quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:09 schreef Isabeau het volgende:
En ik zou beter op spelfouten moeten letten(zie het nu pas
)
Idee van onze founderschaap McIntosh:quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Maak maar een mooie omschrijving, want ik ben daar niet de aangewezen persoon voor (aangezien ik ze niet goed 'ken'). Verdient zo te lezen absoluut een vermelding
quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:55 schreef Isabeau het volgende:
WouterB oerfokker, ook: wouterb'en, het volspammen van de usernotes door crewleden, begonnen bij WouterB na de fameuze note van WouterB zelf 'Fantastische poster! Lintje!' in juli 2001, inmiddels hier zeker 300+ notes die echter niet meer te lezen zijn door irritamt scriptgedrag
Nee alleen dat stukje omdat ik dat in dat ene topic wilde quoten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nu alles gecontroleerd op spelfouten?![]()
Hier wel: (Gezonde) Caloriënbommen gezochtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef Isabeau het volgende:
Topictitels pakken de ë niet, freako...
Echt hoor... Moet het meteen zo? Baal je dat je het in eerste instantie geloofde......quote:TS is dus gewoon een talentloos persoon
Ja, zat ik ook aan te denken gister avond, maar ik ben bang dat het hier meteen dood valtquote:Op maandag 29 januari 2007 22:28 schreef OllieA het volgende:
Hoi AR of Isabeau:
Is het geen idee om dit topic naar TTK te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |