Linkje?quote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef C2C het volgende:
[..]
my thoughts
die bitchfight hebben ze hier op fok al eens eerder uitgevochten geloof ik ik krijg hier een de ja vu
nietesquote:Op zondag 10 september 2006 22:35 schreef C2C het volgende:
[..]
my thoughts
die bitchfight hebben ze hier op fok al eens eerder uitgevochten geloof ik ik krijg hier een de ja vu
'rechter-dingen' ???quote:Op zondag 10 september 2006 22:28 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik blijf maar piekeren wat die rechter dingen zijn
quote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef birdydontfly het volgende:
Zie je, jij bent er ook niet zeker van
Jawel ik zie kuikentjesquote:Op maandag 11 september 2006 18:38 schreef birdydontfly het volgende:
Zie je, jij bent er ook niet zeker van
wow rijke oudersquote:Op maandag 11 september 2006 20:56 schreef Zonnebril het volgende:
[afbeelding]
Recente aankopen
Chanel Zonnebril![]()
Gucci rush 2![]()
Friis and company (school)tas
Armani Jeans Riem
Ipod Adapter
![]()
Die heb ik em vrendin vorig jaar ook gegevenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:49 schreef Snever het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Voor de vriendin![]()
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:31 schreef Lief-visje het volgende:
Kaartjes voor India Arie
Ik vind van wel!! Haar live horen zingen voor de 2de keer in 2 maandenquote:
Ik vond breitling eerst maar lelijk, maar ik zie steeds meer gelikte moddeletjes van breitling!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:33 schreef Rushwood het volgende:
Vandaag horloge opgehaald![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En al een tijd geleden geboekt , maar het komt nu toch wel dichterbij![]()
Compleet verzorgde reis naar de F1 GP van Japan![]()
![]()
Linkje naar omschrijving
En voor de mensen die het willen weten , ik heb kaartjes voor Tribune S2, ik ga samen met men pa
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:00 schreef a-child-in-chains het volgende:
Een ontzettend leuk lang jurk-hemdje idd.
Maar de hamvraag is natuurlijk, hoe staat het jou! ?
fotos pls..![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 22:02 schreef tonks het volgende:
[..]. ga jij eens een leven proberen te kopen op ebay
als je pakketje dit keer wel aankomt whehee!
Neej duh! over childquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:52 schreef tonks het volgende:
heb je het nu over mij quickie beste vriend
Wowquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Het resultaat van 2,5 uur shoppen:
Witte Ipod met 60 gb geheugen
2 spijkerbroeken van G-Star
1 bruin vest van Replay
1 jurkje
1 zwart kanten hempje
1 rood kanten hempje
2 rode strings
2 zwarte kanten boxers
2 blauwe kanten boxers
1 blauwe kanten bh
1 blauw onderbord
1 oranje onderbord
3 blauwe ronde kaarsen
2 grote ronde oranje kaarsen
5 kleine ronde oranje kaarsen
Boeken
Kluun- Komt een vrouw bij de dokter
Kluun- De weduwnaar
Je gevoels de baas
Zelfvertrouwen, je kunt eraan werken!
Dvd's:
Arie en Silvester-Rammen
De Vliegende Panters- Hype en sex
De Vliegende Panters- De grote 3
Daar Vleigende Panters
Het beste van de Lama's 1
Najib Amhali- Veni Vidi Vici
Najib Amhali- Most Wanted
2 computerspelletjes voor me stiefpa's verjaardag
Nee, is geen iPod video, maar die nieuwste vind ik nu nog te duur en ik ga er toch geen games ofzo op spelenquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
hey sylvana je hebt toch niet een iPod video in de winkel gekocht he? dan heb je waarschijnlijk een oude versie gekocht
nieuwere zijn bruter iddquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:32 schreef tonks het volgende:
hey sylvana je hebt toch niet een iPod video in de winkel gekocht he? dan heb je waarschijnlijk een oude versie gekocht
Wat was je kwijt voor alles?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:41 schreef Sylvana het volgende:
Het resultaat van 2,5 uur shoppen:
Witte Ipod met 60 gb geheugen
2 spijkerbroeken van G-Star
1 bruin vest van Replay
1 jurkje
1 zwart kanten hempje
1 rood kanten hempje
2 rode strings
2 zwarte kanten boxers
2 blauwe kanten boxers
1 blauwe kanten bh
1 blauw onderbord
1 oranje onderbord
3 blauwe ronde kaarsen
2 grote ronde oranje kaarsen
5 kleine ronde oranje kaarsen
Boeken
Kluun- Komt een vrouw bij de dokter
Kluun- De weduwnaar
Je gevoels de baas
Zelfvertrouwen, je kunt eraan werken!
Dvd's:
Arie en Silvester-Rammen
De Vliegende Panters- Hype en sex
De Vliegende Panters- De grote 3
Daar Vleigende Panters
Het beste van de Lama's 1
Najib Amhali- Veni Vidi Vici
Najib Amhali- Most Wanted
2 computerspelletjes voor me stiefpa's verjaardag
Haha, die is coolquote:
Puur toeval.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:27 schreef Zuen het volgende:
En erg origineel.
Gezellig trouwens al dat zwart
Kut voor je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:45 schreef tonks het volgende:
Wat een originele kutzwarte alto shirts
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Zuen het volgende:
Grappig hoe alto's altijd zeggen dat ze geen alto's zijn
Je kan niet zomaar zeggen ik ben alto of ik ben geen alto.. dat beslissen andere mensen duhquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..
er zijn genoeg alto's die polo's dragen hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja, het spijt me.. ik kan ook wel zeggen dat ik wel alto ben, maar dan lieg ik. Ik heb in ieder geval nog nooit een alto met een polo gezien..
Nooit gezien..quote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
er zijn genoeg alto's die polo's dragen hoor
Juh, jij zeker.quote:Op zondag 17 september 2006 20:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar zeggen ik ben alto of ik ben geen alto.. dat beslissen andere mensen duh
Wel lekkere tieten zeg.quote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paul Frank shirtje
damn jij koopt egt veelquote:Op maandag 18 september 2006 06:45 schreef Sylvana het volgende:
trainingsjack van Madonna van de H&M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.off the wall
quote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef jors het volgende:
[..]
damn jij koopt egt veelnope, heb het allemaal echt gekocht, had een leuke financiele meevallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik dat ontzettend leuke kleuren vind die goed bij elkaar staanquote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef birdydontfly het volgende:
Waarom in godsnaam oranje met blauw
mooi shirt !!!quote:
Mooie tieten ook, toch?quote:Op zondag 24 september 2006 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mooi shirt !!!zin om eens irl te laten zien
?
Laat dat shirtje voortaan maar uit, ja.quote:Op zondag 24 september 2006 17:40 schreef birdydontfly het volgende:
ik maak nooit meer fotos van shirtjes die ik aan heb
en nee hoor jimbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |