nee, ook op zat en zo. Het is niet irritant, boeit weinig dat er 'maar' 1 keer per uur een trein gaat tussen 11 en 12 uur van ut naar gn. Wat slechter is is dat er op de vertrekstaten staat dat je aansluiting hebt op Groningen met die trein, wat dus niet het geval is (ja, na een half uur wachten op zwolle...)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:59 schreef MREn het volgende:
[..]
Toch ook alleen maar op de doordeweekse dagen?
Wat ik irritanter vind is dat de één-na-laatste trein maar tot Zwolle rijdt, zodat je daar met een irritant gat van een uur zit.
Dan heb ik weer het geluk in Enschede te wonen, die rijden wel netjes elk half uur, laatste trein half uur eerder dan in Gn, maar dat komt omdat Es zichterbij is (blijft 23:53 vertrek uit Ut).
riskantquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Komt er dus eigenlijk op neer dat als ik in Ut zit, en dat zit ik nog al ns de laatste tijd, dat ik toch wel om 22.22 weg zal moeten, anders kom ik niet meer fatsoenlijk thuis (22.53 is ook weer zo riskant)
Ik woon niet in Leeuwarden, maar wel op 20 minuten fietsen van Ljouwert CS, dus ja, IK baal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, wat is Leeuwarden nou?
Friesland is tof, vele malen toffer dan de prov Groninen, maar leeuwarden is weinig... En om 1 of 2 uur snachts kun je toch niet met de trein verder reizen in Leeuwarden. En in leeuwarden wil je niet zijn, niets mis mee dus
staat op de planning voor 2012, als er niet teveel bezwaarschriften komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Is Leeuwarden nou bijvoorbeeld, for FUCKS sake, al eens een keer aangesloten op de rest van het landelijke autosnelwegennet? Ook niet he?
kwijt?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef Zug-Chef het volgende:
4 uur maar ?
Dan baal je ja. Maar de laatste trein van Utrecht naar Rotterdam gaat ook al om 0.17u. Dat is dan een stoptrein, en die komt om 1.13u in Rotterdam aan. Natuurlijk is de Randstad daarna verwend met het nachtnet, maar: waar de laatste stoptrein er minder dan een uur over doet, doet de nachttrein er door het omrijden maarliefst twee uur en negen minuten over. Met andere woorden: je komt òf om 1.13u in Rotterdam aan, òf om 3.23u als je de laatste stoptrein mist.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon niet in Leeuwarden, maar wel op 20 minuten fietsen van Ljouwert CS, dus ja, IK baal.
Langzaam, langzaam begint het tot een aantal mensen door te dringen wat een hersenloze mongolen die lui van Rondje NL toch wel moeten zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan baal je ja. Maar de laatste trein van Utrecht naar Rotterdam gaat ook al om 0.17u. Dat is dan een stoptrein, en die komt om 1.13u in Rotterdam aan. Natuurlijk is de Randstad daarna verwend met het nachtnet, maar: waar de laatste stoptrein er minder dan een uur over doet, doet de nachttrein er door het omrijden maarliefst twee uur en negen minuten over. Met andere woorden: je komt òf om 1.13u in Rotterdam aan, òf om 3.23u als je de laatste stoptrein mist.
En ja, ik ben ervaringsdeskundige helaas...
Tsja, wees blij dat er een nachttrein is, en dat je nog in rotterdam kunt komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan baal je ja. Maar de laatste trein van Utrecht naar Rotterdam gaat ook al om 0.17u. Dat is dan een stoptrein, en die komt om 1.13u in Rotterdam aan. Natuurlijk is de Randstad daarna verwend met het nachtnet, maar: waar de laatste stoptrein er minder dan een uur over doet, doet de nachttrein er door het omrijden maarliefst twee uur en negen minuten over. Met andere woorden: je komt òf om 1.13u in Rotterdam aan, òf om 3.23u als je de laatste stoptrein mist.
En ja, ik ben ervaringsdeskundige helaas...
Het nachtnet rijdt Utrecht - Amsterdam - Schiphol - Leiden - Den Haag Centraal (!) - Delft - Rotterdam Centraal. En dan weer terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
NIet door Gouda? Toen ik ooit eens van Utrecht naar Den Haag moest met de trein midden in de nacht, werden we er in Goude uitgesmeten
Bij mij nog niet, ik zit regelmatig een dag doelloos in de trein, heerlijk toch?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Langzaam, langzaam begint het tot een aantal mensen door te dringen wat een hersenloze mongolen die lui van Rondje NL toch wel moeten zijn
Doorloopkoppen open lassenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:08 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb gehoord dat ze de oude trouwe ICM koploper gaan vernieuwen. Waneer beginnen ze eraan?
Zijn ze al mee begonnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:08 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb gehoord dat ze de oude trouwe ICM koploper gaan vernieuwen. Waneer beginnen ze eraan?
Snijbranden, zagen, punniken, het zal me de tering wezenquote:
Het eerste stel (ik meen de 4011, maar ik ben niet zo'n nummertjesheld) staat al enige tijd binnen te Hlm en al binnenkort naar Oostenrijk reizen om de revisie eens grondig door te nemen in de klimaatkamer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:08 schreef GSMboy het volgende:
Trein Vergeten te Photograferen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef jorienvdherik het volgende:
tvp
Je hebt gelijk. Als je het tegen mij hebt althans.quote:
Da's inderdaad te ver vanaf hier.quote:Ik zag net op Somda dat de GTW in Groningen staat
Maar hij staat te ver om foto's van te maken vernam ik uit een bron
Had het tegen jouquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Als je het tegen mij hebt althans.
[..]
Da's inderdaad te ver vanaf hier.
Stik, da's alweer flauw. Dit is niet mijn dag...
Die zitplaatsen komen ook deels door het inkorten van de balkons. Bovendien zijn de nieuwe stoelen wat dunner dan de huidige -toch wat forse- exemplaren. In ICRm is zo ook een extra rijtje stoelen geplaatst, maar over beenruimte heb ik daar niets te klagen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:13 schreef Duvel het volgende:
't Schijnt dat er minstens 10% meer zitplaatsen in de treinen komen. Meestal doet dat niet veel goeds met de beenruimte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |