Haha, die is coolquote:
Puur toeval.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:27 schreef Zuen het volgende:
En erg origineel.
Gezellig trouwens al dat zwart
Kut voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:45 schreef tonks het volgende:
Wat een originele kutzwarte alto shirts
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Zuen het volgende:
Grappig hoe alto's altijd zeggen dat ze geen alto's zijn
Je kan niet zomaar zeggen ik ben alto of ik ben geen alto.. dat beslissen andere mensen duhquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..
er zijn genoeg alto's die polo's dragen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..
Nooit gezien..quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
er zijn genoeg alto's die polo's dragen hoor
Juh, jij zeker.quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar zeggen ik ben alto of ik ben geen alto.. dat beslissen andere mensen duh
Wel lekkere tieten zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paul Frank shirtje
damn jij koopt egt veelquote:Op maandag 18 september 2006 06:45 schreef Sylvana het volgende:
trainingsjack van Madonna van de H&M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
quote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef jors het volgende:
[..]
damn jij koopt egt veelnope, heb het allemaal echt gekocht, had een leuke financiele meevallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik dat ontzettend leuke kleuren vind die goed bij elkaar staanquote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef birdydontfly het volgende:
Waarom in godsnaam oranje met blauw
mooi shirt !!!quote:
Mooie tieten ook, toch?quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi shirt !!!zin om eens irl te laten zien
?
Laat dat shirtje voortaan maar uit, ja.quote:Op zondag 24 september 2006 17:40 schreef birdydontfly het volgende:
ik maak nooit meer fotos van shirtjes die ik aan heb
en nee hoor jimbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |