Kom jij ook ?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef NJ het volgende:
Hoi. Vrijdag. Have fun.
Zwak excuusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
Ik kom deze keer niet, de dag ervoor trouwt mijn moeder dus ik zal nog wel brak zijn vrjdag
wehehe mijn nichtje trouwt diezelfde dagquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:57 schreef Litso het volgende:
Ik kom deze keer niet, de dag ervoor trouwt mijn moeder dus ik zal nog wel brak zijn vrjdag
Dan moet je die meet niet op vrijdag houden.quote:
Dat is wel de bedoeling.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Moemoe neem je je vriendje mee ?
Afleggen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Als nolius niet komt wil ik graag interviews afleggen voor fokradio !!!
Ja wat dan ? zaterdags ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je die meet niet op vrijdag houden.
Die 'status' ben je alweer kwijt enzo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ah ik kom denk ik wel ff langs als opperbaggeraar
Omdat ik zaterdags om 06:00 moet opstaan en vrijdagavond een vaste kroegavond heb met een boel vrienden.quote:
oh wie is het nu ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die 'status' ben je alweer kwijt enzo.
pech gehad danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat ik zaterdags om 06:00 moet opstaan en vrijdagavond een vaste kroegavond heb met een boel vrienden.
Een..... Leven....?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat ik zaterdags om 06:00 moet opstaan en vrijdagavond een vaste kroegavond heb met een boel vrienden.
Nou zegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, jij hebt ONZ aardig verneukt dus kom ik er niet meer.
PI Paul.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Het valt nu wel mee met mij idd want ik heb al maanden een TO ban
Waaromquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef longinus het volgende:
Toch maar een poll over de datum ?
Eensch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die 'status' ben je alweer kwijt enzo.
Tyfus, ik zit gewoon 700 posts over paultjuhhh heen of zo.quote:
JIJ MOET OOK KOMEN SAMEN MET PEULMANSquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jullie komen samen!
Kan je toch eindelijk eens een vrouw laten komen 14.gif
Dolletjes! Ik kan niet wachten om je te ontmoetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef skiczukie het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ga ik eerst helemaal uitpluizen hoe ik moet lopen enzo, ik ken Utrecht helemaal niet. Misschien eens kijken wat een jeugdherbeg kost, of ander pitten op een bankje op CS. Maar in elk geval iemand opzoeken.
Geile brakke post.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef skiczukie het volgende:
Zet mij maar op misschien. Ga ik eerst helemaal uitpluizen hoe ik moet lopen enzo, ik ken Utrecht helemaal niet. Misschien eens kijken wat een jeugdherbeg kost, of ander pitten op een bankje op CS. Maar in elk geval iemand opzoeken.
Neem jij Pedopaultjuhhh mee dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JIJ MOET OOK KOMEN SAMEN MET PEULMANS
Je kan bij biogarde overnachten hoor ik netquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef skiczukie het volgende:
spuit11.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geil. Eindelijk een vrouw die komt.
Had je maar niet met Sofje moeten nemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geil. Eindelijk een vrouw die komt.
Waar is Bio?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je kan bij biogarde overnachten hoor ik net
Waar ga jij tukken dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dolletjes! Ik kan niet wachten om je te ontmoeten.
Ja, ik weet trouwens nog wel iets.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Excuses Sebagger. Ik had nog niet alles gelezen.
Ik weet het. Jij mag dit keer tussen mij en Stofje in.quote:
Ik blijf nooit slapen na een eerste ontmoeting.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet het. Jij mag dit keer tussen mij en Stofje in.![]()
Maar... Als het meezit heeft Bi0 een nieuw huis en blijven we allemaal bij hem slapen.
Soort van pyama party dus.
quote:Sebagger zegt:
Sponsoren jullie mijn eten en drinken dan
Vind ik ook! En BrauN ook!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja maikuul moet ook komen !
Die wil alleen komen als we zijn treinkaartje vergoedenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja maikuul moet ook komen !
Dat lijkt me nou een superplan. Dat bier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah BrauN ook! Kunnen we gezellig samen op het station bieren tot de eerste trein
Ik heb een beetje veel kosten gemaakt deze maand, en dat zonder baantje nu is niet handigquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Klinkt Maikuul achtig. Waar kjan ik geld voor een treinkaartje doneren?
Eerste trein ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jah BrauN ook! Kunnen we gezellig samen op het station bieren tot de eerste trein
Doen we, bier!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een superplan. Dat bier.
Je verstaat hem toch nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:32 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die wil alleen komen als we zijn treinkaartje vergoeden.
Niet naar waar skic, BrauN en ik heenmoetenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eerste trein ?
Der rijden om 2 uur half 4 ect ook gewoon treinen hoor
Blablabla je bent gewoon bangquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een beetje veel kosten gemaakt deze maand, en dat zonder baantje nu is niet handig
Als je wat wil overmaken moet je maar ff toevoegen
Oh, jeuh!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry, het is weer de tijd van de maand.![]()
Hm, ik en bang ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Blablabla je bent gewoon bang![]()
Ik kwam toch ook terwijl iedereen me of dood of in de gracht wou mieteren
BeF voor paupersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
WIe meedoet aan NB is echt een... een... tja... moeilijk![]()
![]()
.
Lekker gecontroleerd baggeren. Kijk ons eens stoer doen
.
Maar goed. Trusten lieverds.
Bedoel je het NB topic ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:38 schreef pussydeluxe het volgende:
WIe meedoet aan NB is echt een... een... tja... moeilijk![]()
![]()
.
Lekker gecontroleerd baggeren. Kijk ons eens stoer doen
.
Maar goed. Trusten lieverds.
Nee. Bonkjes en sliertjes is niet bij elke vrouw zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, jeuh!
Bonkjes en sliertjes!!!!1!11
Beer and Female.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
BeF voor paupers.
Oeps. Ik stop al
Lekker fris...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee. Bonkjes en sliertjes is niet bij elke vrouw zo.
Dat van mij is eigenlijk wel helder en lekker fris.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eerste trein ?
Der rijden om 2 uur half 4 ect ook gewoon treinen hoor
Leeuwarden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die uit Groningen of heel dichtbij komt ?
hmah, opzich.quote:
Jij moet ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi ,ik moet ook op de lijst.![]()
Kom meistiertje ook ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi ,ik moet ook op de lijst.![]()
Assenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die uit Groningen of heel dichtbij komt ?
Nee, ik had het meer over het 'Mag ik op die lijst' en 'Ik moet op die lijst'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ,wat op tegen ofzo?![]()
[..]
Tuurlijk.![]()
Oh, gezwellig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
AssenMaar ik weet nog niet of ik wel beschikbaar ben die datum
![]()
Ah zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik had het meer over het 'Mag ik op die lijst' en 'Ik moet op die lijst'
deze gaat lukken, geen vakanties meer en gewoon centraal in joetrektquote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
Ohhhh weer een nieuwe meet poging deel 109763548912237876346
Centraal zegt iequote:Op donderdag 17 augustus 2006 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
deze gaat lukken, geen vakanties meer en gewoon centraal in joetrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |