heb ik daar geen problemen mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is moemoe's fout. Er hebben nog veel meer mensen toegezegd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef fraubitch het volgende:
Waarom sta ik zonder mijn eigen toestemming in de OP
En warom sta ik niet bij de komers?Ik heb het pas in 3 topics aangegeven
Wat denk je, ik zal de OP eens lezen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:23 schreef paultjuhhh het volgende:
waren er toen maar 33 ?
schan-da-lig!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is moemoe's fout. Er hebben nog veel meer mensen toegezegd.
En er zijn geen mods die de OP aanpassen enzo...![]()
Probablyquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi. Gezellig, jij komt ook weer!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Goeie reclame had ik gemaakt op fokradio he adoreer mij hier
Als je het meent jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ow Paultjuhhh. Jij oppermachtige baggeraar
. Dat heb je geweldig gedaan
.
Zoiets?
jij komtquote:
Goed hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:04 schreef Biogarde het volgende:
Staat Paul nog steeds te boek als baggeraar. Heb hem al een tijd niet gezien in MED!![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt je ONZ TO ban toch nog wel he?
kgeloof er niets vanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, vakantie doe ik maar ff niet.
Grote kans dat ik er ben ja.
Omdat je vast niet durft te komen of je zegt van ik heb geen geldquote:
Dat heb ik wel, ik had het alleen nodig voor de vakantie die nu niet doorgaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat je vast niet durft te komen of je zegt van ik heb geen geld![]()
w00000000000000000000000000t dan ga ik jou dus meetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, ik had het alleen nodig voor de vakantie die nu niet doorgaat
Die is zijn wachtwoord nog kwijt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Komt peulmans ook
Alleen bij de dames danquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:48 schreef paultjuhhh het volgende:
ontopic mensen
Zit je weer in je roes?quote:
Roes? Ik rook net mn eerste jointje voor vandaag.quote:
Ik weet genoegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Roes? Ik rook net mn eerste jointje voor vandaag.
Maar als je mn muziek-roes bedoeld: JA !![]()
Alweer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga je dan ook een sok op eten ?
Ik hield het niet binnen, maar wel geprobeerd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat je er ooit 1 op gegeten hebt
Ik heb net een appelflap gegetenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hield het niet binnen, maar wel geprobeerd.![]()
Shoarma met kaas en ananas is ook heel tofquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb net een appelflap gegeten![]()
Ik ook. Zoeen van de Bonus AH dinges ofzoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb net een appelflap gegeten![]()
Ja, goeie tip van me hequote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ook. Zoeen van de Bonus AH dinges ofzo![]()
4 sjizzle my lays sjips.quote:
eyjzquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef remlof het volgende:
ey zo mag je na 12 tequila shots op een meet met elkaar converseren, maar niet in een meet topic om middernacht!
vind ik dan he?
Modlikkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:10 schreef remlof het volgende:
ey zo mag je na 12 tequila shots op een meet met elkaar converseren, maar niet in een meet topic om middernacht!
vind ik dan he?
yvonne dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
ik lik geen geen mods
tenzij vrouwlijk, lekker, geil en geschoren
Je bent dronken en de lampen zijn uit.quote:
In de TT staat van welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Isdit het nachtbaggertopic?
zolang jij m'n bips maar niet doet!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent dronken en de lampen zijn uit.
Zal je je reet roesten, me dunkt![]()
TVP!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
zolang jij m'n bips maar niet doet!
ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je liegt. Jij houdt van Arabische vrouwen.
Kusjes terug.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef moemoe het volgende:
Kusjes vanuit Turkije!
TrenTs en ik komen nog steeds!
niet!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Met zwarte lingerie en hoge zwarte laarzen val je ook op blonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |