Niks van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:48 schreef Tokay het volgende:
Afijn, komt er nog een vraagje? Anders heb ik er nog wel een.
Heeee, dat klinkt Vlaams!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niks van.
O.quote:Ik wil Stanley's persoonlijke feestvraag horen.
Ik loop hier maar pas net rond dus ik weet niks van jullie allebei af.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Persoonlijke vraag, die ook meteen betrekking heeft op de meest besproken user (Meest uitgebreide verteller krijgt het punt):
Wat kun je vertellen over de bijna-ontmoeting tussen Jajong en Stanley_Climbfall?
Als je het weet, wacht dan even met antwoorden, laten we eerst de 'shots in the dark' van de onwetenden bekijken...
Jajong, als je meeleest.. zwijg voor deze keer even. Bedankt.
Vraag is komen te vervallen.quote:
Vanwege dat 'shots in the dark' zal het wel iets met een darkroom te maken hebben...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Persoonlijke vraag, die ook meteen betrekking heeft op de meest besproken user (Meest uitgebreide verteller krijgt het punt):
Wat kun je vertellen over de bijna-ontmoeting tussen Jajong en Stanley_Climbfall?
Als je het weet, wacht dan even met antwoorden, laten we eerst de 'shots in the dark' van de onwetenden bekijken...
Jajong, als je meeleest.. zwijg voor deze keer even. Bedankt.
Sorry, de vraag is komen te vervallen...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:52 schreef requiem4adream het volgende:
Heraklion
Vergeet de eieren niet te controleren op de juiste code, TSE!quote:
too badquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:54 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry, de vraag is komen te vervallen...
(Het antwoord is wel goed, maar je krijgt er dus geen punt voor.)
Slechte grap dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vanwege dat 'shots in the dark' zal het wel iets met een darkroom te maken hebben...
Excuses.quote:
Haha.... zeer close.. Daffo, ik verzin even een nieuwe vraag. Het persoonlijke aspect moet kliek-beeldvorming niet bevorderen vind ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Stanley, als slechte scheidsrechter, wilde Jajong (de slechte voetballer) van 't veld sturen. Helaas liepen ze elkaar mis.
Was het dat?
Het zijn tweehonderste punt isquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef Chen het volgende:
Riighht... en dit heeft met algemene kennis te maken omdat...?
Persoonlijke vraag bij mooie mijlpaal is een traditie, ingesteld door held Asmodian. Doe je gewoon leuk mee dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:00 schreef Chen het volgende:
Riighht... en dit heeft met algemene kennis te maken omdat...?
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze vraag ook niet geheel in overeenstemming met de naam van de quiz, eigenlijk.
Nog nooit in mijn stadsie geweest?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nooit geweest nog, helaas.
Dat is nummer 4!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef SHE het volgende:
Roemenie natuurlijk, Stanley
Asmo is nog nooit in Lissabon geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Lissabon dacht ik... Of was dat Asmo?
Krijgen voor dit grapje dan ook dubbele punten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef MaJo het volgende:
Jongens lees nou toch eens... Asmo is begonnen om bij elk honderste punt een persoonlijke vraag te stellen, iets wat de meesten heel leuk vonden. Stanley doet nu hetzelfde. Is toch juist grappig?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
Hengelo?
Dat geloof ik graag; ik was ook zeer in mijn nopjes toen ik vernam dat er een middelbare school naar mij werd vernoemd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb eens een 800 meter gelopen bij een wedstrijd, georganiseerd door Tokay High School. Dat waren nog eens tijden.
Dan was het iemand anders. Ik vergips me wel vaker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Is het dichtst bij nog denk ik. Oh nee, Hengelo is dichterbij. et zal elkaar niet veel maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
Urk?
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo is nog nooit in Lissabon geweest![]()
Bredaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Verder naar beneden, Belg en dames..
Hij was toch op vakantie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:08 schreef geenaam het volgende:
Eindhoven?
Ik heb de vraag niet eens gevolgd. Ik zit gewoon wat te raden.quote:
Nee toen gokte iemand geloof ik Lissabon. En dat had wel met die witte/gouden stad te maken dacht ik ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij heeft het er wel over gehad dat dit een favoriete stad van hem was.
Of had het met die witte en gouden stad te maken??
Nee nog nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo? Niieuw topic in de wachtrij?
Reese +1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:09 schreef Reese het volgende:
Valkenburg dan
Da's geen pot, da's een eierdoos....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:13 schreef SHE het volgende:
Ik pis ook altijd naast de pot he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |