quote:Totaal gerestaureerd
Kosten nog moeite zijn gespaard. Geniet van de gedetaileerde foto's hieronder.
Maar eerst maar eens een paar technische gegevens van de auto.
motor: benzine
motorinhoud: 1897 cc
aantal pk's: 68
versnelling: 4 gesynchroniseerd, stuurversnelling
remmen: hydraulisch
gewicht: 1136 kg
Orginele Nederlandse auto.
Ja, ik was die andere weer even beuquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij krijgt er spontaan een andere avatar van!
Nee, is denk ik geen 300 SLRquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Klopt dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz 300SLR
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 13-08-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: kwam waarschijnlijk vanaf de klassieker races
quote:
Pff zo snel ff geen idee voor beide. Die niet SLR is wel zo'n soort wagen uit die tijd, of een replica. zal morgen ochtend eens voor je kijken ok?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
M5, autokenner, wat denk jij dat die NIEt 300SLR is?
En wat is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
puikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Pff zo snel ff geen idee voor beide. Die niet SLR is wel zo'n soort wagen uit die tijd, of een replica. zal morgen ochtend eens voor je kijken ok?
TVR Griffith 400quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat is dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank Jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:46 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
TVR Griffith 400![]()
Die zit in het spel GT Legends anders had ik m niet herkend![]()
Nr 1 is drie keer voorbij gesjeeesd, maar heb ik er niet op kunnen krijgen. daar balade ik nogal van. (dat was de oorzaak van de drie woorden die ik in totaal zondag heb gesproken)quote:
We zijn echt extreem stil geweest bij de filmpjesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:14 schreef lipje het volgende:
Nu ga ik alle filmpjes bekijken voor het bewijs
Jij bent zowieso geen grote prater. Net als op het terrasquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn echt extreem stil geweest bij de filmpjes
Type is bijzaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht al dat het een TVR was door de bollingen op de motorkap![]()
Maar type wist ik dus niet
en jij speelt dat spel nog welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik dacht al dat het een TVR was door de bollingen op de motorkap![]()
Maar type wist ik dus niet
succes met de winterjasquote:
Ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:17 schreef lipje het volgende:
Paladijn wees niet de blije Fries, maar beantwoord je mail.
Het was ook puur genieten van het uitzicht en de auto in de eifelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn echt extreem stil geweest bij de filmpjes
Cabriorijden met regen is erg ok, vraag Alexxx maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:40 schreef ook_gek het volgende:
wat een regen gisteren zeg
Beter is het vanmiddag mooi weer. Want ik heb de cabrio weer![]()
Een vliegtuig-geval, ik dacht alquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:26 schreef vlad het volgende:
een honda met een topsnelheid van 778 km/h![]()
![]()
tss, dat zijn auto's met vleugelsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Een vliegtuig-geval, ik dacht al
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef BazzoS het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/017305.php
Geweldig![]()
Te grappig om waar te zijn bijnaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef BazzoS het volgende:
Geweldig![]()
Hondaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:48 schreef vlad het volgende:
[..]
tss, dat zijn auto's met vleugelsdie vliegtuigvouwers pakken gewoon een auto en plakken er vleugels aan
eigenlijk zo er gewoon BMW op vliegtuigen moeten staan
![]()
zou m5 nu happen?![]()
![]()
in het verleden wel meer vliegtuig gerelateerde zakenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Honda
Honda Vliegtuigen![]()
en BMW produceerd straalmotoren
37-45 waren topjaren voor BMWquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
in het verleden wel meer vliegtuig gerelateerde zaken![]()
en niet alleen BMWquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
37-45 waren topjaren voor BMW
ik weet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:57 schreef M5 het volgende:
[..]
en niet alleen BMW't waren over de hele wereld topjaren voor de vliegtuigindustrie
Kutamerikanen met hun trage shit V8'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:56 schreef BazzoS het volgende:
Geweldig![]()
Het einde ook gezien?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutamerikanen met hun trage shit V8's
niet zo hè over Toyota'squote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kutamerikanen met hun trage shit V8's
Anders slapen met de visjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet zo hè over Toyota's
Ik weet het niet, zou me niks verbazen daar in Amerika als het wel echt zou zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JaZal toch wel fake zijn neem ik aan?
![]()
Omdat ik gekart heb, en een vriend van me het gefilmd heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:17 schreef BaraCuda het volgende:
En hoezo heb jij een mooi kartfilmpje?![]()
Show moiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Omdat ik gekart heb, en een vriend van me het gefilmd heeft
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:08 schreef BazzoS het volgende:
Mijn broertje is bevriend met de dochter van een tandarts hier in Lichtenvoorde, en de tandarts krijgt binnenkort een nieuwe auto.
Dus mijn broertje vraagt zo aan dat meisje: "Krijgen jullie nou een V6 of een V8?"
Meisje: "Neehee, we krijgen een Q7!"![]()
Vakantie en andere leuke dingenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:51 schreef BazzoS het volgende:
Jazeker! Met jou? Waar heb jij zolang uitgehangen dan?
stuk of 20 modjes die ermee gestopt zijn, nordschleiffe-meetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vakantie en andere leuke dingen
Hier nog spannende dingen passiert?
20 mods die ermee gestopt zijn?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stuk of 20 modjes die ermee gestopt zijn, nordschleiffe-meet
Verder weet ik het niet, ben ook een poosje weg geweest
TF en Lex niet neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
20 mods die ermee gestopt zijn?![]()
TF en Lex niet neem ik aan...?
En wat heb jij uitgevroten dan?
Och godquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
TF en Lex niet neeIjsmeis is wel weer mod
Met de bus?quote:Ik ben 10 dagen naar Salou geweest, en daarvoor nog een lang weekend op een camping in Amsterdam
Istrië; Kroatiequote:-edit-
Waar ben jij op vakantie geweest eigenlijk?
Postenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
En ijsmeis staat met een heel a4tje vol in de viva![]()
Met de bus jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och god
[..]
Met de bus?![]()
[..]
Istrië; Kroatie
milimeterenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
Op naar de kapper, er mag weer flink gesnoeid worden
Zeewater was chill ja, en was met vrienden, m'n ouders houden niet zo van lamzuipen, campings e.d.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:07 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Met de bus ja![]()
Was het zeewater daar ook zo lekker warm?Was je met ouders/vrienden? En nog rare dingen gebeurd op vakantie zoals bij ons, toen er een Spanjaard verzopen was in het zwembad bij ons appartement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |