Dat is een klassiekertjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
yvonne en heatwave, ik kwam net deze nog tegen
Een Minimeet met gevolgen.
als er nog eens zo'n meet komt, ben ik van de partij.
Dat zijn de meetings!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:23 schreef Jerruh het volgende:
yvonne en heatwave, ik kwam net deze nog tegen
Een Minimeet met gevolgen.
als er nog eens zo'n meet komt, ben ik van de partij.
Mij best hoor, ik kom toch nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn de meetings!
Dusse HW, je mag deze meet hierhouden
Is dit een afzeg-meet?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij best hoor, ik kom toch niet.
vrouwen die nooit komen...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is dit een afzeg-meet?
Ik kom ook niet
Dat ligt aan jou, echtquote:
Jij neukt alleen maar als je dronken bentquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
dan zou het me niet zo opvallen, toch?
Nee, hij staakt en heeft principesquote:
zal ik dan maar es komen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn de meetings!
Dusse HW, je mag deze meet hierhouden
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, hij staakt en heeft principes
Jamaar, ik kom niet en MUUS ook nietquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zal ik dan maar es komen?.
misschien ben ik dit keer niet zo schijt in verband met links- en rechtsdragend.
wel, alles is toch gezuiverd nu?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar, ik kom niet en MUUS ook niet
Ik kom alleen als er gevoeld mag worden wie links of rechtsdragend is.quote:
dat kan je bij mij gewoon zienquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom alleen als er gevoeld mag worden wie links of rechtsdragend is.
Sinds wanneer heb jij ERGENS toestemming voor nodig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kom alleen als er gevoeld mag worden wie links of rechtsdragend is.
Ja en?quote:
Niet,quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij ERGENS toestemming voor nodig?.
Die maak ik altijd pas achterafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet,
maar heb jij de "ik kom"lijst gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |