HAM rulesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
HT-Ratings is gemaakt door die BC-Redeker en zijn vriendjes, oftewel, die lui die mijn topic zo lopen te vervuilen op HT-Nederland...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:18 schreef twi het volgende:
HT Ratings. Zullen vast wel andere programmaatjes zijn die dat ook doen.
quote:Kyle Marshall:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Erland Flyvbjerg:
Zijn vaardigheden op het gebied van conditie stegen van uitstekend naar formidabel.
Joachim Holzapfelkreuth:
Durk Veldscholten:
Zag zijn vaardigheid in conditie toenemen van uitstekend naar formidabel.
Thomas Billsjö:
Axel Waalwijk:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van conditie van uitstekend naar formidabel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
As am I. Iedereen waar ik wel eens contackt mee heb op hattrick en die niet op fok komt in zijn of haar (ja ook vrouwen spelen dit spel) gastenboek geschreven of een bericht gestuurd.![]()
Het volgende bericht hebben ze allemaal gekregen :
¨
[..]
Inmidells 1 keer een stem opgeleverd maar goed beter 1 dan geen. De meeste zijn vandaag nog niet online geweest dus ik heb goede hoop!
Hier doet ie het gewoonquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef nicomart het volgende:
hebben er trouwens meer mensen problemen met HAM? Ik gooi m net aan en op een of andere manier geeft hij in plaats van de posities, het trainingspercentage
'quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef nicomart het volgende:
ja die had ik geinstalleerd... Hij gaf ook niet dat hele spannende trainingsding enzo, was gewoon na een klik helemaal goed.. Alleen dus die rare percentages
Hahahaha foutje bedankt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik m'n stem voor de Koei-award nog wijzigen?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hahahaha foutje bedankt.T was goed bedoeld maar dat wist ik dus niet.
![]()
Ik train verdedigen en ik heb - 10 aan vormquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:15 schreef MacMauser het volgende:
Train ik POS en geen CON om ervoor te zorgen dat ik geen flinke vormdaling heb, heb ik vorm -6!![]()
Lekker is dat!![]()
quote:Gunnar Beidinger [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 040, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Snel]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
lennox, wat doe je nu met je avatarquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:22 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik train verdedigen en ik heb - 10 aan vorm![]()
![]()
1 stijger die er vanavond op gaat. Heeft te weinig passen en zal daarom nooit in A team komen.
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lennox, wat doe je nu met je avatar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |