quote:Totaal gerestaureerd
Kosten nog moeite zijn gespaard. Geniet van de gedetaileerde foto's hieronder.
Maar eerst maar eens een paar technische gegevens van de auto.
motor: benzine
motorinhoud: 1897 cc
aantal pk's: 68
versnelling: 4 gesynchroniseerd, stuurversnelling
remmen: hydraulisch
gewicht: 1136 kg
Orginele Nederlandse auto.
Ja, ik was die andere weer even beuquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij krijgt er spontaan een andere avatar van!
Nee, is denk ik geen 300 SLRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 300SLR
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 13-08-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: kwam waarschijnlijk vanaf de klassieker races
quote:
Pff zo snel ff geen idee voor beide. Die niet SLR is wel zo'n soort wagen uit die tijd, of een replica. zal morgen ochtend eens voor je kijken ok?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, autokenner, wat denk jij dat die NIEt 300SLR is?
En wat is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
puikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Pff zo snel ff geen idee voor beide. Die niet SLR is wel zo'n soort wagen uit die tijd, of een replica. zal morgen ochtend eens voor je kijken ok?
TVR Griffith 400quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank Jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
TVR Griffith 400![]()
Die zit in het spel GT Legends anders had ik m niet herkend![]()
Nr 1 is drie keer voorbij gesjeeesd, maar heb ik er niet op kunnen krijgen. daar balade ik nogal van. (dat was de oorzaak van de drie woorden die ik in totaal zondag heb gesproken)quote:
We zijn echt extreem stil geweest bij de filmpjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef lipje het volgende:
Nu ga ik alle filmpjes bekijken voor het bewijs
Jij bent zowieso geen grote prater. Net als op het terrasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn echt extreem stil geweest bij de filmpjes
Type is bijzaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht al dat het een TVR was door de bollingen op de motorkap![]()
Maar type wist ik dus niet
en jij speelt dat spel nog welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht al dat het een TVR was door de bollingen op de motorkap![]()
Maar type wist ik dus niet
succes met de winterjasquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef lipje het volgende:
Paladijn wees niet de blije Fries, maar beantwoord je mail.
Het was ook puur genieten van het uitzicht en de auto in de eifelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn echt extreem stil geweest bij de filmpjes
Cabriorijden met regen is erg ok, vraag Alexxx maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:40 schreef ook_gek het volgende:
wat een regen gisteren zeg
Beter is het vanmiddag mooi weer. Want ik heb de cabrio weer![]()
Een vliegtuig-geval, ik dacht alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:26 schreef vlad het volgende:
een honda met een topsnelheid van 778 km/h![]()
![]()
tss, dat zijn auto's met vleugelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Een vliegtuig-geval, ik dacht al
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef BazzoS het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017305.php
Geweldig![]()
Te grappig om waar te zijn bijnaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef BazzoS het volgende:
Geweldig![]()
Hondaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
tss, dat zijn auto's met vleugelsdie vliegtuigvouwers pakken gewoon een auto en plakken er vleugels aan
eigenlijk zo er gewoon BMW op vliegtuigen moeten staan
![]()
zou m5 nu happen?![]()
![]()
in het verleden wel meer vliegtuig gerelateerde zakenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Honda
Honda Vliegtuigen![]()
en BMW produceerd straalmotoren
37-45 waren topjaren voor BMWquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
in het verleden wel meer vliegtuig gerelateerde zaken![]()
en niet alleen BMWquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
37-45 waren topjaren voor BMW
ik weet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef M5 het volgende:
[..]
en niet alleen BMW't waren over de hele wereld topjaren voor de vliegtuigindustrie
Kutamerikanen met hun trage shit V8'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef BazzoS het volgende:
Geweldig![]()
Het einde ook gezien?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutamerikanen met hun trage shit V8's
niet zo hè over Toyota'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutamerikanen met hun trage shit V8's
Anders slapen met de visjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet zo hè over Toyota's
Ik weet het niet, zou me niks verbazen daar in Amerika als het wel echt zou zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JaZal toch wel fake zijn neem ik aan?
![]()
Omdat ik gekart heb, en een vriend van me het gefilmd heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
En hoezo heb jij een mooi kartfilmpje?![]()
Show moiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Omdat ik gekart heb, en een vriend van me het gefilmd heeft
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef BazzoS het volgende:
Mijn broertje is bevriend met de dochter van een tandarts hier in Lichtenvoorde, en de tandarts krijgt binnenkort een nieuwe auto.
Dus mijn broertje vraagt zo aan dat meisje: "Krijgen jullie nou een V6 of een V8?"
Meisje: "Neehee, we krijgen een Q7!"![]()
Vakantie en andere leuke dingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:51 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker! Met jou? Waar heb jij zolang uitgehangen dan?
stuk of 20 modjes die ermee gestopt zijn, nordschleiffe-meetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vakantie en andere leuke dingen
Hier nog spannende dingen passiert?
20 mods die ermee gestopt zijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stuk of 20 modjes die ermee gestopt zijn, nordschleiffe-meet
Verder weet ik het niet, ben ook een poosje weg geweest
TF en Lex niet neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
20 mods die ermee gestopt zijn?![]()
TF en Lex niet neem ik aan...?
En wat heb jij uitgevroten dan?
Och godquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
TF en Lex niet neeIjsmeis is wel weer mod
Met de bus?quote:Ik ben 10 dagen naar Salou geweest, en daarvoor nog een lang weekend op een camping in Amsterdam
Istrië; Kroatiequote:-edit-
Waar ben jij op vakantie geweest eigenlijk?
Postenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
En ijsmeis staat met een heel a4tje vol in de viva![]()
Met de bus jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och god
[..]
Met de bus?![]()
[..]
Istrië; Kroatie
milimeterenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
Op naar de kapper, er mag weer flink gesnoeid worden
Zeewater was chill ja, en was met vrienden, m'n ouders houden niet zo van lamzuipen, campings e.d.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Met de bus ja![]()
Was het zeewater daar ook zo lekker warm?Was je met ouders/vrienden? En nog rare dingen gebeurd op vakantie zoals bij ons, toen er een Spanjaard verzopen was in het zwembad bij ons appartement?
Jij bent met het vliegtuig geweest gok ik? En zat je op een camping?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeewater was chill ja, en was met vrienden, m'n ouders houden niet zo van lamzuipen, campings e.d.
En zulke rare dingen niet nee...Gelukkig
vertelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo vervelend
nee herman, met bier kan je geen relatie opbouwenquote:
Hermquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet zo vervelend
Een keer met de bus heen geweest vorig jaar, en toen met het vliegtuig terug, NOOIT MEERquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Jij bent met het vliegtuig geweest gok ik? En zat je op een camping?
Je zegt me nu serieus dat je nog nooit een slok zout water binnen hebt gehad?quote:In salou was er 1 dag hele harde wind, met serieus hoge golvenDus wij zo met een luchtbed "golfsurfen". Dat was erg leuk totdat ik een slok water binnen kreeg
Wat een ranzige bende dat zout
hier is het niet zo heel mooi weer op het momentquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:16 schreef ook_gek het volgende:
heb ik sinds een paar weken weer de cabrio is het meteen mooi weer![]()
Wijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef vlad het volgende:
[..]
nee herman, met bier kan je geen relatie opbouwen![]()
JAZEKERquote:welkom terugvakantie naar het zin geweest?
![]()
Mja, opzich wel geloof ik.... maar ik heb weer een ongekend domme actie uitgehaald, dusjaquote:en je bent toch niet echt lfieft toch?![]()
Ja tuurlijk heb ik wel eens een slok zout water gehad, maar ik was even vergeten hoe zout zeewater ook al weer wasquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een keer met de bus heen geweest vorig jaar, en toen met het vliegtuig terug, NOOIT MEER![]()
![]()
En ja op een camping gezeten ja, en in vergelijking met de appartementen waar ik ook ben geweest daar was de camping beter en luxer
Was het zelf niet zo met de camping eens tijdens het boeken, maar het was echt chill![]()
[..]
Je zegt me nu serieus dat je nog nooit een slok zout water binnen hebt gehad?![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik een heel bad vol kan spugen met het zoute water wat ik heb binnengehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja tuurlijk heb ik wel eens een slok zout water gehad, maar ik was even vergeten hoe zout zeewater ook al weer was
Je voelt hem al aankomen: Vertel!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, opzich wel geloof ik.... maar ik heb weer een ongekend domme actie uitgehaald, dusja
sappige verhalen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, opzich wel geloof ik.... maar ik heb weer een ongekend domme actie uitgehaald, dusja
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
Mja, komt erop neer dat ik d'r nummer niet heb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pardonquote:
Hele week niet lam geweest, laatste avond zo lam als een kanarie geweest, en toen heb ik haar nummer gekregen, maar GEEN idee waar het nu isquote:je hebt alleen naam en woonplaats?![]()
of savonds op je hand geschreven en vergeten om het de volgende dag eerst op een papiertje te zetten voor het douchen?![]()
sorryquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pardon![]()
[..]
Hele week niet lam geweest, laatste avond zo lam als een kanarie geweest, en toen heb ik haar nummer gekregen, maar GEEN idee waar het nu is![]()
Geen ideequote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:48 schreef vlad het volgende:
[..]
sorrywas geen beginnersfout
![]()
wel klote, maar je kan er toch nog wel op een manier achter komen? heeft ze jou nummer ook?![]()
![]()
![]()
bijna man bijna word echt spannendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ChefWoon je al op jezelf?
streetfire videos doen het hier nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:01 schreef BaraCuda het volgende:
Lada met caravan
Voor alex als hij terug komt![]()
![]()
Let the pimpin begin! Spinners, spoilers, alles!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, hij staat nét binnen. Dus er gaat eindelijk wat aan gebeuren.
Als ze dat doet, ga ik haar slaan!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Let the pimpin begin! Spinners, spoilers, alles!
Helllll no.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Let the pimpin begin! Spinners, spoilers, alles!
En vuistdike carbon knalpotquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helllll no.
Mijn vader had het al over een andere uitlaat en toen knikte ik al.
deze vast wel: http://tuning.nhlrebel.com/video/Renault%205.wmvquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
streetfire videos doen het hier niet
maar toch bedanktpost je m ook even in het lada fantopic, voor de andere liefhebbers?
Ging jij niet opruimen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helllll no.
Mijn vader had het al over een andere uitlaat en toen knikte ik al.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
deze vast wel: http://tuning.nhlrebel.com/video/Renault%205.wmv
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
M'n motivatie is verdwenen, ik begin over een uurtje wel.
Mja, ze past er alleen maar nét opquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Die bak ziet er wel zeer netjes uit![]()
En zo te zien heb je een smeerput?Waarom heb ik geen smeerput
![]()
Waarschijnlijk omdat het filmpje Lada! Funny as Hell!!!!!! Heetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Waarom denk die hondenneuker dat het een Lada is?
Boehoequote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het filmpje Lada! Funny as Hell!!!!!! Heet![]()
En doe even normaal![]()
Snel gooi je icoon weg en zeg dat je nooit meer terugkomt!quote:
Hij zei hondenneuker tegen me omdat ik het verschil niet ken tussen een Renault 5 en een Ladaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Snel gooi je icoon weg en zeg dat je nooit meer terugkomt!
Je kunt het ook even fatsoenlijk zeggen hè Alex. Het is maar een idee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei hondenneuker tegen me omdat ik het verschil niet ken tussen een Renault 5 en een Lada
ik vind het tijd voor 2 notes.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt het ook even fatsoenlijk zeggen hè Alex. Het is maar een idee.
Kan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:55 schreef BaraCuda het volgende:
och god ze zijn allemaal weer terug van vakantie
Houd je smoel trutquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij deze!quote:
* ijsmeis pakt haar floret en steekt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij deze!
* Sjoewe heft degen, en garde!
Mwoahaha, you missed me!quote:
ik geloof je niet zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef Fugie het volgende:
mark, moet ik nou weer uitleggen dat dat een hint was ipv dat ze een vriend heeft ;/
* ijsmeis trekt een handschoen uit en gooit die tegen je hoofd waarna je van het paard af flikkert.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoahaha, you missed me!
* Sjoewe zadelt het paard en grijpt een lans.
Houd je bek dicht.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Fugie het volgende:
iets met msn gesprekken en tf
quote:
Ik heb nog maar één handschoen overquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Het wordt een lang pijnlijk en bloedig gevacht eh?
En ik mag geen meisjes slaan van m'n moederquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één handschoen over.
Hee blijf anders even van mn vriendinnetje af, vieze stink hippie.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb geen paard, ik heb een handschoen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx gooit Tamara uit Tilburg over ijsmeis haar paard.
Eindelijk iemand die het doet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee blijf anders even van mn vriendinnetje af, vieze stink hippie.
* Sjoewe slaat Alex een bijl in z'n schedel en stampt een Canon 300D in z'n aarsch.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het doet.
Oh, ik zie nu pas dat je naast Ratelslangetje staatquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen paard, ik heb een handschoen.
Neuh, dat niet. Maar is het actueel dan ofzo? Zo nee, wat heb je er dan mee de laatste tijdquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt het ook even fatsoenlijk zeggen hè Alex Anne. Het is maar een idee.
Gewoon, ik vind dat leuk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar is het actueel dan ofzo? Zo nee, wat heb je er dan mee de laatste tijd?
Is dit niet iets voor je: http://fan.geekish.net/mario/
Nee ijsmeis is ongesteld....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:28 schreef Nolius het volgende:
Ik kom voor gezelligheid. Zit ik hier dan goed?
Dikke doeiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee ijsmeis is ongesteld....
PS, ijsmeis, verplicht Mod-leesvoer:
http://forum.fok.nl/topic/895826
http://forum.fok.nl/topic/895991
Ben je al langs de huisarts geweest?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi Alexxxx,
Ik heb heel veel Zastava's, Lada's en andere gedrochten gezien maar ze niet op de foto gezet.
Haat je me nu?
Groetjes,
Anoniempje
Sterf.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
Hoi Alexxxx,
Ik heb heel veel Zastava's, Lada's en andere gedrochten gezien maar ze niet op de foto gezet.
Haat je me nu?
Groetjes,
Anoniempje
Nee, en ik vraag me ook af waarom?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ben je al langs de huisarts geweest?
Likjes,
Lotgenootje84
PS, Alex, verplicht Mod-leesvoer:quote:
Als je dat wilt weten moet je maandag naar ActionRadio luisteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag me ook af waarom?
Knuffel,
Verlegen22
Ik had een "niet meer dan anders" verwacht, maar dit is ook goedquote:
Misschien ben je besmet geraakt met het kapitalismequote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, en ik vraag me ook af waarom?
Knuffel,
Verlegen22
ik ben op pagina 12 van deel 2.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
PS, Alex, verplicht Mod-leesvoer:
http://forum.fok.nl/topic/895826
http://forum.fok.nl/topic/895991
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten moet je maandag naar ActionRadio luisteren.
Anusbats,
Nolius.
Dat je het ze überhaupt hebt gevraagdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had een "niet meer dan anders" verwacht, maar dit is ook goed
Nee, had m'n telefoon niet of bijna nooit bij me en vrienden met camera's kreeg ik niet zover er foto's van te maken
Wat een onzinquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben op pagina 12 van deel 2.
Dat zal ik nooit wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien ben je besmet geraakt met het kapitalisme
Daar is mijn hond vorig jaar ook aan gestorven!
Vuistje,
Onbekend21
Helemaal niet, ik heb op de dag van de rel alle sbijgelezen, en ik was op pagina 11 met bijlezen toen, zie mn tvp aldaar. en vanaf daar ben ik nu verder aan het lezen.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat je het ze überhaupt hebt gevraagd![]()
quote:
Je bent tof
Helemaal wel. Ik ga echt niet teruglezen. Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb op de dag van de rel alle sbijgelezen, en ik was op pagina 11 met bijlezen toen, zie mn tvp aldaar. en vanaf daar ben ik nu verder aan het lezen.
Woont'ie al in Utreg?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo autodokter.
Ik heb mijn billen gebrand aan mijn nieuwe electrisch verstelbare en verwarmde stolen in mijn Maserati 155. Moet ik nu op blaren zitten?
Ik salueer u (zitten gaat namelijk niet meer)
Rob KG
Nee u moet stervenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo autodokter.
Ik heb mijn billen gebrand aan mijn nieuwe electrisch verstelbare en verwarmde stolen in mijn Maserati 155. Moet ik nu op blaren zitten?
Ik salueer u (zitten gaat namelijk niet meer)
Rob KG
Wat is dit voor foute SCH-uitdrukkingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Anusbats,
Dat is mijn FrieSCHe vriendjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wat is dit voor foute SCH-uitdrukking
Nee, dit is net het half uurtje zonder bagger.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:37 schreef Nolius het volgende:
Of verstoor ik nu jullie bagger-halfuurtje?
Dan is het goed. Jullie gaan mijn topicje niet verbaggeren, mag ik hopenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dit is net het half uurtje zonder bagger.
Alsof dat de enige anusbatser is op fokquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
In combinatie met SCH klinkt dat enigzins dubieus [afbeelding]
Wel de meest bekendequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof dat de enige anusbatser is op fok
Ik heb anders nog wel een paar honderd foto's van bouwmachines?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Dan is het goed. Jullie gaan mijn topicje niet verbaggeren, mag ik hopen![]()
Ik weet het. Heb je forum al even bekeken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een paar honderd foto's van bouwmachines?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb je forum al even bekeken.
Liefquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb je forum al even bekeken.
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef Nolius het volgende:
[..]
Moet ik Boe even bellen of hij iets in F&F wil posten?![]()
Dat zal vast helpenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het niveau op fok is vandaag bedroevend laag, zowel in de PTA SC, als ook op de rest van het forum. Ik sluit af voor nu, tabee.
hey dat zeggen we in den haag ook altijd dat grafkanker.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*mompelt iets met geen goed voor woordje over, grafkanker, enzo*
heel goed knul geef ze het goeie voorbeeld maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Het niveau op fok is vandaag bedroevend laag, zowel in de PTA SC, als ook op de rest van het forum. Ik sluit af voor nu, tabee.
Als ik het vraag doet ze het ookquote:
Ja, maar jij bent een Limboquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"wist mijn posts maar modje"
Dat hoef je mij geen twee keer te zeggen!
Heul niet. Ik ben de baas nuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een LimboPUB word door Friezen gemod.
Nee hoor. Zo'n super schijthekel heb ik er trouwens niet aan, want het is nu lekker rustigggg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt een schijthekel aan PUB, je doet het alleen om Messenga te pesten he?
Ja, goede omroep. Maar alles waar Meindert Talma aan meewerkt is goed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:40 schreef Nolius het volgende:
Linkk?
Da's Llink. Als je een grap maakt, doe het dan wel goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, goede omroep. Maar alles waar Meindert Talma aan meewerkt is goed.
Ja, weet ik veel. Waarom zou ik naar een Tv programma voor hippies op de publieke omroep gaan kijken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:42 schreef Nolius het volgende:
[..]
Da's Llink. Als je een grap maakt, doe het dan wel goed
Weet ik hetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Waarom zou ik naar een Tv programma voor hippies op de publieke omroep gaan kijken?
de link van dat topic is [Centraal] Brommers en scooters Deel 21, BroemBroemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
[Centraal] Brommers en scooters Deel 21, BroemBroem
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de link van dat topic is [Centraal] Brommers en scooters Deel 21, BroemBroem
Nee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
en het gaat er om dat Meindert Talma is genoemd. Ga je die ook eens draaien?
Tofquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:49 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, Nolius, ik heb nog steeds Leona in mijn hoofd zitten. Sinds je het gedraaid hebt.
Dankje.
Tsss, moet ik nu alweer de OP fixen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb je al een mooie 1137 gevonden Nolius?
Newbie van de SC bedoelt iequote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:06 schreef Nolius het volgende:
[..]
Nou, en aangezien jij meer newbie bent dan ik
Ah, dan gooi ik de mijne wegquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb er trouwens al eentje klaarstaan.
Wat dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik weet anders misshcien ook nog een originele?
Laat maar, internet kent dat ding niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Hm, ik weet anders misshcien ook nog een originele?
Ik zie 't .quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat maar, internet kent dat ding niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |