quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Een foute maaltijd....
[afbeelding]
hee dies van de aldi?! het plaatje zag ik laatst in het krantje staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef sbonestroo het volgende:
[afbeelding]
Een deurstopper, zodat mijn deur niet tegen mijn tafel aanknalt![]()
Dat moet je niet zeggen johquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef cyberrobin het volgende:
Omdat birdydontfly weigerde.. doe ik het wel!![]()
Voor wat?quote:
Nee, niet voor de hele week. Dag of vier. Plus nog wat spul waar ik langer mee kan doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[afbeelding]
(hey Skv, ik zie dat je voor de hele week boodschappen hebt gedaan!)
Talking nerdyquote:
Ik snap niet wat je hiermee bedoeld, en trouwens ik weet ook niet waar je heen wilt gaan ermee.quote:
geen idee, gegoogled.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:09 schreef whizz het volgende:
[..]
Talking nerdy(vorige topic)
@ kanovinnie, das een AMD Athlon 64 xxxxx ??
En waar is de foto daarvan??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef spenky het volgende:
Een lens 70/300mm voor me nikon D70s
Hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
waar haal je bhs voor 1,99
Ik weet nog wel een goedkopere manier dan ¤ 1,99 btwquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef birdydontfly het volgende:
Wat dan? Gewoon geen bh's dragen?
Hangt er vanaf of ze er wat overheen hebben hequote:
Vooruit maar danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
Daarom zeg ik tocherbij omdat ik niet wil dat meisjes pijn hebben snapje !
Gastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
Daarom zeg ik tocherbij omdat ik niet wil dat meisjes pijn hebben snapje !
Wow, vertelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Aitan het volgende:
denk maar zo de één zijn pijn is de ander zijn sexspeeltje...
Ik heb trouwens vandaag een softijsje gekocht...
Nou ik had de vet grootste die er was en toen heb ik er disco dip op gedaan!!! vet lekker na een dag werk manquote:
EN is dat een seksspeeltje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nou ik had de vet grootste die er was en toen heb ik er disco dip op gedaan!!! vet lekker na een dag werk man![]()
Wat moet jij een topdag hebben gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nou ik had de vet grootste die er was en toen heb ik er disco dip op gedaan!!! vet lekker na een dag werk man![]()
Dat kan jaquote:
Egggggg welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet jij een topdag hebben gehad![]()
Hou het er maar gewoon op dat het al wat laat begint te wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Aitan het volgende:
Oke ik kom momenteel wat vrouwonvriendelijk uit de verf, maar ik bedoel dus gewoon dat euh.. naja ik weet niet wat ik bedoel![]()
Hoeveel heb je er voor betaald ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:14 schreef Weekender het volgende:
[afbeelding]
Vandaag 32" lcd scherm gekocht. Leuk om GTST op te kijken!
Kee danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef Weekender het volgende:
Leuke deal kunnen maken voor veel minder dan 1000euro
Zit dat goedkope spul wel danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, 2 stuks zelfs![]()
.
Geen idee, dat ga ik uittestenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit dat goedkope spul wel dan
Waarom vraag ik dit eigenlijk
Ik zal de voor de hand liggende opmerkingen maar achterwege latenquote:
Heb ik alquote:
Waar koop je van die mooie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef sbonestroo het volgende:
[afbeelding]
Een deurstopper, zodat mijn deur niet tegen mijn tafel aanknalt![]()
Bij de Aldiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Waar koop je van die mooie?
laatste aankoop [afbeelding]
Boh, homo post ff opquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:08 schreef butt_plug het volgende:
-weg-
Ja, die deurstopper. Die was deze week in de aanbieding bij de Aldiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Die deurstopper?
want die kabel komt van de Mediamarkt af
Ikz ie ze op de site van de aldi, 2,99 valt nog mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die deurstopper. Die was deze week in de aanbieding bij de Aldi
Vet, heb je een poster van de bloodhound gangquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:28 schreef snopprinses het volgende:
ik pimp met
- creamy candy bubble bar voor in bad
- melting marshmellow moment voor de douche
- ultimate shine shampoo bar
- hard rock café girlie
- bloodhound gang poster
- 3 paul frank strings
- gratis roze coca cola glas
- en een starbucks espresso mok, maar dat is een kado voor iemand
Foto's komen morgen denk ik
En. enquote:
Dan kan ik er ook gerust een paar kopenquote:
ik wil ook zo'n starbucks mokquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:28 schreef snopprinses het volgende:
ik pimp met
- creamy candy bubble bar voor in bad
- melting marshmellow moment voor de douche
- ultimate shine shampoo bar
- hard rock café girlie
- bloodhound gang poster
- 3 paul frank strings
- gratis roze coca cola glas
- en een starbucks espresso mok, maar dat is een kado voor iemand
Foto's komen morgen denk ik
Nee, dan loop je allemaal enge ziektes opquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:46 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn wielerkleren
[afbeelding]
MAg je hier nog komen >20jaar?
En wat was de schade?quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
[afbeelding]
Intel Core 2 Duo E6600
[afbeelding]
Asus Ati Readeon X1900XT
[afbeelding]
Asus P5W DH Deluxe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:44 schreef Webgangster het volgende:
[afbeelding]
Intel Core 2 Duo E6600
[afbeelding]
Asus Ati Readeon X1900XT
[afbeelding]
Asus P5W DH Deluxe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe duur was die jas?Als ik vragen magquote:Op woensdag 6 september 2006 18:29 schreef MJay1 het volgende:
-Nieuwe jas van G-star
[afbeelding]
[afbeelding]
- 20 euro beltegoed van Hi!
- Een bruine riem bij The Sting, met een soort van knopen aan de boven en onderkant. Like this:
[afbeelding]
-All Stars, heb ik al een maand denk ik, maar heb er nu een foto van
[afbeelding]
Ik heb hem gehaald bij de Jeans Label voor 109,90quote:Op woensdag 6 september 2006 19:15 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Hoe duur was die jas?Als ik vragen mag![]()
Aaaah, een juniorquote:Op woensdag 6 september 2006 22:39 schreef Frederiqueske het volgende:
en deze stick heb ik gekregen![]()
[afbeelding]
Gryphon
AUSSIE JR![]()
![]()
![]()
Das wel heel klein iddquote:
Dat moet flink wat gekost hebbenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef quickie1985 het volgende:
Xbox 360 Premium
Saints Row
Ninja Gaiden Black
Black
Mech Assault2 (werkt niet)
Chrome Hounds
2de controller
Battery pack+ recharger
Schade ... wil ik niet weten
keep us postedquote:
Doe niet zo kansloos gekquote:Op vrijdag 8 september 2006 01:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
keep us posted![]()
(with pictures. evt. te versturen naar mijn email)
Ok en kan je het ook gebruiken als winterjas of is ie daar te. (Zit die jeans label in utrecht?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:25 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald bij de Jeans Label voor 109,90Ik was eigenlijk aan het zoeken voor een 'jack' maar toen kwam ik deze tegen, deze is wel gevoerd een jack meestal niet.
plaatjes plaatjes!quote:
Die schoenen.quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:36 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Al dan wel met zwart streepje
[afbeelding]
[afbeelding]
heb jij drievoetenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:15 schreef Geqxon het volgende:
Die schoenen zitten anders erg lekker, heb er nu al 3 versleten
Nohh Snop.. Die armbandquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:06 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
blousje die mn lerares ook heeft :|
[afbeelding]
blousje
[afbeelding]
Broek
[afbeelding]
plus achterkant
Paul Frank armband
[afbeelding]
kersjesoorbellen, voor bij mn navelpiercing 8)
[afbeelding]
4 paar oorbellen
[afbeelding]
beetje mislukte foto van een ketting
[afbeelding]
nog een ketting
[afbeelding]
Schooltas
[afbeelding]
Boek dat ik voor die prijs niet kon laten liggen
[afbeelding]
schattig notitieboekje voor school
[afbeelding]
en een insteekmap met vakken voor school
Wauw een heel nieuw bed! (of alleen de overtek?)quote:
Jem and the Holograms! JEM! Truly Outraaaagous!quote:
ik wil niet lullig doen ofzo, maar je hebt nog heel wat oefening nodig.quote:
Ze lijken hier wat opquote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen ofzo, maar je hebt nog heel wat oefening nodig.
wat zijn die rechter dingen sowieso?
quote:
komt toch behoorlijk lullig over, ik ben niet iemand die na 3 keer de perfectste dingen kan maken.quote:Op zondag 10 september 2006 20:26 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen ofzo, maar je hebt nog heel wat oefening nodig.
wat zijn die rechter dingen sowieso?
ebayquote:Op zondag 10 september 2006 00:00 schreef booo het volgende:
[..]
Nohh Snop.. Die armbandWaar heb je die vandaan als ik vragen mag?
dankuquote:Op zaterdag 9 september 2006 23:20 schreef Morningwood het volgende:
Mooi hoor snopprinses.
nee ik geef alleen eerlijk commentaar ipv ass te kissen. en nja je loopt eerlijk gezegd nogal stoer te doen met iets eh.. niet zo geweldigs. maar goed, daar ben je sowieso wel goed in geloof ikquote:Op zondag 10 september 2006 22:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
komt toch behoorlijk lullig over, ik ben niet iemand die na 3 keer de perfectste dingen kan maken.
Ik zou zelfs niet weten wie dat wel kan..dus fijne opmerking van je, heb ik veel aan![]()
wat is je probleem zeg?quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nee ik geef alleen eerlijk commentaar ipv ass te kissen. en nja je loopt eerlijk gezegd nogal stoer te doen met iets eh.. niet zo geweldigs. maar goed, daar ben je sowieso wel goed in geloof ik
De vorm?quote:Op zondag 10 september 2006 22:19 schreef snopprinses het volgende:
Vertel dus eens wat er mis is..
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 10 september 2006 22:16 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nee ik geef alleen eerlijk commentaar ipv ass te kissen. en nja je loopt eerlijk gezegd nogal stoer te doen met iets eh.. niet zo geweldigs. maar goed, daar ben je sowieso wel goed in geloof ik
ik blijf maar piekeren wat die rechter dingen zijnquote:Op zondag 10 september 2006 22:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nou vertel. Wat is je probleem?
my thoughtsquote:
Linkje?quote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef C2C het volgende:
[..]
my thoughts
die bitchfight hebben ze hier op fok al eens eerder uitgevochten geloof ik ik krijg hier een de ja vu
nietesquote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef C2C het volgende:
[..]
my thoughts
die bitchfight hebben ze hier op fok al eens eerder uitgevochten geloof ik ik krijg hier een de ja vu
'rechter-dingen' ???quote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik blijf maar piekeren wat die rechter dingen zijn
quote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef birdydontfly het volgende:
Zie je, jij bent er ook niet zeker van
Jawel ik zie kuikentjesquote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef birdydontfly het volgende:
Zie je, jij bent er ook niet zeker van
wow rijke oudersquote:Op maandag 11 september 2006 20:56 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
Recente aankopen
Chanel Zonnebril![]()
Gucci rush 2![]()
Friis and company (school)tas
Armani Jeans Riem
Ipod Adapter
![]()
Die heb ik em vrendin vorig jaar ook gegevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:49 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Voor de vriendin![]()
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef Lief-visje het volgende:
Kaartjes voor India Arie
Ik vind van wel!! Haar live horen zingen voor de 2de keer in 2 maandenquote:
Ik vond breitling eerst maar lelijk, maar ik zie steeds meer gelikte moddeletjes van breitling!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:33 schreef Rushwood het volgende:
Vandaag horloge opgehaald![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En al een tijd geleden geboekt , maar het komt nu toch wel dichterbij![]()
Compleet verzorgde reis naar de F1 GP van Japan![]()
![]()
Linkje naar omschrijving
En voor de mensen die het willen weten , ik heb kaartjes voor Tribune S2, ik ga samen met men pa
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een ontzettend leuk lang jurk-hemdje idd.
Maar de hamvraag is natuurlijk, hoe staat het jou! ?
fotos pls..![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef tonks het volgende:
[..]. ga jij eens een leven proberen te kopen op ebay
als je pakketje dit keer wel aankomt whehee!
Neej duh! over childquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:52 schreef tonks het volgende:
heb je het nu over mij quickie beste vriend
Wowquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Het resultaat van 2,5 uur shoppen:
Witte Ipod met 60 gb geheugen
2 spijkerbroeken van G-Star
1 bruin vest van Replay
1 jurkje
1 zwart kanten hempje
1 rood kanten hempje
2 rode strings
2 zwarte kanten boxers
2 blauwe kanten boxers
1 blauwe kanten bh
1 blauw onderbord
1 oranje onderbord
3 blauwe ronde kaarsen
2 grote ronde oranje kaarsen
5 kleine ronde oranje kaarsen
Boeken
Kluun- Komt een vrouw bij de dokter
Kluun- De weduwnaar
Je gevoels de baas
Zelfvertrouwen, je kunt eraan werken!
Dvd's:
Arie en Silvester-Rammen
De Vliegende Panters- Hype en sex
De Vliegende Panters- De grote 3
Daar Vleigende Panters
Het beste van de Lama's 1
Najib Amhali- Veni Vidi Vici
Najib Amhali- Most Wanted
2 computerspelletjes voor me stiefpa's verjaardag
Nee, is geen iPod video, maar die nieuwste vind ik nu nog te duur en ik ga er toch geen games ofzo op spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
hey sylvana je hebt toch niet een iPod video in de winkel gekocht he? dan heb je waarschijnlijk een oude versie gekocht
nieuwere zijn bruter iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
hey sylvana je hebt toch niet een iPod video in de winkel gekocht he? dan heb je waarschijnlijk een oude versie gekocht
Wat was je kwijt voor alles?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Het resultaat van 2,5 uur shoppen:
Witte Ipod met 60 gb geheugen
2 spijkerbroeken van G-Star
1 bruin vest van Replay
1 jurkje
1 zwart kanten hempje
1 rood kanten hempje
2 rode strings
2 zwarte kanten boxers
2 blauwe kanten boxers
1 blauwe kanten bh
1 blauw onderbord
1 oranje onderbord
3 blauwe ronde kaarsen
2 grote ronde oranje kaarsen
5 kleine ronde oranje kaarsen
Boeken
Kluun- Komt een vrouw bij de dokter
Kluun- De weduwnaar
Je gevoels de baas
Zelfvertrouwen, je kunt eraan werken!
Dvd's:
Arie en Silvester-Rammen
De Vliegende Panters- Hype en sex
De Vliegende Panters- De grote 3
Daar Vleigende Panters
Het beste van de Lama's 1
Najib Amhali- Veni Vidi Vici
Najib Amhali- Most Wanted
2 computerspelletjes voor me stiefpa's verjaardag
Haha, die is coolquote:
Puur toeval.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:27 schreef Zuen het volgende:
En erg origineel.
Gezellig trouwens al dat zwart
Kut voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:45 schreef tonks het volgende:
Wat een originele kutzwarte alto shirts
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Zuen het volgende:
Grappig hoe alto's altijd zeggen dat ze geen alto's zijn
Je kan niet zomaar zeggen ik ben alto of ik ben geen alto.. dat beslissen andere mensen duhquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..
er zijn genoeg alto's die polo's dragen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..
Nooit gezien..quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
er zijn genoeg alto's die polo's dragen hoor
Juh, jij zeker.quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar zeggen ik ben alto of ik ben geen alto.. dat beslissen andere mensen duh
Wel lekkere tieten zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paul Frank shirtje
damn jij koopt egt veelquote:Op maandag 18 september 2006 06:45 schreef Sylvana het volgende:
trainingsjack van Madonna van de H&M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
quote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef jors het volgende:
[..]
damn jij koopt egt veelnope, heb het allemaal echt gekocht, had een leuke financiele meevallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik dat ontzettend leuke kleuren vind die goed bij elkaar staanquote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef birdydontfly het volgende:
Waarom in godsnaam oranje met blauw
mooi shirt !!!quote:
Mooie tieten ook, toch?quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi shirt !!!zin om eens irl te laten zien
?
Laat dat shirtje voortaan maar uit, ja.quote:Op zondag 24 september 2006 17:40 schreef birdydontfly het volgende:
ik maak nooit meer fotos van shirtjes die ik aan heb
en nee hoor jimbo
zo jij bent helemaal klaar voor de dikke party op de tannisclubquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:43 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
nieuw micje voor het draaien(dap pl 08 ¤50,-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |