Komt vast doordat die games voor spotprijzen in de winkel worden aangebodenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef Makster het volgende:
UP
en Project Gothem Racing 2 wil ik ook nog wel![]()
Niet allemaal tegelijk heh
Ga hier heen voor pgr 2quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef Makster het volgende:
UP
en Project Gothem Racing 2 wil ik ook nog wel![]()
Niet allemaal tegelijk heh
Ik heb beide games wel voor je wat zou je er voor willen geven?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:43 schreef Makster het volgende:
Ik ben op zoek naar MotoGP3
Heb wel het een en ander te ruilen, anders betaal ik gewoon heh
Mail is onderwegquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik heb beide games wel voor je wat zou je er voor willen geven?
pmponer at hotmail dot com
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:26 schreef Snever het volgende:
Ik heb hier te koop/ruil: Fable, Unreal championship en Midnight Club 3: dub edition
Ik ben op zoek naar The Godfather
Burnout Revengequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Spookje81 het volgende:
Iemand nog leuke simpele spellen in de aanbieding?
Of zit hier iets bijquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:33 schreef Spookje81 het volgende:
Iemand nog leuke simpele spellen in de aanbieding?
Die misschien, is toch skateboarden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Snever het volgende:
[..]
Tony hawk's underground
Zit er iets bij?
Die misschien.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Of zit hier iets bij
tony hawks underground 2
Ja, dat is skateboarden. Stuur een mailtje naar kevinkleijn@hotmail.com dan handelen we het afquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:44 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Die misschien, is toch skateboarden?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:31 schreef Snever het volgende:
Xbox is verkocht. Moet nu alleen de games nog kwijt.
Wat rest is:
Burnout Revenge 10
Unreal Championship 10
Dead or Alive 3 10
Midnight Club 3 10
Tony hawk's underground 10
Close Combat: First to fight 10
Ultimate Spiderman 10
Fifa 06 demo (wellicht gratis bij een leuke bieding)
Prima stuur een mail naar pmponer at hotmail.com dan ronden we het af.quote:
We hebben bij V&A ook een centraal topic voor de xbox360. Dit topic is voor de gewone xbox. Graag je post te edittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 11:43 schreef Marcvth het volgende:
Ik heb te koop: Prey voor de Xbox Live 360, overgenomen van een goede kennis wegens overcompleet.
Prijs, bieden vanaf ¤40,- of doe een goed bod via de email: marcvth@xs4all.nl
Tiger Woods 2005 en Matt Hoffman PRO BMX ruilen tegen GTA: San Andreas ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Of zit hier iets bij
NFL street
Splinter Cell
Sega GT / Jet set radio Future (twee games 1 disk, was een pack)
Mat hoffmans pro bmx
Motogp
Nba inside drive 2002
Knockout kings 2002
Tiger woods 2005
Red dead revolver
Rallisport challange 1 en 2
colin mcrae rally 04
capcom vs snk2 eo
atv quad power racing 2
mx superfly
mx unleased
Outlaw golf
Mortal Kombat deadly alliance
Project gotham racing 1
fight night 2004
nba live 2003
dtm race driver 2
nba street 2
nhl 2005
crimsons skies
street hoops
espn 2k5 (basketbal)
tony hawks underground 2
Ik heb wel interesse in crimson skies. Ik wil hem wel kopen of ruilen voor Tenchuquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef pmponer het volgende:
[..]
Of zit hier iets bij
NFL street
Splinter Cell
Sega GT / Jet set radio Future (twee games 1 disk, was een pack)
Mat hoffmans pro bmx
Motogp
Nba inside drive 2002
Knockout kings 2002
Tiger woods 2005
Red dead revolver
Rallisport challange 1 en 2
colin mcrae rally 04
capcom vs snk2 eo
atv quad power racing 2
mx superfly
mx unleased
Outlaw golf
Mortal Kombat deadly alliance
Project gotham racing 1
fight night 2004
nba live 2003
dtm race driver 2
nba street 2
nhl 2005
crimsons skies
street hoops
espn 2k5 (basketbal)
tony hawks underground 2
nee san andreas heb ik welquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Tiger Woods 2005 en Matt Hoffman PRO BMX ruilen tegen GTA: San Andreas ?
mail gestuurd over eventuele verkoopquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:25 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in crimson skies. Ik wil hem wel kopen of ruilen voor Tenchudesinteresse [a] gmail [.] com
Wat vraag je voor Matt Hofman?quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
nee san andreas heb ik wel
Tiger woods 2005 en matt hofman kunnen weg voor 17,50 euro incl verzendkosten, als je accoord gaat mail me dan even pmponer at hotmail dot com
Mocht je nog vragen hebben of een ander bod willen doen hoor ik dat natuurlijk ook graag
7,50 excl verzendkosten is 9,50 incl verzendkostenquote:
Ook als ik je beloof het nu over te maken?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
7,50 excl verzendkosten is 9,50 incl verzendkosten
Maar je staat nu zeg maar 2e op de lijst
Dan zoek ik wel ff verder, maar bedanktquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:40 schreef pmponer het volgende:
LOL ja das wel zo eerlijk voor die andere gozer.
Laat ik het zo zeggen als hij morgen voor 18 uur niks van zich heeft laten horen, is ie voor jou
je games zijn opgestuurd dagguzzquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:41 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel ff verder, maar bedankt
Laat maar dan !quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
nee san andreas heb ik wel
Tiger woods 2005 en matt hofman kunnen weg voor 17,50 euro incl verzendkosten, als je accoord gaat mail me dan even pmponer at hotmail dot com
Mocht je nog vragen hebben of een ander bod willen doen hoor ik dat natuurlijk ook graag
Nou in dat geval, ik ben nog geïnteresseerdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Laat maar dan !
Misschien kom ik later nog op Tiger Woods terug!
Prima, tiger woods doe ik weg voor 7,50 excl verzendkosten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:33 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Misschien kom ik later nog op Tiger Woods terug!
en op de post dus als het goed is heb je hem morgenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:46 schreef Dagguzz het volgende:
@pmponer: Geld is overgemaakt
quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:38 schreef Snever het volgende:
Wat rest is:
Burnout Revenge 8
Unreal Championship 8
Dead or Alive 3 8
Midnight Club 3 8
Tony hawk's underground 8
Close Combat: First to fight 8
Ultimate Spiderman 8
Fifa 06 demo (wellicht gratis bij een leuke bieding)
Prijzen exclusief verzending
Unreal championship, Dead or alive 3 ?quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:23 schreef dewitteparel het volgende:
Heeft iemand Ninja Gaiden Black ?
Iemand nog toffe platform games / dronken bui met vrienden spellen?
nah meer in het rijtje mariokart bedoel ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:35 schreef Snever het volgende:
[..]
Unreal championship, Dead or alive 3 ?
Jaaa! zoiets zoek ik dus ook!quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
nah meer in het rijtje mariokart bedoel ik
Heb je toevallig ook Crash Bandicoot het "normale" spel? Helemaal plat gespeeld op Playstation 1 (drie delen ofzo?)quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Crash bandicoot racing misschien?
hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Snever het volgende:
[..]
Crash bandicoot racing misschien?
Voor 75 euro mag de koper ze allemaal hebben...quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef kibber het volgende:
Splinter Cell - 7,50
Splinter Cell Pandora Tomorrow - 10 euro
Unreal Championship (classic) - 7,50 euro
Freedom Fighters - 10 euro
Ghost Recon Island Thunder - 7,50 euro
Fifa 2004 - 7,50 euro
Halo - 10 euro
Max Payne - 10 euro
Rainbow Six 3 - 10 euro
Metal Gear SOlid 2 Substance - 10 euro
Project Gotham Racing - 7,50 euro
Op te halen in Enschede.
Verzendkosten voor koper.
Een goed bod doen staat vrij
Even met mijn broertje overleggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Voor 75 euro mag de koper ze allemaal hebben...
Iemand interesse?
Waarom neem je die van mij gewoon niet. scheelt je weer 30 euroquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:03 schreef DaMook het volgende:
Ik zoek de GTA double pack of iig gta sa
[..]
Even met mijn broertje overleggen
Ok ik neem ze geen van beidequote:Op dinsdag 5 september 2006 15:28 schreef Snever het volgende:
[..]
Waarom neem je die van mij gewoon niet. scheelt je weer 30 euro
quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok ik neem ze geen van beide. Mijn broertje (die uiteraard moet betalen
) heeft geen interesse
.
Watis het probleem?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok ik neem ze geen van beide. Mijn broertje (die uiteraard moet betalen
) heeft geen interesse
.
Deze heb ik eventueel wel voor je liggen heb alleen geen interesse in ruilquote:
Thx voor het aanbod, ik wacht nog even op een ruil aanbod.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Deze heb ik eventueel wel voor je liggen heb alleen geen interesse in ruil
wat denk je van 10 euro inclusief verzendkosten?
pmponer at hotmail dot com
De spellenquote:Op woensdag 6 september 2006 03:13 schreef kibber het volgende:
[..]
Watis het probleem?
De prijs, of de spellen?
¤10 incl is een deal hiero..quote:Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef Sala-adin het volgende:
Halo2 heb ik nodig
ik geef er 10 euro voor incl
Heb je deze nog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:15 schreef kibber het volgende:
Project Gotham Racing - 7,50 euro
Nee.quote:Op maandag 25 september 2006 18:18 schreef Laurens. het volgende:
Snever, heb je Midnight Club 3 nog?
Moet het kostenquote:PGR 2 (pack versie)
Splinter Cell 2
Splinter Cell 3
Ook heb ik nog Silent Scope Complete + een lightgun (50hz)
Kost datquote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef A321456 het volgende:
Ghost Recon 1
Ghost Recon 1 Island Thunder
Ghost Recon 2
Ghost Recon 2 Summit strike
Rainbow Six Black Arrow
heb je ze nog?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef A321456 het volgende:
Hey,
heb hier nog flink wat spellen in de aanbieding. We gaan uit van 10 euro ps exc. verzendkosten. Bij grotere afname volgt korting:)
Project Gotham Racing 1
Project Gotham Racing 2
Forza Motorsport
Moto GP 1
Mech Assault 1
Mech Assault 2
Ghost Recon 1
Ghost Recon 1 Island Thunder
Ghost Recon 2
Ghost Recon 2 Summit strike
Splinter Cell Pandorra Tomorrow
Lord of the Rings The Third Age
Midtown Madness 3
Bionicle
Full Spectrum Warrior
Rallisport Challenge 1
Rallisport Challenge 2
Toca Race Driver 2
Racing Evoluzione
Rainbow Six 3
Rainbow Six Black Arrow
[afbeelding]
Ik heb deel 1 en 2. Ben zelf op zoek naar:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar X-Men Legends 2 !! Niemand die me blij kan maken?
Ruilen tegen Full Spectrum Warrior?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:54 schreef computermistake het volgende:
Gta San Andreas te koop, in perfecte staat met boekjes + map
vanaf 10exlcusief
Ik heb hier wel een medal of honor liggen die ik nooit speel, voor de normale/eerste xbox. wil hem wel ruilen als je een leuk spel tegenover hebt, anders 5euro excl verzendkosten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef Frenkel het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Max Payne 1 of 2
Medal of Honor
Iemand deze in de aanbieding?
Splinter Cell Chaos Theory voor 10 inclquote:Op zondag 3 juni 2007 02:13 schreef Patton het volgende:
[afbeelding]
Splinter Cell
Splinter Cell Chaos Theory
Splinter Cell Pandora Tomorrow
Ghost Recon
Prince of Persia Sands of Time
10 euro per stuk (exclusief verzenden) of 40 euro voor de hele zwik.
Of bieden natuurlijk![]()
Ik wel hem ruilen tegen een ander Xbox spel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben nog altijd op zoek naar Star Wars; Knights Of The Old Republic I
Iemand?
forza motorsport & Brothers in Arms Road to Hill 30quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:35 schreef Vicky het volgende:
Heeft iemand nog een leuke game die je met z'n 2-en kan spelen??
Ik heb hier Fablequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik wel hem ruilen tegen een ander Xbox spel?
Volgens mij heb ik die nog liggen dit is JSRF / SEGA GT disk (als ik hem nog heb) Moet ik thuis even kijken of ik hem niet in een voorgaande verkoop/ruil sessie hem niet al weg heb gedaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef Ulquiorra het volgende:
Ik ben op zoek naar Jet Set Radio Future..
Iemand die hem nog heeft en 'm verkoopt? =)
Intresse in BiAquote:[
forza motorsport & Brothers in Arms Road to Hill 30
Zie: [TR] Multi Gamesoft/hardwarequote:-F1 Career Challenge
Heb F1 Career Challenge hier liggen , eventueel te ruilen tegen een andere game anders 10E incl verzendkosten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef groggy het volgende:
ik zoek een formule 1 game
Oh, sorrie, was dit topic een beetje vergeten, maar nee ik kan KOTOR tijdelijk niet vinden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Haijo had je nog interesse?
fablequote:Op donderdag 14 juni 2007 10:44 schreef invine het volgende:
[..]
Heb F1 Career Challenge hier liggen , eventueel te ruilen tegen een andere game anders 10E incl verzendkosten.
Dat is Halo 1 idd. Ik wil niet ruilen aangezien ik probeer mijn xbox te verkopenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef Haijo het volgende:
Als dat Halo 1 is wil ik hem op zich wel icm Metal Gear Solid 2 en Crimson Skies? Maar ik ruil het liefst, geïntereseerd?
welke guns zijn dat?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef dewitteparel het volgende:
House of the Dead 2 & 3 + Silent Scope + 2 laserguns: 30¤
Sorry dat is me echt te gek. Ik denk dat je het jezelf lastig maakt door spellen alleen per pakket van 5 te verkopen. Zeker als de populaire titels straks weggaan wordt het alleen maar lastiger.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:42 schreef DNLZZ het volgende:
55 eu
is niet de prijs die ik in mijn hoofd had, ik denk er nog over naquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:06 schreef DNLZZ het volgende:
oké forza ms + cs voor 16 eu? spellen verkeren in goeie staat!
Een leuke prijs is 9 euro inclusief voor Ninja Gaidenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:20 schreef DNLZZ het volgende:
@ SpotlessMind00: Maak jij eens een leuke prijs dan?
Ik vind het een goed aanbod maar ik ga er niet op in. Jij succes met je verkoop, ik ga verder zoeken naar een losse Ninja Gaidenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef DNLZZ het volgende:
voor 40 eu incl geef ik je de double pack, san andreas, ninja gaiden, need for speed: carbon en nfs: most wanted..
Kost dat ?quote:Ninja Gaiden
Medal of Honor: European Assault
Grand Theft Auto: Double Pack (Vice City, Gta III)
Grand Theft Auto: San Andreas
Counter-Strike
Wanneer je nfs most wanted vervangt door fable wil ik het wel van je overnemen voor 40 euro!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef DNLZZ het volgende:
voor 40 eu incl geef ik je de double pack, san andreas, ninja gaiden, need for speed: carbon en nfs: most wanted..
Daar heb ik intresse in....quote:- GTA Vice City + GTA III
- Dark Alliance
- GTA San Andreas
- Pirates of the Carribean
7,50 inclusief.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:19 schreef Tumble het volgende:
halo 1(+gratis de halo 2 disc doosje is zoek vandaar deze actie)
Gulden middenweg, 10,- inclusief?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:01 schreef Tumble het volgende:
disc van halo 2 is in perfecte staat (beide discs trouwens)
7.50 vind ik echt te weinig 12,50 incl en we hebben een deal
Ik had een ander rekensommetjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef killermj het volgende:
@Marcara 2 bubbel envelopen van a4 en dan 2 speller erin...8,- is geen gedeelde verzendkosten want dan kom je op 16
Lijkt me beetje veel
Ik heb hier KOTOR in nieuwstaat. Doe maar een bod...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:43 schreef killermj het volgende:
Iemand nog Kotor 1 ?
Helaas. Ik heb er zelf kortgeleden nog meer voor betaald. Dan blijft hij hier gewoon liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:59 schreef killermj het volgende:
12incl ?
Laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef groggy het volgende:
ik heb een gta SA maar die krijg je niet voor 10e..
heb je de DS hardware ook nog? Werkend en al wil ik je er incl. de spellen 100 euro voor gevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef killermj het volgende:
http://www.emjeej.nl/verkoop
ik zoek en ruil mijn games!!!
xbox360 heeft zijn eigen topicquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:01 schreef Bealeo het volgende:
Iemand interesse in mijn games ?
[TK] Veel Xbox 360 Accessoires + 8 Games !
Wat is precies het verschil tussen de 2? is er een opvolger? en welke heb jij ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef invine het volgende:
Welke fable?
Misschien moet je de prijs omlaag halen. Mij kan het namelijk een reet roesten of het nieuwstaat is. Het gaat om de disc, en als die werkt vind ik het best.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog altijd Star Wars-Knights Of The Old Republic te koop. Iemand interesse? Nieuwstaat.
Er zijn genoeg mensen die dat wel interesseert daarom meld ik het. Als 15 euro te veel is kun je altijd een tegenbod doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien moet je de prijs omlaag halen. Mij kan het namelijk een reet roesten of het nieuwstaat is. Het gaat om de disc, en als die werkt vind ik het best.
Als ze de games gaan polijsten hoeft ik ze iig niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef invine het volgende:
Voor 15 euro kan ik hem ook bij replay bij wijze van spreken halen, ook in nieuwstaat en zelfs nog gepolijst!
Meeste 2e hands game shops polijsten hun games..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Als ze de games gaan polijsten hoeft ik ze iig niet.
Ik zet je even in de wacht; ik ben in gesprek met BMH. Ik laat het je weten, o.k.?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:59 schreef killermj het volgende:
Spotless voor 10 incl neem ik hem van je over!!
PM mij je gevens maar
ik ben eruit met BMHquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:02 schreef killermj het volgende:
@Spotless... en ??
iemand?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef Hakkert het volgende:
Net een xbox gekocht en ik zoek Fable lost chapter, Morrowind of andere games die leuk zijn. Ik heb eventueel Burnout takedown te ruil![]()
heb wel interesse in burnout revenge. ruilen tegen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:06 schreef Happietsjakkie het volgende:
Te ruil:
Burntout Revenge
Amped 3
Fable Lost chapters en Ninja Gaiden inmiddels in bezit. Iemand nog morrowind te koop? of te ruil voor Burnout Takedown?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef Hakkert het volgende:
[..]
iemand?
Ninja gaiden lijkt me ook wel een geinig spel
Interesse in BG DA 2.. Wat wil je er voor hebben ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Goedie het volgende:
ik heb een paar xbox 360 games te koop:
Project Gotham Racing 3
Fight Night Round 3
Perfect Dark
Ghost Recon
Condemned
Call of Duty 3
Dead Rising
Gears of War
Pro Evolution Soccer 6
Tevens heb ik nog een paar xbox spellen: Dead or alive ultimate (2 en 3), X-men Legends, Ninja Gaiden, Baldur's Gate Dark Alliance 2.
Als je meerdere spellen neemt dan krijg je natuurlijk korting
10 euro excl. verzendkosen per xbox spelquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:13 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Interesse in BG DA 2.. Wat wil je er voor hebben ?
Alleen te koop? Ik wil Baldur's Gate wel ruilen...quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:32 schreef Goedie het volgende:
Project Gotham Racing 3
Fight Night Round 3
Perfect Dark
Ghost Recon
Condemned
Call of Duty 3
Dead Rising
Gears of War
Pro Evolution Soccer 6
Tevens heb ik nog een paar xbox spellen: Dead or alive ultimate (2 en 3), X-men Legends, Ninja Gaiden, Baldur's Gate Dark Alliance 2.
Als je meerdere spellen neemt dan krijg je natuurlijk korting
Helaas, alleen te koop. Ik speel geen xboxspellen meer en ik heb het geld hard nodig voor een vliegticket naar Hong Kongquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:00 schreef Haijo het volgende:
[..]
Alleen te koop? Ik wil Baldur's Gate wel ruilen...
Ik heb 20e incl. over voor Fight Night 3 en Condemned samenquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:04 schreef Goedie het volgende:
[..]
Helaas, alleen te koop. Ik speel geen xboxspellen meer en ik heb het geld hard nodig voor een vliegticket naar Hong Kong![]()
20 euro incl. voor beide spellen samen? Lijkt me een beetje heel erg aan de lage kant.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:47 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Ik heb 20e incl. over voor Fight Night 3 en Condemned samen
geen interesse dan, je gaf in een eerdere post aan dat je ze voor 10e p/s weg deed, vandaar.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:40 schreef Goedie het volgende:
[..]
20 euro incl. voor beide spellen samen? Lijkt me een beetje heel erg aan de lage kant.
Je mag ze voor 37,5 euro beide hebben.
Ik geef er mijn ziel bij als je het aan mij wilt verkopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:50 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Heeft iemand Morrowind GOTY voor mij?
Nee Sorry ik vind Forza net ff te leukquote:Op woensdag 5 september 2007 11:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ruilen tegen Forza Motorsport 2 van jou?
psst:quote:Op woensdag 5 september 2007 16:03 schreef Eskimowned het volgende:
Heb het spel Condemned voor de Xbox360 te ruil tegen (bijv.) 1 van de volgende Xbox360 games:
BurnOut: Revenge
Dead Rising
Rainbow Six: Las Vegas
Just Cause
Mocht je het niet kennen, dit is een link naar een beschrijving van het desbetr. spel: http://www.gamespot.com/xbox360/adventure/condemned/index.html
Game verkeert in nieuwstaat. Lijkt het je wat, laat het me ajb dan weten (via PM is ook goed)
Contacteer me maar wanneer je het beu wordtquote:Op woensdag 5 september 2007 15:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee Sorry ik vind Forza net ff te leuk![]()
d'ohquote:Op woensdag 5 september 2007 17:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
psst:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 18
het huidige topic is voor den ouden Xbox.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef Goedie het volgende:
Project Gotham Racing 3
Fight Night Round 3
Perfect Dark
Ghost Recon
Condemned
Call of Duty 3 verkocht onder voorbehoud
Dead Rising
Gears of War verkocht onder voorbehoud
Pro Evolution Soccer 6 verkocht onder voorbehoud
Tevens heb ik nog een paar xbox spellen:
Dead or alive ultimate (2 en 3),
X-men Legends,
Ninja Gaiden, verkocht onder voorbehoud
Baldur's Gate Dark Alliance 2.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:32 schreef Professor_Paljas het volgende:
Voor een vriend bied ik te koop aan:
Splinter Cell (Xbox) 10,-
Splinter Cell Pandora Tomorrow (Xbox) 10,-
Splinter Cell Chaos Theory (Xbox) 10,-
Halo 2 (Xbox) 7,50
Rainbow Six 3 (Xbox) 7,50
Rainbow Six 3 Black Arrow (Xbox) 10,-
Ghost Recon Advanced Warfighter (Xbox 360) 20,-
Splinter Cell Double Agent (Xbox 360) 30,-
Rainbow Six Vegas (XBox 360) 40,-
Allemaal bij elkaar: 120,-
Eventueel ruilen tegen een extra controller/fifa 2008 voor de xbox 360 is ook mogelijk.
Op te halen in Utrecht/Oldenzaal, bieden excl verzendkosten.
Zie mijn post eens? 2 terug? Staan een aantal leuke tussen...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook opzoek naar Kotor 1 en 2. En evt wat andere leuke spellen voor weinig, fable ofzo.
OH jaquote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Haijo het volgende:
[..]
Zie mijn post eens? 2 terug? Staan een aantal leuke tussen...
Oh ja, niet alles deed het idd. Ik check dat zsm wel ff (werk nu) Fable en Riddick lijken me wel ok opzich.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:58 schreef Haijo het volgende:
Welke wil je hebben? Je hebt trouwens een 360 toch en geen Xbox? Dan moet je eerst even welke van die spellen BC op de 360....doe maar een bod, kijk ik wel, tussen de 5 en 15 euro, afhankelijk van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |