quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Een foute maaltijd....
[afbeelding]
hee dies van de aldi?! het plaatje zag ik laatst in het krantje staan.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef sbonestroo het volgende:
[afbeelding]
Een deurstopper, zodat mijn deur niet tegen mijn tafel aanknalt![]()
Dat moet je niet zeggen johquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:47 schreef cyberrobin het volgende:
Omdat birdydontfly weigerde.. doe ik het wel!![]()
Voor wat?quote:
Nee, niet voor de hele week. Dag of vier. Plus nog wat spul waar ik langer mee kan doenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[afbeelding]
(hey Skv, ik zie dat je voor de hele week boodschappen hebt gedaan!)
Talking nerdyquote:
Ik snap niet wat je hiermee bedoeld, en trouwens ik weet ook niet waar je heen wilt gaan ermee.quote:
geen idee, gegoogled.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:09 schreef whizz het volgende:
[..]
Talking nerdy(vorige topic)
@ kanovinnie, das een AMD Athlon 64 xxxxx ??
En waar is de foto daarvan??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef spenky het volgende:
Een lens 70/300mm voor me nikon D70s
Hierquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
waar haal je bhs voor 1,99
Ik weet nog wel een goedkopere manier dan ¤ 1,99 btwquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:46 schreef birdydontfly het volgende:
Wat dan? Gewoon geen bh's dragen?
Hangt er vanaf of ze er wat overheen hebben hequote:
Vooruit maar danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
Daarom zeg ik tocherbij omdat ik niet wil dat meisjes pijn hebben snapje !
Gastquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef tonks het volgende:
Daarom zeg ik tocherbij omdat ik niet wil dat meisjes pijn hebben snapje !
Wow, vertelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:54 schreef Aitan het volgende:
denk maar zo de één zijn pijn is de ander zijn sexspeeltje...
Ik heb trouwens vandaag een softijsje gekocht...
Nou ik had de vet grootste die er was en toen heb ik er disco dip op gedaan!!! vet lekker na een dag werk manquote:
EN is dat een seksspeeltje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nou ik had de vet grootste die er was en toen heb ik er disco dip op gedaan!!! vet lekker na een dag werk man![]()
Wat moet jij een topdag hebben gehadquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Aitan het volgende:
[..]
Nou ik had de vet grootste die er was en toen heb ik er disco dip op gedaan!!! vet lekker na een dag werk man![]()
Dat kan jaquote:
Egggggg welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet jij een topdag hebben gehad![]()
Hou het er maar gewoon op dat het al wat laat begint te wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Aitan het volgende:
Oke ik kom momenteel wat vrouwonvriendelijk uit de verf, maar ik bedoel dus gewoon dat euh.. naja ik weet niet wat ik bedoel![]()
Hoeveel heb je er voor betaald ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:14 schreef Weekender het volgende:
[afbeelding]
Vandaag 32" lcd scherm gekocht. Leuk om GTST op te kijken!
Kee danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:18 schreef Weekender het volgende:
Leuke deal kunnen maken voor veel minder dan 1000euro
Zit dat goedkope spul wel danquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld, 2 stuks zelfs![]()
.
Geen idee, dat ga ik uittestenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit dat goedkope spul wel dan
Waarom vraag ik dit eigenlijk
Ik zal de voor de hand liggende opmerkingen maar achterwege latenquote:
Heb ik alquote:
Waar koop je van die mooie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:15 schreef sbonestroo het volgende:
[afbeelding]
Een deurstopper, zodat mijn deur niet tegen mijn tafel aanknalt![]()
Bij de Aldiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:05 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Waar koop je van die mooie?
laatste aankoop [afbeelding]
Boh, homo post ff opquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:08 schreef butt_plug het volgende:
-weg-
Ja, die deurstopper. Die was deze week in de aanbieding bij de Aldiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:09 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Die deurstopper?
want die kabel komt van de Mediamarkt af
Ikz ie ze op de site van de aldi, 2,99 valt nog mee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die deurstopper. Die was deze week in de aanbieding bij de Aldi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |