Nee toch?quote:
Heyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier ook vanuit scheveningen-strand met de laptop
Als ie zo'n band omhad dan heb ik hem gezien, hij gaat zo van de pier afspringen met een blokbetonquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey
Heb jij toevallig Ratel gezien?
T is een vrouw kutje!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie zo'n band omhad dan heb ik hem gezien, hij gaat zo van de pier afspringen met een blokbeton![]()
[afbeelding]
Inderdaad!quote:
Doe alsof je thuis bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat zou ik toch graag mijn broek uit doen!
Het feestje in me hoofd is al paar uur geleden begonnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zijn we al begonnen met de virtuele meet?
Als NJ komt, kom ik niet hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
Ja hoi.
Als het niet op een vrijdag is wil ik erover nadenken.
Volgens Pizzakoppo ben ik op MSN al heel anders dan op Fok!.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Als NJ komt, kom ik niet hoor
NJ is eng ende wreed
Geeft niet, doe ik ook wel esquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:44 schreef NJ het volgende:
Sorry, ik liet me even gaan.
Opaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Inderdaad!
ikke nietquote:
Ik was gewoon thuis hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey
Heb jij toevallig Ratel gezien?
Ik vind jou juist leuk IRLquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:39 schreef NJ het volgende:
Ja hoi.
Als het niet op een vrijdag is wil ik erover nadenken.
Opaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:23 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat zit je nu weer dom te lullen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Net onder je steen vandaan gekomen?![]()
Grote meetings lukken wel, de kleinere leveren problemen op.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:53 schreef SolidasRock het volgende:
Een grote meeting zal toch niet lukken. Spreek af met een select groepje, dat zal meer succes hebben...
JUpsquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus SANCTAsimplicissimus is Opa?![]()
Ja die moet ook komen. Veel over gehoord
.
Jammerquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik durf alleen in grote groepen.
[hele voorzichtige fluistertoon] Lieve Pussydeluxe,dit is volgens mij de 2e keer dat het uitgesteld wordt.En je weet wat ze zeggen : van uitstel komt afstel. En het is nou eenmaal een feit dat niet iedereen kan op één dag.Ja,als je het een jaar van te voren afspreekt,maar zelfs dan zullen er mensen afhaken.Dus een kleine tip van mijn kant:prik een datum en fuck de rest.Je ziet wel wie er komt en wie niet.( bij voorkeur op zaterdag of zondag).quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin? De meet is 1 keer verplaatst omdat het voor meer dan de helft uitkwam.
Ik kots op meetings met niet leuke users, die vorige meetings afgezegd hebben of uberhaupt nooit zijn geweest.![]()
Zo. Ik ben ook wel eens ongesteld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |